abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10595152
Aangezien ik met wiccan amel en spookie in de topic pendelen aardi over kristallen doorging heb ik dit topic maar geopend om er een aparte topic van te maken....

Goed, KRISTALLEN

kristallen en edelstenen kunnen een heelzame werking hebben bij diverse ziektes en ziekte-aanduidingen en andere spirituele dingen....

Ikzelf heb voor PSORIASIS een groene avonturijn die ect perfect werkt om in elk geval de schilfering tegen te gaan van psoriasis (huidziekte met schilfervorming)

De pleegbroer van mijn vriendin heeft sinds kort ook psoriasis en zat met zijn handen in zijn haar want zijn hele handen zaten onder de ziekte.....niet kunnen brommeren en dat soort dingen.......

K heb voor hem dan ook door middel van een test een steen voor hem uitgezocht en ook hij moest een groene avonturijn hebben kreeg ik door van "boven".....

K heb voor hem een steen uitgezocht en gezuiverd en voor hem specifiek opgeladen met reiki energie.....wat wil het geval....na 2 dagen alleen nog een rooie huid en alle schilfervorming is verdwenen.....

De artsen van hem wisten niet meer wat ze hem moesten voorschrijven want niks leek te werken totdat ik hem die steen gegeven heb......

Wie heeft meer ervaringen met kristallen en dat soort dingen in de heling of om je beter te voelen.....

Oke tis geen vraag maar een algemeen kristallen topic.....

Groet,

Lauwrence

pi_10595305
Niet flauw bedoelt maar meer nieuwschierig: wat voor werking zou het kwartskristal in m'n horloge op me hebben volgens wicca? of is dat te klein..
pi_10595389
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:41 schreef sangdrax het volgende:
Nou zelfs een klein kwartscristal heeft al een beetje invloed op je, en ik zou het niet durven zeggen, want het is bij ieder mens verschillend, de een word er rustig van kan er goed van slapen de ander verlicht zijn problemen er door, en verlicht zijn/haar pijn dus,
ja tis gewoon bij ieder mens verschillend
Back from tha rootz...
pi_10595597
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:44 schreef WiccaN-AmeL het volgende:

[..]

Nou zelfs een klein kwartscristal heeft al een beetje invloed op je, en ik zou het niet durven zeggen, want het is bij ieder mens verschillend, de een word er rustig van kan er goed van slapen de ander verlicht zijn problemen er door, en verlicht zijn/haar pijn dus,
ja tis gewoon bij ieder mens verschillend

Mee eens......het kan invloed op je hebben maar hoeft niet....test het door je horloge een week niet te dragen en een week wel en kijk of je verschil merkt ondaks dat het kristal zo klein is heeft het in 9/10 gevallen wel degelijk een werking!

Groet,

Lauwrence

pi_10595661
dank
pi_10595691
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 21:52 schreef sangdrax het volgende:
dank
graag gedaan
Back from tha rootz...
  woensdag 21 mei 2003 @ 21:55:29 #7
53101 AxaliaN
Yattadanser
pi_10595771
Het zijn de vibraties van de energie in de kristallen, en die aangetrokken word door hen, die het hem doen. Vandaar dat ook vooral kwarts vaak word gebruikt, het heeft energieversterkende eigenschappen (in radio's wordt het bv gebruikt om het signaal te versterken)
Een dag zonder koffie is een dag niet geleefd.
pi_10595830
Bergkristal is voor hormoonstornissen,ontstekingen,abcessen,duizeligheid, misselijkheid,rugklechten, nieren,en kramp, angst, geelucht, kouden handen en voeten, goed voor je haar en nagels en werkt ook goed bij naredromen.

Tijger oog,
astma, angst,oogziekten, depressies, buikkramp, futloosheid, darmen, maag, gezichtsvermogen,
en houd negativiteit buiten huis.

oops ohh my ...
  woensdag 21 mei 2003 @ 22:04:12 #9
53101 AxaliaN
Yattadanser
pi_10596048
Geef mij toch maar kruiden
Een dag zonder koffie is een dag niet geleefd.
pi_10596268
-edit-

Kweet wel dat voor mij een groene avonturijn en een rozekwarts zeer belangrijk voor me is!

Groet,

Lauwrence

[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 27-05-2003 18:46]

† In Memoriam † woensdag 21 mei 2003 @ 22:39:52 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_10596976
Wat een gezellig keuveltopic. Maar eeh, mag het nu weer over kristallen gaan?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 21 mei 2003 @ 22:41:39 #12
25737 spookie
Banaantje?
pi_10597030
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wat wil je weten
oops ohh my ...
pi_10597041
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Jups laten we dat doen!
:-)

als je veel achter je pc zit is een toermalijn wel goed...een grote...hij zal de energievelden die van de pc stralen absorberen zodat je niet met slechte energie geladen wordt.........(leek me een goeie aangezien ik dit nu via een pc invoer!

Groet,

Lauwrence

woensdag 21 mei 2003 @ 22:44:37 #14
25737 spookie
Banaantje?
pi_10597128
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 22:42 schreef cyberbull het volgende:

[..]

Jups laten we dat doen!
:-)

als je veel achter je pc zit is een toermalijn wel goed...een grote...hij zal de energievelden die van de pc stralen absorberen zodat je niet met slechte energie geladen wordt.........(leek me een goeie aangezien ik dit nu via een pc invoer!

Groet,

Lauwrence

Ik heb nu helemaal geen steen om of bij me pc liggen en ik ben al hyperactief *schaamt doet*
oops ohh my ...
  donderdag 22 mei 2003 @ 08:35:15 #15
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_10601188
Moet je je huis eens bouwen op een brok graniet, dan ga je spoken zien
  donderdag 22 mei 2003 @ 08:37:21 #16
25737 spookie
Banaantje?
pi_10601202
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 08:35 schreef DemonRage het volgende:
Hoezo dat dan??
oops ohh my ...
pi_10602054
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 08:35 schreef DemonRage het volgende:
Idd spookie laat um dat maar es uitleggen :-)
pi_10602211
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 08:37 schreef spookie het volgende:

[..]

Hoezo dat dan??

*heel erg eens zijn*
Back from tha rootz...
pi_10602335
Misschien enigszins verwant. Naast kristallen worden ook aan metalen bepaalde krachten toegewezen. Iemand die daar meer over weet?
  donderdag 22 mei 2003 @ 10:12:56 #20
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_10602417
Hoe werkt zo´n test en wat voor soort eigenschappen moet je hebben om een bepaald soort steen te krijgen; heeft het te maken met geboorte datum/ stand van de sterren of meer met karaktereigenschappen.
Ik vind het op zich best boeiend en ben daar wel benieuwd naar.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_10603350
Het maakt volgens mijn niet al te veel uit, welke steen je gebruikt. Je moet je er gewoon goed bij voelen...
Ik heb op dit moment een tijgeroog om mijn nek hangen, gewoon omdat het goed voelt. Ook schijnt hij bij mijn sterrenbeeld ( Tweelingen ) te passen. Kijk anders eens op www.stenenkraam.nl , daat staat een programma-tje op waarmee je makkelijk alle eigenschappen op kan zoeken.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_10603577
placebo effecten
hoezo zou de structuur van kwartz het ene doen en andere stenen het andere? kwartz heeft niet eens magnetische eigenschappen. Het enige verschil tussen al deze mineralen is dat ze onder iets andere druk en temperatuur gevormd worden zodat de samenstelling net iets anders is
pi_10604042
Ik weet niet... toch geloof ik er wel in maar ja...
Maar als het slechts een placebo is, wat voor kwaad doet het dan? Ik voel me er beter door iig!
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
  donderdag 22 mei 2003 @ 12:05:53 #24
25737 spookie
Banaantje?
pi_10604736
Je kunt het voelen in je hand welke steen bij je past als je tintelingen of branden voelt past de steen niet bij je.
oops ohh my ...
pi_10606601
1 vraag:

Hóé werken die kristallen dan. Ik zag via trillingsfrequenties, maar hoe gaat dat dan verder? Psoriasis bijvoorbeeld, hoe werkt zo'n kristal nu dat het dat kan genezen, via welke pathway?

En weer een stukje onzinnige proza.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')