abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12891244
Het grootste probleem met die evolutiediscussies is dat in (bijna) elk evolutietopic dezelfde argumenten worden gegeven.
pi_12891279
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:16 schreef thabit het volgende:

Het grootste probleem met die evolutiediscussies is dat in (bijna) elk evolutietopic dezelfde argumenten worden gegeven.

En dat is een probleem, want...?
Blijkbaar is er behoefte aan.
  dinsdag 2 september 2003 @ 13:20:00 #203
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_12891325
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:16 schreef thabit het volgende:
Ik ben het wel met je eens, en er leek ook even een wildgroei te zijn aan evolutietopics maar nu zijn er nog maar twee actief. Dat valt nog wel te overzien.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_12891391
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En dat is een probleem, want...?
Blijkbaar is er behoefte aan.

Als de argumenten toch steeds hetzelfde zijn, kan het makkelijk in 1 topic. Elke evolutiediscussie hier is een deja vu.
pi_12891445
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 13:24 schreef thabit het volgende:

Als de argumenten toch steeds hetzelfde zijn, kan het makkelijk in 1 topic. Elke evolutiediscussie hier is een deja vu.

Wanneer argumenten in een discussie hetzelfde zijn, is dat geen reden om ze in één topic te gooien. Weer zie je het verschil met wiskunde niet. Da's m.i. jouw beperkte visie op 'discussie'.

En dan lees je toch gewoon de evolutie-discussies niet? .

pi_12891694
btw dit is een geweldig topic .
pi_12893524
Ik zie wel eens een interessant topic staan in WFL dus ga ik daarheen.. Maar blijkt dat deze persoon de hele pagina vol heeft getypt of volgequote met allemaal tekst uit verschillende bronnen.
Als het nou in het kort kan..
Maar soms, kan je inderdaad iets niet korter uitleggen dan dat er staat.
Maar goed..
At EZ
pi_12895149
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 12:41 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde.

dinsdag 2 september 2003 @ 20:25:45 #209
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12901061
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:09 schreef detulp050 het volgende:
Opnieuw openen is zeker geen optie. JE vorige topic zal bekeken worden door de WFLmod. Tot die tijd hoef je het niet nog een keer te openen.
Mag ik vragen hoe lang het duurt eer ik antwoord krijg.

Die topic was geweigerd bij politiek omdat "het ook geen politiek onderwerp was". Daarom heb ik hem geplaatst op WFL en wordt dan weer gesloten omdat die eerder gesloten was. Een cirkelredenatie lijkt mij. Het onderwerp lijkt mij wel thuis horen onder WFL.

Zie reacties onder politiek NMO vergoeilijkt moord op 700 joden door Mohammed.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 2 september 2003 @ 20:55:30 #210
60090 Akkersloot
pi_12901711
Wie zijn trouwens de moderators van WFL ? Ik had tulp050 naar mijn herinnering nog nooit hier gezien, pas alleen maar wanneer hij mijn topic sluit.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_12902633
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:25 schreef Akkersloot het volgende:
Die topic was geweigerd bij politiek omdat "het ook geen politiek onderwerp was". Daarom heb ik hem geplaatst op WFL en wordt dan weer gesloten omdat die eerder gesloten was. Een cirkelredenatie lijkt mij. Het onderwerp lijkt mij wel thuis horen onder WFL.
Nope, je voorspelbare gebash hebben we ook hier nu wel genoeg gezien.
Unox, the worst operating system.
pi_12902696
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 20:55 schreef Akkersloot het volgende:
Wie zijn trouwens de moderators van WFL ? Ik had tulp050 naar mijn herinnering nog nooit hier gezien, pas alleen maar wanneer hij mijn topic sluit.
! FAQ Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing

Het zou geen kwaad kunnen als je hem eens zou lezen. Op zich.

dinsdag 2 september 2003 @ 22:40:07 #213
60090 Akkersloot
pi_12904496
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:31 schreef Schorpioen het volgende:
Is het gebruiken van het woord bashen eigenlijk geen bashen. Ik had ten minste nog iets zinnigs te melden in die topic.
Temporaal kwab epilepsie had trouwens in "God zit tussen je slaapbeen kwabben" ook onder WFL besproken geweest. Had toen geen Schorpioen gezien met "gebash".

[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 02-09-2003 22:44]

dinsdag 2 september 2003 @ 22:43:18 #214
60090 Akkersloot
pi_12904583
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:33 schreef Schorpioen het volgende:
Het zou geen kwaad kunnen als je hem eens zou lezen. Op zich.
En ? Geen argumenten soms ?
pi_12904896
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 21:31 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Gebash? Geef het topic een kans zou ik zeggen. Het is aan de moderator om de boel een beetje te sturen, niet om bepaalde discussies bij voorbaat tot taboe te verklaren.

Die tijd hebben we wel gehad.

pi_12905496
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:43 schreef Akkersloot het volgende:

En ? Geen argumenten soms ?

Goed lezen, Akkersloot.
quote:
Gebruik de search voordat je een topic opent
Voordat je een topic opent, verdient het aanbeveling om eerst te zoeken of er niet een al bestaand topic is waar je post ook in past. Dit voorkomt wildgroei, en bevordert de overzichtelijkheid.
Uiteraard hoef je niet altijd bij oude topics aan te sluiten.
Maar een onderwerp aansnijden wat een maand tevoren op vergelijkbare wijze ook al aan de orde geweest is, is onnodig.
quote:
Respecteer elkaar
Zoals eerder gezegd, in een forum met een breedte als WFL komen vele verschillende meningen, achtergronden en wereldbeelden met elkaar in aanraking.
Deze botsen wel eens, je kan het natuurlijk nooit met iedereen eens zijn.
Maar respecteer elkaar wel ondanks soms fundamentele meningsverschillen; afkraken en flamen zorgt niet voor een goede discussie of prettige sfeer.
Je medeposters zijn je gesprekspartners, niet je vijanden.
Je had dus op zijn minst kunnen bedenken dat je reactie in Islam en misverstanden deel 5 had gehoord. Het is zeker geen nieuwe invalshoek voor een compleet nieuw topic, want dezelfde boodschap verkondig je nu al maanden. Het komt allemaal neer op hetzelfde: afkraken van de islam. En daarin sta je niet open voor discussie, zo blijkt keer op keer. Je wil alleen afkraken. Dat is geen goede basis voor een discussie, en zeker niet voor een nieuw topic.
pi_12905550
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:55 schreef Canonier het volgende:

Gebash? Geef het topic een kans zou ik zeggen. Het is aan de moderator om de boel een beetje te sturen, niet om bepaalde discussies bij voorbaat tot taboe te verklaren.

Die tijd hebben we wel gehad.

Wat wordt er hier bij voorbaat tot taboe verklaard dan?
  woensdag 3 september 2003 @ 06:36:55 #218
60090 Akkersloot
pi_12909019
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:18 schreef Schorpioen het volgende:
Goed lezen, Akkersloot.
Volgens mij had ik die wel, maar goed.

[Respecteer elkaar
Zoals eerder gezegd, in een forum met een breedte als WFL komen vele verschillende meningen, achtergronden en wereldbeelden met elkaar in aanraking.
Deze botsen wel eens, je kan het natuurlijk nooit met iedereen eens zijn.
Maar respecteer elkaar wel ondanks soms fundamentele meningsverschillen; afkraken en flamen zorgt niet voor een goede discussie of prettige sfeer.
Je medeposters zijn je gesprekspartners, niet je vijanden...]

Ben uitgemaakt voor "xenofoob". Dus over respect gaat het hier echt niet. Ik hoef toch ook geen toneel te spelen als het gaat over die temporaal kwab epilepsie patient "profeet" Mohammed ? Toch wel heel erg dom om tot het einde der tijden iets "openbaringen" te blijven noemen terwijl neurologen kunnen wijzen dat het wel heel erg veel op aanvallen van temporaal kwab epilepsie.

[quote]
Je had dus op zijn minst kunnen bedenken dat je reactie in Islam en misverstanden deel 5 had gehoord. Het is zeker geen nieuwe invalshoek voor een compleet nieuw topic, want dezelfde boodschap verkondig je nu al maanden. Het komt allemaal neer op hetzelfde: afkraken van de islam. En daarin sta je niet open voor discussie, zo blijkt keer op keer. Je wil alleen afkraken. Dat is geen goede basis voor een discussie, en zeker niet voor een nieuw topic.

Als iemand een argument heb ga ik daar gewoon op in. Als iemand zegt "je moet respect hebben" zeg ik gewoon dat respect niet van één kant hoeft te komen. Van iemand zeggen dat hij als "ongelovige" in de hel komt noem ik geen respect. En dat een "ongelovige" verderf brengt ook niet.
  woensdag 3 september 2003 @ 06:39:26 #219
60090 Akkersloot
pi_12909022
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 23:20 schreef Schorpioen het volgende:
Wat wordt er hier bij voorbaat tot taboe verklaard dan?
Dat "profeet" Mohammed een temporaal kwab epilepsie patient was bijvoorbeeld. Dat je kritiek mag hebben op een uitzending van de NMO.
  woensdag 3 september 2003 @ 16:07:27 #220
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12917442
quote:
Op woensdag 3 september 2003 06:39 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Dat "profeet" Mohammed een temporaal kwab epilepsie patient was bijvoorbeeld.

Wat toe* aanvallig zeg... Je kunt ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig.

Zelfs Jezus was even vergeten te vertellen dat hij eigenlijk Julius Caesar was.

Straks komen we er nog achter, dat Jomanda een fantasievolle 'danseres' is?

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  donderdag 4 september 2003 @ 23:58:39 #221
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12951510
topic-spoiler:
*  
  Wat doet het Sneller dan het licht topic in WFL? Het bevat uitsluitend Science Fiction en geen Facts.

Er zijn al voldoende identieke topics over dit onderwerp in WFL:

Het nieuwe topic bevat voornamelijk foute ideeën en formules en voegt niets wetenschappelijks toe.

Dus gaarne een stevig schopje naar The Truth is in Here... en als 't ff kan Sneller dan het licht a.u.b.

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  vrijdag 5 september 2003 @ 18:35:43 #222
60090 Akkersloot
pi_12966252
Als iemand een uitgebreide reactie schrijft en als hij deze wil plaatsen en de omstreden topic is dan reeds gesloten is die man of vrouw zijn bijdrage helemaal kwijt.

Kan het programma niet zo aangepast worden dat we zo'n bijdrage dan niet kwijt raken om dan eventueel op een andere topic te plaatsen ?

pi_12966762
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 18:35 schreef Akkersloot het volgende:
Als iemand een uitgebreide reactie schrijft en als hij deze wil plaatsen en de omstreden topic is dan reeds gesloten is die man of vrouw zijn bijdrage helemaal kwijt.

Kan het programma niet zo aangepast worden dat we zo'n bijdrage dan niet kwijt raken om dan eventueel op een andere topic te plaatsen ?

Ik vind dit een goede suggestie. Het zou op zich idd wel een idee zijn om naast de melding "dit topic is reeds gesloten" ook een tekstbox te plaatsen met je reactie zodat je die kan kopieren. Technisch is dit niet zo heel erg moeilijk denk ik. Ik zal het meenemen naar achteren.
pi_12966806
Oh btw dat betekent niet per se dat dit ook snel (of uberhaupt) geimplementeerd wordt, de feature-requestlijst is huge.
pi_12969887
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/listtopics.php/9

Hoeveel religieuze, en hoeveel niet-religieuze tel je?

Op dit moment zijn van de 10 meest actieve topics er 5 religieus. Dat lijkt me niet de bedoeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')