Niet vrolijk, niet depri, gewoon niks. Kan beter gaan slapen, maar heb geen zin.
en bezorgd om een paar lieve vrienden van me..
edit: mm ok, eindelijk zijn ze allebei op bed.. dan kan ik nu ook gaan
kroeg avond met lekkere meisjes, maar het doet me niets.
Het maakt me allemaal niets meer uit. Schiet mij maar
in de feestverlichting. Flikker maar op. ik kan toch geen zak.
Counting Crows en Kurt Cobain zijn prima nu. ik weet niet
of ik boos ben of juist kut. Maakt ook nie uit. Ik ga slapen
dus morgen wordt het allemaal beter, ofzo ...
Vond alle 2 mooi!! maar vind altijd wel heel erg moeilijk omdat de gedachtes en gevoelens van alle 2 de hoofdrolspeelsters altijd erg veel overeen komen met die van mij...
vooral die van girl interupted....
Ik herken het lawaai in haar hoofd
Maar het mooie van deze avond is, dat er iemand was waar ik het heel goed mee kan vinden en die dus gezellig mee heeft gekeken, en waar ik ook nog eens ontzettend goed mee praten..
Altijd leuk om er daarna discussies over te voeren
maar ja, hij is nou eenmaal een topper
dus nu moe, maar toch fijn, en lekker slapen morgen 7 uur werken
En ik voel me nog steeds helemaal fit. Heb de hele avond dvd's liggen kijken omdat ik anders toch maar in bed lig te draaien.
Straks ff met de hond lopen en daarna ga ik maar koffie drinken
Ow ja DE nog heel veel succes met alles, ik blijf je forum checken, en hoop nog wat van je te horen!!!!
Mmm
nu voel ik me nog beter eigenlijk let op:
quote:Yep dat doet me goed!!! lievie, hou ook veel van jou
Ik word gelijk in de maling genomen en dat nog wel door een goede vriendin. Gelukkig is ze best lief. Ik vind het nu al leuk op fok. We gaan er nog even mee door.
Bedankt koala 2002 hou van je
quote:Af en toe een pauze tussen door kan inderdaad geen kwaad
Op woensdag 7 mei 2003 21:30 schreef DarkElf het volgende:
DE gaat een flinke afstand nemen van FOK, erger me steeds meer en dat is niet goed, tevens heb ik veel minder behoefte om hier iets te vertellen. lezen doe ik wel graag maar verder.....
Nou ik wens je toch het beste ermee en ik zie je wel weer eens op je eigen forum.
Sterkte!!!
Ik heb vlinders in mijn buik maar ik weet niet hoe dat komt Voel me gewoon heel raar en goed
Net ff met de hond wezen wandelen en iedereen lag nog te pitten in de huizen Lijkt dan net alsof je de enige op de aardbol bent.
quote:Tnx
Op woensdag 7 mei 2003 22:36 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik hoop dat het snel beter gaat..
Ontopic:
Ik snap niet waar ik die rare dromen soms vandaan haal.. Ze zijn niet grappig in ieder geval.. Ik heb weer heel wat meegemaakt vannacht
Voel me een beetje duf..
On-topic:
Ik voel me top. Ik zit echt lekker in mijn vel, waardoor ook opeens alles mee lijkt te zitten en te lukken. Ik ben al een beetje aan het nadenken over waar ik wil gaan wonen en werken als ik straks klaar ben. Mijn ouder szijn het complete huis aan het herinrichten, dus inboedel heb ik al
Alleen nu wel hopen dat er dan ook werk te vinden is. Het wordt in ieder geval de driehoek Deventer - Amersfoort - Rome Civieltechnische bedrijven zitten er zat, nu moet alleen dat kabinet eens geformeerd worden
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 00:10 schreef Faithy het volgende:
voel redelijk, kon beter, maar okwerd net blij verrast door Wolkje die even opbelde
![]()
aan de foon klinkt ze nog veel liever dan ze hier online overkomt
quote:Heej
Op donderdag 8 mei 2003 04:02 schreef tukker_on_tour het volgende:
Ik vanavond 2 films gekeken. Ja samen met koala 2002. Er is nog veel wat ik niet begrijp maar sta open om de discussie aan te gaan. Avondje was gezellie en daar gaat het om.
voor koala..
Ik voel me goed.. verrast door Faithy's lieve post
Zometeen hardlopen met een vriendin, wel zin in..
Just when I thought I was out, she pulls me back in.
quote:Dat zou wel erg handig zijn ja, maar zo werkt het helaas niet.
Op donderdag 8 mei 2003 10:00 schreef Minkeltje het volgende:
* minkeltje vraagt zich af waarom vrouwen niet een display hebben aan de buitenkant die hun gevoelens weergeeft....
ben beetje moe, dus denk dat ik zo nog even een uurtje plat ga...
daarna weer aan de leer... *feest*
blergh... ik mis iemand heel erg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |