Deze dieren zouden volgens diverse bronnen op het net genetisch gemanipuleerde schepsels zijn:
Kat:= DNA alien + DNA mens + DNA leeuw + DNA reptiel
Varken:=DNA wild zwijn + DNA mens
Ik kan mij voorstellen dat het als wilde speculatie wordt ontvangen, dus vooral van belang is te weten, waarom het niet zou kunnen .
Ik weet het niet, ik heb geen biologische- of DNA-opleiding.
Het zou e.a., gedrag en biologisch/medische eigenschappen van deze dieren kunnen verklaren.
Dat verklaart nog steeds niet, hoe de V.N. Amerika zal overnemen.
quote:tot 1900 was meer dan 30% van de beroepsbevolking agrarier.
Op woensdag 28 mei 2003 21:12 schreef skizmo het volgende:[..]
quote:Ik geloof wel dat het een vrij goede kans van slagen heeft om organen van varkens te transplanteren in mensen, maar ik denk dat genetische manipulatie nogal een beetje onzin is..
Op woensdag 28 mei 2003 20:53 schreef M.ALTA het volgende:
De kat en het varken, 2 dieren die dicht bij het huishouden staan.Deze dieren zouden volgens diverse bronnen op het net genetisch gemanipuleerde schepsels zijn:
Kat:= DNA alien + DNA mens + DNA leeuw + DNA reptiel
Varken:=DNA wild zwijn + DNA mens
Ik kan mij voorstellen dat het als wilde speculatie wordt ontvangen, dus vooral van belang is te weten, waarom het niet zou kunnen .
Ik weet het niet, ik heb geen biologische- of DNA-opleiding.
Het zou e.a., gedrag en biologisch/medische eigenschappen van deze dieren kunnen verklaren.
quote:Je hoeft alleen maar het complete immuumsysteem van een mens plat te leggen en in een plastic bubbel te leven, maar het is relatief makkelijk om een varkenslever bij een mens erin te planten.
Op woensdag 28 mei 2003 21:20 schreef Mariel het volgende:[..]
Ik geloof wel dat het een vrij goede kans van slagen heeft om organen van varkens te transplanteren in mensen,
quote:Het zou kunnen. Dat is alles wat je wilde weten heh?
quote:En stel nou eens dat het niet hypothetisch is.
Op woensdag 28 mei 2003 20:55 schreef tvlxd het volgende:
Jaja, dat kan allemaal wel zo zijn, maaaaar....Dat verklaart nog steeds niet, hoe de V.N. Amerika zal overnemen.
quote:Waarom zou het WEL kunnen is eerder de vraag.
Op woensdag 28 mei 2003 20:53 schreef M.ALTA het volgende:Ik kan mij voorstellen dat het als wilde speculatie wordt ontvangen, dus vooral van belang is te weten, waarom het niet zou kunnen .
Waarom het niet zou kunnen : In de oudheid was er geen technologie om genen te manipuleren, laat staan mensen met de kennis om hiermee om te gaan. Daarnaast zijn varkens en katten door selectie en opvoeding gedomesticeerd. Dat doe je niet in 2 dagen, dat doe je in eeuwen/milennia
quote:nu het topic waarschijnlijk toch geen levensvatbaarheid heeft : er komt een Futurama game aan. Volgens de PU is er trouwens nog nooit Futurama uitgezonden in de benelux
Op woensdag 28 mei 2003 21:28 schreef speknek het volgende:[..]
En stel nou eens dat het niet hypothetisch is.
quote:er zullen overeenkomsten zijn van het DNA van het varken envan de mens maar idd een soort fusie product lijkt me raar.
Op woensdag 28 mei 2003 21:28 schreef mvt het volgende:[..]
Waarom zou het WEL kunnen is eerder de vraag.
Eenzelfde gedachte kronkel zou zijn : "Vertel maar eens waarom het niet mogelijk zou zijn om binnen 1 uur zonder enige voorkennis van 1 euro 1 miljard euro te maken, gebruikmakend met de apparatuur die te vinden is een een standaard bloemenkiosk in Verweggistan."Waarom het niet zou kunnen : In de oudheid was er geen technologie om genen te manipuleren, laat staan mensen met de kennis om hiermee om te gaan. Daarnaast zijn varkens en katten door selectie en opvoeding gedomesticeerd. Dat doe je niet in 2 dagen, dat doe je in eeuwen/milennia
Het feit dat de mens zo dicht bij het varken en de hond (kat vind ik een minder voorbeeld) leeft heeft volgensmij te maken met het feit dat wij deze beesten gebruikten om onze afval producten op te eten en hun uitwerpselen weer als bemesting. En een varkentje op zijn tijd zo is de mens aan het varken of hond gehecht en de hond / varken aan ons, wij waren hun voornaamste voedsel bron.
Maar aliën DNA Kweet niet eens hoe dat eruit zou moeten zien wat dat betreft verschillen de hond en varken niet eens zo veel van andere gewervelde dieren
wie weet zijn wij allen alien, en dan nog boeien
quote:Ja maar dan kan het nog wel! Voor hetzelfde geldt deden ze het puur toevallig door tegen een reptiel en een mens aan te schoppen, waarna de DNA structuren zich miraculeus samenvoegden en floep! de baarmoeder van een giraf invlogen, alwaar een door een rare mutatie lege eicel ermee opgevult werd en uitgebroedt op een met veren belegd tijgerhol.
Op woensdag 28 mei 2003 21:28 schreef mvt het volgende:
Waarom het niet zou kunnen : In de oudheid was er geen technologie om genen te manipuleren, laat staan mensen met de kennis om hiermee om te gaan. Daarnaast zijn varkens en katten door selectie en opvoeding gedomesticeerd. Dat doe je niet in 2 dagen, dat doe je in eeuwen/milennia
Of misschien is het feit dat het genoom van een varken nog niet volledig gemapt is wel een internationale samenzwering van kwaadaardige wetenschappers en buitenaardse slijmdieren die al drie miljoen jaar de wereld in hun macht proberen te krijgen.
en nu een schop naar onzin.
quote:jeps
Op woensdag 28 mei 2003 21:35 schreef speknek het volgende:[..]
Ja maar dan kan het nog wel! Voor hetzelfde geldt deden ze het puur toevallig door tegen een reptiel en een mens aan te schoppen, waarna de DNA structuren zich miraculeus samenvoegden en floep! de baarmoeder van een giraf invlogen, alwaar een door een rare mutatie lege eicel ermee opgevult werd en uitgebroedt op een met veren belegd tijgerhol.
Of misschien is het feit dat het genoom van een varken nog niet volledig gemapt is wel een internationale samenzwering van kwaadaardige wetenschappers en buitenaardse slijmdieren die al drie miljoen jaar de wereld in hun macht proberen te krijgen.
en nu een schop naar onzin.
quote:97-98% v.h. DNA-molecuul van alle levende wezens zou hetzelfde zijn.
Op woensdag 28 mei 2003 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
er zullen overeenkomsten zijn van het DNA van het varken envan de mens maar idd een soort fusie product lijkt me raar.
Het feit dat de mens zo dicht bij het varken en de hond (kat vind ik een minder voorbeeld) leeft heeft volgensmij te maken met het feit dat wij deze beesten gebruikten om onze afval producten op te eten en hun uitwerpselen weer als bemesting. En een varkentje op zijn tijd
zo is de mens aan het varken of hond gehecht en de hond / varken aan ons, wij waren hun voornaamste voedsel bron.
Maar aliën DNA
Kweet niet eens hoe dat eruit zou moeten zien wat dat betreft verschillen de hond en varken niet eens zo veel van andere gewervelde dieren
wie weet zijn wij allen alien, en dan nog boeien
DNA bevat info over vorm, structuur, kleur e.a. van een lichaamsdeel.
DNA lijkt een holografisch systeem te volgen.
Varkens:
Zou dit misschien de reden zijn dat Joden/Moslims geen varkensvlees mogen eten, omdat het een verkapt kanibalisme zou zijn ?
Katten:
Ogen: reptilian (Geel/groen) net als een slang soms, soms helder blauw. Waarom gaan katten s'nachts naar buiten ?
w.b.t. Aliens: 's nachts richten de katten zich blijkbaar op de ster Sirius.
In het oude Egypte was de kat heilig.
En kijk: De Pyramides van Gizeh richten zich op Sirius.
quote:Schopje TRU !
Kat:= DNA alien + DNA mens + DNA leeuw + DNA reptielVarken:=DNA wild zwijn + DNA mens
Katten en varkens wandelen al vrij lang op deze aardbol rond, de mensheid was toendertijd nog niet zo bedreven in het genetisch manipuleren (nu overigens nog steeds niet voor deze magische combi's).
>TRU a.u.b.
quote:zoals je aangeeft heb je geen biologische of DNA opleiding.
Op woensdag 28 mei 2003 22:07 schreef M.ALTA het volgende:[..]
97-98% v.h. DNA-molecuul van alle levende wezens zou hetzelfde zijn.
quote:?! dubbel helix bedoel je?
Op woensdag 28 mei 2003 22:07 schreef M.ALTA het volgende:
DNA lijkt een holografisch systeem te volgen.
Dat varkens in de tijd van Atlantis of de Annunaki-periode genetisch gemanipuleerd zijn uit DNA van mensen en wilde zwijnen heb ik vaker gelezen, dit zou de oorsprong zijn dat het in sommige religies verboden is om varkensvlees te eten dáár dat op half-kannibalisme néérkomt...
Wat katten betreft lijkt het me niet dat er menselijk DNA aan te pas is gekomen, wél het DNA van leeuw/panter-achtigen én bepaalde reptielen..
groetjes!
quote:Ik snap hem, DNA -> Holografisch
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef speknek het volgende:[..]
?! dubbel helix bedoel je?
quote:Hoe lang ?
Op woensdag 28 mei 2003 22:12 schreef Heron_Ymus het volgende:[..]
Katten en varkens wandelen al vrij lang op deze aardbol rond,
Zijn er fossielen van ? ouder dan 12.000 jaar ? Waar ?
quote:Wie zegt dat de mens het gemanipuleerd heeft ?
de mensheid was toendertijd nog niet zo bedreven in het genetisch manipuleren (nu overigens nog steeds niet voor deze magische combi's).
Het kan toch een kruising zijn ?
S.v.p. argumenten. Dit is een Gentech-DNA-topic.
Geef dus s.v.p. Bio-genetische argumenten, of als je dat niet kan, blijf dan uit dit topic.
Geen UFO-gezeik s.v.p.
Als aliens je niet bevalt, vul dan in: resterende te verklaren DNA- variabele.
quote:yep behalve dat verticale evolutie nog steeds niet bewezen is alleen homologie maar Maar laten we deze discussie maar niet weer aanzwengelen
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef mvt het volgende:[..]
zoals je aangeeft heb je geen biologische of DNA opleiding.
Als je je verdiept in de evolutietheorie en natuurlijk die van de oersoep en dat voor waar aanneemt verklaart dat enorm veel van de hudige overeenkomsten van DNA over de diersoorten en planten.
Maar dan vraag ik me nog steeds af wat er dan zo alien is aan varkens want je zei kruising tussen mens en alien
quote:door evolutie gemuteerd DNA ook goed ( dan heb je gelijk de verklaring voor je varken
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef M.ALTA het volgende:resterende te verklaren DNA- variabele.
quote:Nee.
Op woensdag 28 mei 2003 22:15 schreef speknek het volgende:[..]
?! dubbel helix bedoel je?
1e: Wel: microscosmos als spiegeling van de macrocosmos.
In dit geval DNA en menslichaam.
2e: Informatie-technisch: Het DNA heeft bewustzijn dat zich strekt door het gehele heelal.
quote:Kruisingen die de soortbarriëre overschrijden zijn vrijwel uitgesloten.
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef M.ALTA het volgende:
Het kan toch een kruising zijn ?
quote:Nee, de kat w.b.t. alien-DNA
Op woensdag 28 mei 2003 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
door evolutie gemuteerd DNA ook goed ( dan heb je gelijk de verklaring voor je varken
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |