quote:vraag ik me ook af dat ken ik nog niet
Op zaterdag 5 juli 2003 11:29 schreef D-Devil het volgende:[..]
Waarmee ?
quote:Als het pas een noob is en pas zijn 4e soep, dan reken er maar op dat dit NIET zijn eigen werk is
Op zaterdag 5 juli 2003 11:19 schreef -Eddow- het volgende:[..]
Erg goed voor je pas 4e soep...
quote:Doe es normaal, joh! Loze/valse beschuldiging slaat nergens op. Ik photoshop ook pas sinds dit topic en toch kan ik al het een en ander (ik vind alleen opzichtige tunings niet zo mooi en dus zijn die van mij wat subtieler). Dus errr...GFY.
Op zaterdag 5 juli 2003 13:52 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Als het pas een noob is en pas zijn 4e soep, dan reken er maar op dat dit NIET zijn eigen werk is
quote:Ja, en bedankt.
Op zaterdag 5 juli 2003 13:52 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Als het pas een noob is en pas zijn 4e soep, dan reken er maar op dat dit NIET zijn eigen werk is
quote:Kan iemand mij vertellen hoe je zo'n auto langer maakt? het lukt mij namelijk niet. Hoe kun je als je een selectie heb de selectie alleen kleiner of groter maken?
Op vrijdag 4 juli 2003 20:02 schreef wolley het volgende:
hier mijn eerste ooit soep, niet echt netjes afgewerkt maar persoonlijk vindt ik hem wel leuk.wat ik heb gedaan: kleur veranderd, nummerbord weg dat dingetje door laten lopen en iets langer gemaakt.
wat vinden jullie ervan?wolley
[Dit bericht is gewijzigd door Dopke op 05-07-2003 15:39]
quote:Overdrijven is ook een kunst, GFY too
Op zaterdag 5 juli 2003 15:09 schreef Kreator het volgende:[..]
Doe es normaal, joh! Loze/valse beschuldiging slaat nergens op. Ik photoshop ook pas sinds dit topic en toch kan ik al het een en ander (ik vind alleen opzichtige tunings niet zo mooi en dus zijn die van mij wat subtieler). Dus errr...GFY.
quote:Het is maar een mening, het leek me onwaarschijnlijk, dus stel je niet aan, je hoeft niet meteen te huilen....
Op zaterdag 5 juli 2003 15:21 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Ja, en bedankt.
Het is inderdaad m'n 4e soep, maar ik heb er wel zo'n 8 uur over gedaan.
Dus niet meteen zo zitten te zeiken AUB
Maar goed 8 uur er aan gewerkt, dan is het resultaat er ook naar, goed gedaan dan
quote:komt nog wel
Op zaterdag 5 juli 2003 18:08 schreef Streetracer het volgende:
Uuuuh waar is de poll?
quote:21:00 is uiterlijke inlevertijd, niet zo enthousiast
Op zaterdag 5 juli 2003 18:08 schreef Streetracer het volgende:
Uuuuh waar is de poll?
quote:Heb je een mooie selectie ? Druk anders op Layer, via copy. Of druk CTRL + C dan CTRL + V dan maakt ie een layer van je selectie.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:34 schreef questionmark het volgende:
de laatsteacuut probleem, ik kan wel mooi iets selecteren (met de lasso dus) maar kan et nie meer opslaan op een nieuwe layer! (ook geen kleuren meer aanpassen! hoe kan dat nou????
Origineel:
Mod:
Veranderd:
- Oldtimer front
- Oldtimer achterwiel
- kleur: retro..
Meer kon ik er niet van maken, want weinig tijd en ik wilde nog voor de poll insturen..
quote:laatste is mooi
Op zaterdag 5 juli 2003 19:24 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb er in totaal nu 3, ik neem aan dat er maar 1 in de poll mag, de mooiste, maar ja welke is dat ?.
quote:Jij houd van paars blauw, maar ik zal de meerderheid volgen
Op zaterdag 5 juli 2003 19:54 schreef Nadientje het volgende:[..]
laatste is mooi
quote:Dit is niet helemaal de bedoeling, wat je nu doet. Je mag er maar 1 posten...en dat is je final. Daarmee doe je mee. Dus eigenlijk is het in jouw geval je eerste die meedoet.
Op zaterdag 5 juli 2003 19:56 schreef D-Devil het volgende:[..]
Jij houd van paars blauw, maar ik zal de meerderheid volgen
.
Dat hadden we afgesproken namelijk....
quote:Ah, dat heb ik nergens gezien
Op zaterdag 5 juli 2003 20:12 schreef SiNz het volgende:[..]
Dit is niet helemaal de bedoeling, wat je nu doet. Je mag er maar 1 posten...en dat is je final. Daarmee doe je mee. Dus eigenlijk is het in jouw geval je eerste die meedoet.
Dat hadden we afgesproken namelijk....
quote:ja
Op zaterdag 5 juli 2003 20:15 schreef D-Devil het volgende:[..]
Ah, dat heb ik nergens gezien
. Maar Krea had er nu inmiddels toch ook 2 ? Nou ja ik moet dus zelf een keuze maken ?
let niet op brakke kwaliteit van plaatje zit nog te kutten met opslaan
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 05-07-2003 20:28]
quote:mooie bak
Op zaterdag 5 juli 2003 20:28 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]Dit word hem dan maar
.
hoe heb je dat gedaan met die bliksem ?
quote:KPT effects. Een dure plug-in. Eerst een nieuwe layer gemaakt van de carosserie en toen de bliksem erop toegepast.
Op zaterdag 5 juli 2003 20:30 schreef Steve-O het volgende:[..]
mooie bak
hoe heb je dat gedaan met die bliksem ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |