Goed, KRISTALLEN
kristallen en edelstenen kunnen een heelzame werking hebben bij diverse ziektes en ziekte-aanduidingen en andere spirituele dingen....
Ikzelf heb voor PSORIASIS een groene avonturijn die ect perfect werkt om in elk geval de schilfering tegen te gaan van psoriasis (huidziekte met schilfervorming)
De pleegbroer van mijn vriendin heeft sinds kort ook psoriasis en zat met zijn handen in zijn haar want zijn hele handen zaten onder de ziekte.....niet kunnen brommeren en dat soort dingen.......
K heb voor hem dan ook door middel van een test een steen voor hem uitgezocht en ook hij moest een groene avonturijn hebben kreeg ik door van "boven".....
K heb voor hem een steen uitgezocht en gezuiverd en voor hem specifiek opgeladen met reiki energie.....wat wil het geval....na 2 dagen alleen nog een rooie huid en alle schilfervorming is verdwenen.....
De artsen van hem wisten niet meer wat ze hem moesten voorschrijven want niks leek te werken totdat ik hem die steen gegeven heb......
Wie heeft meer ervaringen met kristallen en dat soort dingen in de heling of om je beter te voelen.....
Oke tis geen vraag maar een algemeen kristallen topic.....
Groet,
Lauwrence
quote:Nou zelfs een klein kwartscristal heeft al een beetje invloed op je, en ik zou het niet durven zeggen, want het is bij ieder mens verschillend, de een word er rustig van kan er goed van slapen de ander verlicht zijn problemen er door, en verlicht zijn/haar pijn dus,
Op woensdag 21 mei 2003 21:41 schreef sangdrax het volgende:
quote:Mee eens......het kan invloed op je hebben maar hoeft niet....test het door je horloge een week niet te dragen en een week wel en kijk of je verschil merkt ondaks dat het kristal zo klein is heeft het in 9/10 gevallen wel degelijk een werking!
Op woensdag 21 mei 2003 21:44 schreef WiccaN-AmeL het volgende:[..]
Nou zelfs een klein kwartscristal heeft al een beetje invloed op je, en ik zou het niet durven zeggen, want het is bij ieder mens verschillend, de een word er rustig van kan er goed van slapen de ander verlicht zijn problemen er door, en verlicht zijn/haar pijn dus,
ja tis gewoon bij ieder mens verschillend
Groet,
Lauwrence
quote:graag gedaan
Op woensdag 21 mei 2003 21:52 schreef sangdrax het volgende:
dank
Tijger oog,
astma, angst,oogziekten, depressies, buikkramp, futloosheid, darmen, maag, gezichtsvermogen,
en houd negativiteit buiten huis.
Kweet wel dat voor mij een groene avonturijn en een rozekwarts zeer belangrijk voor me is!
Groet,
Lauwrence
[Dit bericht is gewijzigd door MUUS op 27-05-2003 18:46]
quote:Wat wil je weten
Op woensdag 21 mei 2003 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een gezellig keuveltopic. Maar eeh, mag het nu weer over kristallen gaan?
quote:Jups laten we dat doen!
Op woensdag 21 mei 2003 22:39 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een gezellig keuveltopic. Maar eeh, mag het nu weer over kristallen gaan?
als je veel achter je pc zit is een toermalijn wel goed...een grote...hij zal de energievelden die van de pc stralen absorberen zodat je niet met slechte energie geladen wordt.........(leek me een goeie aangezien ik dit nu via een pc invoer!
Groet,
Lauwrence
quote:Ik heb nu helemaal geen steen om of bij me pc liggen
Op woensdag 21 mei 2003 22:42 schreef cyberbull het volgende:[..]
Jups laten we dat doen!
:-)als je veel achter je pc zit is een toermalijn wel goed...een grote...hij zal de energievelden die van de pc stralen absorberen zodat je niet met slechte energie geladen wordt.........(leek me een goeie aangezien ik dit nu via een pc invoer!
Groet,
Lauwrence
quote:Hoezo dat dan??
Op donderdag 22 mei 2003 08:35 schreef DemonRage het volgende:
Moet je je huis eens bouwen op een brok graniet, dan ga je spoken zien
quote:Idd spookie laat um dat maar es uitleggen :-)
Op donderdag 22 mei 2003 08:35 schreef DemonRage het volgende:
Moet je je huis eens bouwen op een brok graniet, dan ga je spoken zien
quote:*heel erg eens zijn*
Op donderdag 22 mei 2003 08:37 schreef spookie het volgende:[..]
Hoezo dat dan??
Hóé werken die kristallen dan. Ik zag via trillingsfrequenties, maar hoe gaat dat dan verder? Psoriasis bijvoorbeeld, hoe werkt zo'n kristal nu dat het dat kan genezen, via welke pathway?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |