een paar voorbeelden:
Plastick dreams - Jaydee
the age of love - the age of love
Red 2 - Dave Clarke
The Bells - Jeff Mills
[Dit bericht is gewijzigd door Barenski op 15-02-2001 17:52]
Wat dacht je van:
Felix - Don't you want me
Eén van mijn favo's.
quote:Hij wilde toch alleen een lijst met classics?
Op 15 februari 2001 12:13 schreef Gellarboy het volgende:
Vermeld voor de statistieken even in je post dat je ze daarna allemaal gaat kopen!!!!
quote:Met GellarBoy kan je praten. Vette classic idd
Wat dacht je van:Felix - Don't you want me
Ook een leuke
The Golden Girls - Kinetics
Vette techno klassieker
[Dit bericht is gewijzigd door Techno op 15-02-2001 13:05]
quote:Jah, die's mooi!
Op 15 februari 2001 12:38 schreef Tsjettel het volgende:
Jones & Stephenson - The first rebirth 8)
Of
Lil'Louis - French Kiss
(met al dat gekreun en gehijg)
Is ook een echte classic vind ik!
beter zoek je naar de cd "for those who like to groove" I en II, daar staan alleen maar "klassieke" nummers op!!
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 15-02-2001 12:59]
James brown is dead van LA style
Michelle Gayle - Do U know
Josh Wink - Higher state of consescious (<-spelling goed?)
X Press 2 - Say What!?
System F - Out of the Blue
en natuurlijk... Mayday mayday
quote:Ik wilde die net gaan zeggen.
Op 15 februari 2001 13:32 schreef Techno het volgende:Josh Wink - Higher state of consescious
[Dit bericht is gewijzigd door Party-pooper op 15-02-2001 13:58]
quote:DJ Gizmo - The Guestlist
Op 15 februari 2001 13:58 schreef Party-pooper het volgende:
In 1992 hoorde je vaak op feesten(hardcore) een nummer waar de uitspraak in voor kwam "there is no Guestlist tonigth".
(volgens mij, maar ik ben absoluut geen hardcore-kenner)
quote:En dan de Techno parade versie ervan (1995) die is echt superstrak. Vooral de laatste 50 sec ervan.. als er gezang bij komt.
Op 15 februari 2001 13:51 schreef roadrunner het volgende:
mobt - feeling so real
quote:Ja die is goed!!! Miss jane There is no quest list tonight
Op 15 februari 2001 14:04 schreef Zanderrr het volgende:
DJ Gizmo - The Guestlist(volgens mij, maar ik ben absoluut geen hardcore-kenner)
quote:Die sample is wel vaker gebruikt. Staat ook nog als een trance-achtige versie op een cd van mij maar dan zit er een soort van egyptisch deuntje achter. Moet ik ook kijken hoe die nou precies heet.
In 1992 hoorde je vaak op feesten(hardcore) een nummer waar de uitspraak in voor kwam "there is no Guestlist tonigth". Helaas nooit geweten wie de uitvoerend artiest was of hoe de plaat eigenlijk heette. Iemand?? Volgens mij wel een klassieker( in zijn genre dan).
quote:Miss jane ken ik niet, heb hem nog wel op een tapeje van Buzz Fuzz op een tunderdome feest in de Frieslandhal, 1 ste nummer na een stuk geschreeuw over het meten van het geluid door de politie waardoor toen het volume zachter moest.
Op 15 februari 2001 14:26 schreef Bastard het volgende:
Ja die is goed!!! Miss jane There is no quest list tonight
quote:Het is mijn favoriete technoplaat. Voor mij is deze plaat de definitie van techno, compleet tijdloos, hard en duister. Tja, de Bells, ik kan hem altijd ern overal horen.. itt Rolanda- Knights of the jaguar, die ik nu echt heeelemaal zat ben.
Op 15 februari 2001 11:56 schreef Barenski het volgende:
The Bells - Jeff Mills
quote:Er is ook een versie van die op Club X deel 2 staat volgens mij. Die is heel goed. Titel weet ik zo even niet.
In 1992 hoorde je vaak op feesten(hardcore) een nummer waar de uitspraak in voor kwam "there is no Guestlist tonigth". Helaas nooit geweten wie de uitvoerend artiest was of hoe de plaat eigenlijk heette. Iemand?? Volgens mij wel een klassieker( in zijn genre dan).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |