quote:Nee toch??!?!?!!?
Op donderdag 8 mei 2003 01:26 schreef Gorro het volgende:
Ichi the Killer
quote:Ik heb hem niet gezien, zou het dus niet weten, maar hij schijnt wel "disturbing" te zijn.
Op donderdag 8 mei 2003 01:27 schreef victorinox het volgende:[..]
Nee toch??!?!?!!?
quote:Hij heeft vooral de naam gruwelijk te zijn, maar wat je werkelijk ziet in de film valt reuze mee.
Op donderdag 8 mei 2003 01:23 schreef wyccie het volgende:
Ben bang dat ik deze verschrikkelijke film niet heb gezien
Zo, alweer een paar kleine aanwijzingen
Maar ik zal er zo nog wat comments bijzetten, volgens mij is de film tegenwoordig toch bekend bij redelijk wat mensen.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 01:26 schreef Gorro het volgende:
Ichi the Killer
Hij is veel minder expliciet dan Ichi, hoewel het verhaal wel redelijk gruwelijk is.
Comments komen er aan.
quote:Typisch zo'n film die shockeert om het shockeren, niets geen gezeur over 'grensveleggend' of artistiek bezig zijn...
Op donderdag 8 mei 2003 01:28 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik heb hem niet gezien, zou het dus niet weten, maar hij schijnt wel "disturbing" te zijn.
quote:Nou dit zit er iig in:
Op donderdag 8 mei 2003 01:28 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik heb hem niet gezien, zou het dus niet weten, maar hij schijnt wel "disturbing" te zijn.
quote:Maar het heeft niks met jongeren te maken. Daarom had ik het niet gepost.
From everything to rape, humiliation, graphic murders, and torture .
quote:Nope...
Op donderdag 8 mei 2003 01:34 schreef StrayDog het volgende:
[afbeelding]Iemand??
Wes Craven later used the name, KRUG in "A Nightmare On Elm Street" for the films villain, "Freddy KRUEGer. Both of which in films are teenager murderers.
Movie was banned for 30 years in the UK.
We gaan nog heel even door, als jullie er genoeg van hebben moeten jullie het zeggen dan geef ik de titel wel
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 01:43 schreef ranja het volgende:
Is dit ook een Craven film? Zou nog Last house on the left kunnen zijn...
Toch nog geraden
Hij is idd lang niet zo heel bekend geweest en moeilijk te vinden, maar wel berucht (schijnt dat Wes Craven er liever ook niet meer aan herinnerd wil worden).
Dacht dat sinds hij in veel landen op dvd is uitgebracht (ook in NL) toch wat bekender was.
Maar goed, ranja mag weer
quote:Laatste comment deed het dan toch... ik heb 'm op vhs trouwens. Zoals een echte horror-fan dat moet hebben las ik net
Op donderdag 8 mei 2003 01:49 schreef StrayDog het volgende:[..]
Toch nog geraden
Hij is idd lang niet zo heel bekend geweest en moeilijk te vinden, maar wel berucht (schijnt dat Wes Craven er liever ook niet meer aan herinnerd wil worden).
Dacht dat sinds hij in veel landen op dvd is uitgebracht (ook in NL) toch wat bekender was.
Maar goed, ranja mag weer
quote:Ik heb hem ook (op dvd dan), maar vind het eerlijk gezegd niet echt een goede film.
Op donderdag 8 mei 2003 01:50 schreef ranja het volgende:[..]
Laatste comment deed het dan toch... ik heb 'm op vhs trouwens. Zoals een echte horror-fan dat moet hebben las ik net
quote:Hm vond het wel goed... of nou ja, voor zover je dat kunt bedenken. Disturbing is achteraf wel een goede omschrijving (stond in een comment). Het einde is dan wel een beetje over the top
Op donderdag 8 mei 2003 01:54 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ik heb hem ook (op dvd dan), maar vind het eerlijk gezegd niet echt een goede film.
Maar idd wel leuk voor de verzameling
Welke naam hoort er op de puntjes?
....
Campbell Scott
Kyra Sedgwick
Sheila Kelley
Jim True
Bill Pullman
Matt Dillon
weet jeook waarom, of was dit een zeer wilde en goede gok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |