abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11852260
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 14:17 schreef Julynell het volgende:

[..]

Goed
Hoewel het nog een tijdje duurt (10 mnd ong).
We hebben de zaal besproken, het gemeentehuis, de band, de fotograaf.
En ik ben een paar weken geleden in Schotland geweest voor mijn jurk.
In Oktober moet ik terug voor de eerste keer passen.
Dan in Januari en April nog terug en in April kan ik dan mijn jurk meenemen
Het is echt mijn droomjurk

Voor zover de update van Julynell

In Schotland voor je jurk? Dat moet dan wel iets speciaals zijn
Hoe kom je bij Schotland?
  vrijdag 18 juli 2003 @ 10:35:31 #227
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_11854151
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 08:27 schreef Koningin het volgende:

[..]

In Schotland voor je jurk? Dat moet dan wel iets speciaals zijn
Hoe kom je bij Schotland?

Is inderdaad geen jurk die je hier in Nederland kan kopen. Kan natuurlijk een jurk laten maken, maar ja, dit was makkelijker.
En af en toe nog een leuk tripje maken
Hoe ik bij Schotland kom...de winkel waar mijn jurk gemaakt wordt, heeft een website op het net staan.
Ze werken ook met emailbestellingen. Je kunt dan de jurk van je keuze (collectie staat op de website) en je maten en eventuele aanpassingen aan de jurk (ze maken hem precies zoals jij dat wil. Andere kleur, andere halslijn, met of zonder mouwen, alles kan) doormailen.
Ze maken dan eerst een proefjurk van goedkope stof, die sturen ze je op en dan kun je passen en afspelden, thuis. Je stuurt de jurk terug en dan wordt de uiteindelijk jurk gemaakt. En die sturen ze je weer op.
Ze hebben dan ook klanten over de hele wereld en het loopt als een trein. Dit jaar zaten ze in mei al helemaal vol tot het eind van het jaar.

Omdat ik A) nogal huiverig ben om mijn eigen maten te nemen, je doet al gauw iets fout en B) mijn jurk perfect wil hebben ben veeleisend heb ik besloten zelf naar Schotland te gaan.

Overigens was mijn aanstaande degene die me attent maakte op de site. Verder weet hij helemaal niet welke jurk ik uitgekozen heb enzo

Carpe Diem, Memento Mori
pi_11856644
Mag ik vragen welke site dat is??
pi_11857505
Ik denk dat ik weet welke site je bedoelt, weet het adres alleen niet.

Is een site vol keltische jurken toch?

Je zou glijk ook een plaatje kunnen linken van de jurk die het worden gaat (of er het meest op lijkt) mits je vent dat maar niet te zien krijgt natuurlijk.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 18 juli 2003 @ 15:59:37 #230
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_11861635
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 13:14 schreef DIGGER het volgende:
Ik denk dat ik weet welke site je bedoelt, weet het adres alleen niet.

Is een site vol keltische jurken toch?

Je zou glijk ook een plaatje kunnen linken van de jurk die het worden gaat (of er het meest op lijkt) mits je vent dat maar niet te zien krijgt natuurlijk.

Haha, daar is dus het probleem. Mijn vent waart ook rond op Fok!
Dus helaas, ik kan je de link van de jurk niet geven.
Wel de algemen link van de site:
LindsayFleming bridal gowns

En idd, is die site met keltische jurken

Carpe Diem, Memento Mori
pi_11863458
Ja dat is 'm ja, erg mooie exemplaren staan er tussen. Ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat, maar dat kan dus pas achteraf begrijp ik ivm een meelezende man.

M'n vrouw heeft echter besloten in een Engelse jurk te trouwen, en ik heb er niks over te klagen gehad, de jurk stond haar fantastisch.

maandag 21 juli 2003 @ 09:00:25 #232
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_11904814
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:14 schreef DIGGER het volgende:
Ja dat is 'm ja, erg mooie exemplaren staan er tussen. Ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat, maar dat kan dus pas achteraf begrijp ik ivm een meelezende man.

M'n vrouw heeft echter besloten in een Engelse jurk te trouwen, en ik heb er niks over te klagen gehad, de jurk stond haar fantastisch.

Je zult inderdaad nog ff geduld moeten hebben
Als we getrouwt zijn, post ik wel een foto

Een engelse jurk..echt een uit vroeger tijden of was ie wel nog een beetje modern?

Carpe Diem, Memento Mori
pi_11909016
Trouwen enzo (deel 8)

Daar staan een paar foto's van de dag (link brengt je meteen naar de goeie post).

dinsdag 22 juli 2003 @ 11:11:45 #234
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_11931020
quote:
Op maandag 21 juli 2003 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Trouwen enzo (deel 8)

Daar staan een paar foto's van de dag (link brengt je meteen naar de goeie post).

Je linkje werkte niet helemaal goed, maar heb de foto's toch terug kunnen vinden.
Een mooie jurk, niet mijn smaak, maar ja, smaken verschillen
Maar heeft ze die ook een engeland laten maken dan?
Carpe Diem, Memento Mori
  donderdag 24 juli 2003 @ 16:11:42 #235
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_11988960
morgen is het zo ver dan gaat CHRISIE trouwen ze kwam hier ook wel is op het forum maar ze heeft geen internet meer (de buren zijn verhuist)
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2003 @ 19:45:47 #236
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12035080
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 15:59 schreef Julynell het volgende:

[..]

Haha, daar is dus het probleem. Mijn vent waart ook rond op Fok!
Dus helaas, ik kan je de link van de jurk niet geven.
Wel de algemen link van de site:
LindsayFleming bridal gowns

En idd, is die site met keltische jurken

Wat grappig, van deze site heb ik mijn eigen trouwjurk afgeleid. Hij is in Nederland nagemaakt en aanpast aan mijn eigen wensen (inclusief de kleur natuurlijk). Ergens in een eerder deeltje van Trouwen enzo gaf ik ook al de link naar deze prachtige website met jurken om van te smullen. Julynell, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat en wens je alvast heel veel plezier met alle voorbereidingen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 08:31:03 #237
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_12084132
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:45 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Wat grappig, van deze site heb ik mijn eigen trouwjurk afgeleid. Hij is in Nederland nagemaakt en aanpast aan mijn eigen wensen (inclusief de kleur natuurlijk). Ergens in een eerder deeltje van Trouwen enzo gaf ik ook al de link naar deze prachtige website met jurken om van te smullen. Julynell, ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat en wens je alvast heel veel plezier met alle voorbereidingen

Thx!
Is erg leuk allemaal, die voorbereidingen
18 november ga ik terug naar Schotland om de proefjurk te passen, ben erg benieuwd of ze de uiteindelijke jurk nog veel moet vermaken. Ik ben namelijk bezig om nog wat kilo's af te vallen voor die tijd. Maar of dat echt wil lukken

En ik heb er ook wel over gedacht om de jurk in Nederland te laten maken, maar dan moet je iemand vinden die van een plaatje af, patroon kan tekenen en alles en dat kost ook een hoop geld natuurlijk.

Bovendien vond ik dat de ontwerpsters de credits verdienen dus. En de jurk op zich is niet eens zo heel duur. Denk dat ik dat in Nederland ook wel kwijt zou zijn voor een beetje jurk.

Nu moet ik alleen nog jurken laten maken voor de vrouwelijke getuigen en het bruidsmeisje. We willen de getuigen ook in dezelfde stijl hebben als wijzelf
Mijn aanstaande regelt het voor de mannelijke getuige en het bruidsjongetje. Heb geen idee wat hij aan gaat trekken

Slaapmeisje, heb je ook foto's ergens staan van je jurk? Ben wel benieuwd

Carpe Diem, Memento Mori
pi_12084381
Nog 10 weken en dan ga ik trouwen!

Ik heb er zin in, maar ik moet van mezelf ook nog wat afvallen. En de datum komt steeds dichterbij...

Hebben/hadden anderen dit probleem ook?

† In Memoriam † dinsdag 29 juli 2003 @ 22:07:54 #239
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12101113
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 08:31 schreef Julynell het volgende:

[..]
Slaapmeisje, heb je ook foto's ergens staan van je jurk? Ben wel benieuwd

Deze jurk was het uitgangspunt voor mijn ontwerp. Ik heb natuurlijk voor een andere kleur en ander materiaal gekozen waardoor het er toch heel anders uitziet. Trouwens, mijn jurk kostte maar 400 euro dus dat viel reuze mee.

De echte trouwfoto´s laten nog even op zich wachten (jammer, want daar staat mijn jurk er prachtig op) en ik kan even de fotos niet vinden die ik hier al eerder geplaatst had, vandaar nog maar een keertje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 30 juli 2003 @ 09:11:13 #240
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_12107234
In het rood, apart hoor
Maar naar die jurk heb ik ook gekeken, maar die is het toch niet geworden
En ik heb ook voor rood gekozen voor een deel van mijn jurk

Hij is wel mooi Slaapmeisje

Carpe Diem, Memento Mori
pi_12107284
Ik vind dat paars/rood zelfs mooier dan wit.
Heb je die jurk door een speciaal iemand laten maken ?
  † In Memoriam † woensdag 30 juli 2003 @ 20:36:39 #242
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_12124177
Tnx Julynell en Koningin. Ik draag never nooit iets wits, zelfs in de zomer draag ik het liefst zwart of paars. De jurk heb ik laten maken door een vrouwtje dat altijd voor ons muziektheatergezelschap onze kleding ontwierp en maakte, dus voor haar was het in een handomdraai voor elkaar. Vooral de achterkant was erg mooi met een rijgkoord door het lijfje. Helaas zijn de echte fotos van de fotograaf pas ergens in September beschikbaar (ze is dan pas klaar met ons boek )
  donderdag 31 juli 2003 @ 08:51:47 #243
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_12133600
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 20:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tnx Julynell en Koningin. Ik draag never nooit iets wits, zelfs in de zomer draag ik het liefst zwart of paars. De jurk heb ik laten maken door een vrouwtje dat altijd voor ons muziektheatergezelschap onze kleding ontwierp en maakte, dus voor haar was het in een handomdraai voor elkaar. Vooral de achterkant was erg mooi met een rijgkoord door het lijfje. Helaas zijn de echte fotos van de fotograaf pas ergens in September beschikbaar (ze is dan pas klaar met ons boek )
Jeetje, dat duurt dan ook lang
En ja, als je zulke mensen in je vriendenkring hebt, wordt het wel makkelijker natuurlijk

En zo'n rijgkoord vind ik ook wel wat hebben, dat komt in mijn jurk ook

Carpe Diem, Memento Mori
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 14:30:17 #244
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12163685
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 09:03 schreef piglet het volgende:
Nog 10 weken en dan ga ik trouwen!
* Tazz nog 2 weekjes voordat het zover is!!
Weer een tijdje niet online geweest, gelijk maar even een update van de afgelopen 2 weken. Op 18 juli heb ik mijn vrijgezellen feest gehad. Een paar van te voren werd ik naar een klant gelokt, waar ook de ceremoniemeester werkt, om een server te herstarten na werktijd. Aangezien ik hier regelmatig kom, zag ik er niet zo heel veel kwaad in, totdat de avond ervoor mijn vriendin komt, dat dit misschien wel een lokkertje is... 's ochtends zat ik ook al bij deze klant, en er loopt zo'n knakker 1 of ander software pakket te updaten.. ik was weer een beetje gerustgesteld want het leek me heel logisch dat hierdoor een herstart nodig was. Maar om 17.30 toen ik alle gebruikers eruit wilde gooien, was iedereen ineens erg langdradig. Na een helf uur, was duidelijk dat het wel eens wwat later kon worden, omdat ik zou worden meegenomen. We zijn die avond wezen karten en barbeque-en.

De volgende dag was mijn vriendin aan de beurt. Ze hadden haar fiets versierd, en ze moest hier half Apeldoorn mee door op weg naar de Apenheul. Na de apelheul is zij wezen steengrillen, en na een terrasje was ze weer thuis!

Vandaag nog gebeld door de fotograve, ons album was niet leverbaar, en nu hebben we een iets ander model... Verder zijn/gaan we iedereen nabellen, of de afspraken die afgelopen maanden zijn gemaakt, nog bekend zijn.....

Het grote aftellen is begonnen....

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 14:45:03 #245
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_12164016
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:30 schreef Tazz het volgende:

[..]

[Tazz nog 2 weekjes voordat het zover is!! ]
Weer een tijdje niet online geweest, gelijk maar even een update van de afgelopen 2 weken. Op 18 juli heb ik mijn vrijgezellen feest gehad. Een paar van te voren werd ik naar een klant gelokt, waar ook de ceremoniemeester werkt, om een server te herstarten na werktijd. Aangezien ik hier regelmatig kom, zag ik er niet zo heel veel kwaad in, totdat de avond ervoor mijn vriendin komt, dat dit misschien wel een lokkertje is... 's ochtends zat ik ook al bij deze klant, en er loopt zo'n knakker 1 of ander software pakket te updaten.. ik was weer een beetje gerustgesteld want het leek me heel logisch dat hierdoor een herstart nodig was. Maar om 17.30 toen ik alle gebruikers eruit wilde gooien, was iedereen ineens erg langdradig. Na een helf uur, was duidelijk dat het wel eens wwat later kon worden, omdat ik zou worden meegenomen. We zijn die avond wezen karten en barbeque-en.

De volgende dag was mijn vriendin aan de beurt. Ze hadden haar fiets versierd, en ze moest hier half Apeldoorn mee door op weg naar de Apenheul. Na de apelheul is zij wezen steengrillen, en na een terrasje was ze weer thuis!

Vandaag nog gebeld door de fotograve, ons album was niet leverbaar, en nu hebben we een iets ander model... Verder zijn/gaan we iedereen nabellen, of de afspraken die afgelopen maanden zijn gemaakt, nog bekend zijn.....

Het grote aftellen is begonnen....

Leuk joh, zo'n vrijgezellenfeest
Spannende tijd komt eraan dan. Ik heb gisteren naar Extreme bruiden zitten kijken op Yorin, maar dat doe ik maar niet meer
Daar word je niet echt vrolijk van

Tazz, heel veel plezier nog de komende weken. Voorpret is halve pret duss... Geniet ervan!

Carpe Diem, Memento Mori
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 14:47:23 #246
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12182308
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:45 schreef Julynell het volgende:

[..]

Leuk joh, zo'n vrijgezellenfeest
Spannende tijd komt eraan dan. Ik heb gisteren naar Extreme bruiden zitten kijken op Yorin, maar dat doe ik maar niet meer

Tazz, heel veel plezier nog de komende weken. Voorpret is halve pret duss... Geniet ervan!

Dank je wel!!!! Het is enorm genieten nu, de laatste loodjes... Het mag van mij nu wel 15 augustus zijn... Ik heb er heeel veeeel zin in. (ik hoop wel dat het ietjes koeler is....)
Ik heb extreme bruiden niet gezien, maar wel een voorstukje. We hebben (hopelijk) alles perfect geregeld en anders hebben we wel 2 uitstekende ceremoniemeesters die zorgen dat de dag perfekt gaat verlopen...
pi_12214195
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 14:45 schreef Julynell het volgende:

Ik heb gisteren naar Extreme bruiden zitten kijken op Yorin, maar dat doe ik maar niet meer

Daar kiezen de mutsen de taart uit op wat ze denkt dat de gasten willen, idem met de drank etc. Kortom: Hoeveel indruk maak ik op m'n gasten met m'n bruiloft ipv. hoe wil ik mijn eigen bruiloft vieren.

erg trieste mensen iig (heb de aflevering van vorige week gezien, niet die van deze week) waarvan eigenlijk het enige interessante was of ze over pak hem beet 5 jaar nog getrouwd zouden zijn of niet, maar goed, dat kom je nooit te weten.

donderdag 7 augustus 2003 @ 21:26:08 #248
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12288118
Lijkt of met dit warme weer, er niemands hoofd naar staat, maar volgende week om deze tijd is het bijna zover

Weer een klein update: Mijn vriendin is vandaag voor de laatste keer haar trouw jurk wezen passen, en deze zat perfect.... ze was ook heel erg blij, en had het liefst morgen al getrouwd....
Maar goed, nog 8 nachtjes slapen....

pi_12295785
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 21:26 schreef Tazz het volgende:
Lijkt of met dit warme weer, er niemands hoofd naar staat, maar volgende week om deze tijd is het bijna zover
Hopelijk voor jullie is de hittegolf dan al wat minder.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:21:45 #250
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12311305
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:23 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hopelijk voor jullie is de hittegolf dan al wat minder.

Dat hopen we inderdaad... het is in korte broek al geen pretje, maar in pak...
maar het blijft tot woensdag warm... pfft...
( zie teletekst )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')