abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 mei 2003 @ 19:53:10 #1
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_10184233
Zojuist zijn er wat aanpassingen aan de zoekmachine doorgevoerd, hopelijk zorgt dit voor betere resultaten.

Sorteren op relevantie bij zoeken op inhoud/onderwerp zou beter moeten werken, relevantere topics komen eerder bovenaan te staan. Hierbij speelt ook de actualiteit een rol, actieve topics staan sneller bovenaan.

De zoekresultaten zijn ook actueler. Elk uur wordt de zoekmachine bijgewerkt met de laatste posts.

Verder is de snelheid verbeterd; ook bij het zoeken naar je eigen posts.

Enige 'nadeel' is dat het exacte aantal resultaten niet meer wordt weergegeven. Je zult het moeten doen met een schatting.

Voor reacties op de wijzigingen kun je terecht in Feedback.
Voor feature-requests ook, maar verwacht niet dat die volgende week zijn ingebouwd.

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  † In Memoriam † zaterdag 31 mei 2003 @ 12:43:44 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_10787807
Aanvulling:
quote:
Aan de hand van die schatting worden de links naar de verschillende pagina's samengesteld. Het aantal werkelijke pagina's is nooit groter dan het geschatte aantal. Het kan dus wel voorkomen dat het werkelijke aantal kleiner is dan het geschatte aantal en in dat geval geven de laatste pagina's dus geen resultaten weer maar een foutmelding. Dit is precies zoals het geprogrammeerd is, en niet ongebruikelijk voor een zoekmachine. Google werkt precies hetzelfde, het aantal weergegeven resultaten is ook slechts een schatting. Ga je naar de laatste pagina, dan blijken het altijd minder resultaten te zijn.

Waarom niet het exacte aantal resultaten? Kost simpelweg teveel rekentijd om het uit te rekenen, en dat is vrij zonde..

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')