Het bericht gaat over een groep pedo's die zaterdag bij elkaar komen om hun liefde voor jongens van 6 tot 15 jaar te bespreken. De organisators roepen een paar keer dat er geen kinderverkrachters welkom zijn, maar natuurlijk zijn een aantal bezoekers wel in aanraking geweest met justitie (o.a. voor naaktfoto's).
Wat vinden jullie hier nu van? Ik vind het niet kunnen. Natuurlijk kun je wel stellen dat zolang ze er alleen maar over praten, het niet erg is, maar volgens mij zorgt het er alleen maar voor dat ze nog meer moeite moeten gaan doen om zich in te houden.
Tijdje terug was ook de voorzitter van de pedo vereniging bij Edwin Evers te horen. Dat was omdat ze niet toegelaten werden tot een of andere homo dag, terwijl zij vonden dat homofilie en pedofilie verwant waren aan elkaar.
Het ergste van dit alles is nog wel dat ze de Boy Love Day op een geheime locatie organiseren, omdat "ze bang zijn voor mensen met honkbalknuppels". Door die geheime locatie kunnen ze echter ook niet gecontroleerd worden, om te voorkomen dat ze iets met kinderen gaan uithalen...
quote:Denk niet dat ze daar schandknapen hebben onder het motto neuk maar raak voor een knaak.
Door die geheime locatie kunnen ze echter ook niet gecontroleerd worden, om te voorkomen dat ze iets met kinderen gaan uithalen...
Geen controle wil alleen maar zeggen lekker ongestoord ranzig kiddypron uitwisselen.
quote:Omdat ze zich in groepsverband niet langer meer kunnen beheersen?
Op vrijdag 20 juni 2003 10:48 schreef Chevalric het volgende:
Wat vinden jullie hier nu van? Ik vind het niet kunnen. Natuurlijk kun je wel stellen dat zolang ze er alleen maar over praten, het niet erg is, maar volgens mij zorgt het er alleen maar voor dat ze nog meer moeite moeten gaan doen om zich in te houden.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:51 schreef Duiveltja het volgende:
Dit doet me denken aan een zekere South Park aflevering
Hoe ranzig het onderwerp ook is, mensen verbieden om er zelfs met elkaar over te spreken, gaat toch echt te ver.
quote:Die gasten willen volgens mij juist geen aandacht. Vandaar ook een geheime locatie weetjewel...
Op vrijdag 20 juni 2003 10:52 schreef The_Duce het volgende:
Die gasten willen gewoon aandachtGeef het ze dus niet!!!
(klinkt trouwens erg fout allemaal...zal eens ff het bericht gaan lezen.)
-edit- bericht gelezen
Damn, wat een stelletje mafkezen. Ze doen alsof pedofilie de normaalste zaak van de wereld is en ze vinden het heel raar dat ze als paria worden gezien. Dalijk gaan ze nog lobbyen voor de legalisatie ervan
Kan er weinig begrip voor opbrengen..
[Dit bericht is gewijzigd door Amazon op 20-06-2003 10:59]
maar dat zal wel niet...
ik vind dat justitie dat soort bijeenkomsten moet/mag verbieden....
bastards met de poten van kids afblijven, anders castratie!
quote:Zie daarvoor ook: Pedo Op 538 :r :r
Op vrijdag 20 juni 2003 10:48 schreef Chevalric het volgende:
...
Tijdje terug was ook de voorzitter van de pedo vereniging bij Edwin Evers te horen.
...
quote:The catholic boat trip
Young boy #1
Young boy #2
quote:UHU! ik zit me de tering te zoeken maar kan em nie vinden..
Kunnen die mensen niet in therapie gaan ofzo. Het doel en of streven van een pedofiel is toch om minimaal 1x iets met een kind te doen. En dat is zo erg voor dat kind, en elk misbruikt kind is er 1 te veel.
quote:Misschien heb je gelijk hierin. Aan de andere kant, hoe ver kun je met z'n beleid door gaan? Totdat er een jongen van die leeftijd door deze groep misbruikt is? En dan?
Op vrijdag 20 juni 2003 10:53 schreef MetalMessiah het volgende:
Laat ze samen lekker er over spreken. Als ze foto's willen uitwisselen of snode plannen smeden dan doen ze dat toch wel, al dan niet met behulp van internet-forums.Hoe ranzig het onderwerp ook is, mensen verbieden om er zelfs met elkaar over te spreken, gaat toch echt te ver.
Die jongen is dan wel zijn gehele leven overhoop gegooid.
PLus nog het feit dat die gasten niet of moeilijk te pakken zijn (trauma van de jongen, dus onmogelijk te verhoren, misschien zou die bedreigd kunnen zijn ect ect ect).
Nee, dit soort meetings zouden tegengehouden moeten worden, of op z'n minst zou er een afgevaardige van justitie ofzo daar moeten zijn.
Ik vind dat je dit soort zaken eigelijk kunt vergelijken met die nazie meetings (nazie, gare woordt, weet niet zeker of het goed geschreven is... ). Die worden ook niet toegestaan, of alleen in beperkte mate.
Forums ect is helaas idd niks tegen te doen. Dat is dan wel het minste risico dat er iets gebeurt dan wanneer die gasten bij elkaar komen (opschepperij ect, daad bij woordt voeren ect ect).
quote:Ja, er stond zoiets in het pedo-handboek geloof ik. Nadruk op minimaal.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:00 schreef vcb het volgende:
Bah Bah Bah en nog eens 100000K Bah
Het doel en of streven van een pedofiel is toch om minimaal 1x iets met een kind te doen.
Toch vind ik het preventief ruimen van mensen niet echt een goed idee.
quote:Ik denk dat ze die aflevering aan het eind van elke bijeenkomst effe kijken.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:57 schreef Sock0 het volgende:[..]
The catholic boat trip
Young boy #1
Young boy #2
Cartman Joins NAMBLA
I can meet new friends on the internet. Here's a chat room, Men Who Like Young Boys. That's perfect. Hi everybody! I am a young boy seeking an older male for good times. I am eight years old.... Wow, look at all these guys that want to be my friends. I'll pick Tony 316. Hi Tony.
owke uhm ontopic hehe die vergadering bestormen en wild om je heen gaan castreren
Tony316: Yeah! You're Eric?!
Cartman: Yeah! (sits next to Tony316)
Tony316: I brought you some candy! (gives the candy to Cartman.)
Cartman: Wow! Cool!
Tony316: And some books on Kama Sutra! (gives the books to Cartman.)
Cartman: Neato! Having older friends kicks ass! You see, I've...I've really been having a
tough time! I've kinda matured faster than my other friends! We don't really relate anymore!
(Tony reaches out and rubs Cartman's back.) And...and...uh, and all my friends seem so
childish now! You know?!
Tony316: Do you like having your back rubbed?!
Cartman: Eh, yeah! That feels really nice! Thanks!
ik heb het met mijn maten ook wel is over het beroven van een bank ... we hebben zelfs met 3d tekenprogramma's en flash 5.0 een heel plan opgesteld, zolang we het maar niet daadwerkelijk uitvoeren ben je volgens mij niet strafbaar (misschien komt dat nog want terroristische actie's plannen wordt ook strafbaar misschien).
maar zodra er daar ook maar 1 foute foto van een te jong meisje aanwezig is mogen ze er een peloton ME'ers laten 'oefenen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |