Als trotse moeder moet ik gewoon even wat fotootjes laten zien ![]()

Kleine katjes zijn altijd liev
quote:Nou, ik denk dat kittens sneller een baasje krijgen dan al wat oudere katten (zoals je zegt: kittens zijn altijd lief), maar ik kon hem gewoon niet laten zitten
Op zaterdag 14 juni 2003 20:33 schreef SandStorm het volgende:weinig mensen die een beest uit een asiel halen, Top dat je dat hebt gedaan....anders was ie waarschijnlijk binnen 3 weken afgemaakt!
Kleine katjes zijn altijd liev
ze zijn wel errug schattig
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 20:37 schreef Black-Death het volgende:
Wat liev
quote:Want?
Op zaterdag 14 juni 2003 21:02 schreef Oosthoek het volgende:
Het is geen kitten, het is een K A T.
quote:hij is die ene die zeikt over het woord 'kitten' dat zou geen Nederlands woord zijn bladiebladiebla dus je moet een kitten "klein poesje" oid noemen.
Op zaterdag 14 juni 2003 21:17 schreef Zon het volgende:[..]
Want?
Hij noemt zijn paraplu vast "regenscherm" en bureau "tafel waaraan je werkt/leert" aangezien dat ook geen Nederlandse woorden zijn ![]()
Oh ja wat een schattige KITTEN is dat!!
quote:Ik ga ff z'n post-geschiedenis checken.
Op zaterdag 14 juni 2003 22:32 schreef BadGirly het volgende:[..]
hij is die ene die zeikt over het woord 'kitten' dat zou geen Nederlands woord zijn bladiebladiebla dus je moet een kitten "klein poesje" oid noemen.
Hij noemt zijn paraplu vast "regenscherm" en bureau "tafel waaraan je werkt/leert" aangezien dat ook geen Nederlandse woorden zijn
Oh ja wat een schattige KITTEN is dat!!
quote:Gebeurt dat tegenwoordig nog?
Op zaterdag 14 juni 2003 20:33 schreef SandStorm het volgende:
anders was ie waarschijnlijk binnen 3 weken afgemaakt!
Wat een lekker ding is Splinter
Lievvvv
OOOOHHHHHHHHHH!!!!!!!!
Wat een lekker ding zeg. Geweldig en die voet, ooohhh, ik zou hem zo willen hebben......:)
Ik heb er ook twee, maar ik weet nog niet of ik het moet doen (wil heel graag hoor, wel 10).
1 van mijn katten is finaal op mij en zelfs al jaloers op een knuffelbeest (als ik zeg oh kijk eens wat lief dan bijt ie niet veel later bv de ogen eraf...)
Ik dacht laats: misschien als ik er 2 neem (die elkaar dan ook hebben) is het niet zo erg voor hem. Maar ik weet het nog steeds niet.
Maar als ik die baby van jou zie: OOOOOOHHHHH!!!!
quote:Mischien iets te overdreven?
Op zaterdag 14 juni 2003 23:57 schreef Thorka het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen (dat deed ik net ook luidkeels!!!):
OOOOHHHHHHHHHH!!!!!!!!Wat een lekker ding zeg. Geweldig en die voet, ooohhh, ik zou hem zo willen hebben......:)
Ik heb er ook twee, maar ik weet nog niet of ik het moet doen (wil heel graag hoor, wel 10).
1 van mijn katten is finaal op mij en zelfs al jaloers op een knuffelbeest (als ik zeg oh kijk eens wat lief dan bijt ie niet veel later bv de ogen eraf...)
Ik dacht laats: misschien als ik er 2 neem (die elkaar dan ook hebben) is het niet zo erg voor hem. Maar ik weet het nog steeds niet.Maar als ik die baby van jou zie: OOOOOOHHHHH!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |