abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2003 @ 20:55:27 #1
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_10230500

Breezer Slet Rap/

Ik heb het echt gehad met die breezer sletjes/ ze zijn pingpongballen weerkaatsend tussen betjes/ jaja, ik heb ze allang door/ als ze willen neuken roepen ze in koor/ Breezah!!! hiero met die Breezah!!! Leg ze in de Vreezah!! Goed voor de sexdrive/ maar erg slecht voor je Kiezah!/ ik weet hoe het strax zit/ met hun trillende kunstgebit/ luisterend naar de nieuwste hit/ uit de Apres Ski hut/ als ze teveel drinken/ loopt de Bacardi uit de kut/ gewoon puur/ kan zo weer in de fles/ das niet duur/ dames en heren, leer deze wijze les/

Een breezahchick haar tegenpool is een baco-boy/ een verwijfd typje/ een vrouwelijk zak hooi/ zie ze dan lopen/ met hun driekwartsbroeken/ dat ga je toch niet kopen/ja, ik doe alles uit de boeken/ met hun kraagje omhoog lopen ze door de straat/ met hun rode puma's/ dat die shit bestaat/ met hun verwijfde sokjes/ stop ik ze in hun hokjes/ waar ze horen/ en ondertussen neem ik een paar slokjes/ van mijn bier/ een echte man drinkt bier/ moet je horen/ ik drink niet van die mixjes/ ook niet voor mijn plezier/ want nogmaals/ een echte man drinkt bier/

Maar goed/ op even terug te komen op de breezahchicks/ die ubergeile wijven zijn er namelijk niet voor niks/ zij zijn leuk voor even/ voor de sex en voor de kicks/ maar ze zijn zo dom dat ze niet weten/ dat ze pure breezers uit zweten/ loop ik door de stad mezelf te frustreren/ over het feit dat ie wijven overal verkeren/ wanneer zal de waanzin tot rust gaan wederkeren/ ik zou het niet weten/ en hoe zit dat met dat taaltje/ dat rare gebeuren/ hele zinnen vol met rare tekens en met kleuren/ onbegrijpbaar/ raar/ en onverklaarbaar/

aka Man-Mountain
  maandag 5 mei 2003 @ 20:56:19 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_10230527
Ehh.. Dubbel?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 5 mei 2003 @ 20:56:43 #3
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_10230538
Ja.

Is dit het goede antwoord?

pi_10230547
mja
  maandag 5 mei 2003 @ 20:58:21 #6
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_10230586
DoctorBara
wat een bagger trouwens
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 5 mei 2003 @ 20:59:34 #7
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_10230622
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:58 schreef Angst het volgende:
DoctorBara
wat een bagger trouwens
Angst!

bagger moet ook een kans hebben. breezah?

aka Man-Mountain
pi_10230631
Ja, dubbel, link is gegeven.

Dicht.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')