abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:57:36 #1
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11554938
ik heb een tijdje al een abonnement op de Aktueel... goh wat kan ik soms toch lachen als er weer eens van die domme mensen instaan. Ze hebben elkaar bij de Aldi ontmoet en laten nu oh zo knus een foto maken dat zij in het winkelwagentje zit en hij met z'n gabber-outfit er stoer achterstaat; haar rots in de branding.
Of een vreselijk dikke ex-geditineerde met een kop als een spinnende kat die aan elke worstvinger een dikke gouden ring heeft en op de foto gaat met zijn 'aanwinst uit Limburg', om het zo maar eens te noemen. Het mens heeft meer weg van Thea uit Theo en Thea maar dat maakt dit bierworstje niet uit. Ze is ook lid van de 'club van stille mensen' en een gezellige foto dat hij aan tafel zit met haar en zij brieven schrijft voor d'r clubje kan dan ook niet uitblijven. Hij vraagt zich af of de jongens in Limburg soms met oogkleppen opliepen omdat ze nog single was. Nou, beste ex-bajesbeer, laat me je even uit de droom helpen: ze is vreselijk lelijk, dat zou wellicht een reden kunnen zijn.

Dit soort dingen maken voor mij het abonnement méér dan waard maar helaas! Je kan ze niet eeuwig bewaren dus toen ik mijn kamer aan het opruimen was afgelopen week zijn ze allemaal bij het oud papier gegaan. Daarna kwam de vuilnisman langs om ze op te halen maar een negertje van midden 20 zag ze en haalde ze er allemaal uit. De mededeling van mijn vader dat hij dat vast niet mocht van z'n moeder haalde niets uit, hij had een fijne aanvulling op z'n salaris!
Deze week lag er weer eentje bij en het vuilnisnegertje ging in de bak kijken en zocht net zo lang tot hij er weer eentje had. Triomfantelijk hield hij hem weer omhoog en met een brede grijns besefte hij dat hij weer erotisch getint leesvoer had voor 's avonds in het bedje.

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_11555001
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:57 schreef TrenTs het volgende:
ik heb een tijdje al een abonnement op de Aktueel... goh wat kan ik soms toch lachen als er weer eens van die domme mensen instaan. Ze hebben elkaar bij de Aldi ontmoet en laten nu oh zo knus een foto maken dat zij in het winkelwagentje zit en hij met z'n gabber-outfit er stoer achterstaat; haar rots in de branding.
Of een vreselijk dikke ex-geditineerde met een kop als een spinnende kat die aan elke worstvinger een dikke gouden ring heeft en op de foto gaat met zijn 'aanwinst uit Limburg', om het zo maar eens te noemen. Het mens heeft meer weg van Thea uit Theo en Thea maar dat maakt dit bierworstje niet uit. Ze is ook lid van de 'club van stille mensen' en een gezellige foto dat hij aan tafel zit met haar en zij brieven schrijft voor d'r clubje kan dan ook niet uitblijven. Hij vraagt zich af of de jongens in Limburg soms met oogkleppen opliepen omdat ze nog single was. Nou, beste ex-bajesbeer, laat me je even uit de droom helpen: ze is vreselijk lelijk, dat zou wellicht een reden kunnen zijn.

Dit soort dingen maken voor mij het abonnement méér dan waard maar helaas! Je kan ze niet eeuwig bewaren dus toen ik mijn kamer aan het opruimen was afgelopen week zijn ze allemaal bij het oud papier gegaan. Daarna kwam de vuilnisman langs om ze op te halen maar een negertje van midden 20 zag ze en haalde ze er allemaal uit. De mededeling van mijn vader dat hij dat vast niet mocht van z'n moeder haalde niets uit, hij had een fijne aanvulling op z'n salaris!
Deze week lag er weer eentje bij en het vuilnisnegertje ging in de bak kijken en zocht net zo lang tot hij er weer eentje had. Triomfantelijk hield hij hem weer omhoog en met een brede grijns besefte hij dat hij weer erotisch getint leesvoer had voor 's avonds in het bedje.

hahaha

is dat verhaal van die neger echt waar? dan zou je toch spontaan over dat blad heen zeiken, zodat je ff lekker hard kan liggen als die weer zou zitten te graaien in jullie vuilnis

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:01:21 #3
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_11555015
moraal van dit verhaal?
kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:01:39 #4
30560 2Mini
Official Logo
pi_11555020
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:01 schreef the_predator het volgende:
moraal van dit verhaal?
Camera 1... 1!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:02:16 #5
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11555030
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:00 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

hahaha

is dat verhaal van die neger echt waar? dan zou je toch spontaan over dat blad heen zeiken, zodat je ff lekker hard kan liggen als die weer zou zitten te graaien in jullie vuilnis

Het is echt waar... m'n vader vertelde het met groot plezier en net kwam-ie weer naar boven nadat die gast in de oud-papierbak had zitten graaien.
Hmm.. er over heen pissen eh....
pi_11555036
quote:
moraal van dit verhaal?
Negers willen ook de Aktueel lezen, voor de interviews uiteraard
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:03:03 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11555047
moraal: negers plunderen je vuilnis??

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:03:06 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_11555052
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 10:57 schreef TrenTs het volgende:

hahaha, ik hou echt niet van racistische opmerkingen (dacht dat dat hier het geval zou zijn), maar dit is wel erg grappig eigenlijk
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_11555063
quote:
moraal van dit verhaal?
Volgens mij heeft hij iets tegen limburgers ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:04:20 #10
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_11555084
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]

jah, of tegen vuilnisnegers
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:04:23 #11
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_11555086
quote:
moraal van dit verhaal?
Negers jatten alles wat je weggooit?

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_11555096
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:02 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Het is echt waar... m'n vader vertelde het met groot plezier en net kwam-ie weer naar boven nadat die gast in de oud-papierbak had zitten graaien.
Hmm.. er over heen pissen eh....

haha, of iig zoiets

leg er een gebruikt condoom tussen, weet je meteen dat het ophoudt

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:04:52 #13
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_11555100
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:05:19 #14
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11555109
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee maar die man kwam uit een bajes in Rotterdam, andere kan van het land dus.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:05:38 #15
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_11555118
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:04 schreef Misanthroopia het volgende:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
ook zoiets,.........
pi_11555120
Ja van zijn salaris kun je ook geen aktueel kopen en een televisie ofzo en zo is hij blij dat hij 's avonds wat te doen heeft
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:05:53 #17
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_11555124
Je moet volgende keer alle pagina's aan elkaar plakken.

[Dit bericht is gewijzigd door Maud_Dib op 04-07-2003 11:07]

pi_11555127
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:04 schreef the_predator het volgende:

[..]

jah, of tegen vuilnisnegers

Of tegen limburgse vuilnisnegers
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_11555133
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:05 schreef vosss het volgende:

Driedubbele discriminatie!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:07:01 #20
30064 Maud_Dib
Ik ben tof
pi_11555151
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Of tegen geile Limburgse vuilnisnegers
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:07:31 #21
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_11555159
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:05 schreef TheRoach het volgende:
Ja van zijn salaris kun je ook geen aktueel kopen en een televisie ofzo en zo is hij blij dat hij 's avonds wat te doen heeft
uhm...... in verhouding tot de benodigde scholing, is vuilnisophaler 1 van de best betaalde banen die je maar kunt krijgen!
waarom? omdat bijna niemand ookmaar iets met zijn eigen troep te maken wil hebben.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 11:07:35 #22
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11555160
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 11:07 schreef Maud_Dib het volgende:

[..]

Of tegen geile Limburgse vuilnisnegers

!