quote:Nee
Op zondag 18 mei 2003 09:22 schreef ChOas het volgende:
Al eens geprobeerd met een KLEUREN fototoestel ?
quote:Ben je wel bij die fotowinkel geweest in Windfall dorp? Die man geeft je een hint
Op zondag 18 mei 2003 16:45 schreef speknek het volgende:[..]
Nee
. Die kan ik maar niet vinden.
quote:Gewoon ff de opdrachten doen van die fotograaf dan kom je er vanzelf wel achter.
Op zondag 18 mei 2003 16:45 schreef speknek het volgende:[..]
Nee
. Die kan ik maar niet vinden.
Hoe de hel krijg ik de derde vorm van Gannonpuppet (worm) dood? Als je hem op zn kop slaat dan is ie net 1 seconde uitgeschakelt maar dat geeft te weinig tijd om vervolgens ook nog eens een lichtpijl in zn staart te schieten.?
einde spoiler.
IK had op een gegeven moment 30 joy pendants, maar omdat ik er steeds niks mee kon, heb ik ze verkocht,
En nu lees, ik dat je 20 nodig hebt voor de juf op windfall, en die iets geeft voor de private oasis, voor de triforce piece
Ik heb er nu 7, iemand tips om meer te krijgen?
quote:In de kerkers waar je Valoo verlost van het monster aan zijn staart heb ik er iets van 16 bij elkaar gespaard door veel monsters te vermoorden en uit vazen
Op zondag 18 mei 2003 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Damn!IK had op een gegeven moment 30 joy pendants, maar omdat ik er steeds niks mee kon, heb ik ze verkocht,
En nu lees, ik dat je 20 nodig hebt voor de juf op windfall, en die iets geeft voor de private oasis, voor de triforce piece
quote:Je kan ze ook op de veiling kopen, maar die begint met 40 rupees dus dat wordt aardig duur denk ik. Verder vertelde een vis dat je bij die uitkijkposten mannetjes kan vermoorden en dan krijg je soms ook zo'n joy pendant.
Op zondag 18 mei 2003 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Damn!IK had op een gegeven moment 30 joy pendants, maar omdat ik er steeds niks mee kon, heb ik ze verkocht,
quote:Volgens mij ben je op dat punt dat er rechts van je een soort vogelkooi staat en dat je daarin moet staan en dan de touwen door moet hakken
Op zondag 18 mei 2003 23:42 schreef Kiff het volgende:
hoi, ik ben zelda aan het spelen en het lukt me maar niet om de grote sleutel op Dragon Roost Island te pakken te krijgen. In de walkthroughs staat alleen maar dat je de brug moet doorhakken, maar ik blijf maar in de lava vallen en heb geen idee hoe ik bij bijvoorbeeld die deur aan de zijkant zou moeten komen (die met die tanden). Kan iemand me zeggen wat ik fout doe?
A spokesman for the big N announced the action-adventure game has sold out across Europe after a week of selling. Around 500,000 units of the game were shipped in to Europe for launch - Nintendo of Europe is now shipping more units into the continent for this week to satisfy demand.
quote:
Op maandag 19 mei 2003 07:02 schreef Chocobo het volgende:
ZELDA SELLS OUT IN EUROPE
REPORTED BY Corey Brotherson
Nintendo has confirmed even more sales of The Legend of Zelda: The Wind Waker in Europe.A spokesman for the big N announced the action-adventure game has sold out across Europe after a week of selling. Around 500,000 units of the game were shipped in to Europe for launch - Nintendo of Europe is now shipping more units into the continent for this week to satisfy demand.
quote:
Op maandag 19 mei 2003 07:52 schreef ChOas het volgende:[..]
Nieuws van vorige week woensdag, wat een respect
quote:Klopt, ik zie de grote vogelkooi hangen. Echter, ik sta op de brug en kan nergens heen? Als ik de touwen doorhak stort ik altijd en overal in de lava! Ik zie echt geen uitweg (zit al een paar dagen vast hier....
Op maandag 19 mei 2003 00:27 schreef mvt het volgende:[..]
Volgens mij ben je op dat punt dat er rechts van je een soort vogelkooi staat en dat je daarin moet staan en dan de touwen door moet hakken
quote:Die heb ik inmiddels alle kanten op al afgeschoten, maar nergens zie ik zo'n geel puntje, hij blijft overal rood lijkt het? Moet ik hem richting die kooi schieten?
Op maandag 19 mei 2003 09:42 schreef Khadgar het volgende:
De gouden tip: Grappling Hook.
quote:Dat doe ik elke keer, dan stort de brug in en val ik in de lava....
Op maandag 19 mei 2003 10:18 schreef Hooghoudt het volgende:
Misschien moet je die touwen wel allemaal in één keer doorhakken? *Hint hint*
Zelda, geweldig en zo. Echt ik ben verslaafd, maar even een technisch probleem met de memorycard. Ik kreeg er zo'n naamloos ding bij, bij bart smit (heel aardig). Hij ging er probleemloos in, en hij doet het perfect. Hij kan er alleen niet meer uit. Ik kan hem een klein stukje eruit trekken, maar dan blijft ie vast zitten.
Is er iets van een ejectknop of zo, die ik over het hoofd zie? Ik krijg dat ding er echt met geen mogelijkheid uit en ik heb geloof ik weinig zin om er een breekijzer onder te zetten.
Help help
quote:Nee, je moet gewoon trekken.
Op maandag 19 mei 2003 10:41 schreef stigchel het volgende:
Is er iets van een ejectknop of zo, die ik over het hoofd zie?
Opzich niet zo heel erg, maar het was toch leuk geweest al had ik die kaart mee kunnen nemen om elders verder te spelen.
(Dit was trouwens wel meer een vraag geweest voor het GC topic zelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |