jullie gedachten?
Dolby surround gekrijs en geschreeuw. Perfect, wat wil je nog meer.
quote:Al een hele tijd terug heeft DFW (Dutch Film Works) TCM op DVD uitgebracht in NL en die kostte toen weinig en bevatte behoorlijk wat extraas. Of je 'm nu nog kunt vinden weet ik niet. In ieder geval is/was ie er wel ...
Op donderdag 5 juni 2003 23:03 schreef hans12581 het volgende: ...
Ik zoek TCM nog altijd op dvd, maar die import van 40 Euro of zo (Ro-disc, Rotterdam) vind ik toch wel erg duur. Verder heb ik 'm nog nergens gezien op schijfje.
quote:Wat ik ervan heb begrepen dat ze het meer een blair witch feeling willen geven dus zo weinig mogelijk laten zien....
Op vrijdag 6 juni 2003 00:35 schreef Dinalfos het volgende:
Er wordt op dit moment gewerkt aan een remake. Hopen dus dat er wat meer gore wordt toegevoegd.
quote:Wordt dus een aanfluiting in de orde van grote als jeepers creepers of de vervolgen van de TCM...
Op vrijdag 6 juni 2003 11:18 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ja die remake wordt geweldig. ik kan m'n vinger er maar niet opleggen waarom ik zo uit kijk naar de nieuwe versie. ik bedoel een film geproduceerd door jerry bruckheimer is nooit een goed idee of iets om naar uit te kijken. maar ik ben, denk ik, heel benieuwd wat ie er mee doet.
ik heb echter een foto gezien van de nieuwe leatherface en das niet zo goed. zie hier:
[afbeelding]
er zit in deze versie geen jongen in een rolstoel, wat ik juist heel origineel vond aan t origineel, en verder zijn t allemaal mooie mensen met grote tieten(ook de jongens!), wat in mijn ogen ook geen goed idee is.
Van dit meesterwerk moet je gewoon afblijven, juist in dat tijdsgewricht en met dat onstellend lage budget floreert deze horror.
Daar blijft nu niets van over, leatherface tikkend achter zijn pc'tje zeker? En allemaal van die verveelde friends-jongeren met een mobieltje en een gameboy
quote:Ja, t origineel blijft toch wel eenzaam aan de top staan
Op vrijdag 6 juni 2003 11:58 schreef Astronaut_Jones het volgende:
dat ben ik helemaal met je eens, doordat t low budget was voegde dat iets toe aan de sfeer en de sfeer was perfect in die film. maar zolang t origineel niet veranderen vindt ik alles best. daarom kan ik ook uitkijken naar deze nieuwe versie.
Laat de gameboy hier buiten!!!!
quote:OK, met een X-box dan
Op vrijdag 6 juni 2003 12:58 schreef Dinalfos het volgende:
"Daar blijft nu niets van over, leatherface tikkend achter zijn pc'tje zeker? En allemaal van die verveelde friends-jongeren met een mobieltje en een gameboy "Laat de gameboy hier buiten!!!!
Is dan niets meer heilig? Wat denken ze toe te kunnen voegen ten opzichte van het origineel? Meer gore? Asjeblief zeg, de kracht van het origineel zit juist in hetgeen je niet ziet en in de sfeer, oftewel: de horror die zich in je eigen hersenpan ontwikkeld door te denken aan wat buiten beeld gebeurd, niet de horror die je in hapklare brokken als kant en klare magnetronmaaltijd naar binnen geschoven krijgt. Mag ik aub nog wat aan mijn eigen fantasie overlaten? Die is altijd beter dan wat je op het doek kunt laten zien. Maar nee, het zal wel weer compleet uitgekauwd worden ... AARRGGHHH!
quote:Volgens mensen die m in Cannes gezien hebben is ie vele malen beter als het origineel....
Remake? AARRGHH ... Jerry Bruckheimer? AAAAAARRRRRRGGGHHHH!!!!
quote:Hoeveel werden ze voor deze mening betaald? En... hebben ze het origineel wel gezien vraag ik me af.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Volgens mensen die m in Cannes gezien hebben is ie vele malen beter als het origineel....
quote:Michael Bay, om precies te zijn. Maar dat is minstens net zo erg.
Op vrijdag 6 juni 2003 13:54 schreef Weakling het volgende:
Remake? AARRGHH ... Jerry Bruckheimer?
quote:AAAAAAARGHHH indeed.
AAAAAARRRRRRGGGHHHH!!!!
quote:Hier heb ik niets aan toe te voegen, eigenlijk.
Is dan niets meer heilig? Wat denken ze toe te kunnen voegen ten opzichte van het origineel? Meer gore? Asjeblief zeg, de kracht van het origineel zit juist in hetgeen je niet ziet en in de sfeer, oftewel: de horror die zich in je eigen hersenpan ontwikkeld door te denken aan wat buiten beeld gebeurd, niet de horror die je in hapklare brokken als kant en klare magnetronmaaltijd naar binnen geschoven krijgt. Mag ik aub nog wat aan mijn eigen fantasie overlaten? Die is altijd beter dan wat je op het doek kunt laten zien. Maar nee, het zal wel weer compleet uitgekauwd worden ... AARRGGHHH!
quote:
Hoeveel werden ze voor deze mening betaald? En... hebben ze het origineel wel gezien vraag ik me af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |