quote:laatste reactie
Op dinsdag 6 mei 2003 14:33 schreef koala2002 het volgende:
hallo moonah, ik kom ff zwaaiensnapt u?
![]()
30+... 40+... hoe leuk is dat?
We willen ons uiteraard zoveel mogelijk aan de regels houden, dus help even hier...
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 00:06 schreef EggsTC het volgende:
Waar is dat beleid terug te vinden dan?
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 00:07 schreef racoon2002 het volgende:
Ff aansluiting hierop, al weet ik wel wat het nieuwe beleid inhoud, maar komt er ook nog iets van een nieuwe faq ofzo waarin alles nog eens op een rijtje gezet word?
quote:Zoals jullie al hadden kunnen lezen, zijn we er dus al mee bezig.
Op maandag 5 mei 2003 13:57 en ook al in het vorige moderatietopic schreef Moonah het volgende:
Met de aanstelling van ZwaaiBaai als extra mod kunnen we wat beter op R&P modereren.
Verder willen we eea langzaamaan invoeren.
We zijn begonnen met twee centrale topics (liefdesverdriet en anti-depressiva).
Verder worden 'fancytopics' sneller gesloten.
Topics die vnl de P van R&P behelsen, zijn van harte welkom. Er is al een aantal gestart.
Offtopic gedoe wordt streng op gemodereerd, hopelijk dat dat met Zwaai erbij sneller kan (ik zit immers niet 24/7 achter mijn PC). Overigens wil ik daarbij een beroep doen op de users, zoals ook in deze reeks aan de orde is gekomen):
Gelieve offtopic gedoe te negeren. Meld het in het moderatietopic of per mail.
Suggesties zijn nog steeds welkom.
We zijn er serieus mee bezig als crew, maar eea kan niet van de ene op de andere dag gerealiseerd worden.
quote:Tja, je kunt het kutbeleid noemen.... Je had ook actief kunnen deelnemen aan een discussie over vernieuwing van het beleid in een van de 6 topics in FB.
Op dinsdag 6 mei 2003 00:08 schreef ArmaniMania het volgende:
Kut-beleid en het mooie is ik heb het nog niet gelezen
quote:Hallo koala.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:33 schreef koala2002 het volgende:
hallo moonah, ik kom ff zwaaiensnapt u?
![]()
Ook nadat ik er wat van gezegd had ging men door.
quote:Ik wil niet als klikspaan werken maar als ik toevallig wat zie dan meld ik het wel
Op dinsdag 6 mei 2003 19:35 schreef Moonah het volgende:
Tnx voor de tip.
En daar is dit topic ook voor.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:39 schreef Moonah het volgende:
Juist, dus ben je ook geen klikspaan.
Als mod kun je echt niet alles zien. Dus prettig als users meedenken.
En als je het lullig vindt eea hier te melden, kun je altijd een modje mailen.
Ik haak af, ik mod al vanaf vanochtend 11.00 uur of zo. En mijn mond gaat alleen maar meer pijn doen.
quote:Zal ik doen
Op dinsdag 6 mei 2003 19:39 schreef Moonah het volgende:En als je het lullig vindt eea hier te melden, kun je altijd een modje mailen.
quote:Beterschap zwaaibaai!!!
Op dinsdag 6 mei 2003 19:42 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
moonah,
Ik haak af, ik mod al vanaf vanochtend 11.00 uur of zo. En mijn mond gaat alleen maar meer pijn doen.
quote:Beterschap!
Op dinsdag 6 mei 2003 19:42 schreef zwaaibaai het volgende:
Is wel vrij grote topickick, ik denk als funny er nog wat over wou zeggen dat toen zelf wel gedaan had.. maja, wie ben ik
just asking
quote:Precies. Ik heb funny nooit meer gezien.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:44 schreef koala2002 het volgende:
ik denk als funny er nog wat over wou zeggen dat toen zelf wel gedaan had.. maja, wie ben ik
quote:Waarom zou je je vraag daar niet kunnen stellen. Dan zet je er toch bij dat het om een speciaal cadeau gaat?
Op woensdag 7 mei 2003 21:08 schreef sunset het volgende:
mag ik even vragen waarom mijn topic gesloten is? ik weet wel dat er een centraal topic van is maar dat was nou juist niet de bedoeling om daarin te plaatsen. het ging mij namelijk om een SPECIAAl kado voor een jongen.en het is de 1ste keer dat ik hier iets plaats en dan gaat er meteen een slot op.just asking
ja ik snap het ook wel..maar ik moet het nog even doorhebben hoe het hier allemaal werkt met posten en reageren enzo en als er dan meteen een slot op gaat dan lukt dat niet zo maargoed tnx voor de reactie in ieder geval
quote:Oke.
Op woensdag 7 mei 2003 21:28 schreef sunset het volgende:
..maar ik moet het nog even doorhebben hoe het hier allemaal werkt met posten en reageren enzo en als er dan meteen een slot op gaat dan lukt dat niet zomaargoed tnx voor de reactie in ieder geval
quote:Gewoon me op wijzen was voldoende geweest hoor
Op donderdag 8 mei 2003 12:40 schreef Tijger_m het volgende:
Fijn topic...allejezus wat een *******
Topic verwijdert
quote:Hehe, ik bedoelde eigenlijk dat je moest kijken of ie niet weer open kon
Op donderdag 8 mei 2003 12:46 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Gewoon me op wijzen was voldoende geweest hoor
Topic verwijdert
quote:Hou het maar op beginnerspech, ik wilde het op slot houden, maar klikte de verkeerde aan.....
Op donderdag 8 mei 2003 12:55 schreef Maanvis het volgende:[..]
Hehe, ik bedoelde eigenlijk dat je moest kijken of ie niet weer open kon
Maarja, als je vindt dat ie verwijderd moet worden jij je zin. Is dat niet tegen de policy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |