quote:Ja er zit ook een multiplayer onderdeel in, maar de nadruk is gelegd op een spooky single-player ervaring, niet op revolutionaire multiplayer mogelijkheden.
Op zaterdag 29 november 2003 14:51 schreef MaddoxX het volgende:
Zal dit spel ook online kunnen zojadan koop ik m
Half life 2 en cz koop ik zowieso andersh eb je er niks aan
quote:ik ook niet
Op zaterdag 29 november 2003 15:08 schreef Varr het volgende:
Ik verwacht niet dat zulk goeie graphics op de x-box komen.
Ik ga die dag nog even Doom spelen, om de nostalgische gevoelens weer op te halen, terwijl ik hoop op een Doom 3 traktatie
quote:damn, is dat alweer 10 jaar geleden?
Op zaterdag 6 december 2003 14:37 schreef Disorder het volgende:
Aankomende woensdag is het de 10de verjaardag van Doom. Ik heb het gevoel dat id Software ons misschien gaat trakteren op nieuw Doom 3 nieuws/screenshots/filmpjes/een demo/etc.Ik ga die dag nog even Doom spelen, om de nostalgische gevoelens weer op te halen, terwijl ik hoop op een Doom 3 traktatie
quote:Die fx5600 is idd bagger .
Op zaterdag 6 december 2003 11:34 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, ik kan ECHT niet wachten. Alhoewel het wel kut zal draaien op mijn 2400+ met FX 5600.
* chocolatemoeze Extra donkere gordijnen in huis haalt
quote:Weet ik. De volgende keer ga ik niet meer af op het oordeel van iemand waarvan ik denk dat ie er verstand van heeft.
Op zaterdag 6 december 2003 14:40 schreef Steve-O het volgende:[..]
Die fx5600 is idd bagger .
quote:Mien zwoager, dèn het verstand van 'pjuters. Hi'j het 'zegd dat oe een 3fx koart mos kop'n.
Op zaterdag 6 december 2003 15:39 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Weet ik. De volgende keer ga ik niet meer af op het oordeel van iemand waarvan ik denk dat ie er verstand van heeft.
Aanstaande woensdag is dus de 10e verjaardag van Doom alweer. En Gamespy besteedt er alvast aandacht aan: http://www.gamespy.com/articles/december03/doom/
Hier alvast een voorproefje:
Vanaf vandaag begint de '10 jaar Doom' special. Deze duurt voort tot en met vrijdag. Over aanstaande vrijdag doet men nogal geheimzinnig:
quote:Hmmm.
Friday, Dec. 12
Secret Doom 3 Stuffs
???
???
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 08-12-2003 15:08]
quote:Als het goed is draait het juist wel prima op zon computar. Dankzij de neue engine.
Op zaterdag 6 december 2003 11:34 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, ik kan ECHT niet wachten. Alhoewel het wel kut zal draaien op mijn 2400+ met FX 5600.
Die trailer ziet er wel supageil uit btw,
[Dit bericht is gewijzigd door nikanoru op 08-12-2003 16:08]
Bijna tijd om mn GF4200Ti 128Mb aan de wilgen te hangen en ff 512 MB RAM erbij proppen en een nieuwe proc halen
quote:Ehm, hij komt anders niet op de Xbox, dus hij moet wel ongeveer hetzelfde blijven... Textures zijn tamelijk low-res, het zit hem dan ook meer in de efficientie van de shaders etc...
Op zondag 30 november 2003 00:16 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
ik ook niet
quote:Liever wat langer wachten en dat het spel stabiel en getweaked is dan een half-af traag, buggy kutspel.
Op woensdag 10 december 2003 10:27 schreef t-x-m het volgende:
wanneer ik nu ongeveeer de release?
is dat nog dit jaar
januari![]()
februarie![]()
maart![]()
--->later![]()
![]()
![]()
????
Forum Opties | |
---|---|