Rij je 10 meter verder... zelfde verhaal en dat zo door over een brug van ongeveer 100meter lang. Soms rijden ze met zn 3en naast elkaar zodat je er net doorheen kan, dan rij ik er met een vaart van 60 doorheen ofzo, gaan ze allemaal gillen en schreeuwen.. Denk bij mezelf "Rij dan normaal aan de goeie kant van het wegdek". Af en toe heb ik echt de neiging gewoon door te rijden ookal pas ik er niet tussendoor..
Echt vervelend, die onoplettende-scooterrijdende-kinderen.
tip: gewoon flink planken met je auto! gaan ze niet aan de kant jammer voor hun!
quote:niet dubbel!
Op maandag 26 mei 2003 10:58 schreef DJ_Scuff het volgende:
Heb ik nou een deja-vu of zie ik dubbel?
quote:oogjes open doen
Op maandag 26 mei 2003 10:58 schreef DJ_Scuff het volgende:
Heb ik nou een deja-vu of zie ik dubbel?
quote:grow up...
Op maandag 26 mei 2003 11:05 schreef Minotarumon het volgende:
* Minotarumon like scootersmaar dat komt vast omdat k bijna 16 ben
scooters zijn voor pukkeldragers die nog geen auto of motor mogen/kunnen rijden...
quote:Ik mag/kan autorijden
Op maandag 26 mei 2003 11:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
grow up...
scooters zijn voor pukkeldragers die nog geen auto of motor mogen/kunnen rijden...
Mannetjes als jij zijn van die gassies die voor het stoplicht met hun honda CRX gaan staan gassen, en dan nog verbaasd zijn als ik met mn scooter harder optrek als hun opgevoerde CRXje
quote:ach jah jij bent vast geen 16 geweest of wel maar had geen geld om een scooter te kopen, duzz ssssst laat mensen die 16 zijn genieten
Op maandag 26 mei 2003 11:06 schreef MikeyMo het volgende:[..]
grow up...
quote:Zegt iemand die noodgedwongen op een fietspad rijdt
Op maandag 26 mei 2003 11:10 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik mag/kan autorijden
![]()
Mannetjes als jij zijn van die gassies die voor het stoplicht met hun honda CRX gaan staan gassen, en dan nog verbaasd zijn als ik met mn scooter harder optrek als hun opgevoerde CRXje
quote:jawel maar die dingen boeiden me nooit zo, had ook geen trek om al mijn geld aan benzine op te maken en er zit gewoon teveel werk aan... mensen met scooters en brommers zijn een groot gedeelte van hun vrije tijd aan het sleutelen lijkt wel...
Op maandag 26 mei 2003 11:12 schreef Minotarumon het volgende:[..]
ach jah jij bent vast geen 16 geweest of wel maar had geen geld om een scooter te kopen, duzz ssssst laat mensen die 16 zijn genieten
quote:zegt iemand met Marijnissen als icoontje...
Op maandag 26 mei 2003 11:07 schreef DiviNe- het volgende:
topicstarter = mongooltje, zo'n nerdje die klaagt over scooters omdat de meesten opgevoerd zijn. boeie? ga ff iemand anders vervelen
je druk maken over de directe veiligheid mag niet (ongeluk zit in een klein hoekje, zeker in dit soort gevallen) maar als ik meer dan modaal zou verdienen dan is de wereld te klein
* bekijkt profiel: oh een newbie van 16, waar maak ik me druk om
Maar een keer toeteren zal ze toch wel laten inzien dat ze ff aan de kant moeten gaan?
* Vision ziet 't probleem niet
quote:hey pssst...
Op maandag 26 mei 2003 11:36 schreef Vision het volgende:
Je hoort gewoon niet met 3-4 scooters langs elkaar te rijden (en al helemaal niet als een auto je wil inhalen).Maar een keer toeteren zal ze toch wel laten inzien dat ze ff aan de kant moeten gaan?
* Vision ziet 't probleem niet
.. maar dan vooral als ik zelf op de fiets zit, minder vaak in de auto. Echt vervelend als er van die koters zonder helm in de verkeerde richting het fietspad overrazen, soms heb ik echt de neiging ze met een blikje o.i.d. tegen het hoofd er vanaf te gooien
Ik snap die regel echt niet ... levert volgens mij alleen maar meer ongelukken op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |