abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2003 @ 16:33:13 #76
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_12359605
quote:
op maandag 11 augustus 2003 16:22 schreef merlin693 het volgende:
kun je mischien aangeven wat jij als fouten ziet ?

of kende je het ontwerp ??

nee. ik ken het niet. zie ze nu voor het eerst.

de zwaluw:
ik bespreek ze van bovenaf. dus als ik links zeg. iis het links op het plaatje.

let op de vleugels.
de grootste zwaluw en de zwaluw in het midden. de vleugel aan de linkerkant is anders als de rechterkant, ze zijn een stuk dunner als ze bij de bollen terecht komen.. net of de cirkel iets te klein gemaakt is.

de eerst linker bol is een stuk kleiner dan dezelfde bol aan dee rechterkant (maar dat kan optisch zijn)

het vierkant;

even de bespreking van het onderste plaatje.
aan de linkerkant. de enkelschakeling begint daar goed. aan de rechterkant zijn ze niet geheel goed uitgekomen, de laatste schakeling komt te ver door.

de cirkels zijn niet overal even groot.

aan de linkerkant is 1 gehele cirkel leeg.

Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 11 augustus 2003 @ 16:36:58 #77
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_12359685
quote:
op maandag 11 augustus 2003 16:28 schreef masterpeace het volgende:

[..]

zoals

btw; en ook al zou het mensenwerk zijn, dàn zou je je serieus moeten afvragen waarom de gevestigde media verzuimen om deze beelden te tonen, en waarom ze wél iedere keer aandacht schenken aan manmade zand en ijs-sculpturen o.i.d.!!!

de enige graancirkel die ik ooit in de gevestigde media heb zien afgebeeld was zo'n lelijk primitief simpel cirkeltje, en dát was al weer jaren geleden!

de meeste cirkels zijn bewezen gemaakt door mensen.
er zijn er ook een heel aantal bij, die inderdaad "haast" niet door mensen gemaakt kunnen zijn. of dat er rare dingen in de cirkels zijn. ik geef dat grif toe. alleen denk/geloof ik dat deze toch door mensen gemaakt zijn.

maar in deze voorbeelden zitten gewoon teveel fouten.
het klopt allemaal net niet.
of aliens moeten ook fouten maken. dan heb ik niets gezegt.

de plaatjes die paralien geplaatst had, zijn ook een stuk "beter".
behalve de onderste. daar zijn de cirkels ook niet overal even groot.

maandag 11 augustus 2003 @ 18:28:48 #78
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_12361663
daar moet ik je gelijk in geven. sommige lopen niet perfect symmetrisch. dan vind ik zo een formatie ook meteen verdacht. het ligt er ook aan wanneer de foto is genomen. maar bij sommige is het duidelijk nooit perfect symmetrisch geweest vanaf het begin, dus zeker mensenwerk. aliens maken idd niet dit soort 'foutjes'.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  maandag 11 augustus 2003 @ 18:34:18 #79
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_12361764
quote:
op maandag 11 augustus 2003 18:28 schreef paralien het volgende:
aliens maken idd niet dit soort 'foutjes'.
owja, even vergeten, jij kende mijnheer en mevrouw alien persoonlijk he
zzz
  maandag 11 augustus 2003 @ 18:39:49 #80
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_12361859
quote:
op maandag 11 augustus 2003 18:34 schreef l.denninger het volgende:

[..]

owja, even vergeten, jij kende mijnheer en mevrouw alien persoonlijk he

nee, kan logisch nadenken, vandaar dat ik weet dat ze dit soort foutjes niet maken.
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:53:35 #81
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12518018
voor de geinteresseerden:

volgende week zondag komt er bij 'wonderen bestaan' (20:15 op ned 1) een onderwerp over een jongeman die vaak van die lichtbollen heeft gezien waarna er graancirkels zijn ontstaan.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 24 augustus 2003 @ 18:00:23 #82
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12681956
subiel kickje, zie post hierboven

vanavond dus 20:15, ned 1

het wonder van robbert van den broeke (23)

"robbert heeft zijn jeugd ervaren als een marteling. vanaf zijn 3de jaar verraste hij zijn ouders met uitspraken over dingen die hij niet kon weten. op school ziet hij kleurtjes rond de juf en ziet hij overleden mensen. zijn ouders weten geen raad met hem en stellen hem onder behandeling van psychologen en psychiaters.
op zijn 15de heeft robbert een ervaring waarmee hij eindelijk kan aantonen dat hij niet gek is.

op een dag voelt robbert de drang om door het veld achter hun huis te lopen.
in zijn ooghoek ziet hij een flits. het is een lichtbol ter grootte van een voetbal, die boven het graanveld zweeft. robbert loopt er op af en valt flauw. kletsnat komt hij bij en ziet dat in het graan om hem heen een cirkel is ontstaan.

sindsdien verschijnen er ieder jaar graancirkels in de velden van hoeven. in de omgeving is het inmiddels een bekend fenomeen. de boeren denken er het hunne van. een boer verklaart dat, zoals hij het kan inschatten, de cirkels in ieder geval niet door mensenhanden worden gemaakt. hij denkt dat het een natuurverschijnsel is, misschien door iets van "bovenaf".

robbert is er van overtuigd dat de cirkels in hoeven door de lichtbollen worden gemaakt en dat die lichtbollen bewustzijn hebben. hij beschouwt ze als een energiebron geladen met geestelijke energie. hij heeft veel foto's en zelfs video-opnames gemaakt van de lichtbollen
ook zijn zussen en ouders zien de lichtbollen en begrijpen dat robbert niet gek is, maar bijzondere gaven heeft."

bron

lijkt mij in ieder geval interessant.

zondag 24 augustus 2003 @ 18:06:08 #83
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_12682095
thanx voor de mededeling !!!! ff kijken !
pi_12682397
thanx voor de tip!
  zondag 24 augustus 2003 @ 21:14:19 #85
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12686438
heeft iemand het gezien?

was toch wel een indrukwekkend verhaal.

61 graancirkels in acht jaar tijd waargenomen in hoeven in limburg, bijna allemaal ontdekt door deze jongen. hij zag witte bollen die de graancirkels maakten. zijn zus zag het later ook. het waren nuchtere mensen (vader is bankdirecteur) die eigenlijk niet weten wat ze ermee aan moeten maar ze moeten het wel aanvaarden omdat het ze overkomt.

dan nog de foto's waarop witte bollen te zien zijn, en de video waarop je tussen de takken van bomen door een paar lichtbollen in de lucht ziet die duidelijk naar elkaar toe bewogen.

tenzij ik deze hele familie voor gek verklaar, de bollen op de foto's afdoe als regendruppels en de video negeer, heb ik geen reden om aan te nemen dat wat ze zeggen niet waar is gebeurd. jullie wel?

pi_12686804
ik vond het ook wel indrukwekkend, ik geloof die jongen en die familie wel in wat zij vertelen.

die foto's van die orbs vond ik ook bijzonder evenals dat filmpje dat hij geschoten had.

[dit bericht is gewijzigd door arnout109 op 24-08-2003 21:42]

FOK!fotograaf woensdag 27 augustus 2003 @ 09:07:34 #87
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12749433
vandaag weer op de fp een mooi verhaal over een nieuwe cropcircle in de uk. hij was meer dan een halve kilometer groot en geeft iets weer van een molecuul:

closeup:

quote:
in engeland is bij north down nabij beckhampton in de provincie wiltshire een enorm graancirkelpatroon verschenen die uit zestig cirkels bestaat. de afstand tussen de trackersporen is 150 voet, waaruit blijkt dat de cirkels 45 meter in doorsnede zijn. dit meldt the cropcircle connector en de graancirkelsite lucy pringles.

de cirkels zijn zeer symmetrisch en tonen samen een molecuulachtig figuur, die bijna een halve kilometer breed is. de cirkels zijn enorm, en bestaan uit open en dichte cirkels die elkaar overlappen. het is onbekend wie de cirkels in één nacht in het pikdonker gemaakt hebben. er is geen fout te ontdekken in het patroon. ook is er een prachtige glans te zien in de gebogen graanstengels. alleen vanuit de lucht is het prachtige patroon te zien.

* freud wacht op een scheikundige of chemicus om aan te geven wat voor molecuul het voor kan stellen...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 12:48:30 #88
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_12753928
quote:
de cirkels zijn zeer symmetrisch en tonen samen een molecuulachtig figuur, die bijna een halve kilometer breed is. de cirkels zijn enorm, en bestaan uit open en dichte cirkels die elkaar overlappen. het is onbekend wie de cirkels in één nacht in het pikdonker gemaakt hebben. er is geen fout te ontdekken in het patroon. ook is er een prachtige glans te zien in de gebogen graanstengels. alleen vanuit de lucht is het prachtige patroon te zien.
moeten ze toch eens goed kijken. er zitten er wel een paar in hoor.
pi_12763357
quote:
op woensdag 27 augustus 2003 12:48 schreef knarf het volgende:

[..]

moeten ze toch eens goed kijken. er zitten er wel een paar in hoor.

vermeld ze dan gelijk ff:x
  woensdag 27 augustus 2003 @ 19:18:00 #90
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12764169
quote:
op woensdag 27 augustus 2003 09:07 schreef freud het volgende:
vandaag weer op de fp een mooi verhaal over een nieuwe cropcircle in de uk. hij was meer dan een halve kilometer groot en geeft iets weer van een molecuul:

[afbeelding]

closeup:
[afbeelding]

is dat deze soms?
quote:
op donderdag 24 juli 2003 23:09 schreef awesomedude het volgende:
geloof je het niet, let op !!

er komt in augustus van dit jaar een hele bijzondere in engeland vlakbij de antenne mast in sparsholt in hampshire.

een boodschap uit de cosmos!?

woensdag 27 augustus 2003 @ 20:45:54 #91
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_12766296
quote:
op woensdag 27 augustus 2003 18:47 schreef zondernaam het volgende:

[..]

vermeld ze dan gelijk ff:x

eerste foto.
rechts onderin
aftakking naar beneden -> middelste cirkel zit iets scheef naar links
aftakking naar rechts -> laatste cirkel zit iets te hoog (zie je aan de karresporen)

tweede foto
gesloten cirkel linksboven, klopt niet aan de rechterkant van die cirkel.

pi_12766504
quote:
op woensdag 27 augustus 2003 19:18 schreef brave_sir_robin het volgende:

[..]

is dat deze soms?
[..]

nee, awesome dude heeft het over hampshire.
pi_12772793
ik denk niet dat het hoort te lijken op een molecuul.

ik vind het eerder een mooi symmetrisch 3d object.

donderdag 28 augustus 2003 @ 12:29:09 #94
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_12779815
ja, dat denk ik ook
het heeft diepte 3d
  FOK!fotograaf donderdag 28 augustus 2003 @ 16:23:41 #95
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12785603
quote:
op donderdag 28 augustus 2003 12:29 schreef huupia het volgende:
ja, dat denk ik ook
het heeft diepte 3d
denk je dat moleculen 2d zijn .

voorbeeldje:

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_12785756
en toch blijft het boeiend.............
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:42:15 #97
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_12786166
wat het ook mag voostellen,

ik vind het fantastisch

pi_12787641
ik wacht wel gewoon af. ook dit mysterie zal ooit boven water komen.
pi_12788027
hallo,
> ook dit mysterie zal ooit boven water komen.
en als het al boven aan het komen is?

toen mijn moeder het verhaal van robert van den broeke zag zei ze dat ik er erg veel op lijk. precies een soortgelijk verhaal met de moelijkheden en dat ik een vervend liefhebber ben van graancirkels. wel een verschil is dat ik geen 61 graancirkels ontdekt heb, maar ik heb er wel vier zien ontstaan, dit jaar nog eentje. bovendien onderzoek ik ze ook, interessant geheel !!
mijn moeder ging niet naar de psycholoog maar naar een paranormaal iemand. die zag meteen wat er aan de hand was. en dat heeft zich de afgelopen jaren wel erg duidelijk geuit!!

groetjes,
romaine

[dit bericht is gewijzigd door romaine op 28-08-2003 18:06]

ik ben sceptisch met sceptici
pi_12788655
ik vind de meeste graancirkels zijn prachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')