abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:25:39 #1
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_11173596
een tweede topic hierover, nu het bijna zo ver is.
ik zet hier nog wel eens het programma op
pi_11173690
Hoe duur zijn/waren die kaartjes (incl. camping) voor Werchter? Kijken of dat hun 10x betere programma dan Pinkpop ook in de prijs wordt doorberekend.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:29:43 #3
32740 Luka
Schop kont!
pi_11173715
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:28 schreef Lortnoc het volgende:
Hoe duur zijn/waren die kaartjes (incl. camping) voor Werchter? Kijken of dat hun 10x betere programma dan Pinkpop ook in de prijs wordt doorberekend.
¤ 126,50 voor 4 dagen incl. camping.
It's my world...you're just livin' in it!!!
pi_11174031
¤ 108,= zonder camping voor 4 dagen
pi_11174453
quote:
de grond valt goed mee
ik heb toch geen hamer nodiggehad, hoogstens mijn schoenen moeten gebruiken
Mooi Dat scheelt weer in alle rotzooi die ik meesleep
En aangezien ik nogal wat haringen nodig heb voor mijn festival tentje:

[Dit bericht is gewijzigd door Public Enemy op 17-06-2003 18:02]

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_11176363
En gaan jullie Nederlanders eigen bier meebrengen naar Werchter?
pi_11176503
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:26 schreef Frederic het volgende:
jaaw, kga een beetje nog meer mee sjouwen!
Wat voor bier hebben ze op Werchter? Palm is prima te drinken.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_11176755
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:32 schreef spacemangraig het volgende:

Wat voor bier hebben ze op Werchter?

Alles behalve Hollands bierwater zoals Heineken enzo.

Maar vooral

pi_11178378
Paar blikjes Grolsch sluit ik niet uit

Probleem met bier is dat het lauw niet te drinken is imho. Dus ik ga niet veel meenemen als de temperatuur hoog is, wat ik wel verwacht.

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 21:10:17 #10
27972 Phaelanx
Modder eter
pi_11178594
Paar kratten bier, paar flessen wijn, whiskey! Bespaart een hoop geld enneh.. Neem een emmer mee, vul 'm met koud water.. voila: Je hebt koud bier..als je je bier tenminste ook in die emmer met koud water hebt gestopt..

Ik ben nog werchter-maagd en ben echt benieuwd hoe vet het wordt.. Heeft iemand nog wat leuke werchter anekdotes om het wachten nog moeilijker te maken? Graag..

[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
  woensdag 18 juni 2003 @ 08:15:31 #11
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_11185382
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 21:10 schreef Phaelanx het volgende:
Ik ben nog werchter-maagd en ben echt benieuwd hoe vet het wordt.. Heeft iemand nog wat leuke werchter anekdotes om het wachten nog moeilijker te maken? Graag..
De vorige keer dat REM op Werchter speelde ('99) regende het wel zo ongelofelijk hard, maar sfeer was supergoed. Vrijwel iedereen bleef kijken, waar onder dergelijke omstandigheden toch echt wel veel mensen vroegtijdig naar huis zouden gaan. De geruchten gaan dat Michael Stipe met tranen in zijn ogen stond te zingen van ontroering, zelf houd ik het op zweet en of regen.... maar bijzonder was dat optreden zeer zeker.

Helaas geen echt goede anekdote, het is nog vroeg. Dit is slechts een verkapte poging om deel 2 van het werchtertopic in mijn topiclijst te krijgen

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:24:50 #12
2 Jorma
absolution
pi_11190014
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 19:26 schreef Frederic het volgende:
Hoe zit het met de controle op eigen consumpties (op camping / terrein) en de prijs van het bier daar?
Op Pinkpop willen ze nog wel eens goed controleren, op Lowlands is dat al een stuk relaxter. Welke grens is er op Werchter?
pi_11190087
Camping kan je gewoon op met auto's / aggregaten / vaten bier, wat je maar wilt

Vorig jaar koelkast meegesleept voor lekker koud bier

2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:29:48 #14
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_11190120
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:24 schreef Jorma het volgende:

[..]

Hoe zit het met de controle op eigen consumpties (op camping / terrein) en de prijs van het bier daar?
Op Pinkpop willen ze nog wel eens goed controleren, op Lowlands is dat al een stuk relaxter. Welke grens is er op Werchter?

Op Werchter durven ze ook wel streng controleren. Geen flessen en blikken, brikken zijn naar het schijnt wel toegelaten.
Drankjes waren vorig jaar aan 5 € voor 3 maar je betaalt je blauw aan eten, 2 € bijvoorbeeld voor een klein schijfje pizza, dus zorg best dat je wat meehebt voor op de camping.
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:32:32 #15
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_11190177
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 12:28 schreef Thetallguy het volgende:
Camping kan je gewoon op met auto's / aggregaten / vaten bier, wat je maar wilt

Vorig jaar koelkast meegesleept voor lekker koud bier

Dat zijn ook mijn ervaringen ja. Alleen aggregraten zijn expliciet verboden, maar controleren ho maar .
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  woensdag 18 juni 2003 @ 12:55:40 #16
13977 Stokvis
Stik erin!
pi_11190719
Idd lekker heel de auto vol laden met blikjes bier (gemakkelijker voor de terugreis, lege kun je achter laten) en de BBQ+ van die vaccuum verpakte hamburgers en ik kan er weer het hele weekend tegen aan.
It's been a long time, I shouldn't have left you
Without a strong rhyme to step to.
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:09:48 #17
27972 Phaelanx
Modder eter
pi_11192559
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 08:15 schreef XL het volgende:

[..]

De vorige keer dat REM op Werchter speelde ('99) regende het wel zo ongelofelijk hard, maar sfeer was supergoed. Vrijwel iedereen bleef kijken, waar onder dergelijke omstandigheden toch echt wel veel mensen vroegtijdig naar huis zouden gaan. De geruchten gaan dat Michael Stipe met tranen in zijn ogen stond te zingen van ontroering, zelf houd ik het op zweet en of regen.... maar bijzonder was dat optreden zeer zeker.

Helaas geen echt goede anekdote, het is nog vroeg. Dit is slechts een verkapte poging om deel 2 van het werchtertopic in mijn topiclijst te krijgen

Ik vond 'm mooi! Iemand nog?
[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
  woensdag 18 juni 2003 @ 14:22:43 #18
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_11192913
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:09 schreef Phaelanx het volgende:

[..]

Ik vond 'm mooi! Iemand nog?

Ik niet .
REM kon en kan me gestolen worden ik was lekker dronken op de camping in de regen aan het dansen tijdens REM.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_11200083
echt zwaar belachelijk dat je niet mag barbecuen op de camping, zogenaamd gevaarlijk. Jaja, en intussen meer frikadellen willen verkopen zeker.
Zou wel zo gezellig en fijn (en goedkoop) zijn als er zelf op de camping wat gebakken mag worden.

Misschien mensen ervaring met barbecue op werchter, of er strenge controle is?

woensdag 18 juni 2003 @ 21:16:11 #20
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_11203488
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 18:58 schreef metalbazzz het volgende:
echt zwaar belachelijk dat je niet mag barbecuen op de camping, zogenaamd gevaarlijk. Jaja, en intussen meer frikadellen willen verkopen zeker.
Zou wel zo gezellig en fijn (en goedkoop) zijn als er zelf op de camping wat gebakken mag worden.

Misschien mensen ervaring met barbecue op werchter, of er strenge controle is?

op pinkpop werden er zelfs van die minigrills verkocht op het terrein
is goed op te grillen
I'm just a girl in the world.
  donderdag 19 juni 2003 @ 08:38:15 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_11211832
Die Belgische spoorstakingen, die gaan natuurlijk wel voor chaos zorgen he!

Als die doorgaan verwacht ik dat er toch nog wel wat kaartjes aangeboden gaan worden de komende dagen?
Daarnaast zal het verkeer in en rond Werchter een ramp worden?
Parkeerplaatsen zullen donderdagochtend al allemaal vol zijn?

20.000 treinreizigers zorgen toch al snel voor 7.000 extra auto's schat ik. Dat is een kilometertje of 46 als je ze achter elkaar op die eenbaanswegen rond Werchter zet....

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_11211854
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=106
Staking treinen tijdens Werchter De staking van het spoor is een grote tegenvaller voor veel festivalgangers. Door de staking raken veel bezoekers van Rock Werchter niet naar huis. De vakbonden geven toe dat ze niet aan het festival hadden gedacht. Maar toch weigeren ze de actie nu nog te verplaatsen. Vorig jaar namen zo'n 20.000 festivalgangers de trein om naar huis te keren.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  donderdag 19 juni 2003 @ 11:34:04 #23
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_11214802
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 08:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
http://www.vtm.be/nieuws/index_nieuwsbinnenland.shtml?p=106
Staking treinen tijdens Werchter De staking van het spoor is een grote tegenvaller voor veel festivalgangers. Door de staking raken veel bezoekers van Rock Werchter niet naar huis. De vakbonden geven toe dat ze niet aan het festival hadden gedacht. Maar toch weigeren ze de actie nu nog te verplaatsen. Vorig jaar namen zo'n 20.000 festivalgangers de trein om naar huis te keren.
ze staken dus van zondagavond tien uur tot maandagavond tien uur ('s avonds dus).
Nu voor mij geen probleem, ik moet toch in Leuven blijven die dag, maar ik vrees dat Leuven wel eens vol zou kunnen zitten de maandag. Het is misschien een idee om het festival nog een dag langer te laten duren . TRouwens, de vakbonden hebben groot gelijk om te staken (maar dit is een andere discussie) maar het moment is inderdaad nogal ongelukkig gekozen.

nog precies een week nu

pi_11216381
K#t stakingen, maarja gelukkig niet donderdag wat ik eerst dacht. Ik heb trouwens die maandag na Werchter m'n diplomauitreiking (hoop ik), hoe moet ik dan in godsnaam thuiskomen

onderteken de petitie even: http://members.lycos.nl/enterhere/staking/form.php

[Dit bericht is gewijzigd door spacemangraig op 19-06-2003 14:24]

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  donderdag 19 juni 2003 @ 15:02:08 #25
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_11220118
De modderfokkers! Staken ze alleen in Belgie? Hmmz, misschien dat ik dan famillie uit Limburg kan laten rijden ofzoiets...behoorlijk vervelend, ik moet die dinsdag werken. Wordt een beetje lastig dus. Hopelijk gaan ze over naar die betaalstaking, zou een stuk leuker zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')