quote:klopt jah.. Ghost als ik me niet vergis... gaat over een vrouw die haar man verliest en die man blijft onzichtbaar rond zweven en probeert nog afscheid te nemen en die vrouw kan hem niet zien... maar die man haar wel :S ja beetje vaag uitleggen
Op donderdag 1 mei 2003 23:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
Meestal begint de topicstarter.
quote:Dat is diep triest dan!
Op donderdag 1 mei 2003 23:36 schreef Thomas B. het volgende:
Ik geloof dat ik wel is een traantje gevoeld heb bij Titanic, maar toen was ik 10.
Waarom? Weet je hoe zielig dat was om die gozer naar de bodem te zien zinken
Nu zou ik dubbel liggen als ik het zou zien![]()
en er zijn er vast en zeker nog veel meer, even wachten tot me iets te binnen schiet...
en ja ik jank nogal snel
[Dit bericht is gewijzigd door ramses op 01-05-2003 23:45]
quote:Ik ook hoor
Op donderdag 1 mei 2003 23:38 schreef Lemmen het volgende:
Ik zou der eigenlijk geen 1 weten..... slecht hemss komt et omdat k nog maar 15 jaartjes jong ben
Dit is dus die konijnenfilm met het sentimentele nummer "Bright Eyes" van Art Garfunkel.
Telkens als ik dat nummer hoor, moet ik hier weer aan denken.
quote:Oeeeh ja, Dancer In The Dark. Dat is een van de 4 films waar ik in mijn hele leven bij gehuild heb.. Pfoe.. wat een film
Op donderdag 1 mei 2003 23:41 schreef Kwets het volgende:
"the green mile"? Mijn collega moet er van janken dacht ik en voor "dancer in the dark" geldt het zelfde dacht ik.
Als dat vriendje van dat meisje ligt opgebaard beneden en zij niet naar de begrafenis enzow wil komen, en dan halverwege toch naar beneden komt en moet huilen omdat 'ie zijn bril niet op heeft en dan niks kan zien...
Moet al bijna huilen als ik er alleen maar aan denk.
quote:een konijntje die hazel heet?!?!?! ik heb hier een boekje liggen en dat gaat over 2 konijntjes... hazeltje en nog 1... hm gaaf zou dr een film van zijn!?! leukkkk
Op donderdag 1 mei 2003 23:42 schreef victorinox het volgende:
Bijna de enigste film waar ik traantjes van in mijn ogen kreeg was Watership Down.
Ik geloof op het moment dat Hazel dood gaat.Dit is dus die konijnenfilm met het sentimentele nummer "Bright Eyes" van Art Garfunkel.
quote:*Toevoegen aan mijn lijstje*
Op donderdag 1 mei 2003 23:42 schreef victorinox het volgende:
Bijna de enigste film waar ik traantjes van in mijn ogen kreeg was Watership Down.
Ik geloof op het moment dat Hazel dood gaat.Dit is dus die konijnenfilm met het sentimentele nummer "Bright Eyes" van Art Garfunkel.
Ik ben trouwens zowiezo wel een jankerd bij films, zet mij voor een disney film, en je kan me even later opdweilen, heerlijk!!
quote:Tuurlijk ken ik die
Op donderdag 1 mei 2003 23:45 schreef Teunn het volgende:
Kent niemand Ghost? ( zie hier boven ergens waar ie over gaat )
Met Patrick Swayze (hoe de fuck schrijf je dat??), Demi Moore en Whoopi Goldberg
Ook wel beetje jankfilm jah, maar heeft oom weer hele grappige stukken erin zitten.
quote:Oh ja klopt.. dat was ik vergeten.. heb alleen de droevige stukken onthouden
Op donderdag 1 mei 2003 23:47 schreef Lanai het volgende:[..]
Tuurlijk ken ik die
Met Patrick Swayze (hoe de fuck schrijf je dat??), Demi Moore en Whoopi Goldberg
Ook wel beetje jankfilm jah, maar heeft oom weer hele grappige stukken erin zitten.
quote:Idd, heb ik ook.. mooie film.
Op donderdag 1 mei 2003 23:42 schreef Lanai het volgende:
De ultieme jankfilm voor mij is My Girl.Als dat vriendje van dat meisje ligt opgebaard beneden en zij niet naar de begrafenis enzow wil komen, en dan halverwege toch naar beneden komt en moet huilen omdat 'ie zijn bril niet op heeft en dan niks kan zien...
Moet al bijna huilen als ik er alleen maar aan denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |