quote:Slash is nogal weg van VW, en dan met name caddy''s
Op zaterdag 24 mei 2003 20:14 schreef PeuRac het volgende:
Ben niet zo'n Opel fan (het feit dat mn pa er een heeft heeft dat alleen maar versterkt, wat een kut bak zo'n Zafira, ja kunt er niet eens mee schakelen). Maar ach jij bent geen Alfa fan denk ik, zo heeft ieder zn favo merk
quote:Ook van Opel denk ik, dat verklaart zijn reaktie. Maar in die 2,5jr dat mn Pa Opel rijdt, hebben we een heleboel problemen ermee gehad, enkele voorbeelden; Vocht in het achterlicht, storing mbt tot foutief aangeven 'geen olie' (ongeveer elke 2/3 mnd en alles is al een keer vervangen), rammelen van het fabrieks af gemonteerde dakje (oorzaak kunnen ze ook niet vinden), hele slechte service bij de dealer, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Opel is het eerste merk wat wij hebben waarvan mn Pa zegt dat t nooit meer bij ons in de garage komt.
Op zaterdag 24 mei 2003 20:15 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Slash is nogal weg van VW, en dan met name caddy''s
quote:Mooi, blijft het merk nog een beetje exclusief
Op zaterdag 24 mei 2003 20:42 schreef PeuRac het volgende:[..]
Opel is het eerste merk wat wij hebben waarvan mn Pa zegt dat t nooit meer bij ons in de garage komt.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 04:44 schreef slashme het volgende:[..]
Mooi, blijft het merk nog een beetje exclusief
LOL
quote:Morgen, Hebben we er zin in vandaag?
Op zondag 25 mei 2003 10:04 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Môgge
quote:mogguh, ik kom niet vandaag... (what else is new?)
Op zondag 25 mei 2003 10:06 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Morgen, Hebben we er zin in vandaag?
veel plezier vandaag...
kga me vriendin wakker sexen
(maar eerst ff op SEX lezen hoe ik dat 't beste kan doen )
quote:Wij wel. jullie dan?
Op zondag 25 mei 2003 10:06 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Morgen, Hebben we er zin in vandaag?
en moet jij niet onderhand al weg?
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 25-05-2003 10:21]
quote:Ik ook ja.
Op zondag 25 mei 2003 10:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Wij wel. jullie dan?
Dadelijk eerst mijn velgjes nog maar een keertje poetsen.
quote:Neuh, als ik er om half 2 moet zijn kan ik hier half 12 nog wel vandaan als ik Super_Honda op moet pikken.
Op zondag 25 mei 2003 10:11 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Wij wel. jullie dan?
en moet jij niet onderhand al weg?
Tis anderhalf uur rijden, tijd zat dus.
quote:Wassen kreng, nu heb je er tijd voor.
Op zondag 25 mei 2003 10:30 schreef Tjabbo het volgende:
Mijn auto is nog vies. gister regen dus niet gewassen
quote:Morgen.
Op zondag 25 mei 2003 10:36 schreef Ultimora het volgende:
morgeeh
Alles klaar voor vanmiddag?
Ik ben weg namelijk.
quote:Succes daarmee dan.
Op zondag 25 mei 2003 10:52 schreef Ultimora het volgende:
ik ga pas om half 1 weg. eerst nog ff huiswerk maken enzo
Ik hoop dat ik de hele weg haal met die brakke bak van mij
Tot vanmiddag.
quote:anders moet ik je maar slepen of op picken, als het misgaat. ik ga wel elke parking af om te kijken naar stukke puggies
Op zondag 25 mei 2003 10:54 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Succes daarmee dan.
Ik hoop dat ik de hele weg haal met die brakke bak van mij
Tot vanmiddag.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 11:28 schreef Ultimora het volgende:[..]
anders moet ik je maar slepen of op picken, als het misgaat. ik ga wel elke parking af om te kijken naar stukke puggies
quote:Ik ook nog.
Op zondag 25 mei 2003 12:02 schreef Ultimora het volgende:
volgens mij ben ik de enige die nog thuis is of niet?
quote:Zie boven.
Op zondag 25 mei 2003 12:05 schreef Ultimora het volgende:
ah ja, hoelang is ut rijden vanaf daar?
quote:kan jij wel rustig rijden dan
Op zondag 25 mei 2003 12:11 schreef Ultimora het volgende:
noujah ik ga es rustig mezelf die kant op begeven.... dan weet ik iig zeker dat ik op tijd ben. mzzzlz tot dan.
Ga zo met mn eigen auto bezig dan maar.
Groot verhaal en kan hem nog niet helemaal terugvertellen....
Kort samengevat....vrijdagavond/zaterdagochtend rond 0100 ben ik van achteren aangereden bij het stoplicht aan de hengelose straat nabij het arke-stadion.
Ik heb er zelf een flinke glip aan overgehouden en een hersenschudding, een kamaraad die naast me zat zijn schouder uit de kom. Het enisgste wat ik me er nog van herriner zijn 2 koplampen in mijn binnenspiegel en een ontzettende klap, en toen kwam ik bij en dat was in het ziekenhuis.
Dader is voorlopig voortvluchtig en rijd een grote auto (formaat 5serie. e-klasse), onwaarschijnlijk maar mocht iemand zo'n auto zien in de buurt van enschede, hengelo enz, kan die zo snel mogelijk contact opnemen met de politie-twente.
Ik zal vast nog niet alles verteld hebben maar ik kom zo snel niet op alle details.
Heb me nog geprobeerd af te melden voor de meet maar dat is dus niet gelukt.....sorry als jullie hebben zitten wachten
quote:Das echt klote man...
Op zondag 25 mei 2003 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi ik ben ook weer terug.....uit het ziekenhuisGroot verhaal en kan hem nog niet helemaal terugvertellen....
Kort samengevat....vrijdagavond/zaterdagochtend rond 0100 ben ik van achteren aangereden bij het stoplicht aan de hengelose straat nabij het arke-stadion.
Ik heb er zelf een flinke glip aan overgehouden en een hersenschudding, een kamaraad die naast me zat zijn schouder uit de kom. Het enisgste wat ik me er nog van herriner zijn 2 koplampen in mijn binnenspiegel en een ontzettende klap, en toen kwam ik bij en dat was in het ziekenhuis.Dader is voorlopig voortvluchtig en rijd een grote auto (formaat 5serie. e-klasse), onwaarschijnlijk maar mocht iemand zo'n auto zien in de buurt van enschede, hengelo enz, kan die zo snel mogelijk contact opnemen met de politie-twente.
Ik zal vast nog niet alles verteld hebben maar ik kom zo snel niet op alle details.
Heb me nog geprobeerd af te melden voor de meet maar dat is dus niet gelukt.....sorry als jullie hebben zitten wachten
quote:ik hoop eerlijk dat ik hem eerder zie dan hun
Op zondag 25 mei 2003 23:44 schreef Darknezz het volgende:[..]
Das echt klote man...
Hoop dat ze die gozer zo snel mogelijk vinden
quote:Das waar...
Op zondag 25 mei 2003 23:54 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ik hoop eerlijk dat ik hem eerder zie dan hun
aan de andere kant ook niet want zal niet weten wat ik hem aandoe
quote:tenzij die een paar koppen groter is dan bel ik de politie wel
Op zondag 25 mei 2003 23:59 schreef Darknezz het volgende:[..]
Das waar...
Hij zal iig een paar vuisten in zijn gezicht vinden
quote:
Op maandag 26 mei 2003 00:00 schreef ThaFreak het volgende:[..]
tenzij die een paar koppen groter is dan bel ik de politie wel
quote:zeer kloten voor je, succes
Op zondag 25 mei 2003 23:37 schreef ThaFreak het volgende:
Hoi ik ben ook weer terug.....uit het ziekenhuisGroot verhaal en kan hem nog niet helemaal terugvertellen....
Ik heb er zelf een flinke glip aan overgehouden en een hersenschudding, een kamaraad die naast me zat zijn schouder uit de kom. Het enisgste wat ik me er nog van herriner zijn 2 koplampen in mijn binnenspiegel en een ontzettende klap, en toen kwam ik bij en dat was in het ziekenhuis.Dader is voorlopig voortvluchtig en rijd een grote auto (formaat 5serie. e-klasse), onwaarschijnlijk maar mocht iemand zo'n auto zien in de buurt van enschede, hengelo enz, kan die zo snel mogelijk contact opnemen met de politie-twente.
Mag ik vragen, hoe is het met je auto nu dan? total loss? of repareerbaar? of was het de auto van je kameraad?
quote:Kloten voor je, we waren al ongerust
Op maandag 26 mei 2003 09:17 schreef slashme het volgende:
Damnit, nog meer ziekenhuis verhalen![]()
Ik zit nu thuis te werken, had zondag dus dat voetbaltoetnooi, had mooi geregeld dat ik om 13:00 weg kon. Moest de laatste wedstrijd om 12:30 spelen, ga ik door me enkel![]()
. Ziekenhuis dus, kon niet eens meer lopen, bleek dat mijn enkelbanden verrekt waren wat ik al dacht want ik had het eerder gehad.
Verdomme, ik had het mooi geregeld kon ik nog niet komenben er nog ziek van.
Hebben jullie je nog vermaakt dan?
we vonden het al zo vaag, regelt ie de hele meeting en dan komt ie niet
maar je had dus een geldige (kloten) reden... Nou, hopelijk kan je snel weer lopen!!
quote:
Op maandag 26 mei 2003 09:10 schreef Tjabbo het volgende:
Hey TheFreak, kut voor je joh. we vroegen ons al af waar je was want je stond wel genoteerd. Hopen dat je er niets aan overhoud uiteindelijk.
Heb er in priciepe niets aan overgehouden (een glip en nu nog barstende koppijn)
Mag ik vragen, hoe is het met je auto nu dan? total loss? of repareerbaar? of was het de auto van je kameraad?
Dat vind ik nog het ergste van allemaal....ik weet niet hoe mijn auto er aan toe is. Ze hebben van wat ik gehoord heb versleept naar het politie-bureau. Ik kan straks vanaf 11:00 gaan kijken, bah ben bang om de auto zo te zien![]()
quote:Voorlopig gaat het niet echt dus.
Op maandag 26 mei 2003 09:19 schreef BroesWillems het volgende:[..]
Kloten voor je, we waren al ongerust
![]()
we vonden het al zo vaag, regelt ie de hele meeting en dan komt ie niet
![]()
maar je had dus een geldige (kloten) reden... Nou, hopelijk kan je snel weer lopen!!
quote:
Op maandag 26 mei 2003 09:22 schreef slashme het volgende:[..]
Voorlopig gaat het niet echt dus.
Maar liquid waarom deed je telefoon het niet?
quote:Ik had een paar keer geprobeerd maar kreeg een niet betaand nummer toontje.
Op maandag 26 mei 2003 09:24 schreef BroesWillems het volgende:[..]
hij heeft de hele dag lopen bellen..... vaag....
quote:en het ergste van alles, nou heb je mn Caddy nog niet gezien, en ik je Kadettje niet.....
Op maandag 26 mei 2003 09:26 schreef slashme het volgende:[..]
Ik had een paar keer geprobeerd maar kreeg een niet betaand nummer toontje.
Anyway, ik baal er goed van, zeer kut, regel je met zeer veel moeite dat je een beetje optijd wegkunt zondag krijg je dit.
quote:Ik zie mijn kadettje er nog zo tussenstaan in die rij
Op maandag 26 mei 2003 09:34 schreef BroesWillems het volgende:[..]
en het ergste van alles, nou heb je mn Caddy nog niet gezien, en ik je Kadettje niet.....
quote:oh nee, toch niet op het hoax niveau van utlimora
Op maandag 26 mei 2003 09:42 schreef GizartFRL het volgende:
Er gingen al de vreemdste theorieën rond over jou Slashme.
quote:zo erg was het nou ook alweer niet.... vond het wel jammer.... nouja, volgende keer beter....
Op maandag 26 mei 2003 09:43 schreef slashme het volgende:[..]
oh nee, toch niet op het hoax niveau van utlimora
.
kuzooi.
quote:ik denk eerder dingen van dat je auto het niet gehaald heeft enzo...gezien de
Op maandag 26 mei 2003 09:43 schreef slashme het volgende:[..]
oh nee, toch niet op het hoax niveau van utlimora
.
kuzooi.
ik heb je de DVD vergeten te betalen... ...moeten we ff wat regelen....
maar volgens mij doet ie het niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |