3. Gentlemen's Singles - 2nd Rnd.
Raemon Sluiter (NED) v. Alexander Popp (GER
Zal zo rond 5 uur beginnen, denk ik.
Ladies' Doubles - 1st Rnd.
Shinobu Asagoe (JPN)
Nana Miyagi (JPN)
v. Kristie Boogert (NED)
Magui Serna (ESP)
En verder nog steeds tweede rondes bij de singles, dus nog geen heel boeiende ontmoetingen.
http://www.knltb.nl/nationaal/DAVISCUPTEAM/bios/haarhuis.htm
Ik denk dat er niet veel spelers zijn die zulke resultaten in het dubbelspel hebben behaald
quote:Heel jammer dat er nauwelijks aandacht werd besteed aan zijn finaleplaats in Parijs door Verkerk, maar dan moet hij hier nog maar eens de finale halen.
Op woensdag 25 juni 2003 23:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
nog ff over die erelijst van Haarhuishttp://www.knltb.nl/nationaal/DAVISCUPTEAM/bios/haarhuis.htm
Ik denk dat er niet veel spelers zijn die zulke resultaten in het dubbelspel hebben behaald
Overzichtje van Haarhuis in de grand slams:
code:Overigens is hij ook in de enkel 18e van de wereld geweest. En bij elkaar heeft ie nou zo'n 7,5 miljoen dollar verdiend.Grand Slam Singles Results
Year Australian Open Roland Garros Wimbledon US Open
1989 - 3RD - 4TH
1990 1ST 3RD 3RD 1ST
1991 2ND 3RD 1ST QF
1992 2ND 1ST 2ND 2ND
1993 1ST 4TH 1ST 2ND
1994 3RD 3RD 1ST 1ST
1995 1ST 1ST 2ND 2ND
1996 1ST 3RD 4TH 3RD
1997 1ST 1ST 3RD 2ND
1998 - 1ST 1ST 3RD
1999 2ND 1ST 3RD 2ND
Grand Slam Doubles Results
Year Australian Open Roland Garros Wimbledon US Open
1989 - 1ST - 1ST
1990 2ND SF 1ST 1ST
1991 3RD QF 3RD 2ND
1992 1ST 1ST QF QF
1993 3RD 3RD - 2ND
1994 WON QF QF WON
1995 SF WON QF 3RD
1996 3RD 2ND 1ST RUP
1997 SF SF RUP 2ND
1998 - WON WON -
1999 QF 2ND RUP 1ST
2000 - RUP RUP QF
2001 - - - SF
2002 - WON 3RD 3RD
2003 - RUP - -
quote:Inderdaad indrukwekkende erelijst.
Op woensdag 25 juni 2003 23:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
nog ff over die erelijst van Haarhuishttp://www.knltb.nl/nationaal/DAVISCUPTEAM/bios/haarhuis.htm
Blake - Sargasian
Sluiter - Popp
El Aynaoui - Massu
Burgsmuller - Agassi
Nalbandian - Sa
quote:niet zoveel nieuwswaarde ?
Op woensdag 25 juni 2003 23:45 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Waarom geen uitslagen op FOK! ???
quote:http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/cmatch/index.html
omdat ze elders ook staan
Popp is wel zo'n tegenstander die gewoon ff van Sluiter wint zodat wij weer in diepe rouw komen
en verder :
Hup Llodra (tegen Henman )
en echte grasspelers zoals :
Wayne Arthurs
Mark Philippoussis
quote:Die laatste categorie zijn er inderdaad nog maar weinig van.
Op woensdag 25 juni 2003 23:59 schreef mitt het volgende:
Morgen SluiterPopp is wel zo'n tegenstander die gewoon ff van Sluiter wint zodat wij weer in diepe rouw komen
en verder :
Hup Llodra (tegen Henman
)
en echte grasspelers zoals :Wayne Arthurs
Mark Philippoussis
Ik denk dat het toch weer een beetje een baseline - finale word
quote:ben ook van bang van dat ja
Op donderdag 26 juni 2003 00:02 schreef Leatherface het volgende:[..]
Die laatste categorie zijn er inderdaad nog maar weinig van.
Ik denk dat het toch weer een beetje een baseline - finale word
al wil ik gewoon een Todd Martin - Mark Philippoussis finale
quote:Hmm, ik denk Roddick - Agassi als finale.
Op donderdag 26 juni 2003 00:03 schreef mitt het volgende:[..]
ben ook van bang van dat ja
al wil ik gewoon een Todd Martin - Mark Philippoussis finale
Eigenlijk ook wel een mooi affiche. De beste serveerder tegen de beste retourneerder.
Maar van die schitterende serve & volleyfinales als tussen Connors en McEnroe of Edberg en Becker zullen we niet vaak meer krijgen.
Heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat de rackets veel beter zijn dan vroeger en de speler fysiek sterker, waardoor er harder word gemept.
Ik heb in mijn aktieve tennistijd heel erg mijn best gedaan zijn service-volleyspel op mijn (bescheiden) niveau te kopiëren.
