quote:[formatie] Meedoen, meer werk, minder regels (3)
Op dinsdag 20 mei 2003 15:04 schreef Sidekick het volgende:
Kan je een [b]voorbeeld[b] geven waarbij ik geen mening bij een artikel in POL heb gezet? Dan kan ik me beter verweren.
Daarbij gaat het helemaal niet alleen om jou.
[formatie] Meedoen, meer werk, minder regels (3)
En dan deze als voorbeeld hoe het mij beter lijkt:
[formatie] Meedoen, meer werk, minder regels (3)
Dan heb je tenminste meteen wat over te lullen, dan krijgt een topic ook een richting.
[Dit bericht is gewijzigd door Ernst op 20-05-2003 15:26]
quote:JOEHOE!
Op dinsdag 20 mei 2003 15:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Joehoe! Ga deze discussie elders voeren! In het Slowchat-topic bijvoorbeeld!
Ik vroeg GVD toch in de eerste post die hier over ging of jullie moderators daar wat in bij zouden willen sturen!! Ik heb nog een keer op jou post gereageerd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven.
quote:Nee, ik heb hem toch niet voor niks geopend.
Op dinsdag 20 mei 2003 15:23 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
En dan komt er daarna iemand die vindt dat De Graaf er niet in moet en opent daar een topic over.. Er komt iemand die vindt dat Balkenende geen premier moet worden en opent daar een topic over.. ad infinitum ad absurdum. Zullen we de commentaren over de poppetjes nou gewoon bij elkaar in één topic houden?
Uw wil geschiede is blijkbaar de nieuwe politiek hier, ik vind het erg jammer dat je van een bevlogen user verandert bent in een opdringerige en nogal heerszuchtige mod. Je staat niet open voor kritiek en opmerkingen, ik snap echt niet waarom je dat werk dan doet. Laten we een weekje ruilen, dan kan ik je laten zien hoe het ook kan.
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 20-05-2003 15:33]
quote:Je zou eens kunnen lezen...
Op dinsdag 20 mei 2003 15:27 schreef Ernst het volgende:[..]
JOEHOE!
Ik vroeg GVD toch in de eerste post die hier over ging of jullie moderators daar wat in bij zouden willen sturen!! Ik heb nog een keer op jou post gereageerd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven.
quote:En als iemand een topic opent over De Grave of over Balkenende dan heeft diegene daar ook een bedoeling mee.
Op dinsdag 20 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:[..]
Nee, ik heb hem toch niet voor niks geopend.
Als ik zo'n topic open heb ik er toch een bedoeling mee.
quote:Nee! Alles behalve dat.
Laten we een weekje ruilen, dan kan ik je laten hoe het ook kan.
quote:Je zou eens verder naar beneden kunnen scrollen.
Op dinsdag 20 mei 2003 15:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Je zou eens kunnen lezen...
quote:"Zalm hoort niet in het nieuwe kabinet"
Op dinsdag 20 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:Nee, ik heb hem toch niet voor niks geopend.
Als ik zo'n topic open heb ik er toch een bedoeling mee. Ik snap niet waarom jij denkt daar meteen op in te moeten breken zonder ook even te vragen wat ik er mee bedoel. Het gaat niet over De Graaf en ook niet over Balkenende, het gaat over Zalm, met een heel duidelijk aangegeven reden en er kwam ook al een discussie op gang. Maar goed, jij wilt liever niet ergens over doorpraten want dan is het zuigen en zeuren.
Poppetjes-topic-lookalike dus. Onweerlegbaar.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:45 schreef robh het volgende:[..]
"Zalm hoort niet in het nieuwe kabinet"
Poppetjes-topic-lookalike dus. Onweerlegbaar.
quote:"Zalm moet niet in het nieuwe kabinet want.. [vul hier maar wat in] "en "Discussieer hier over, en voorspel de invulling van, de ministers- en staatssecretarisposten in het tweede kabinet Balkenende."
Op dinsdag 20 mei 2003 15:47 schreef SCH het volgende:
God, wat goed onderbouwd weer
Juist niet - maar jij hebt het topic duidelijk niet gelezen
Zie ik nou een gelijkenis die er niet is?
quote:Minder naar die naakte vrouwen in je mailbox kijken, robh
Op dinsdag 20 mei 2003 15:55 schreef robh het volgende:[..]
"Zalm moet niet in het nieuwe kabinet want.. [vul hier maar wat in] "en "Discussieer hier over, en voorspel de invulling van, de ministers- en staatssecretarisposten in het tweede kabinet Balkenende."
Ik ga er niet meer op in. Ik heb duidelijk aangegeven, waarom het Zalm topic imnsho dicht is (en blijft). Lijkt me toch niet voor meerdere soorten uitleg vatbaar.
quote:Heel stoer om nergens op in te gaan. Je bevestigt het beeld dat mensen van je hebben. Erg jammer.
Op dinsdag 20 mei 2003 15:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Minder naar die naakte vrouwen in je mailbox kijken, robh
Ik ga er niet meer op in. Ik heb duidelijk aangegeven, waarom het Zalm topic imnsho dicht is (en blijft). Lijkt me toch niet voor meerdere soorten uitleg vatbaar.
quote:Ja die zie je.
Op dinsdag 20 mei 2003 15:55 schreef robh het volgende:[..]
"Zalm moet niet in het nieuwe kabinet want.. [vul hier maar wat in] "en "Discussieer hier over, en voorspel de invulling van, de ministers- en staatssecretarisposten in het tweede kabinet Balkenende."
Wile heeft een hekel aan mij en is niet meer voor rede vatbaar helaas. Hij gaat totaal niet in op wat ik schrijf of hij durft er niet op in te gaan.
quote:Ik zou hem ook gesloten hebben, met dezelfde verwijzing. En opstaan voor kritiek en opmerkingen is niet hetzelfde als de kritiek en opmerkingen ook automatisch overnemen.
Op dinsdag 20 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:[..]
Nee, ik heb hem toch niet voor niks geopend.
Als ik zo'n topic open heb ik er toch een bedoeling mee. Ik snap niet waarom jij denkt daar meteen op in te moeten breken zonder ook even te vragen wat ik er mee bedoel. Het gaat niet over De Graaf en ook niet over Balkenende, het gaat over Zalm, met een heel duidelijk aangegeven reden en er kwam ook al een discussie op gang. Maar goed, jij wilt liever niet ergens over doorpraten want dan is het zuigen en zeuren.Uw wil geschiede is blijkbaar de nieuwe politiek hier, ik vind het erg jammer dat je van een bevlogen user verandert bent in een opdringerige en nogal heerszuchtige mod. Je staat niet open voor kritiek en opmerkingen, ik snap echt niet waarom je dat werk dan doet. Laten we een weekje ruilen, dan kan ik je laten zien hoe het ook kan.
quote:Niet alleen speculatie, ook voor discussie over toekomstige bewindslieden die (vrijwel) zeker in het kabinet zullen plaatsnemen. Ik zie niet in waarom een Paars verleden van iemand daar niet aan de orde zou kunnen komen.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:01 schreef SCH het volgende:[..]
Ja die zie je.
Het topic over Zalm ging over de beeldvorming rond Paars in verhouding tot het nieuwe kabinet en de rol van Zalm daarin. Dat heeft niks met de poppetjes te maken. Dat is voor speculatie over het nieuwe kabinet.
quote:Ach je weet zelf dat Wile er niet voor open staat. Open staan betekent luisteren en er in houdelijk op in gaan en niet kleinerende, denigrerende opmerkingen gaan maken. Een mod zou een van ons moeten zijn en niet een soort hogepriester.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:12 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Ik zou hem ook gesloten hebben, met dezelfde verwijzing. En opstaan voor kritiek en opmerkingen is niet hetzelfde als de kritiek en opmerkingen ook automatisch overnemen.
quote:Is het niet leuk om een lijstje te maken van users die gedoogsteun geven aan het nieuwe kabinet en users die in de oppositie zitten?
Op dinsdag 20 mei 2003 16:28 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Voor de duidelijkheid. Dan is duidelijk of een motto sarcastisch of oprecht bedoeld is..
En misschien fracties 'formeren' door users op te delen naar de partij naar keuze.
quote:LOL. Ja hoor. We gaan Lagerhuisje spelen. Ik dacht dat we juist van dat 'hokjesgedoe' af wilden?
Op dinsdag 20 mei 2003 16:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
Is het niet leuk om een lijstje te maken van users die gedoogsteun geven aan het nieuwe kabinet en users die in de oppositie zitten?
En misschien fracties 'formeren' door users op te delen naar de partij naar keuze.
quote:Het kiezen voor of tegen het kabinet noem ik 2 grote hokjes.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
LOL. Ja hoor. We gaan Lagerhuisje spelen. Ik dacht dat we juist van dat 'hokjesgedoe' af wilden?
quote:Dat is een standpunt innemen. Je kunt de voor- en tegenstanders niet bij elkaar in een fractie stoppen, alleen omdat ze voor of tegen zijn. Daarin zijn tenslotte ook weer gradaties en nuances aan te brengen.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:37 schreef Sidekick het volgende:[..]
Het kiezen voor of tegen het kabinet noem ik 2 grote hokjes.
quote:Wordt dus een eenmans partij (CU) voormij.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:33 schreef Sidekick het volgende:[..]
Is het niet leuk om een lijstje te maken van users die gedoogsteun geven aan het nieuwe kabinet en users die in de oppositie zitten?
quote:Ach, iedereen heeft wel een partij waar hij/zij zich het beste in kan vinden.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dat is een standpunt innemen. Je kunt de voor- en tegenstanders niet bij elkaar in een fractie stoppen, alleen omdat ze voor of tegen zijn. Daarin zijn tenslotte ook weer gradaties en nuances aan te brengen.
quote:Lijkt mij een goede weerspiegeling.
Op dinsdag 20 mei 2003 16:40 schreef SilverMane het volgende:[..]
Wordt dus een eenmans partij (CU) voormij.
quote:Hij is allang weer open...
Op dinsdag 20 mei 2003 17:13 schreef Nyrem het volgende:
besten, mag het Balkenende postzegeltopic nog even open? Ik heb het antwoord(email van TPG)
Ik heb er nooit meer wat van gehoord, kan je me ff vertellen wat er besloten was/is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |