quote:Ja maar lego brak ok vaak af en dan kon je hele mooie bouwsel wat op de doos stond niet meer namaken omdat enkele essentiele stukjes in meerdere stukken waren opgedeeld
Op donderdag 5 juni 2003 10:00 schreef Fliepke het volgende:
Hahahaha, je blijft wel bezig zeg. Maar nopper is okay, alleen braken die pinnetjes af als je er teveel meespeelde, en dan vooral die aan de rand zaten. Beetje jammer.
alleen die mannetjes waren zo lelijk gemaakt...
Grappig spul
quote:Gaaf, gaaf, gaaf!!
Op donderdag 5 juni 2003 10:05 schreef Junglist4Real het volgende:
Vet Nopper!!Minstens een jaar of 15 geleden dat ik dat voor het laatst heb aangeraakt.
quote:Nou gaat in Den helder naar de oogarts...in de wachtruimte staat een mooi hoekje waar je het weer uitgbreid kan aanraken
Op donderdag 5 juni 2003 10:05 schreef Junglist4Real het volgende:
Vet Nopper!!Minstens een jaar of 15 geleden dat ik dat voor het laatst heb aangeraakt.
er is dus een band of zoiets genaamd de Jolly Nopper Collective
Ohja, klei en één van bovengenoemde voorwerpen was ook altijd een succes...
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 10:08 schreef Stranger het volgende:
Natuurlijk ken ik nopper
Ik weet wel dat je er veel fanatsie voor moest hebben want wat je ook bouwde het leek nooit op iets echts (een vliegtuig van nopper leek nooit op een vliegtuig)
quote:ja zo'n broertje had ik ook... achter je rug je Transformers comic volstiften...
Op donderdag 5 juni 2003 10:18 schreef BladE-l----- het volgende:
Nopper was great!
Alleen kauwde mijn broertje vaak de stenen tot pulp.
Echt stevig was het niet.
Voor mijn zoontje van 2, alles tweedehands gekocht trouwens. Maar het bestaat nog steeds hoor, je kunt het ook nieuw kopen.
*traantje jeugdsentiment wegpinkt*
dat was echt superleuk mis het nog wel eens, zou het graag aan mijn neefje willen geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |