quote:En dat is een probleem, want...?
Op dinsdag 2 september 2003 13:16 schreef thabit het volgende:Het grootste probleem met die evolutiediscussies is dat in (bijna) elk evolutietopic dezelfde argumenten worden gegeven.
quote:Ik ben het wel met je eens, en er leek ook even een wildgroei te zijn aan evolutietopics maar nu zijn er nog maar twee actief. Dat valt nog wel te overzien.
Op dinsdag 2 september 2003 13:16 schreef thabit het volgende:
Het grootste probleem met die evolutiediscussies is dat in (bijna) elk evolutietopic dezelfde argumenten worden gegeven.
quote:Als de argumenten toch steeds hetzelfde zijn, kan het makkelijk in 1 topic. Elke evolutiediscussie hier is een deja vu.
Op dinsdag 2 september 2003 13:17 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En dat is een probleem, want...?
Blijkbaar is er behoefte aan.
quote:Wanneer argumenten in een discussie hetzelfde zijn, is dat geen reden om ze in één topic te gooien. Weer zie je het verschil met wiskunde niet. Da's m.i. jouw beperkte visie op 'discussie'.
Op dinsdag 2 september 2003 13:24 schreef thabit het volgende:Als de argumenten toch steeds hetzelfde zijn, kan het makkelijk in 1 topic. Elke evolutiediscussie hier is een deja vu.
En dan lees je toch gewoon de evolutie-discussies niet? .
quote:Mag ik vragen hoe lang het duurt eer ik antwoord krijg.
Op dinsdag 2 september 2003 20:09 schreef detulp050 het volgende:
Opnieuw openen is zeker geen optie. JE vorige topic zal bekeken worden door de WFLmod. Tot die tijd hoef je het niet nog een keer te openen.
Die topic was geweigerd bij politiek omdat "het ook geen politiek onderwerp was". Daarom heb ik hem geplaatst op WFL en wordt dan weer gesloten omdat die eerder gesloten was. Een cirkelredenatie lijkt mij. Het onderwerp lijkt mij wel thuis horen onder WFL.
Zie reacties onder politiek NMO vergoeilijkt moord op 700 joden door Mohammed.
quote:Nope, je voorspelbare gebash hebben we ook hier nu wel genoeg gezien.
Op dinsdag 2 september 2003 20:25 schreef Akkersloot het volgende:
Die topic was geweigerd bij politiek omdat "het ook geen politiek onderwerp was". Daarom heb ik hem geplaatst op WFL en wordt dan weer gesloten omdat die eerder gesloten was. Een cirkelredenatie lijkt mij. Het onderwerp lijkt mij wel thuis horen onder WFL.
quote:! FAQ Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing
Op dinsdag 2 september 2003 20:55 schreef Akkersloot het volgende:
Wie zijn trouwens de moderators van WFL ? Ik had tulp050 naar mijn herinnering nog nooit hier gezien, pas alleen maar wanneer hij mijn topic sluit.
Het zou geen kwaad kunnen als je hem eens zou lezen. Op zich.
quote:Is het gebruiken van het woord bashen eigenlijk geen bashen. Ik had ten minste nog iets zinnigs te melden in die topic.
Op dinsdag 2 september 2003 21:31 schreef Schorpioen het volgende:
Nope, je voorspelbare gebash hebben we ook hier nu wel genoeg gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 02-09-2003 22:44]
quote:En ? Geen argumenten soms ?
Op dinsdag 2 september 2003 21:33 schreef Schorpioen het volgende:
Het zou geen kwaad kunnen als je hem eens zou lezen. Op zich.
quote:Gebash? Geef het topic een kans zou ik zeggen. Het is aan de moderator om de boel een beetje te sturen, niet om bepaalde discussies bij voorbaat tot taboe te verklaren.
Op dinsdag 2 september 2003 21:31 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Nope, je voorspelbare gebash hebben we ook hier nu wel genoeg gezien.
Die tijd hebben we wel gehad.
quote:Goed lezen, Akkersloot.
Op dinsdag 2 september 2003 22:43 schreef Akkersloot het volgende:En ? Geen argumenten soms ?
quote:
Gebruik de search voordat je een topic opent
Voordat je een topic opent, verdient het aanbeveling om eerst te zoeken of er niet een al bestaand topic is waar je post ook in past. Dit voorkomt wildgroei, en bevordert de overzichtelijkheid.
Uiteraard hoef je niet altijd bij oude topics aan te sluiten.
Maar een onderwerp aansnijden wat een maand tevoren op vergelijkbare wijze ook al aan de orde geweest is, is onnodig.
quote:Je had dus op zijn minst kunnen bedenken dat je reactie in Islam en misverstanden deel 5 had gehoord. Het is zeker geen nieuwe invalshoek voor een compleet nieuw topic, want dezelfde boodschap verkondig je nu al maanden. Het komt allemaal neer op hetzelfde: afkraken van de islam. En daarin sta je niet open voor discussie, zo blijkt keer op keer. Je wil alleen afkraken. Dat is geen goede basis voor een discussie, en zeker niet voor een nieuw topic.
Respecteer elkaar
Zoals eerder gezegd, in een forum met een breedte als WFL komen vele verschillende meningen, achtergronden en wereldbeelden met elkaar in aanraking.
Deze botsen wel eens, je kan het natuurlijk nooit met iedereen eens zijn.
Maar respecteer elkaar wel ondanks soms fundamentele meningsverschillen; afkraken en flamen zorgt niet voor een goede discussie of prettige sfeer.
Je medeposters zijn je gesprekspartners, niet je vijanden.
quote:Wat wordt er hier bij voorbaat tot taboe verklaard dan?
Op dinsdag 2 september 2003 22:55 schreef Canonier het volgende:Gebash? Geef het topic een kans zou ik zeggen. Het is aan de moderator om de boel een beetje te sturen, niet om bepaalde discussies bij voorbaat tot taboe te verklaren.
Die tijd hebben we wel gehad.
quote:Als iemand een argument heb ga ik daar gewoon op in. Als iemand zegt "je moet respect hebben" zeg ik gewoon dat respect niet van één kant hoeft te komen. Van iemand zeggen dat hij als "ongelovige" in de hel komt noem ik geen respect. En dat een "ongelovige" verderf brengt ook niet.
Op dinsdag 2 september 2003 23:18 schreef Schorpioen het volgende:
Goed lezen, Akkersloot.
Volgens mij had ik die wel, maar goed.[Respecteer elkaar
Zoals eerder gezegd, in een forum met een breedte als WFL komen vele verschillende meningen, achtergronden en wereldbeelden met elkaar in aanraking.
Deze botsen wel eens, je kan het natuurlijk nooit met iedereen eens zijn.
Maar respecteer elkaar wel ondanks soms fundamentele meningsverschillen; afkraken en flamen zorgt niet voor een goede discussie of prettige sfeer.
Je medeposters zijn je gesprekspartners, niet je vijanden...]Ben uitgemaakt voor "xenofoob". Dus over respect gaat het hier echt niet. Ik hoef toch ook geen toneel te spelen als het gaat over die temporaal kwab epilepsie patient "profeet" Mohammed ? Toch wel heel erg dom om tot het einde der tijden iets "openbaringen" te blijven noemen terwijl neurologen kunnen wijzen dat het wel heel erg veel op aanvallen van temporaal kwab epilepsie.
[quote]
Je had dus op zijn minst kunnen bedenken dat je reactie in Islam en misverstanden deel 5 had gehoord. Het is zeker geen nieuwe invalshoek voor een compleet nieuw topic, want dezelfde boodschap verkondig je nu al maanden. Het komt allemaal neer op hetzelfde: afkraken van de islam. En daarin sta je niet open voor discussie, zo blijkt keer op keer. Je wil alleen afkraken. Dat is geen goede basis voor een discussie, en zeker niet voor een nieuw topic.
quote:Dat "profeet" Mohammed een temporaal kwab epilepsie patient was bijvoorbeeld. Dat je kritiek mag hebben op een uitzending van de NMO.
Op dinsdag 2 september 2003 23:20 schreef Schorpioen het volgende:
Wat wordt er hier bij voorbaat tot taboe verklaard dan?
quote:Wat toe* aanvallig zeg... Je kunt ook niemand meer vertrouwen tegenwoordig.
Op woensdag 3 september 2003 06:39 schreef Akkersloot het volgende:[..]
Dat "profeet" Mohammed een temporaal kwab epilepsie patient was bijvoorbeeld.
Zelfs Jezus was even vergeten te vertellen dat hij eigenlijk Julius Caesar was.
Straks komen we er nog achter, dat Jomanda een fantasievolle 'danseres' is?
Er zijn al voldoende identieke topics over dit onderwerp in WFL:
Dus gaarne een stevig schopje naar The Truth is in Here... en als 't ff kan Sneller dan het licht a.u.b.
Kan het programma niet zo aangepast worden dat we zo'n bijdrage dan niet kwijt raken om dan eventueel op een andere topic te plaatsen ?
quote:Ik vind dit een goede suggestie. Het zou op zich idd wel een idee zijn om naast de melding "dit topic is reeds gesloten" ook een tekstbox te plaatsen met je reactie zodat je die kan kopieren. Technisch is dit niet zo heel erg moeilijk denk ik. Ik zal het meenemen naar achteren.
Op vrijdag 5 september 2003 18:35 schreef Akkersloot het volgende:
Als iemand een uitgebreide reactie schrijft en als hij deze wil plaatsen en de omstreden topic is dan reeds gesloten is die man of vrouw zijn bijdrage helemaal kwijt.Kan het programma niet zo aangepast worden dat we zo'n bijdrage dan niet kwijt raken om dan eventueel op een andere topic te plaatsen ?
quote:Op dit moment zijn van de 10 meest actieve topics er 5 religieus. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Op maandag 1 september 2003 12:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
http://forum.fok.nl/listtopics.php/9
Hoeveel religieuze, en hoeveel niet-religieuze tel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |