abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11467956
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja, maar in de tour wordt het bijvoorbeeld al enkele jaren schandalig tegen Armstrong (en de overige niet Fransen) gebruikt. Natuurlijk wordt er gepakt en geslikt, maar dat is ook niet vreemd als je ziet wat voor prestaties ze moeten leveren.

Ik keur het gedrag van Rumsas niet goed en hij hoort gestraft te worden, maar zo aan het begin van de tour is dat nooit prettig

Uiteraard is wielrennen een onmenselijk zware sport, maar Rumsas weet donders goed dat het niet mag en hij brengt er zijn team, zijn sponsoren en de sport mee in diskrediet.

Dat het wielrennen toch al geen positef imago had klopt, maar dit maakt het er natuurlijk niet beter op.

pi_11468595
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:13 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Uiteraard is wielrennen een onmenselijk zware sport, maar Rumsas weet donders goed dat het niet mag en hij brengt er zijn team, zijn sponsoren en de sport mee in diskrediet.

Dat het wielrennen toch al geen positef imago had klopt, maar dit maakt het er natuurlijk niet beter op.

Lampre had al bekend gemaakt dat als Rumsas ook na de contra positief was dat hij ontslagen zou worden om zo nog meer problemen met hem en uitnodigingen voor wedstrijden te voorkomen.
Vorige week werd Alberto Loddo ook van lampre voor 1 maand geschorst vanwege het gebruik van Cafeine.
pi_11469619
*MELD*

Nu de eerste aflevering van de 5.

met Jacques Anquetil

[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11546920
US POSTAL maakte gisteren ook bekend dat volgend jaar Stijn Devolder en Jurgen Vandenbroeck voor de ploeg rijden.

Snap ik dus niet hé gaat dat weer op zo'n boonen effect lijken?
na 1 jaar erachter komen dat het niets word.

pi_11547419
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:05 schreef Bartoli het volgende:
US POSTAL maakte gisteren ook bekend dat volgend jaar Stijn Devolder en Jurgen Vandenbroeck voor de ploeg rijden.

Snap ik dus niet hé gaat dat weer op zo'n boonen effect lijken?
na 1 jaar erachter komen dat het niets word.

Toch duidelijk de hand van Bruyneel he, als er bij Postal en Nederlandse ploegleider had gezeten dan waren daar waarschijnlijk 2 Nederlandse beloften terecht gekomen.
As't net kin sa't moat dan moat't mar sa't kin.
pi_11547757
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 23:21 schreef wicker het volgende:

[..]

Toch duidelijk de hand van Bruyneel he, als er bij Postal en Nederlandse ploegleider had gezeten dan waren daar waarschijnlijk 2 Nederlandse beloften terecht gekomen.

waarschijnlijk wel maar de hele leiding is belgisch met Bruyneel, Demol, Lapage etc.
pi_11617904
Bram Schimtz van de bankgiroloterij gaat met ingang van volgend jaar koersen voor Telekom.

bron: nos TT

trance is the best music
pi_11675885
Pieter weening heeft een 2 jarig contract getekend bij de Rabobank ploeg. Weening reed de afgelopen jaren voor dezelfde ploeg maar dan de opleidingskern.

En Telekom heeft zich versterkt na Bram Schmitz ook met Sergei Ivanov (Fassa Bortolo).

Ook gaan de geruchten dat Telekom in de markt is voor Gerben Lowik die net als Schmitz nu nog voor Bankgiro rijdt.

En Rabobank heeft zijn interesse getoond in Thor Hushovd van C.Agricole voor een 2 jarig contract.

De transfermarkt is open.

pi_11701610
De telegraaf meldt dat Iban Mayo volgend jaar graag voor Rabobank wil rijden. De ploegleiding heeft de belangstelling bevestigd.
trance is the best music
pi_11704976
Dat zou heel stoer zijn en doe dan meteen Pecharroman erbij

Leuk om eens een keer te zien dat er Nederlanders zijn die eens niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, wil je kwaliteit dan zul je moeten dokken.

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_11705135
Mayo bij Rabobank, dat zou inderdaad stoer zijn

Ook nog effe Thor Hushovd er bij.

pi_11705265
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 10:06 schreef rainbowsokkie het volgende:
De telegraaf meldt dat Iban Mayo volgend jaar graag voor Rabobank wil rijden. De ploegleiding heeft de belangstelling bevestigd.
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe Nederlandse ploeg die goed genoeg is om aan de grote rondes deel te nemen, want als het zo doorgaat moeten we het volgend jaar in de Tour met minder dan 5 landgenoten doen.
pi_11705355
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 12:50 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe Nederlandse ploeg die goed genoeg is om aan de grote rondes deel te nemen, want als het zo doorgaat moeten we het volgend jaar in de Tour met minder dan 5 landgenoten doen.

Beter met 5 landgenoten wel iets presteren dan met 10 landgenoten niks. Maar ik hoop dat BGL voldoende geld kan vinden om een serieus TT1 team te worden.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
  zondag 13 juli 2003 @ 17:58:21 #189
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_11746133
Vandaag lekker languit op de bank naar de etappe gekeken

Vroeger vond ik er geen zak aan om naar de tour te kijken. Maar vandaag heb ik me uitermate vermaakt Best ontspannend om die renners te zien zweten

Morgen zal ik zeker weer kijken

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_11747542
Tomá Konecný (Cze) = now eD'system-ZVVZ will probably ride for Telekom next year
(if our understanding of the Czech language is correct)

bron:

www.cycling4all.com

Telekom gaat maar door met aankopen doen.

pi_11747579
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:30 schreef Bartoli het volgende:

Telekom gaat maar door met aankopen doen.

Centjes genoeg daar in de Heimat, lijkt mij dan
pi_11747608
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:32 schreef Leatherface het volgende:

[..]

uiteraard alhoewel de Deutsche Telekom op verlies staat
pi_11747629
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:34 schreef Bartoli het volgende:

[..]

uiteraard alhoewel de Deutsche Telekom op verlies staat

Net als US Postal overigens.
pi_11747659
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:35 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Net als US Postal overigens.

precies.
pi_11780779
Boogerd blijft tot 2005 bij de Rabo's

Di luca is in gesprek met Cofidis.

trance is the best music
pi_11780819
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:32 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Was er een paar jaar terug trouwens geen sprake van dat Telekom er misschien mee wou stoppen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † woensdag 16 juli 2003 @ 20:44:07 #197
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_11818540
Oi dan hier maar

Mijn vraag was: bestaan er verzamelvideo's met valpartijen van wielrenners?

[Wielrennen] De mooiste valpartijen!

Net zoals je die van Formule 1 (crashes), voetballen (overtredingen en vechtpartijen), boksen (knockouts) enzovoort hebt.

pi_11820162
Van Cyclingnews
quote:
New Division I Belgian team in the making

The Belgian cycling Maecenas Noël De Meulenaere can't help himself, his heart stays in cycling. He attended the Alpine stage of the Tour today and talked to the press enthusiastically about his new project.

"I have two new sponsors, a communication company, which wishes to remain unnamed for now and Belgian chocolate maker "Jacques". Together they will give the new team a budget of three million Euro. The team won't hold too many Belgian riders, because there simply aren't any good ones on the market at the moment. And this time, I will occupy myself less with "social cases". Belgian riders who can't get a contract anywhere else don't have to come and knock on my door any more, that's past. Dave Bruylandts is the only Belgian on the team roster so far. Andrei Tchmil, also involved, has already contracted a few promising young Russians."

Jef Braeckevelt will be heading the new Belgian team, with Johan Capiot as team director.

En de Belgische ploegen doen het nu al beter als de enige 'Hollandse' ploeg
pi_11821086
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 21:32 schreef okee6 het volgende:
Van Cyclingnews
[..]

En de Belgische ploegen doen het nu al beter als de enige 'Hollandse' ploeg

nederland heeft 2 ploegen Rabobank en Bankgiroloterij.

En ja Demeulenaere klets maar wat eerst wou die remax-massi oprichten ging niet door zal dit ook wel niet lukken.

pi_11821873
BGL telt maar voor half, eerst zien dan geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')