Heb weken geoefend om dezelfde schuine service-beweging in te studeren.
oh ja, ik speelde ook in het begin nog met echte houten rackets
quote:Wat let je ?
Heel blij dat Sluiter dus wel gewoon uitgezonden gaat worden, iig volgens meneer Genee die het heel aardig doet wel trouwens. Heb er alle vertrouwen in en ik neem aan Sluiter toch ookwel na gister
Zou me idd sterk verbazen als Roddick de finale niet haalt zoals die de laatste tijd staat te spelen neem ik mijn petje voor af Veegde Rusedski lekker de baan af
Wat een jankert zeg ging helemaal uit z'n dak (wel enigsinds terrecht punt had overgespeeld moeten worden) sloeg daarna geen bal meer en heeft dan het lef om de scheids er de schuld van te geven dat de hele wedstrijd een andere draai kreeg, alsof dat punt op breakpoint onterecht naar Roddick ging, lekker professioneel
Dit bewijst maar weerreens watvoor mannetje het is Mr. Handoekje, zou ie ermee slapen?
Het is een Nederlander ok.
Maar ik zie toch liever een beetje beleving.
Connors, McEnroe en ook Krajicek met z'n gebaartjes.
Ik wil meer middelvingers van Schalken zien.
quote:Stijve hark (lul) iig.
Op donderdag 26 juni 2003 00:54 schreef tong80 het volgende:
Maar vinden we stiekem Schalken niet een dooie lul ?Het is een Nederlander ok.
Maar ik zie toch liever een beetje beleving.
Ben nog steeds geen fan van hem, hoewel ik natuurlijk hoop dat ie, als Nederlander (zet mijn teletoeters vast klaar) ver komt.
Zijn spelletje is niet het mijne, qua beleving en spelsoort.
quote:Ja, en dan denk je eindelijk een gebaartje te zien nl. dat pistoolgebaar richting de umpire, blijkt in de nabeschouwing dat hij er helemaal niets mee bedoelde.
Op donderdag 26 juni 2003 00:54 schreef tong80 het volgende:
Connors, McEnroe en ook Krajicek met z'n gebaartjes.Ik wil meer middelvingers van Schalken zien.
Neemt niet weg dat de partij van vandaag natuurlijk echt een razend spannende partij was. Ik vond het echt een topper.
Maar Sampras deed ondanks zijn mooie spel nooit mijn bloed sneller stromen.
Sport, en vooral topsport is ook emotie.
De enige emotie die ik me herinner van Sampras was toen Gullikson, zijn coach ernstig ziek was.
Maar als Schalken Wimbledon wint neem ik al m'n woorden terug en jank wel in zijn plaats.
Morgen Sluiter, ik vrees met grote vrezen. WElke baan?
quote:Jank ik met je mee, hoewel ik het nooit met die stijve hark zie gebeuren.
Op donderdag 26 juni 2003 01:28 schreef tong80 het volgende:
Maar als Schalken Wimbledon wint neem ik al m'n woorden terug en jank wel in zijn plaats.
1e deel van het schema: Roddick, Federer en Schalken.
2e deel van het schema: Agassi, Henman, Blake.
(ok, misschien een paar outsiders vergeten, maar ik weet zeker dat het een van deze 6 gaat worden
tot in de finale
Elseneer - Soderling
Rochus - Dupuis
Henin-Hardenne - Pennetta
Callens - Serena Williams
quote:Jah...?????
Op donderdag 26 juni 2003 09:13 schreef GotenSSJ het volgende:
en Sjeng did itmaar Hantuchova ligt er wel uit
Ik zie het nu op wimbledon.org
12-10 in de 3de set
quote:Hoi ChillyWilly.
Op woensdag 25 juni 2003 21:08 schreef ChillyWilly het volgende:
Dag Sjeng
Bizarre pot van wat ik gezien heb. Precies zo'n pot die een Grand Slam winnaar een keer per toernooi speelt
quote:ja
Op donderdag 26 juni 2003 11:48 schreef Komakie het volgende:[..]
Jah...?????
Ik zie het nu op wimbledon.org
12-10 in de 3de set
quote:Hoi
Op donderdag 26 juni 2003 12:04 schreef Riert het volgende:[..]
Hoi ChillyWilly.
Genoten?Bizarre pot van wat ik gezien heb. Precies zo'n pot die een Grand Slam winnaar een keer per toernooi speelt
Was inderdaad een bizarre pot. Sjeng speelde, op de eerste set na, gewoon erg slecht. Gelukkig ging het bij Lapentti ook minder na zijn 2-1 voorsprong. Mooi voor het Nederlandse tennis dat ie door is, maar ik had er echt niet mee gezeten als hij had verloren. Een echt "grote" knokt voor elk punt en dat heb ik gisteren totaal niet gezien.
quote:Even los van de verschrikkelijke "Henmania" (waaraan ik, net als vermoedelijk elke niet-Engelsman, werkelijk een tyfus-hekel heb), is Henman natuurlijk wel een stijlvolle grasspeler. Mooi serve and volley spel. Puur als tennisser is Henman daarom een fraaie kandidaat-winnaar, en ik zou het hem, nogmaals puur als tennisser, nog gunnen ook - zijn blinde landgenoten, die verrekte navelstaarders op hun eiland, echter niet. (Vreemd, voor het overige mag ik de Engelsen zeer graag.)
Op donderdag 26 juni 2003 11:08 schreef Linz het volgende:
laat Schalken, Agassi of Federer maar winnen, zij spelen mooie tennis, technisch heel goed
quote:nee hij liet Lapentti fouten maken...
Op donderdag 26 juni 2003 12:10 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Hoi
Was inderdaad een bizarre pot. Sjeng speelde, op de eerste set na, gewoon erg slecht. Gelukkig ging het bij Lapentti ook minder na zijn 2-1 voorsprong. Mooi voor het Nederlandse tennis dat ie door is, maar ik had er echt niet mee gezeten als hij had verloren. Een echt "grote" knokt voor elk punt en dat heb ik gisteren totaal niet gezien.
quote:Jezus wat een gezeik altijd. Typisch nederlands:
Hoi
Stijve hark
Geen emotie
Geen echte "grote" tenniser
Geen leuk spel om naar te kijken????
Wanneer zijn jullie eens tevreden?? Tis een van de grootste nederlandse tennisspelers ooit en weer heben ze wat gevonden om te zeiken .
quote:De wedstrijd was gewoon weinig aan om te zien. Ik zie liever een Sluiter of een van Lottum vechtend ten onder gaan, dan Schalken zo te zien winnen.
Op donderdag 26 juni 2003 12:21 schreef Op-zicH het volgende:[..]
Jezus wat een gezeik altijd. Typisch nederlands:
Stijve hark
Geen emotie
Geen echte "grote" tenniser
Geen leuk spel om naar te kijken????Wanneer zijn jullie eens tevreden?? Tis een van de grootste nederlandse tennisspelers ooit en weer heben ze wat gevonden om te zeiken
.
quote:Slechte uitstraling idd.
Hoi
Ik was gewoon even de pot aan het herbeleven met de topiks hier en kon die opmerking natuurlijk niet laten liggen
quote:Als Schalken de volgende pot gewoon weer een keer zijn ziel in de wedstrijd legt, dan ga ik hem weer net zo hard aanmoedigen
Op donderdag 26 juni 2003 12:29 schreef Riert het volgende:[..]
Slechte uitstraling idd.
Ik denk alleen dat het meer kwam, omdat hij van binnen zwaar in de fik stond en zich heel geforceerd moest inhouden om niet diverse rackets te slopen en waarschuwingen te krijgen. Hij ging eerder in de pot al een keer los.
In de rally's zelf vond ik er weinig van de merken dat hij niet stond te knokken. Hij speelde alleen zo gruwelijk onzeker.Ik was gewoon even de pot aan het herbeleven met de topiks hier en kon die opmerking natuurlijk niet laten liggen
quote:Wahahahahaha......
Op donderdag 26 juni 2003 12:27 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
De wedstrijd was gewoon weinig aan om te zien. Ik zie liever een Sluiter of een van Lottum vechtend ten onder gaan, dan Schalken zo te zien winnen.
Sluiter natuurlijk wel. Geweldige vechter een prachtig om te zien maar Schalken is ook mooi om te zien.
Schalken vecht wel, hij laat het alleen wat minder zien. Emotie toont hij maar zelden en dat is ook wel goed aangezien het in zijn voordeel kan werken.
Daarnaast is Schalken (nog) geen echte topper omdat hij nog net niet dat kleine beetje heeft wat hem een topper maakt maar hij hoort zeker thuis waar hij nu staat gezien zijn prestaties.
quote:Ik vond het niet slecht hoor. Zaten prachtige rally's tussen, van allebei de kanten. En ach, die foutjes af en toe horen er bij.
Hoi
Rusedski gisteren, geweldig.
quote:Inderdaad.
Op donderdag 26 juni 2003 13:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel handig dat RTL zo aan het begin van de uitzending nog even de highlights van gisteren herhaalt.Rusedski gisteren, geweldig.
Dit had ik gemist.
Maar Rusedski heeft natuurlijk gelijk.Maar de mentale weerbaarheid is wel erg laag zo.Terwijl hij gewoon voor staat.
quote:Nou ja, de regels zijn dus dat ie ongelijk had. Maar ik kan me nog een incident het WK voetbal van '82 (?) herinneren waarbij iemand in het publiek floot en er daarna gescoord werd, en dat doelpunt werd toen afgekeurd. Maar toen kwam er ook een oliesjeik van de tribune naar beneden.
Op donderdag 26 juni 2003 13:21 schreef mitt het volgende:
Maar Rusedski heeft natuurlijk gelijk.
quote:De regels zeggen het inderdaad.
Op donderdag 26 juni 2003 13:25 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou ja, de regels zijn dus dat ie ongelijk had. Maar ik kan me nog een incident het WK voetbal van '82 (?) herinneren waarbij iemand in het publiek floot en er daarna gescoord werd, en dat doelpunt werd toen afgekeurd. Maar toen kwam er ook een oliesjeik van de tribune naar beneden.
Maar Rusedski stopte gewoon omdat ie dacht dat de lijnrechter uit riep.
En Roddick stopte eigenlijk ook al.
Maar wat die regel dus zegt, is dat je mag gaan schreeuwen wat je wilt, gewoon OUT gaan roepen elke keer, zonder dat er iets gedaan tegen wordt.
enne Mitt : jou sig is toch uit een film/serie ?
wat had die dokter nou hij was toch verlamd aan de linker/rechterkant ?
quote:Niet veel echt boeiends op zich
Op donderdag 26 juni 2003 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er op dit moment op de baan te beleven?
quote:idd helemaal mee eens...maar laten we het er maarop houden dat tie gister een off day had.... morgen hopelijk weer als van ouds!!
Op donderdag 26 juni 2003 12:27 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
De wedstrijd was gewoon weinig aan om te zien. Ik zie liever een Sluiter of een van Lottum vechtend ten onder gaan, dan Schalken zo te zien winnen.
quote:baan 14 toch?
Op donderdag 26 juni 2003 01:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebt er weer eens weinig van mogen aanschouwen vandaag, maar heb matchpoint nog effe live op de ether gehoord... Toch mooi, nooit gedacht dat Sjeng een vechtertje was...Morgen Sluiter, ik vrees met grote vrezen. WElke baan?
quote:da wee'k nie, want ik zit op mn werk
Op donderdag 26 juni 2003 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Aha dank u. En RTL, wat zenden ze uit? Pierce tegen Dani blaat zeker...
-edit[Yep, 14
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/index.html
quote:Jep Baan 14!!!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 26 juni 2003 14:00 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
baan 14 toch?
quote:
1. Gentlemen's Singles - 2nd Rnd.
Robin Soderling (SWE) v. Gilles Elseneer (BEL) In Progress
followed by:
2. Ladies' Singles - 2nd Rnd.
Akiko Morigami (JPN) v. Karolina Sprem (CRO)
3. Gentlemen's Singles - 2nd Rnd.
Raemon Sluiter (NED) v. Alexander Popp (GER)
quote:jep pierce tegen dani...Pierce heeft eerste set met 6-4 gewonnen...
Op donderdag 26 juni 2003 14:03 schreef Riert het volgende:[..]
da wee'k nie, want ik zit op mn werk
-edit[Yep, 14
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/index.html
quote:laten we hopen dat t weer uitloopt...hebben we weer sluiter op centre court of baan 1
Op donderdag 26 juni 2003 14:04 schreef halvarine het volgende:[..]
Jep Baan 14!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Court 14
Alina Jidkova (RUS)
Akiko Morigami (JPN)
v.
Daniela Hantuchova (SVK)[9]
Chanda Rubin (USA)[9]
quote:Zo erg zal het wel niet uitlopen.
Op donderdag 26 juni 2003 14:05 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
laten we hopen dat t weer uitloopt...hebben we weer sluiter op centre court of baan 1
quote:Ik, als ik thuis was (en er iets minder zon was geweest). Pierce heerst!!
Op donderdag 26 juni 2003 14:17 schreef Linz het volgende:
wie gaat nou pierce - daninidou kijken??
quote:Is er een boeiendere wedstrijd die wordt uitgezonden?
Op donderdag 26 juni 2003 14:17 schreef Linz het volgende:
wie gaat nou pierce - daninidou kijken??
quote:nalbandian-sa en tiny tim gaat zo spelen.
Op donderdag 26 juni 2003 14:20 schreef Rtweaker het volgende:[..]
Is er een boeiendere wedstrijd die wordt uitgezonden?
quote:WOOHOOOO Hantuchova
Op donderdag 26 juni 2003 14:06 schreef Rtweaker het volgende:
Ze is er nog niet helemaal uitCourt 14
Alina Jidkova (RUS)
Akiko Morigami (JPN)v.
Daniela Hantuchova (SVK)[9]
Chanda Rubin (USA)[9]
Mitt : wat had die dokter nou
quote:Welke zon ?
Op donderdag 26 juni 2003 14:19 schreef Riert het volgende:[..]
Ik, als ik thuis was (en er iets minder zon was geweest). Pierce heerst!!
Rond 17:00 / 18:00 moet Sluiter, ondertussen kijk ik naar de partij llodra - henman
quote:ik kijk allen HAntuchova en Nederlanders
Op donderdag 26 juni 2003 14:37 schreef -Hans- het volgende:[..]
Welke zon ?
in Groningen is het koud en de zon is al helemaal niet aanwezig.
Rond 17:00 / 18:00 moet Sluiter, ondertussen kijk ik naar de partij llodra - henman
quote:Wahahahahaha......
Op donderdag 26 juni 2003 12:33 schreef Komakie het volgende:[..]
Wahahahahaha......
Van Lottum zien vechten.....
Als er 1 een foute mentaliteit heeft dan is het Van Lottum wel. Het begint nu iets beter te worden maar die jongen heeft geen vechtersmentaliteit hoor.
En dan dat geneuzel over Schalken datie geen emoties toont, dus en
En het is nieteens zo dat zou je gister toch zeker gezien moeten hebben. Als hem onrecht aangedaan wordt of hij pakt een belangrijke break dat zijn de momenten waarop je ze MOET tonen. Verkerk doet het meer, het zijn net mensen allemaal doen ze het anders.
quote:Bij henman beginnen de 'echte' wedstrijden pas vanaf de kwartfinale. Typisch dat ie die altijd verliest
Op donderdag 26 juni 2003 14:31 schreef mitt het volgende:
Hup Llodra
quote:Is Hantuchova nou die meid die ontzettend loopt te kreunen op het veld? bij een ander toernooi had ze daar zelfs een waarschuwing voor gekregen.
Op donderdag 26 juni 2003 14:37 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
ik kijk allen HAntuchova en Nederlanders
de rest kijk ik op rtlsport.nl
i.i.g. is de site van Hantuchova erg druk bezocht de laatste periode, althans daar lijkt het op als ik deze foutmelding lees.
quote:
Bandwidth Limit ExceededThe server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.
De Nederlanders kijk ik ook, maar de andere partijen in principe ook wel.
quote:Hahaha, zou Henman ook maar 1 fan hebben hier in Nederland?
Op donderdag 26 juni 2003 14:31 schreef mitt het volgende:
Hup Llodra
quote:veel fokkers hebben n.a.v. het wimbledon topic de site van hantuchova 20x per uur aangeklikt
Op donderdag 26 juni 2003 14:43 schreef -Hans- het volgende:i.i.g. is de site van Hantuchova erg druk bezocht de laatste periode, althans daar lijkt het op als ik deze foutmelding lees.
quote:Beetje te simpel dit.
Op donderdag 26 juni 2003 14:39 schreef Machiel het volgende:[..]
Wahahahahaha......
Nou hij heeft wel degelijk een vechtersmentaliteit, want hij gaat voor elk punt en haat verliezen. Tijd lang is het idd z'n probleem geweest dat hij te fanatiek was en zich teveel liet gaan bij foute beslissingen waardoor hij idd nietmeer in de wedstrijd zat, maar hoe hij in de eerste set en tot z'n blessure in de tweede was zelfs dat nietmeer het geval. Het is maar hoe je vechtersmentaliteit definieerd..
En dan dat geneuzel over Schalken datie geen emoties toont, dus
en
En het is nieteens zo dat zou je gister toch zeker gezien moeten hebben. Als hem onrecht aangedaan wordt of hij pakt een belangrijke break dat zijn de momenten waarop je ze MOET tonen. Verkerk doet het meer, het zijn net mensen allemaal doen ze het anders.
En daarbij is het voor elk mens zo dat elke partij weer anders is en je best kunt zien hoe iemand in de wedstrijd zit: ogen bijvoorbeeld.
En je kunt niet ontkennen dat hij gister niet lekker in de pot zat en hij niet toonde aan het knokken te zijn...iets wat hij in andere wedstrijden -op een hele andere manier dan een Verkerk- wel heeft laten zien.
Verschil wat Sluiter mooi verwoorde in een pot zelf naar je toe trekken of je tegenstander verliest.
Tie-break 4e set was zeker niet op eigen kracht van Schalken. Ik denk dat Lapenti op dit moment nog wel even een vinger achter in zn keel duwt als hij aan die tie-break denkt.
Maar goed, je hoort mij niet klagen verder.
quote:hehe ik had het kunnen weten
Op donderdag 26 juni 2003 14:47 schreef Rtweaker het volgende:veel fokkers hebben n.a.v. het wimbledon topic de site van hantuchova 20x per uur aangeklikt
Op het web gezocht naar hantuchova. Resultaten 1 - 10 van circa 61,800
Op het web gezocht naar kournikova. Resultaten 1 - 10 van circa 751,000
quote:Soderling dus waarschijnlijk de nieuwe tegenstander van Henman
Op donderdag 26 juni 2003 15:14 schreef halvarine het volgende:
Mooi Soderling heeft gewonnen en kan dus die damespartij beginnen. hopelijk is die vlug afgelopen!!!!!
Ik zie al een tijdje niks op die site van wimbledon...
Speelt er niemand?? Kunnen ze Sluiter er niet vast op gooien????
quote:Duurt ff voordat de dames op de baan komen, ze weten natuurlijk niet wat ze zullen aantrekken ofzo!
Op donderdag 26 juni 2003 15:22 schreef Sh4keM het volgende:
WTF is er met die court 14 aan de hand...Ik zie al een tijdje niks op die site van wimbledon...
quote:kzal ff bellen met ze !
Op donderdag 26 juni 2003 15:22 schreef Sh4keM het volgende:
WTF is er met die court 14 aan de hand...Ik zie al een tijdje niks op die site van wimbledon...
quote:Ja dat denk ik ook ja
Op donderdag 26 juni 2003 15:24 schreef halvarine het volgende:[..]
Duurt ff voordat de dames op de baan komen, ze weten natuurlijk niet wat ze zullen aantrekken ofzo!
quote:Nou, ik hoop het niet! Llodra heeft hem ook zojuist gebroken.
Op donderdag 26 juni 2003 15:20 schreef Jerommeke4 het volgende:[..]
Soderling dus waarschijnlijk de nieuwe tegenstander van Henman
quote:nog een setje tegaan toch?
Op donderdag 26 juni 2003 15:24 schreef Jerommeke4 het volgende:[..]
Ja dat denk ik ook ja
.. BTW BBC2 Nalbandian serveert voor wedstrijd
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:26 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
nog een setje tegaan toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Jerommeke4 op 26-06-2003 15:27]
quote:Nou je hebt kans dat ze nog een set spelen hoor!!!
Op donderdag 26 juni 2003 15:24 schreef Jerommeke4 het volgende:[..]
Ja dat denk ik ook ja
.. BTW BBC2 Nalbandian serveert voor wedstrijd
quote:Ok, thanks
Op donderdag 26 juni 2003 15:24 schreef fotoloog het volgende:[..]
kzal ff bellen met ze !
quote:maar hij staat wel 2-0 voor nu
Op donderdag 26 juni 2003 15:26 schreef Jerommeke4 het volgende:[..]
quote:Thanks for reminding me!
Op donderdag 26 juni 2003 15:27 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
maar hij staat wel 2-0 voor nu
quote:IDD
Op donderdag 26 juni 2003 15:29 schreef Jerommeke4 het volgende:
Henman breakt weer trug
quote:teruggebroken
Op donderdag 26 juni 2003 15:25 schreef halvarine het volgende:[..]
Nou, ik hoop het niet! Llodra heeft hem ook zojuist gebroken.
quote:DE k.sprem?
Op donderdag 26 juni 2003 15:35 schreef halvarine het volgende:
Nou, A.Morigami - K.Sprem zijn begonnen. Hopen op een korte partij!!!!!!!!!!
quote:Dat heb je perfect getimed!!
Op donderdag 26 juni 2003 15:36 schreef D3nn15 het volgende:
Wanneer begint sluiter?
17.30 ongeveer ben ik thuis van werkKan ik dan de wedstrijd volgen?
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:38 schreef halvarine het volgende:[..]
Dat heb je perfect getimed!!
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:37 schreef fotoloog het volgende:[..]
DE k.sprem?
DE K.Sprem tegen DE Morigami
Eerst kwamen Roddick en Agassi.
Federer, Henman, Philippoussis en Rusedski.
Rusedski ligt er al uit.En na Schalken kwamen Ferrero en Blake
Dus 1 van de 6 overgeblevenen gaat het toernooi winnen.
quote:Dan zal Sluiter waarschijnlijk al voor 17:00 moeten spelen. Mooi optijd.
Op donderdag 26 juni 2003 16:01 schreef Remzz het volgende:
Ah Morigami heeft de eerste set gewonnen , dat schiet op.
quote:Met van die stokjes die je weg moet trekken, toch?
Op donderdag 26 juni 2003 16:06 schreef halvarine het volgende:
Morigami???? Is dat ook niet een of ander spelletje?
quote:Dank je
Op donderdag 26 juni 2003 16:08 schreef Riert het volgende:
Bijna
origami
quote:Origami is papiertjes vouwen.
Op donderdag 26 juni 2003 16:08 schreef Riert het volgende:
Bijna
origami
Mikado is dat spelletje met stokjes
quote:En staat alweer 2-0 voor. Sluiter mag alvast zijn tennispakje aantrekken.
Op donderdag 26 juni 2003 16:01 schreef Remzz het volgende:
Ah Morigami heeft de eerste set gewonnen , dat schiet op.
Succes Raemon!
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 16:10 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Origami is papiertjes vouwen.
Mikado is dat spelletje met stokjes
* me wil Sluiter zien spelen en winnen
quote:Sluit ik mij helemaal bij aan, zet hem op Sluiter
Op donderdag 26 juni 2003 16:14 schreef Jezz het volgende:
Ik hoop dat Sluiter weer kan laten zien wat ie tegen Kavelnikov kon. Ik gun die jongen het succes. Het is een hele mooie sportmanSucces Raemon!
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 26-06-2003 16:16]
quote:Jepz
Op donderdag 26 juni 2003 16:22 schreef Jezz het volgende:
De dames partij schiet nu echt lekker op
quote:Weer es een keer quote i.p.v. edit...
Op donderdag 26 juni 2003 16:23 schreef Remzz het volgende:[..]
Jepz
5-1
[Dit bericht is gewijzigd door Remzz op 26-06-2003 16:28]
edit:
Die partij is net afgelopen..
na de reclame / en RTL Z komt Reamon Sluiter
En Sluiter kan beginnen!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Spijtig. Wat is dat een saaie speler
Op donderdag 26 juni 2003 16:34 schreef halvarine het volgende:
Novak is goed bezig 6-2 7-5 5-2
quote:Het begint nu, zet hem op Reamon!
Op donderdag 26 juni 2003 16:35 schreef fotoloog het volgende:
let the show begin
Of is iemand anders die meedoet nog ouder?
quote:haarhuis!
Op donderdag 26 juni 2003 16:44 schreef halvarine het volgende:
Ik zei laatst dat Todd Martin de nestor van Wimbledon was, maar Aggasi is een paar maandjes ouder.Of is iemand anders die meedoet nog ouder?
quote:Ik bedoelde eigenlijk met het enkelspel.
Op donderdag 26 juni 2003 16:46 schreef fotoloog het volgende:[..]
haarhuis!
quote:in dat geval,zal het agassi zijn(die ik trouwens tip voor de finale!)
Op donderdag 26 juni 2003 16:47 schreef halvarine het volgende:[..]
Ik bedoelde eigenlijk met het enkelspel.
quote:Mag van mij iets meer spanning komen. Maar misschien ben ik in vorige wedstrijden wel erg verwent.
Op donderdag 26 juni 2003 17:10 schreef Riert het volgende:[..]
???
wazzup?
quote:Gaat gelijk op toch. Ik zie alleen de stand, maar ik vind het wel spannend.
Op donderdag 26 juni 2003 17:13 schreef halvarine het volgende:[..]
Mag van mij iets meer spanning komen. Maar misschien ben ik in vorige wedstrijden wel erg verwent.
Servicegames te soepel of zo?
quote:Alleen Sluiter is als ontvanger twee keer op 30 gekomen. Waarom zie je alleen de stand???
Op donderdag 26 juni 2003 17:15 schreef Riert het volgende:[..]
Gaat gelijk op toch. Ik zie alleen de stand, maar ik vind het wel spannend.
Servicegames te soepel of zo?
quote:Aha
Op donderdag 26 juni 2003 17:18 schreef Riert het volgende:
omdat ik aan het werk ben
Hoe speelt'ie, goeie service/return, volleerder, veel vuistjes/droogkloot enz.
Doe eens een leuk verhaaltje voor hen zonder tv
quote:zal ik me dan nmaar als vrijwilliger aan bieden.....
Op donderdag 26 juni 2003 17:21 schreef Riert het volgende:
Kan iemand iets over die Pop vertellen? Ken hem niet volgens mij.Hoe speelt'ie, goeie service/return, volleerder, veel vuistjes/droogkloot enz.
Doe eens een leuk verhaaltje voor hen zonder tv
goeie service return e.d moet ik nog ff goed voor kijkrn hoor...maar nu eerst tie-break volgen
quote:Ok, thx
Op donderdag 26 juni 2003 17:26 schreef vrouwtjetrouw het volgende:[..]
zal ik me dan nmaar als vrijwilliger aan bieden.....
hij speelt gewoon vanuit t achterveld...rechts handig...... tot nu toe ziet tie er eerg rustig uit....je merkt weinig aan hem....iig geen vuistjesgoeie service return e.d moet ik nog ff goed voor kijkrn hoor...maar nu eerst tie-break volgen
quote:En 1 - 5 achter in de tie break.
Op donderdag 26 juni 2003 17:28 schreef golfer het volgende:
Ik vind Sluiter niet overtuigend spelen tot nu toe.
ff wat actiever
quote:ja als die dan ook de set had gewonnen
Op donderdag 26 juni 2003 17:41 schreef Riert het volgende:
slecht teken als er weinig gepost wordt hier.
Volgens de statistieken speelt Sluiter beter.
quote:yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Op donderdag 26 juni 2003 18:00 schreef ChillyWilly het volgende:
3 maal is scheepsrecht.... toch?
quote:Begint ergens op te lijken.
Op donderdag 26 juni 2003 18:12 schreef -Hans- het volgende:
Mooi! de tweede set is binnen (stand in sets 1 -1)
doet me denken aan:
sorry, moest er even uit
[Dit bericht is gewijzigd door Dragonetti op 26-06-2003 18:19]
quote:Heb me altijd al afgevraagd waar die vreemde blik vandaan kwam.. Maar nu weet ik het!
Op donderdag 26 juni 2003 18:17 schreef Dragonetti het volgende:
Ik zag net deze pic van Sjeng Schalken:[afbeelding] doet me denken aan: [afbeelding]
sorry, moest er even uit
quote:lijkt meer op een diesel motor
Op donderdag 26 juni 2003 18:13 schreef Jerommeke4 het volgende:
Wat voor batterij zit er in Sluiter?
quote:Ik zie een DEUCE!
Op donderdag 26 juni 2003 18:21 schreef Riert het volgende:
ik zie een breakpoint
Is het al een beetje een echte wedstrijd of nog steeds wel slapjes?
quote:Hm ja kan ook.. Ik dacht aan een Duracell.. Maar dat kan natuurlijk ook
Op donderdag 26 juni 2003 18:22 schreef Renoud het volgende:[..]
lijkt meer op een diesel motor
quote:Het word beter..
Op donderdag 26 juni 2003 18:22 schreef Riert het volgende:
hoop klachten verschenen hier net over te weinig aggressie e.d.Is het al een beetje een echte wedstrijd of nog steeds wel slapjes?
quote:verrader
Op donderdag 26 juni 2003 18:24 schreef Jerommeke4 het volgende:
* Jerommeke4 is even boodschappen doen.. (Moet ook gebeuren he)
quote:en dat doen we niet door zo te kijken
Op donderdag 26 juni 2003 18:44 schreef starsailor het volgende:
Popperdeflop mentaal breken
2 breakpoints. Godver, kom aan!
quote:of misschien toch niet
Op donderdag 26 juni 2003 19:00 schreef ChillyWilly het volgende:
jaja, daar komt ie weer!
quote:Maar daar komt die Popp gozer weer aan met zijn aces
Op donderdag 26 juni 2003 19:00 schreef ChillyWilly het volgende:
jaja, daar komt ie weer!
3 - 4 nu
quote:Precies op de lijn volgens mij
Op donderdag 26 juni 2003 19:07 schreef ChillyWilly het volgende:
Die bal was in!
in dus
WAT een punt voor Sluiter
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
jammer, die bal valt net verkeerd
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:14 schreef horzel het volgende:
die kneus speelt slecht.
hij gaat toch wel verliezen. Hij speelt zonder echte overtuiging. En die tegenstander is echt zo goed niet.
quote:En speciaal voor deze ene post heb je een kloon aangemaakt?
Op donderdag 26 juni 2003 19:14 schreef horzel het volgende:
die kneus speelt slecht.
hij gaat toch wel verliezen. Hij speelt zonder echte overtuiging. En die tegenstander is echt zo goed niet.
quote:ik wou net zeggen.
Op donderdag 26 juni 2003 19:16 schreef golfer het volgende:[..]
En speciaal voor deze ene post heb je een kloon aangemaakt?
tjonge jonge
6-5 Sluiter nu.
Kom op
quote:hoi
Op donderdag 26 juni 2003 19:18 schreef horzel het volgende:
kunnen jullie misschien ook een andere wedstrijd verslaan. Er zijn leukere wedstrijden hoor.
quote:Ga anderen vervelen
Op donderdag 26 juni 2003 19:18 schreef horzel het volgende:
kunnen jullie misschien ook een andere wedstrijd verslaan. Er zijn leukere wedstrijden hoor.
quote:dat kan hij wel!
Op donderdag 26 juni 2003 19:20 schreef -Hans- het volgende:
Nein, Tie break
quote:Ik hoop het
Op donderdag 26 juni 2003 19:20 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
dat kan hij wel!
Beslissende 5e set kan beginnen.
quote:Dat is snel
Op donderdag 26 juni 2003 19:27 schreef golfer het volgende:
Mooi zo, tie-break is binnen.Beslissende 5e set kan beginnen.
Maar inderdaad! en dit is een klap voor Popp dus wie weet! hij was net behoorlijk boos, dus hier moet Sluiter van profiteren.
[Dit bericht is gewijzigd door meami op 26-06-2003 19:29]
quote:Heb jij je berichtjes altijd al klaar staan?
Op donderdag 26 juni 2003 19:27 schreef golfer het volgende:
Mooi zo, tie-break is binnen.Beslissende 5e set kan beginnen.
Als ik vantevoren een berichtje type, dan gaat het punt net weer de andere kant op
quote:ja, das waar!
Op donderdag 26 juni 2003 19:29 schreef horzel het volgende:
2-2!!!!
yeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
het staat weer gelijk. Ik ben door het dolle heen. Ik sta te springen en met confetti te gooien. En ik doe salto's in het huis.
ik zei toch dat raemon flierefluiter wel gaat winnen.
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:29 schreef horzel het volgende:
2-2!!!!
yeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
het staat weer gelijk. Ik ben door het dolle heen. Ik sta te springen en met confetti te gooien. En ik doe salto's in het huis.
ik zei toch dat raemon flierefluiter wel gaat winnen.
quote:Ik gok goed trouwens.. Denk dat ik waarzegger wordt..
Op donderdag 26 juni 2003 17:55 schreef Jerommeke4 het volgende:
Ik gok op de 5 setter
quote:Wie gaat er winnen?
Op donderdag 26 juni 2003 19:30 schreef Jerommeke4 het volgende:[..]
Ik gok goed trouwens.. Denk dat ik waarzegger wordt..
quote:Sluiterrrr!!!!
Op donderdag 26 juni 2003 19:31 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
Wie gaat er winnen?
quote:Wat een grappenmaker
op 7:32 zei die dweep van RTL5 het volgende:We hebben in het tennis dus een Service Break en een Toilet Break
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |