abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:24:25 #151
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_10562695
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:04 schreef Sidekick het volgende:
Kan je een [b]voorbeeld[b] geven waarbij ik geen mening bij een artikel in POL heb gezet? Dan kan ik me beter verweren.
[formatie] Meedoen, meer werk, minder regels (3)

Daarbij gaat het helemaal niet alleen om jou.

dinsdag 20 mei 2003 @ 15:25:27 #152
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_10562717
Deze vergeten:

En dan deze als voorbeeld hoe het mij beter lijkt:

Dan heb je tenminste meteen wat over te lullen, dan krijgt een topic ook een richting.

[Dit bericht is gewijzigd door Ernst op 20-05-2003 15:26]

dinsdag 20 mei 2003 @ 15:26:18 #153
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10562746
Joehoe! Ga deze discussie elders voeren! In het Slowchat-topic bijvoorbeeld!
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:27:14 #154
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_10562777
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:26 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Joehoe! Ga deze discussie elders voeren! In het Slowchat-topic bijvoorbeeld!
JOEHOE!

Ik vroeg GVD toch in de eerste post die hier over ging of jullie moderators daar wat in bij zouden willen sturen!! Ik heb nog een keer op jou post gereageerd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven.

pi_10562934
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:23 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

En dan komt er daarna iemand die vindt dat De Graaf er niet in moet en opent daar een topic over.. Er komt iemand die vindt dat Balkenende geen premier moet worden en opent daar een topic over.. ad infinitum ad absurdum. Zullen we de commentaren over de poppetjes nou gewoon bij elkaar in één topic houden?

Nee, ik heb hem toch niet voor niks geopend.
Als ik zo'n topic open heb ik er toch een bedoeling mee. Ik snap niet waarom jij denkt daar meteen op in te moeten breken zonder ook even te vragen wat ik er mee bedoel. Het gaat niet over De Graaf en ook niet over Balkenende, het gaat over Zalm, met een heel duidelijk aangegeven reden en er kwam ook al een discussie op gang. Maar goed, jij wilt liever niet ergens over doorpraten want dan is het zuigen en zeuren.

Uw wil geschiede is blijkbaar de nieuwe politiek hier, ik vind het erg jammer dat je van een bevlogen user verandert bent in een opdringerige en nogal heerszuchtige mod. Je staat niet open voor kritiek en opmerkingen, ik snap echt niet waarom je dat werk dan doet. Laten we een weekje ruilen, dan kan ik je laten zien hoe het ook kan.

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 20-05-2003 15:33]

dinsdag 20 mei 2003 @ 15:32:40 #156
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10562980
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:27 schreef Ernst het volgende:

[..]

JOEHOE!

Ik vroeg GVD toch in de eerste post die hier over ging of jullie moderators daar wat in bij zouden willen sturen!! Ik heb nog een keer op jou post gereageerd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven.

Je zou eens kunnen lezen...
[Feedback] Moderating Methods in Politiek
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:34:08 #157
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10563030
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Als ik zo'n topic open heb ik er toch een bedoeling mee.

En als iemand een topic opent over De Grave of over Balkenende dan heeft diegene daar ook een bedoeling mee.
quote:
Laten we een weekje ruilen, dan kan ik je laten hoe het ook kan.
Nee! Alles behalve dat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:42:00 #158
15486 Ernst
Ziet het donker in
pi_10563300
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:32 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Je zou eens kunnen lezen...
Je zou eens verder naar beneden kunnen scrollen.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:45:45 #159
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10563415
quote:

Als ik zo'n topic open heb ik er toch een bedoeling mee. Ik snap niet waarom jij denkt daar meteen op in te moeten breken zonder ook even te vragen wat ik er mee bedoel. Het gaat niet over De Graaf en ook niet over Balkenende, het gaat over Zalm, met een heel duidelijk aangegeven reden en er kwam ook al een discussie op gang. Maar goed, jij wilt liever niet ergens over doorpraten want dan is het zuigen en zeuren.

"Zalm hoort niet in het nieuwe kabinet"

Poppetjes-topic-lookalike dus. Onweerlegbaar.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10563458
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:45 schreef robh het volgende:

[..]

"Zalm hoort niet in het nieuwe kabinet"

Poppetjes-topic-lookalike dus. Onweerlegbaar.

God, wat goed onderbouwd weer
Juist niet - maar jij hebt het topic duidelijk niet gelezen
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:55:33 #161
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10563735
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:47 schreef SCH het volgende:

God, wat goed onderbouwd weer
Juist niet - maar jij hebt het topic duidelijk niet gelezen

"Zalm moet niet in het nieuwe kabinet want.. [vul hier maar wat in] "en "Discussieer hier over, en voorspel de invulling van, de ministers- en staatssecretarisposten in het tweede kabinet Balkenende."

Zie ik nou een gelijkenis die er niet is?

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  dinsdag 20 mei 2003 @ 15:57:12 #162
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10563792
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:55 schreef robh het volgende:

[..]

"Zalm moet niet in het nieuwe kabinet want.. [vul hier maar wat in] "en "Discussieer hier over, en voorspel de invulling van, de ministers- en staatssecretarisposten in het tweede kabinet Balkenende."

Minder naar die naakte vrouwen in je mailbox kijken, robh

Ik ga er niet meer op in. Ik heb duidelijk aangegeven, waarom het Zalm topic imnsho dicht is (en blijft). Lijkt me toch niet voor meerdere soorten uitleg vatbaar.

pi_10563832
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:57 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Minder naar die naakte vrouwen in je mailbox kijken, robh

Ik ga er niet meer op in. Ik heb duidelijk aangegeven, waarom het Zalm topic imnsho dicht is (en blijft). Lijkt me toch niet voor meerdere soorten uitleg vatbaar.

Heel stoer om nergens op in te gaan. Je bevestigt het beeld dat mensen van je hebben. Erg jammer.
Waarom doe je zo? Heb je zo'n hekel aan dit forum?
pi_10563900
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 15:55 schreef robh het volgende:

[..]

Ja die zie je.
Het topic over Zalm ging over de beeldvorming rond Paars in verhouding tot het nieuwe kabinet en de rol van Zalm daarin. Dat heeft niks met de poppetjes te maken. Dat is voor speculatie over het nieuwe kabinet.

Wile heeft een hekel aan mij en is niet meer voor rede vatbaar helaas. Hij gaat totaal niet in op wat ik schrijf of hij durft er niet op in te gaan.

pi_10564224
quote:

[..]

Uw wil geschiede is blijkbaar de nieuwe politiek hier, ik vind het erg jammer dat je van een bevlogen user verandert bent in een opdringerige en nogal heerszuchtige mod. Je staat niet open voor kritiek en opmerkingen, ik snap echt niet waarom je dat werk dan doet. Laten we een weekje ruilen, dan kan ik je laten zien hoe het ook kan.

Ik zou hem ook gesloten hebben, met dezelfde verwijzing. En opstaan voor kritiek en opmerkingen is niet hetzelfde als de kritiek en opmerkingen ook automatisch overnemen.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja die zie je.
Het topic over Zalm ging over de beeldvorming rond Paars in verhouding tot het nieuwe kabinet en de rol van Zalm daarin. Dat heeft niks met de poppetjes te maken. Dat is voor speculatie over het nieuwe kabinet.

Niet alleen speculatie, ook voor discussie over toekomstige bewindslieden die (vrijwel) zeker in het kabinet zullen plaatsnemen. Ik zie niet in waarom een Paars verleden van iemand daar niet aan de orde zou kunnen komen.
pi_10564737
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:12 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik zou hem ook gesloten hebben, met dezelfde verwijzing. En opstaan voor kritiek en opmerkingen is niet hetzelfde als de kritiek en opmerkingen ook automatisch overnemen.

Ach je weet zelf dat Wile er niet voor open staat. Open staan betekent luisteren en er in houdelijk op in gaan en niet kleinerende, denigrerende opmerkingen gaan maken. Een mod zou een van ons moeten zijn en niet een soort hogepriester.
Jij zou hem zeker niet hebben gesloten, het is lief van je je nieuwe collega bij te vallen maar misschien kun je ook iets solidairder naar de users toe zijn. Het topic over Zalm zou normaal gesproken allang een leuke discussie hebben opgeleverd, anders dan in een gezamenlijk topic. Wat hebben jullie nou ineens tegen zo'n discussie. Dat Wile zich nogal wil bewijzen is mooi maar zou nu toch in wat rustiger vaarwater mogen komen. Het is toch geen sport om zoveel mogelijk topics te sluiten, ik ben ook niet gek - ik kijk heus wel of het ergens ander al is, en dat was het gewoon niet. Mods zouden ook eens andersom gelijk kunnen geven, hoe lastig dat misschien ook is.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 16:33:56 #167
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10564869
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:28 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid. Dan is duidelijk of een motto sarcastisch of oprecht bedoeld is..

Is het niet leuk om een lijstje te maken van users die gedoogsteun geven aan het nieuwe kabinet en users die in de oppositie zitten?

En misschien fracties 'formeren' door users op te delen naar de partij naar keuze.

dinsdag 20 mei 2003 @ 16:34:51 #168
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10564898
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:33 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Is het niet leuk om een lijstje te maken van users die gedoogsteun geven aan het nieuwe kabinet en users die in de oppositie zitten?

En misschien fracties 'formeren' door users op te delen naar de partij naar keuze.

LOL. Ja hoor. We gaan Lagerhuisje spelen. Ik dacht dat we juist van dat 'hokjesgedoe' af wilden?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 16:37:42 #169
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10565003
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

LOL. Ja hoor. We gaan Lagerhuisje spelen. Ik dacht dat we juist van dat 'hokjesgedoe' af wilden?

Het kiezen voor of tegen het kabinet noem ik 2 grote hokjes.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 16:39:42 #170
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10565056
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:37 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het kiezen voor of tegen het kabinet noem ik 2 grote hokjes.

Dat is een standpunt innemen. Je kunt de voor- en tegenstanders niet bij elkaar in een fractie stoppen, alleen omdat ze voor of tegen zijn. Daarin zijn tenslotte ook weer gradaties en nuances aan te brengen.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 16:40:01 #171
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_10565064
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:33 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wordt dus een eenmans partij (CU) voormij.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 16:48:54 #172
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10565327
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Dat is een standpunt innemen. Je kunt de voor- en tegenstanders niet bij elkaar in een fractie stoppen, alleen omdat ze voor of tegen zijn. Daarin zijn tenslotte ook weer gradaties en nuances aan te brengen.

Ach, iedereen heeft wel een partij waar hij/zij zich het beste in kan vinden.
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 16:40 schreef SilverMane het volgende:

[..]

Wordt dus een eenmans partij (CU) voormij.

Lijkt mij een goede weerspiegeling.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 17:13:01 #173
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10566030
besten, mag het Balkenende postzegeltopic nog even open? Ik heb het antwoord (email van TPG)
pi_10566063
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 17:13 schreef Nyrem het volgende:
besten, mag het Balkenende postzegeltopic nog even open? Ik heb het antwoord (email van TPG)
Hij is allang weer open...

Jan Peter Balkenende krijgt eigen postzegel.

dinsdag 20 mei 2003 @ 17:18:27 #175
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10566170
Kozzmic....

Ik heb er nooit meer wat van gehoord, kan je me ff vertellen wat er besloten was/is ?

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')