De politie in het Duitse Übach-Palenberg, bij Landgraaf, heeft een 24-jarige Kosovaar opgepakt, die zijn 25-jarige schoonzus had onthoofd.
De man veroorzaakte vanmorgen in zijn woonplaats tumult omdat hij met het afgesneden hoofd over de Karlsplatz in het centrum liep. Hij hield het bebloede hoofd als een trofee omhoog en in de andere hand hield hij een groot mes. Daarmee bedreigde hij ook de geschokte omstanders. Het lijk van de vrouw werd later gevonden in een appartementencomplex in Übach-Palenberg. Over het motief van de man is nog niets bekend.
Bron: L1 teletekst
Pff je zal maar over dat plein lopen en zien hoe die idioot met een afgehakt hoofd staat te zwaaien...Lijkt me best wel traumatisch..
[Dit bericht is gewijzigd door Silenus op 06-05-2003 16:51]
quote:wow, daar heb je over nagedacht
Op dinsdag 6 mei 2003 17:02 schreef MetalMessiah het volgende:
Vladimier the Impaler is verhuisd naar Übach-Palenberg omdat hij de naam zo toepasselijk vond?
De vrouw en de man schijnen altijd heftige ruzies hebben gehad volgens omwonende. Eerwraak lijkt me niet logisch.
quote:Goh
Op dinsdag 6 mei 2003 17:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De vrouw en de man schijnen altijd heftige ruzies hebben gehad
quote:al tijden voor de moord.. dag in dag uit..
Op dinsdag 6 mei 2003 18:28 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Goh
quote:dat was bosnië
Op dinsdag 6 mei 2003 16:53 schreef BrokenToe het volgende:
Vast Dutchbattrauma
quote:Ik dacht hier ineens aan..
Op dinsdag 6 mei 2003 18:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens lijkt me dat wel een vreemd gezicht als iemand met een hoofd in zijn hand door een drukke straat loopt..
quote:die is wel een stuk rijker, hij kan zich 3 vrouwen veroorloven
Op dinsdag 6 mei 2003 19:04 schreef Disorder het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:19 schreef HeyFreak het volgende:
en, heeft hij dat hoofd nog verkocht?
quote:Volgens welopgelichte bronnen (Willibrord F.) wel.
Op dinsdag 6 mei 2003 19:19 schreef HeyFreak het volgende:
en, heeft hij dat hoofd nog verkocht?
quote:
'Er drupte nog bloed uit het hoofd'
Ubach-Palenberg - Na de gruwelijke moord op de twee kinderen in Eschweiler opnieuw een horrorscène in de Duitse grensstreek. In Ubach-Palenberg, vlakbij Heerlen, vermoordde gisteren een 24-jarige Kosovaar zijn één jaar oudere schoonzus door haar hoofd af te snijden en dat op straat triomfantelijk aan het volk te tonen.
,,Een vreselijke moord,'' zegt een oude vrouw. ,,Ik dacht eerst dat hij een pop in zijn hand had. Maar het bleek een echt hoofd.'' Ze wijst in de richting waar de man naar toe liep. Met het hoofd in de handen. ,,Er druppelde steeds bloed uit het hoofd.'' De vrouw zegt dat er een familieruzie aan vooraf is gegaan. De vrouw zou net zijn gescheiden van haar man, maar diens broer zou dat niet hebben kunnen velen.Een drukte van jewelste in het anders zo rustige Ubach-Palenberg. De kleine Carlsplatz midden in het dorp staat vol met jeugd, maar ook veel ouderen. Boven de Schlecker is net een drama gebeurd. Mensen van de Kriminalpolizei lopen af en aan op de galerij op de eerste verdieping van het appartementencomplex nummer negentien boven de drogist. Witte pakken hebben ze aan. Binnen ligt nog het lijk van de jonge vrouw, die net is vermoord. Zonder hoofd. Want de politie heeft behalve de dader het hoofd al meegenomen. De dader is vastgezet in een politiecel te Geilenkirchen, een stadje in de buurt. De omstanders kunnen slechts vermoeden dat de politie binnen een enorm bloederig tafereel heeft aangetroffen.
,,Het was een Joegoslaaf,'' weet een andere inwoonster. ,,Maar de vrouw was Duits. Ze heeft ook een kind van anderhalf. Een dochter. Ze hebben flink ruzie gehad. Buren hebben gehoord dat er behoorlijk werd geschreeuwd. En er werd met meubels gesmeten. Het ging van peng, peng, peng.''
Over het lot van het kind weet niemand iets. Ook de politie wil er niks over zeggen.
www.ld.nl
quote:Het is inderdaad niet uit te sluiten...
Op woensdag 7 mei 2003 13:35 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Aan de hand van het artikel uit de post hierboven, misschien dus toch een eerwraak kwestie???
quote:Kikkerlikker, de tlaakundige
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef kikkerlikker het volgende:
effe over de tpoic titel et is onthoofdt want et werk woord is neit onthoven of onthofen maar onthoofden
quote:Als het niet z'n eigen hoofd is niet nee
Op donderdag 8 mei 2003 14:17 schreef Lucille het volgende:
Lijkt me niet zo'n prettig gezicht, iemand die staat te zwaaien met een hoofd.
Wel gruwelijk, hoe lang zou je er over doen om iemand z'n hoofd eraf te krijgen. En ga je dan niet eens denken van "he, ik ben eigenlijk wel heel raar bezig zo" ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |