Neem nou Snoop, Dre, Em e.d. die al een flinke tijd (soms al meer dan 10 jaar) een behoorlijke bankrekening hebben, grote auto's rijden en een huis hebben met tig kamers terwijl ze nummers uit blijven brengen over het harde leven in de ghetto en armoede terwijl ze er al lang niet meer zelf in wonen.
Beetje stom vind ik dat
Dan neemt echter niet weg dat ze natuurlijk nog wel met allerlei gangsters omgaan, en het dus wel een realiteit voor hun is waar ze over rappen.
De mannen: check out my cars, my brothers and sistas from da hood yo kno whattam saying?!
De vrouwen: yo checkout ma lekkah bodeh...
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 19-06-2003 21:49]
quote:wat ?!?!?
Op donderdag 19 juni 2003 21:49 schreef Maidenfan het volgende:De vrouwen: yo checkout ma lekkah bodeh...
quote:Na 10 jaar? Kijk 50 cent kan nu een album uitbrengen omdat hij nu hard op weg is om er uit te komen maar als hij er over 5 jaar nog over rapt dan vind ik dat een beetje duf
Op donderdag 19 juni 2003 21:49 schreef The-Chosen1 het volgende:
ze rappen over dingen die gebeuren in de ghetto , zij komen er allemaal zelf vandaan dus ze weten waar ze het over hebben
quote:Inderdaad. Net zoals Jennifer Lopez, die natuurlijk ook uit de getto komt.
Op donderdag 19 juni 2003 21:49 schreef The-Chosen1 het volgende:
ze rappen over dingen die gebeuren in de ghetto , zij komen er allemaal zelf vandaan dus ze weten waar ze het over hebben
(sarcastisch btw)
quote:zie de post van bop
Op donderdag 19 juni 2003 21:52 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Na 10 jaar? Kijk 50 cent kan nu een album uitbrengen omdat hij nu hard op weg is om er uit te komen maar als hij er over 5 jaar nog over rapt dan vind ik dat een beetje duf
quote:Oftewel check out my delicious body... die paar dollars voor ondergoed kunnen er niet af...
Op donderdag 19 juni 2003 21:51 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
wat ?!?!?
quote:Van wie?
Op donderdag 19 juni 2003 21:54 schreef UrbanMike het volgende:
"You can get me out of the ghetto, but you can't get the ghetto out of me"
Ik geloof er geen fluit van, die leiden een luilekkerleventje en hebben niks meer te maken met en denken zeker nietmeer terug aan de getto.
Die van ben affleck die zei ook dat ze uit de getto kwam... mooi niet... ze wou gewoon aandacht. En dat is ook precies wat ik van de meeste hiphoppers vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 19-06-2003 21:58]
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 21:45 schreef MikeyMo het volgende:
...en hoe verschrikkelijk gangsta ze wel niet zijn, terwijl ze 5 bodyguards om hun hebben hangen.Neem nou Snoop, Dre, Em e.d. die al een flinke tijd (soms al meer dan 10 jaar) een behoorlijke bankrekening hebben, grote auto's rijden en een huis hebben met tig kamers terwijl ze nummers uit blijven brengen over het harde leven in de ghetto en armoede terwijl ze er al lang niet meer zelf in wonen.
Beetje stom vind ik dat
quote:dus?
Op donderdag 19 juni 2003 21:55 schreef Maidenfan het volgende:[..]
Van wie?
Ik geloof er geen fluit van, die leiden een luilekkerleventje en hebben niks meer te maken met en denken zeker nietmeer terug aan de getto.
[Dit bericht is gewijzigd door MadMarine op 19-06-2003 21:57]
quote:luister jij nou maar naar metal , van Rap heb je geen verstand
Van wie?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 19-06-2003 23:11]
quote:is een lyric die zeker door meerdere artiesten is gebruikt...
Van wie?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 19-06-2003 23:12]
quote:Ik vind dat eerder een compliment dan een verwijt...
Op donderdag 19 juni 2003 21:57 schreef The-Chosen1 het volgende:[..]
luister jij nou maar naar metal , van Rap heb je geen verstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |