we stonden 20 tegen 3
me maat werd nog es goed tegen zn kop geramd.
me maat was helemaal door het dolle.
en nu heeft ie een kerel een beste kaakslag gegeven.
en die kerel ging gestrekt, en toen gaf hij een trap na tegen zn kop aan.
die trap zal ik zeker niet goed praten,.
politie geweest. man met ambulance mee..
etc etc .
nu hoorde ik afgelopen weekend . dat me maat een brief in huis heeft gehad , van het bedrijf waar het 'slachtoffer'' werkt .
dat bedrijf stelt me kameraad aansprakelijk voor de kosten dat die man niet kan werken. tevens wil hij schade vergoeding omdat zijn bedrijf ook minder inkomsten heeft. omdat hij niet werkt
iemand al eerder zulke brieven gehad ?
of aan/opmerkingen , we weten nog niet precies wat we ermee aan moeten . wel via de bond gaan we proberen het 1 en ander uit te laten zoeken.
dit lijken wel beetje amerikaanse praktijken.
quote:Yep en zijn gemist inkomen mag jij betalen
iemand al eerder zulke brieven gehad ?
of aan/opmerkingen , we weten nog niet precies wat we ermee aan moeten . wel via de bond gaan we proberen het 1 en ander uit te laten zoeken.
dit lijken wel beetje amerikaanse praktijken.
en neem aan dat een rechter dat moet bepalen?
[Dit bericht is gewijzigd door 2meterpeter op 08-07-2003 17:18]
Een bedrijf kan niet zomaar, op eigen houtje, brieven aan mensen gaan sturen en sommeren om bedragen te betalen.
uitspraak van de vechtpartij is trouwes op 17 oktober.....
quote:ZEKER mag dat, als ze niet betalen gaat het via de rechter, en dat is duurder...
Op dinsdag 8 juli 2003 17:17 schreef Roellio het volgende:
Als je al wat moet betalen gaat dit via de rechter.Een bedrijf kan niet zomaar, op eigen houtje, brieven aan mensen gaan sturen en sommeren om bedragen te betalen.
quote:jups, en ik denk dattie er ook aan te pas gaat komen als ik dat zo hoor met politie erbij etc
Op dinsdag 8 juli 2003 17:16 schreef 2meterpeter het volgende:
hmm warop baseeren ze dat?en neem aan dat een rechter dat moet bepalen?
Ik wens je veel suc6, misschien lichten ze jou ook uit je bed morgenochtend om 6 uur om je vervolgens 5 dagen vast te zetten in zo'n kutklein politiecelletje
=edit=
ow de uitspraak is al bijna
nouja, ik hoorde bijna 2 jaar na dato nog een claim komen
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:21 schreef Guidoweb5 het volgende:[..]
ZEKER mag dat, als ze niet betalen gaat het via de rechter, en dat is duurder...
quote:zoals ik al zei, ik keur het niet goed
Op dinsdag 8 juli 2003 17:21 schreef TimmyAsd het volgende:
wat een taalgebruik zeg
en eigen schuld, hoop dat het bedrag lekker hoog is, natrappen
maar je in elkaar laten meppen door 20 man..
dat is dan beter lijkt me. .:?
quote:zijn daar nog ergens regels voor?
Op dinsdag 8 juli 2003 17:24 schreef Bianca82 het volgende:[..]
quote:ik hoop iig niet dat het bij mij zo is
Op dinsdag 8 juli 2003 17:25 schreef Roscoo het volgende:
Dat mag dus wel. Jullie hebben geen poot om op te staan. Erg laf ook om iemand die op de grond licht een schop voor z'n kop te geven. Ik hoop dat jullie je hele leven aan deze zaak herrinerd blijven.
quote:nee, gewoon de wijste zijn en weg lopen (eventueel rennen), maarja er zijn dus nog mensen die denken dat vechten de beste oplossing is, en nix tegen jou, maar iemand natrappen is ontzettend laf en mieterig
Op dinsdag 8 juli 2003 17:24 schreef 2meterpeter het volgende:[..]
zoals ik al zei, ik keur het niet goed
maar je in elkaar laten meppen door 20 man..
dat is dan beter lijkt me. .:?
quote:positieve reacties zijn altijd welkom
Dat mag dus wel. Jullie hebben geen poot om op te staan. Erg laf ook om iemand die op de grond licht een schop voor z'n kop te geven. Ik hoop dat jullie je hele leven aan deze zaak herrinerd blijven.
quote:waarom, het is toch zo, het was een laffe daad en daar zal die de gevolgen van voelen hopelijk!
Op dinsdag 8 juli 2003 17:26 schreef 2meterpeter het volgende:[..]
positieve reacties zijn altijd welkom
quote:Idd kies voor lijfs-behoud....
Op dinsdag 8 juli 2003 17:26 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
nee, gewoon de wijste zijn en weg lopen (eventueel rennen), maarja er zijn dus nog mensen die denken dat vechten de beste oplossing is, en nix tegen jou, maar iemand natrappen is ontzettend laf en mieterig
[Dit bericht is gewijzigd door neo567 op 08-07-2003 17:28]
quote:je kent geen eens de situatie
Je moet niet zomaar oordelen.
quote:Dat kan ook iets minder hard
quote:natrappen is nooit goed, en het zal geen levensbedreigende situatie zijn geweest anders heb je niet eens de mogelijkheid om na te kunnen trappen
Op dinsdag 8 juli 2003 17:28 schreef legacythe2nd het volgende:[..]
je kent geen eens de situatie
Wie weet hoe bedrijgend die was en wat je in paniek kan doen!Je moet niet zomaar oordelen.
quote:laten we niet teveel offtopic gaan, anders zitte zo dicht.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:26 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
nee, gewoon de wijste zijn en weg lopen (eventueel rennen), maarja er zijn dus nog mensen die denken dat vechten de beste oplossing is, en nix tegen jou, maar iemand natrappen is ontzettend laf en mieterig
ff kleine aanvulling dan nog.
eerst al kleine ruzie gehad
,en als je al wegloopt ,en ze komen achter jow aanrennen. en dan geven ze je een klap op je achterhoofd , die je niet aanziet komen , moet je dat dan gewoon toelaten, maar jah toen we omkeken , stond er 20 man.:{
quote:Tss, doe niet zo triest man!
Op dinsdag 8 juli 2003 17:28 schreef legacythe2nd het volgende:[..]
je kent geen eens de situatie
Wie weet hoe bedrijgend die was en wat je in paniek kan doen!Je moet niet zomaar oordelen.
Gewoon een laffe eikel die denk ik niet tegen drank kan, tenminste dat hoop ik, alsie het normaal deed spoort hij helemaal niet.
Klasse van die werkgever! Laat dat soort lui maar lekker betalen...
Gevangenis helpt toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |