Er zit daar veel beelden, video's, links en documenten over de NWO
het adres is http://www.tisheloo.com
augustus/oktober 2003: Russische vloot stoomt op naar USA.
augustus/oktober 2003: aanval USA op Iran
september/oktober 2003: beurskrach
oktober 2003: Japan/Hawai zware aardbeving
oktober/november 2003: Aliens melden zich
oktober/december 2003: Moordaanslag op Arafat.
januari 2004: Maxima krijgt een tweeling.
bron: Bilderberg notulen.
quote:*noteert en bookmarked*
Op woensdag 30 juli 2003 21:29 schreef M.ALTA het volgende:
Ok, pak je agenda er maar bij:augustus/oktober 2003: Russische vloot stoomt op naar USA.
januari 2004: Maxima krijgt een tweeling.bron: Bilderberg notulen.
quote:Ik snap niet hoe Bilderberg invloed zou kunnen hebben op de aardbeving en de tweeling
Ok, pak je agenda er maar bij:augustus/oktober 2003: Russische vloot stoomt op naar USA.
quote:oh ja,
quote:hee, hoe weet jij nou van dat gat in de markt?? Heb je soms ook plannetjes?
quote:een watte?? who cares? Alsof ik ooit in de beurs kom, ik heb er geeneens een! Ik weet ook niet waar ie ligt trouwens. Maar ik hoorde op de radio de laatste tijd alleen maar dat het slechter gaat?
quote:nou als we snel zijn kunnen we hem vast nog wel stoppen hé
quote:oh okay, vraag is natuurlijk wel bij wie dan precies, en we weten nog niet eens wie ze zijn!
quote:ach gut, jeetje nou die man heeft pas zijn best gedaan. Kon gewoon niks doen, zei het wel, kwam met zijn gezicht op alle camera's en gewoon nog steeds oorlog daar, hoe zou dat nou komen. Ohnee, het ging natuurlijk om wie de moordenaar dan is, en wederom of het van een bepaald land is.
quote:joepie! oh jammer, nu heb jij het geheimpje al verklapt, net als story en weekend gaan doen.
januari 2004: Maxima krijgt een tweeling.
quote:huh? was jij er ook?
bron: Bilderberg notulen.
en gewoon nog niemand snapt het.
quote:Neem je ook je verantwoordelijkheid als deze zaken nièt uitkomen M.Alta?
Uit de spirituele hoek komen waarschuwingen dat er inderdaad een 4th Reich aan zit te komen.
De links die jij legt met je NWO en Bilderbergergroep, illuminatie enz.
Je hebt gelijk, maar het is de grootste stap ooit voor de mens om onze vrijheid weer op te eisen. Durven we de verantwoordelijkheid aan om weer de volle verantwoording voor ons volledige potentieel te hebben?
We hebben niet voor niks een sluier van onwetendheid gecreerd he. De kans dat wij mensen niet klaar waren voor de waarheid kan weleens flink meewegen. Het duister staat in dienst van het licht, om even in polariteiten te spreken. Door de zaken die er nu gebeuren zijn wij als mens in staat om contact te maken met onze vorige levens waarin wij ook andere rollen hebben gespeeld als we nu doen.
Er is echter één verschil. de meeste mensen maken het nu bewust mee, waardoor ze het spel dat er met ze is gespeeld doorzien. Alleen onze ontwikkeling moet wel zover zijn om dat te kunnen.
Als je niet de kracht hebt om door het ei heen te breken zul je ook nooit de kracht hebben om te vliegen..!!
De dingen die er nu gebeuren zijn inderdaad het bedonderen van mensen en vooral het herhalen van gebeurtenissen uit het verleden. Dit noemen ze ook wel massa-karma. Het grote verschil is, er beginnen steeds meer mensen te ontwaken. Bij elk schandaal, bij elke oorlog, bij elke dwaling, worden er meer en meer mensen wakker. Het duister speelt dus de rol van katalysator voor de gebeurtenissen. En daarom zouden de illuminatie wel eens een rol kunnen spelen die juist 180 graden is van hoe jij hem ziet. Het leuke is waarschijnlijk dat ze het zelf ook niet eens weten.
Kunnen WIJ, mensen van planeet aarde, de waarheid aan? Kunnen wij onszelf opgeven? Dat is namelijk wat er gebeurd als je ontdekt wie je echt bent. Dan geef je alles op waarvan je ooit hebt gedacht dat je dat was. Durven we dit? Volledig bewustzijn vergt een gigantische verantwoordelijkheid en kunnen we die al aan? Ontdekken dat jezelf de wereld maakt door je denken. Je kunt je nergens meer achter verschuilen. Ineens blijkt dat alles dat je ooit gedacht hebt (illuminatie, NWO, 666, enz enz) niks anders is geweest dan een proces om je bewust te worden van het feit dat je zelf je eigen kooi hebt gemaakt. En dat alleen JIJ daaruit kan breken. Dus JIJ bent verantwoordelijk voor alles. Dat is schrikken he.
We hebben dat 1000den jaren niet gekund en zijn daarom bestuurd door groepen die verder ontwikkeld zijn / waren. Dit alles is niets anders dan een groeiproces geweest. De tijd is echter aan het komen dat we ver genoeg zijn om de verantwoording op te eisen.
Dus M. alta, NWO, Illuminatie en bilderberger ......
Ernaar kijken mag, maar ga er niet in op. Je reis is nog lang, blijf niet
te lang op een station hangen, zoals nu. Grote kans dat je in een vorig leven lid bent geweest van iets dergelijks. Loslaten is het woord voor jou.
quote:Mooi verhaal!
Op donderdag 31 juli 2003 13:35 schreef GuardianAngel het volgende:
quote:1) het is niet veel nee, maar er zijn nog wel wat lastige subs in service hoor!
Op woensdag 30 juli 2003 22:22 schreef The_Shining het volgende:oh ja,
1) welke russische vloot,
2) wat gaan ze in godsnaam in de USA zoeken? Communisme vs American Way of life?
3) oh natuurlijk, samen bundelen ze hun krachten, schoppen even wat landjes in elkaar en dan?
quote:Ben je echt zo onwetend? Je weet niet wat een beurskrach is en wat dat voor effect heeft op jouw leventje???? Ik had het van een 15 jarig pubertje nog wel verwacht, maar niet van iemand van 24...
een watte?? who cares? Alsof ik ooit in de beurs kom, ik heb er geeneens een! Ik weet ook niet waar ie ligt trouwens. Maar ik hoorde op de radio de laatste tijd alleen maar dat het slechter gaat?
quote:OK, hoe wou je een aardbeving stoppen
nou als we snel zijn kunnen we hem vast nog wel stoppen hé
quote:Misschien zou je het zo kunnen schrijven dat andere mensen het ook snappen? Ik neem aan dat je de destabiliserende werking van zo'n moord niet echt snapt.
ach gut, jeetje nou die man heeft pas zijn best gedaan. Kon gewoon niks doen, zei het wel, kwam met zijn gezicht op alle camera's en gewoon nog steeds oorlog daar, hoe zou dat nou komen. Ohnee, het ging natuurlijk om wie de moordenaar dan is, en wederom of het van een bepaald land is.
quote:Jij klaarblijkelijk zeker niet nee. Er zijn hier mensen die er wat meer over ge-le-zen hebben dan jij, spreek plz voor jezelf, ok?
en gewoon nog niemand snapt het.
M.ALTA, Waarom zouden de aliens als ze er zijn zich dan laten zien? Krijgen ze ook hun orders van het bilderberg clubje of zo? En trouwens: aardbevingen opwekken? Dat van die russische vloot is nog wel te bedenken, vooral als de basis op Hawaii geruineerd is, dan komen ze gewoon helpen bergen en andere noodhulp.
quote:Ik ruik een complot
Op donderdag 31 juli 2003 16:12 schreef Crazy Harry het volgende:
Ehm, dit is deel 3 van dit topic maar waar zijn deel 1 en 2 gebleven
M.Alta: gewaagd om de voorspelling te plaatsen. Je geloofwaardigheid zet je ermee op het spel. Ik ben benieuwd.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 17:34 schreef Num het volgende:[..]
Ik ruik een complot
M.Alta: gewaagd om de voorspelling te plaatsen. Je geloofwaardigheid zet je ermee op het spel. Ik ben benieuwd.
quote:En als die dingen niet waar blijken te zijn, kap je dan met al die onzinnige posts?
quote:UFOfreak that's my name!
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:35 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
En als die dingen niet waar blijken te zijn, kap je dan met al die onzinnige posts?
Ik geloof dat - fokUFOfreak bij uistek ParAlien - je ook niet eens serieus neemt.
Ik neem iedereen met een alternatief verhaal trouwens serieus, wel zo wijs, je weet tenslotte maar nooit. Overal zit wel een kern van waarheid in. En in complotten geloof ik zeker, fuck the NWO en al die politieke rioolratten bij elkaar.
quote:Tja, het is naief om complotten te ontkennen. Die bestaan al zolang de eerste menselijk regering (waar en wie dat ook mogen zijn). En in de Romeinse tijd was het helemaal *complottijd ten top*
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:42 schreef ParAlien het volgende:[..]
UFOfreak that's my name!
![]()
Ik neem iedereen met een alternatief verhaal trouwens serieus, wel zo wijs, je weet tenslotte maar nooit. Overal zit wel een kern van waarheid in. En in complotten geloof ik zeker, fuck the NWO en al die politieke rioolratten bij elkaar.
Maar dingen als *Maxima krijgt een tweeling*. Dan zou ik niet eens kunnen verzinnen welk belang van welke organisatie daar achter zou kunnen schuilen.
Enige verklaring die ik zou kunnen bedenken is dat die betreffende organisatie van kinderen houdt .
Die rioolratten schijnen volgens een agenda te leven, zou goed kunnen. Misschien is 1 of andere duistere bijbelversie wel hun agenda, misschien komen ze daarom wel uit, misschien lul ik wel uit me nek, misschien.....
Er zou een apart orgaan moeten komen die toezicht houdt op de corruptie en toegang moet hebben tot alle informatie, wel gebonden aan regels natuurlijk ivm de "nationale veligheid". Een soort van corruptie-politie, met M.ALTA als initiatiefneemster.
quote:Het daarop volgende probleem volgens een bekende quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:51 schreef ParAlien het volgende:
Er zou een apart orgaan moeten komen die toezicht houdt op de corruptie en toegang moet hebben tot alle informatie, wel gebonden aan regels natuurlijk ivm de "nationale veligheid". Een soort van corruptie-politie, met M.ALTA als initiatiefneemster.
And who supervises the supervisors ? ...
quote:MALTA = een vrouw? Snel profiel checken:
Op vrijdag 1 augustus 2003 20:51 schreef ParAlien het volgende:
(...) Een soort van corruptie-politie, met M.ALTA als initiatiefneemster.
Geb. datum: 06 juli 1973
Geslacht: Vrouw
Beroep: Juriste
Juriste! i like her already!
Met als een van de onderwerpen de invloed van de geheime occulte organisatie Skull & Bones op de wereldpolitiek.
Vanuit mijn politieke achtergrond zeer interessant, dus ik ga sowieso.
Wie nog meer?
Voor meer info:
Gezien het onderwerp wilde ik het toch even hier kwijt.
quote:Woohoo 45 euro om urenlang naar saai geleuter van een paar mensen te luisteren die hetzelfde verkondigen als wat op honderden internetsites te vinden is ?
Op zaterdag 2 augustus 2003 01:35 schreef dr.Tesla het volgende:
BTW, wie gaat er het naar Frontier Symposium 2003 in Amsterdam op zondag 9 november?Met als een van de onderwerpen de invloed van de geheime occulte organisatie Skull & Bones op de wereldpolitiek.
Vanuit mijn politieke achtergrond zeer interessant, dus ik ga sowieso.Wie nog meer?
Voor meer info:
Gezien het onderwerp wilde ik het toch even hier kwijt.
nog niet als ze er een thaise bodymassage bij zouden doen..
quote:Je wordt ook niet gedwongen om er naar toe te gaan lieverd....
Op zaterdag 2 augustus 2003 02:22 schreef MokroKees het volgende:[..]
Woohoo 45 euro om urenlang naar saai geleuter van een paar mensen te luisteren die hetzelfde verkondigen als wat op honderden internetsites te vinden is ?
nog niet als ze er een thaise bodymassage bij zouden doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |