Rij je 10 meter verder... zelfde verhaal en dat zo door over een brug van ongeveer 100meter lang. Soms rijden ze met zn 3en naast elkaar zodat je er net doorheen kan, dan rij ik er met een vaart van 60 doorheen ofzo, gaan ze allemaal gillen en schreeuwen.. Denk bij mezelf "Rij dan normaal aan de goeie kant van het fietspad". Af en toe heb ik echt de neiging gewoon door te rijden ookal pas ik er niet tussendoor..
Echt vervelend, die onoplettende-fietsende-kinderen.
quote:Beetje overdreven reactie niet. Als het nu was dat scooters standaard net zo hard kunnen als fietsers. Feit is gewoon dat scooters harder kunnen/zouden gaan. Komt een beetje triest en jalourse over Fliepke.
Op maandag 26 mei 2003 10:31 schreef Fliepke het volgende:
Jij bent echt stoer met je opgevoerde scooter! Woei!
Wat ik vroeger deed was 20 centimeter achter degene die dus helemaal fout zit op het fietspad aanrijden, en dan voor een paar minuten,..dan worden ze nerveus.... vinden ze niet leuk
moete ze maar aan de kant gaan, je mag toch oko niet met ze 3en naast mekaar fietsen?
(wat bedoel je met kinderen trouwens?? mvan een jaar of 6 of breezerjeugd? ik nam aan dat je breezerjeugd bedoeld)
[Dit bericht is gewijzigd door THEDUTCHJOKER op 26-05-2003 10:35]
quote:Naast het fietspad op die brug zit een snelweg, daar mag ik niet overheen. Al die mensen die reageren met "stoer" zijn natuurlijk van die vervelende kinderen.. heel logische reactie dus.
Op maandag 26 mei 2003 10:32 schreef MrBurns het volgende:
ga dan op de weg rijden...of koop een sirene
Gelukkig is dit topic gemaakt om stoer te doen NOT
K*t scooters zouden verboden moeten worden..
quote:haha tis klaag-baak.. maar ondanks dat ik zeg ut nogmaals als je je auto-rijbewijs hebt zie je dat scooters zeer slecht opletten in het verkeer.. en dat ze aso rijden op fietspaden is al jaren bekend
Op maandag 26 mei 2003 10:36 schreef DiviNe- het volgende:
je hebt hier altijd die standaard nerdjes die direct irritant beginnen te doen zodra je het woord 'scooter' laat vallen. kuthoeren zijn het
quote:Kan ik me voorstellen, maar zo´n scooterrijder ben ik niet.
Op maandag 26 mei 2003 10:41 schreef Zebigboss het volgende:
he peentje wacht maar tot dat je je rijbewijs hebt van je auto.. ik heb altijd de neiging om die kl*te k*t scootertjes van de weg te rijden met hun aso macho gedrag.. dus praat mijn niet over vervelend.. ik weet er alles van..K*t scooters zouden verboden moeten worden..
quote:hmm misschien heb je gelijk.. maar ondanks dat blijft ut geven en nemen in het verkeer.. jij verkloot
Op maandag 26 mei 2003 10:46 schreef EggsTC het volgende:
Kan ik me voorstellen, maar zo´n scooterrijder ben ik niet..
maar het meest vervelende is dat als je lekker 55 aan het rijden bent op de fiets dat dan zo'n k*t scootertje je perse in wil halen en dan voor je gaat plakken... heb je meteen roetaanslag in je longen en die lucht niet te harden...
quote:he psst lees ff voordat je kwaakt
Op maandag 26 mei 2003 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
stoere scooterrijder, hoor jij trouwens niet op de weg tussen de auto's...
quote:School >> S-C-H-O-O-L >> Lezen >> L-E-Z-E-N
Op maandag 26 mei 2003 10:47 schreef MikeyMo het volgende:
stoere scooterrijder, hoor jij trouwens niet op de weg tussen de auto's...
quote:
Op maandag 26 mei 2003 10:32 schreef MrBurns het volgende:
koop een sirene
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |