Vrouw koopt Vagi-care omdat ze schimmel op d'r muts heeft. Roept Carrey ineens keihard: Heb je kaas op je taco!
Vond Me, Myself and Irene wel grappig, maar dat is vooral te danken aan Jim Carrey. Ik vind dat die gast zo wordt ondergewaardeerd.
Geweldige rollen in The Mask, Liar Liar en niet te vergeten zijn briljante (serieuze)rollen in The Truman Show en vooral Man on the Moon. Daar had ie van mij toch wel twee Oscars voor mogen krijgen.
Jim Carrey =
Heb zijn serieuze films niet gezien. Heb wel gehoord dat Truman Show een mooie film moet zijn.
Maar die humor kan ik absoluut niet waarderen. Onlangs was Liar Liar op televisie. Niks beters te doen >> toch maar gekeken.
Zoals ie zich dan helemaal verrot ramt in die plee-scene. Dan trek ik echt de haren uit m'n hoofd van irritatie...
quote:Dat je vrienden irritant zijn kun je Jim Carrey toch niet aanrekenen!
Op 07 februari 2001 11:25 schreef Up-Side-Down het volgende:
Ik vind het een verschrikkelijk irritant kereltje. Iemand die ik ken doet hem altijd na, heel vervelend!
Maar sinds The Truman Show en Man on the Moon staat hij bij mij in een stuk hoger aanzien, want deze films waren erg goed, en JC laat zien dat hij veel meer kan dan alleen maar gekke bekken trekken.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 07-02-2001 13:04]
Sommige films als Me, myself and Irene lijken mij beetje flauw en niet bijzonder en ga ik dus ook niet kijken. Man on the moon klinkt me bekend in de oren maar waar gaat ie ongeveer over?
Maar, Truman Show was mooi. Vooral het einde.
Echt lachen
In AV 1&2 en LiarLiar heb ik me echt doodgelachen om die vent. Net zoals in The Mask.
Truman Show vonnik matigjes, niet zoveel aan eigenlijk.
Cable Guy was echt een ramp film.
Me, myself & Irene was weer erg grappig
Maar over het algemeen vinnik die kerel errrug grappig!
quote:'k zou toch ook ff 'The Truman Show' proberen. (mocht je em nog niet gezien hebben)
Op 08 februari 2001 02:12 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb niet alle films van hem gezien, simpelweg omdat ik Jim Carrey over het algemeen kut vind. Enige film die ik wel aardig vond was Liar Liar, de rest van wat ik gezien heb vond ik niks (Met name Dumb & dumber en Ace ventura zuigt)
quote:Mooie film. Zit ergens in het midden, of de onderste helft van mijn top 10 van 2000.
Op 07 februari 2001 11:11 schreef Mysterious_Mobster het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen maar reageren om te melden dat ik Man on the Moon echt gewoonweg briljant vond! Vooral ook, omdat ik me de persoon waar die film over gaat (waar gebeurt!) me nog kan herinneren van die tijd.
Maar dat het een goede film, daar was jezelf ook al achter.
Me myself en Irene gister gezien. Wel grappig. Vond de aftiteling erg grappig (Monty Pyton achtig).
Maar MotM en M,M&I moet ik nog ff zien. Iemand die een vrije avond heeft?
OVERACTOR!!!
heerlijk....
quote:Dat was inderdaad wel leuk ja.
Op 09 februari 2001 09:46 schreef DinoPK het volgende:
de aftiteling van Liar Liar
En ja, MM&I is zeker een goeie film, ook hoe Jim de typetjes Charlie en Hank speelt, fantastisch, vooral die overgang. Lekker vaag. I luv it.
ALllrrrrrrrrrrrighty then!
Take care, byebye then.
quote:De humor van Jim Carrey en Lelsie Nielsen is echt niet te vergelijken, is echt anders, vind ik. Ik heb echt zo'n hekel aan leslie Nielsen en vind het echt alles behalve grappig!! Maar Jim Carrey vind ik wel cool, hoor! Hij kan ook gewoon veel beter acteren, het is niet alleen de grappen die hij maakt, maar ook hoe! Die kop van hem altijd, gewoon geweldig!
Op 07 februari 2001 11:20 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vind hem vreeeeselijk!
Heb gewoon een hekel aan die overdreven humor. Gooi maar op 1 hoop met Steve Martin en Leslie Nielsen enzo.... *braaaaaaaaaaaak*Heb zijn serieuze films niet gezien. Heb wel gehoord dat Truman Show een mooie film moet zijn.
Maar die humor kan ik absoluut niet waarderen. Onlangs was Liar Liar op televisie. Niks beters te doen >> toch maar gekeken.
Zoals ie zich dan helemaal verrot ramt in die plee-scene. Dan trek ik echt de haren uit m'n hoofd van irritatie...
quote:Zo ging die:
Vrouw koopt Vagi-care omdat ze schimmel op d'r muts heeft. Roept Carrey ineens keihard: Heb je kaas op je taco!
''Vagi-clean huh? What's the matter honey, got a little extra cheese on the taco?''
quote:Thanks =HellFire=
Op 09 februari 2001 13:03 schreef =HellFire= het volgende:
Zo ging die:''Vagi-clean huh? What's the matter honey, got a little extra cheese on the taco?''
[Dit bericht is gewijzigd door Elbutre op 09-02-2001 16:19]
net als in Ace Ventura: May I ASSk you something?? ik heb me doodgelachen!
quote:gheheheh
Op 09 februari 2001 16:58 schreef =HellFire= het volgende:
Asssssssolomiooooooo!
en dat ie bij die schuifdeur staat, en m open en dicht doet LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:JAJA LOL! Das Ace Ventura 1 jah!
Op 09 februari 2001 17:02 schreef Bijou het volgende:
ghehehehen dat ie bij die schuifdeur staat, en m open en dicht doet LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
EN DIE SLOWMOTION scene dan, in z'n ballerina pakkie!!!!
Let's see that in rerun.... die geluiden die ie maakt! LOL!
Hilarisch.
Deel 2 vink wel beter.
SHIKAKA! SHISHKEBAB, SHAWSHANK redemption.. CCCHIGAGO! You're out! LOL.
oooh yesss, the bitch
en die blooper op het eind, dat ie die vrouw terug wil halen met een vishengel
Of dan is ie zijn tekst kwijt... bleeeeerrrrwwwwwwooooppppeleooossssssieeejkkkploeeeeeepppppeploeeeep.......
stilte....
ah...
(iedereen kijkt hem aan)
Ow shit.
Heheh
En in deel 2 met zijn twinky (heet die veer zo?) en dan serieus vraagt of ie het nog een keer mag doen.
En die truuk met dag oog heb ik ook een keer gedaan. Ik zag daarna een week vlekken.
Do not try this at home dus
En Man on the Moon is natuurlijk helemaal geweldig.
quote:DIT is een GENIALE scene, als ie net doordraait en alles van zijn oude ik bedoezelt...
Op donderdag 13 september 2001 13:46 schreef Kwaruteru het volgende:
[afbeelding]
quote:ja de bekken die hij altijd trekt
Op vrijdag 14 september 2001 10:27 schreef Nozzman het volgende:
Ik ben ook zwaar Carey fan. Bij hem pik je die overdreven faces gewoon. En hij kan er zo verrekte veel mee.
quote:Als er behoefte is aan pics of links dn hoor ik het wel he!!
Op vrijdag 14 september 2001 11:57 schreef BdR het volgende:[..]
ja de bekken die hij altijd trekt
moet je voor de gein ook es "Jimmy Tang's Fatbusters" (sketch van ) downloaden van Kazaa (jim carrey fatbusters.mpg ofzo) LOL
geweldig!
Hij is een geweldige veelzijdige acteur.
In de Veronicagids staat trouwens wel een leuk interview met hem .
Bij Ace Ventura heb ik me zitten bescheuren en die andere films ook
Nu speelt hij ook in Bruce Almighty. De voorstukjes waren al lachen
Ik zou zijn oudere werk, zoals fireman Bob ofzo, uit In Living Color, weer eens willen zien. Heb er alleen maar vage herrinderingen van.
quote:Als het over Jim carrey gaat is dat niet erg.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:48 schreef Duiveltja het volgende:
2 Carrey topicsWat vinden de Fokkers van Jim Carrey??
quote:Ik heb ze ook aangeschaft op DVD en geen seconde spijt van gehad!
Op dinsdag 24 juni 2003 23:49 schreef Retarded het volgende:
Ik zit al een tijdje te twijfelen om Ace Ventura 1 & 2 aan te schaffen op DVD... ga het toch maar doen denk ikZe zijn zo goed!
quote:vandaar de thumbs up
Op dinsdag 24 juni 2003 23:50 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
Als het over Jim carrey gaat is dat niet erg.
Daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |