quote:Uiteraard is wielrennen een onmenselijk zware sport, maar Rumsas weet donders goed dat het niet mag en hij brengt er zijn team, zijn sponsoren en de sport mee in diskrediet.
Op maandag 30 juni 2003 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ja, maar in de tour wordt het bijvoorbeeld al enkele jaren schandalig tegen Armstrong (en de overige niet Fransen) gebruikt. Natuurlijk wordt er gepakt en geslikt, maar dat is ook niet vreemd als je ziet wat voor prestaties ze moeten leveren.
Ik keur het gedrag van Rumsas niet goed en hij hoort gestraft te worden, maar zo aan het begin van de tour is dat nooit prettig
Dat het wielrennen toch al geen positef imago had klopt, maar dit maakt het er natuurlijk niet beter op.
quote:Lampre had al bekend gemaakt dat als Rumsas ook na de contra positief was dat hij ontslagen zou worden om zo nog meer problemen met hem en uitnodigingen voor wedstrijden te voorkomen.
Op maandag 30 juni 2003 18:13 schreef Leatherface het volgende:[..]
Uiteraard is wielrennen een onmenselijk zware sport, maar Rumsas weet donders goed dat het niet mag en hij brengt er zijn team, zijn sponsoren en de sport mee in diskrediet.
Dat het wielrennen toch al geen positef imago had klopt, maar dit maakt het er natuurlijk niet beter op.
Nu de eerste aflevering van de 5.
met Jacques Anquetil
Snap ik dus niet hé gaat dat weer op zo'n boonen effect lijken?
na 1 jaar erachter komen dat het niets word.
quote:Toch duidelijk de hand van Bruyneel he, als er bij Postal en Nederlandse ploegleider had gezeten dan waren daar waarschijnlijk 2 Nederlandse beloften terecht gekomen.
Op donderdag 3 juli 2003 23:05 schreef Bartoli het volgende:
US POSTAL maakte gisteren ook bekend dat volgend jaar Stijn Devolder en Jurgen Vandenbroeck voor de ploeg rijden.Snap ik dus niet hé gaat dat weer op zo'n boonen effect lijken?
na 1 jaar erachter komen dat het niets word.
quote:waarschijnlijk wel maar de hele leiding is belgisch met Bruyneel, Demol, Lapage etc.
Op donderdag 3 juli 2003 23:21 schreef wicker het volgende:[..]
Toch duidelijk de hand van Bruyneel he, als er bij Postal en Nederlandse ploegleider had gezeten dan waren daar waarschijnlijk 2 Nederlandse beloften terecht gekomen.
bron: nos TT
En Telekom heeft zich versterkt na Bram Schmitz ook met Sergei Ivanov (Fassa Bortolo).
Ook gaan de geruchten dat Telekom in de markt is voor Gerben Lowik die net als Schmitz nu nog voor Bankgiro rijdt.
En Rabobank heeft zijn interesse getoond in Thor Hushovd van C.Agricole voor een 2 jarig contract.
De transfermarkt is open.
Leuk om eens een keer te zien dat er Nederlanders zijn die eens niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, wil je kwaliteit dan zul je moeten dokken.
quote:Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe Nederlandse ploeg die goed genoeg is om aan de grote rondes deel te nemen, want als het zo doorgaat moeten we het volgend jaar in de Tour met minder dan 5 landgenoten doen.
Op vrijdag 11 juli 2003 10:06 schreef rainbowsokkie het volgende:
De telegraaf meldt dat Iban Mayo volgend jaar graag voor Rabobank wil rijden. De ploegleiding heeft de belangstelling bevestigd.
quote:Beter met 5 landgenoten wel iets presteren dan met 10 landgenoten niks. Maar ik hoop dat BGL voldoende geld kan vinden om een serieus TT1 team te worden.
Op vrijdag 11 juli 2003 12:50 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe Nederlandse ploeg die goed genoeg is om aan de grote rondes deel te nemen, want als het zo doorgaat moeten we het volgend jaar in de Tour met minder dan 5 landgenoten doen.
Vroeger vond ik er geen zak aan om naar de tour te kijken. Maar vandaag heb ik me uitermate vermaakt
Best ontspannend om die renners te zien zweten ![]()
Morgen zal ik zeker weer kijken
bron:
Telekom gaat maar door met aankopen doen.
quote:Centjes genoeg daar in de Heimat, lijkt mij dan
Op zondag 13 juli 2003 19:30 schreef Bartoli het volgende:
Telekom gaat maar door met aankopen doen.
quote:uiteraard
Op zondag 13 juli 2003 19:32 schreef Leatherface het volgende:[..]
Centjes genoeg daar in de Heimat, lijkt mij dan
quote:Net als US Postal overigens.
Op zondag 13 juli 2003 19:34 schreef Bartoli het volgende:[..]
uiteraard
alhoewel de Deutsche Telekom op verlies staat
quote:precies.
Op zondag 13 juli 2003 19:35 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Net als US Postal overigens.
quote:Was er een paar jaar terug trouwens geen sprake van dat Telekom er misschien mee wou stoppen?
Op zondag 13 juli 2003 19:32 schreef Leatherface het volgende:[..]
Centjes genoeg daar in de Heimat, lijkt mij dan
Mijn vraag was: bestaan er verzamelvideo's met valpartijen van wielrenners?
[Wielrennen] De mooiste valpartijen!
Net zoals je die van Formule 1 (crashes), voetballen (overtredingen en vechtpartijen), boksen (knockouts) enzovoort hebt.
quote:En de Belgische ploegen doen het nu al beter als de enige 'Hollandse' ploeg
New Division I Belgian team in the making
The Belgian cycling Maecenas Noël De Meulenaere can't help himself, his heart stays in cycling. He attended the Alpine stage of the Tour today and talked to the press enthusiastically about his new project."I have two new sponsors, a communication company, which wishes to remain unnamed for now and Belgian chocolate maker "Jacques". Together they will give the new team a budget of three million Euro. The team won't hold too many Belgian riders, because there simply aren't any good ones on the market at the moment. And this time, I will occupy myself less with "social cases". Belgian riders who can't get a contract anywhere else don't have to come and knock on my door any more, that's past. Dave Bruylandts is the only Belgian on the team roster so far. Andrei Tchmil, also involved, has already contracted a few promising young Russians."
Jef Braeckevelt will be heading the new Belgian team, with Johan Capiot as team director.
quote:nederland heeft 2 ploegen Rabobank en Bankgiroloterij.
Op woensdag 16 juli 2003 21:32 schreef okee6 het volgende:
Van Cyclingnews
[..]En de Belgische ploegen doen het nu al beter als de enige 'Hollandse' ploeg
En ja Demeulenaere klets maar wat eerst wou die remax-massi oprichten ging niet door zal dit ook wel niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |