abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11819454
dimmerchip van DeVoTioN gekocht;
werd netjes opgestuurd in goede verpakking en heeft er een duidelijke tekening bij gedaan
pi_11850522
[TK] Brian May Master Class VHS Tape (Nieuw)

Nadat ik maandag het geld over had gemaakt kreeg ik vandaag de video per post binnen.
Helaas was de TPG niet geheel voorzichtig met het pakketje omgegaan en was er een klein hoekje van de videodoos afgebroken.
Maar gelukkig is het gewoon zo'n standaarddoos dus dat is niet zo'n ramp.
De video zelf en het bijbehorende boekje zijn in perfecte staat.
Wat mij betreft is deze aankoop dus goed verlopen.

PimD

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  vrijdag 18 juli 2003 @ 08:28:17 #53
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_11852267
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:45:23 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_12092228
Cd van Futureshock aan realist_ik verkocht, ging prima, zelfs het geld overmaken uit het buitenland ging goed
  woensdag 30 juli 2003 @ 23:24:03 #55
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_12128795
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 15:05 schreef Taxman het volgende:
Cd van Futureshock aan realist_ik verkocht, ging prima, zelfs het geld overmaken uit het buitenland ging goed
geld overmaken ... geld was 6 dagen onderweg
cd'tje opsturen ... volgende dag reeds gearriveerd
pi_12147035
MMM , zie ik net dat een post die ik heb geplaatst in verkoopmeldingen, denk ik toch dat ie beter past in dit topic. Dus nogmaals even hier. Begint zo een beetje irritant te worden maar zeg dan maar tegen de modjes dat ze hem uit het andere topic mogen verwijderen . Het lijkt me wel iets wat handig is om te weten voor iedereen dus modjes! kijk maar ff waar je hem laat staan!!!

Kheb even een vraagje voor de kenners van dealtjes via het internet.

Ik heb met striplezer, zoals je kunt zien in het topic, een deal gesloten over de verkoop van drie boeken voor 52,50 euro inclusief verzendkosten.

Eergister heb ik de hele boel netjes ingepakt op de post gedaan, aannemende dat striplezer me net zo netjes de 52,50 op mijn rekening over maakt.

Niet dus. Vandaag komt striplezer erachter dat ze toch een andere druk van twee van de boeken nodig heeft, en heeft dus besloten om maar 20 euro op mijn rekening over te maken en de twee boeken naar mij terug te sturen.

Daarop heb ik gestuurd dat de deal nu eenmaal gemaakt is en dat zij wat dat betreft pech heeft. Zij is nu degene met de boeken en zal moeten proberen die zelf te verkopen of ze gewoon te houden, afijn ze kan ermee doen wat ze wilt, behalve ze terug naar mij sturen.

Nou zegt zij dat dat wel kan: Bij aankopen/handel via internet heb je altijd 7 dagen bedenktijd. Dit staat wettelijk vast. Werkt hetzelfde als de colporteurswet.

Nou geldt die wet naar mijn mening alleen bij het kopen van goederen bij een internetwinkel en dat ben ik nog steeds niet.

Wie heeft er nu gelijk?

In het geval dat ik gelijk heb heb ik dus gewoon recht op de 52,50 euro.
In het geval striplezer gelijk heeft is er weer iets anders aan de hand. Het boek van 27,75 nieuwprijs wilt ze zelf wel houden. En ze heeft dus 20 euro naar mij over gemaakt. Aangezien ik zelf kosten heb gemaakt voor het verzenden, de moeite en de verpakking en alles (kosten ongeveer 5 euro) kom ik uit op 15 euro voor dat boek. Daar doe ik het dus niet voor. Heb ik dan ook het recht dat boek terug te vragen en het geldt dan weer terug te storten op haar rekening, maar dan wel minus de al eerder genoemde 5 euro? Ik ben er dan uiteindelijk niets wijzer van geworden en ik hoef toch niet de dupe te worden van haar probleem??

Zegt u het maar!!!

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12180373
Volgens mij is dat bij particuliere verkopen allemaal niet zo vastgelegd als bij winkels (waar je inderdaad 7 dagen bedenktijd heb en dingen terug kan brengen).

Ik zou zeggen los dit lekker zelf op met elkaar. Als zij voor 3 boeken 52,50 incl verzendkkosten zou betalen en ze betaald nu voor 1 boek 20 euro en stuurt die andere 2 kostenloos terug vind ik dat van haar wel netjes. Als jij de overige 2 boeken weer verkoopt voor hou je er wellicht nog meer aan over.

Had misschien praktisch geweest om van te voren na te kijken welke druk jij had, das dan weer niet zo handig van haar.

Maar euhh moet toch wel op een normale manier uit te komen zijn?

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  maandag 4 augustus 2003 @ 13:56:05 #58
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_12214934
[GEZ] Flatbed scanner, niet te duur *)

Moorkoppie had een scanner te koop voor me, deze werkte perfect!

Moorkoppie, bedankt!

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_12215298
[TK] 2 Concertkaartjes Christina Aguilera 03-10-03

Had 2 kaartjes te koop, donderdag verkocht aan Sjimmie, vrijdag stond het geld op onze rekening. Vrijdagochtend naar het postkantoor gebracht en ze daar verzekerd en aangetekend verstuurd en de kaartjes zijn vandaag bezorgd bij hem zo kreeg ik vandaag per mail van Sjimmie te horen.

Eerste keer iets verkocht via internet/Fok! en een zéér goede ervaring mag ik wel zeggen!

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_12288699
[quote]Op zaterdag 2 augustus 2003 12:39 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Volgens mij is dat bij particuliere verkopen allemaal niet zo vastgelegd als bij winkels (waar je inderdaad 7 dagen bedenktijd heb en dingen terug kan brengen).

Ik zou zeggen los dit lekker zelf op met elkaar. Als zij voor 3 boeken 52,50 incl verzendkkosten zou betalen en ze betaald nu voor 1 boek 20 euro en stuurt die andere 2 kostenloos terug vind ik dat van haar wel netjes. Als jij de overige 2 boeken weer verkoopt voor hou je er wellicht nog meer aan over.

Had misschien praktisch geweest om van te voren na te kijken welke druk jij had, das dan weer niet zo handig van haar.

Maar euhh moet toch wel op een normale

Nou en, al wil zij niks betalen... kan ze dat ook doen. Die boeken zijn van haar. 1 of andere idioot gaat zeggen dat hij ze aan haar verkocht heeft.

Hij moet blij zijn dat ze nog eerlijk is en de boeken terug wil sturen.

Lambo of Rekt
  donderdag 7 augustus 2003 @ 21:56:10 #61
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_12288747
Megaposter.nl suckt heb nog steeds geen posters van ze gehad Morgen maar eens prive bellen...

Ik vind dat dit hier ook wel mag

... hier geweest te zijn!!!!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:20:17 #62
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12295766
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 19:33 schreef maarteniscrazy het volgende:
MMM , zie ik net dat een post die ik heb geplaatst in verkoopmeldingen, denk ik toch dat ie beter past in dit topic. Dus nogmaals even hier. Begint zo een beetje irritant te worden maar zeg dan maar tegen de modjes dat ze hem uit het andere topic mogen verwijderen . Het lijkt me wel iets wat handig is om te weten voor iedereen dus modjes! kijk maar ff waar je hem laat staan!!!

Kheb even een vraagje voor de kenners van dealtjes via het internet.

Ik heb met striplezer, zoals je kunt zien in het topic, een deal gesloten over de verkoop van drie boeken voor 52,50 euro inclusief verzendkosten.

Eergister heb ik de hele boel netjes ingepakt op de post gedaan, aannemende dat striplezer me net zo netjes de 52,50 op mijn rekening over maakt.

Niet dus. Vandaag komt striplezer erachter dat ze toch een andere druk van twee van de boeken nodig heeft, en heeft dus besloten om maar 20 euro op mijn rekening over te maken en de twee boeken naar mij terug te sturen.

Daarop heb ik gestuurd dat de deal nu eenmaal gemaakt is en dat zij wat dat betreft pech heeft. Zij is nu degene met de boeken en zal moeten proberen die zelf te verkopen of ze gewoon te houden, afijn ze kan ermee doen wat ze wilt, behalve ze terug naar mij sturen.

Nou zegt zij dat dat wel kan: Bij aankopen/handel via internet heb je altijd 7 dagen bedenktijd. Dit staat wettelijk vast. Werkt hetzelfde als de colporteurswet.

Nou geldt die wet naar mijn mening alleen bij het kopen van goederen bij een internetwinkel en dat ben ik nog steeds niet.

Wie heeft er nu gelijk?

In het geval dat ik gelijk heb heb ik dus gewoon recht op de 52,50 euro.
In het geval striplezer gelijk heeft is er weer iets anders aan de hand. Het boek van 27,75 nieuwprijs wilt ze zelf wel houden. En ze heeft dus 20 euro naar mij over gemaakt. Aangezien ik zelf kosten heb gemaakt voor het verzenden, de moeite en de verpakking en alles (kosten ongeveer 5 euro) kom ik uit op 15 euro voor dat boek. Daar doe ik het dus niet voor. Heb ik dan ook het recht dat boek terug te vragen en het geldt dan weer terug te storten op haar rekening, maar dan wel minus de al eerder genoemde 5 euro? Ik ben er dan uiteindelijk niets wijzer van geworden en ik hoef toch niet de dupe te worden van haar probleem??

Zegt u het maar!!!

De colportagewet geldt niet voor Internetaankopen door particulieren van particulieren. Alleen voor aankopen van particulieren van bedrijven. Als een particulier iets koopt van een andere particulier doet ie dat voor eigen rekening en risico. Hetzelfde geldt ook voor de verkoper overigens. Als jij boeken opstuurt VOOR er betaald is, is dat JOUW risico. Je kunt dan, als er niet betaald wordt, na verloop van tijd aangifte van oplichting doen, maar verwacht daar niet te veel van.

In dit geval, tja... Jij hebt je boeken terug en kunt ze dus nogmaals verkopen, wat wel netjes is. Aan de andere kant is het niet zo slim om dingen te versturen voor er betaald is ( doe ik dus ook nooit) en heb je dus geluk dat je geld en je boeken hebt teruggekregen.

Ik zou het erbij laten en het zien als een les voor de volgende keer..

Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_12436704

[ Bericht 96% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:45:23 ]
Zerg schreef:
pi_12477463
[TK] Sony Ericsson T68i GSM van DevNull

Telefoon ontvangen, binnen een dag. Netjes verpakt, alles erbij (inclusief originele factuur), telefoon in perfecte staat en gewoon top geregeld!

pi_12505909
dvd van mtv gekocht en dat is allemaal goed verlopen
de dvd is in perfecte staat en alles is dus naar wens,
eten!!!
pi_12515408
minidisc suckage
Sue me.
.
pi_12515443
sorry man.
was idd niet echt cool van me .
Maarja, ik had echt geen zin om die cash aan een ding uit te geven waar ik toch nix aan had.
achja.
Boeiend.
het spijt me dat ik je een slechte ervaring heb bezorgd.
Niet dat je er wat aan hebt, maar schijt.
Je vindt vast wel een andere moron aan wie je dat ding kan verkopen.
ltr.
pi_12516623
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 03:01 schreef Salvad0R het volgende:
sorry man.
Maarja, ik had echt geen zin om die cash aan een ding uit te geven waar ik toch nix aan had.
achja.
Boeiend.
ltr.
Misschien dat je dan geen afspraken moet maken ?
Dit levert je een behoorlijk negatieve beoordeling op door potentiele kopers/verkopers
pi_12556661
[TK] Een aantal DVD's

Vandaag alles netjes verpakt ontvangen!

pi_12562029
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 03:01 schreef Salvad0R het volgende:
sorry man.
achja.
Boeiend.
ltr.
is dat doorgaans je normale manier van communiceren
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  woensdag 20 augustus 2003 @ 11:20:46 #71
13973 ranja
image means nothing
pi_12572478
Ook even wat van me laten horen.

Een al wat ouder topic van Sai: [TK] DVD's
prima afgehandeld

En van vorige week, had ik afgelopen maandag in m'n brievenbus van Kakakoka dus ook :
[TK] Heel veel DVD's

pi_12582784
[TK] Een aantal DVD's

phroze , Northern_Star , Hukkie , Mex_ en American_Nightmare hebben allen snel betaald en prettig gecommuniceerd! Bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Coppertop op 20-08-2003 18:33]

It's better to be late in this world than to be early in the next.
  zondag 24 augustus 2003 @ 17:19:03 #73
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_12680958

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:45:23 ]
Zerg schreef:
  maandag 25 augustus 2003 @ 13:05:24 #74
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_12699225
[TK] Gameboy (classic) games

R_B heeft alles (3 GB games, kabeltje was er niet meer, waarvoor zeer nette discount op de prijs) zeer netjes verstuurd in een deugdelijke verpakking en zelfs niet zijn geduld verloren, in de lange tijd dat het duurde om het geld op zijn rekening te krijgen door allerlei vervelende omstandigheden; op en top een pluim voor deze user in V&A

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  maandag 25 augustus 2003 @ 13:13:15 #75
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_12699422
[TK] SNES + 8 Games

Na veel onderhandeling met SuPerTje kwamen we er samen uit voor een leuke prijs, en heeft hij zorg gedragen voor een prima en deugdelijke verzending naar mijn adres per aangetekende post; alle spullen netjes verpakt in bubbeltjesplastic en nog eens extra shockbestendig verpakt, want al die werkende spullen moesten het bij mij natuurlijk ook goed doen; ook weer een topervaring

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')