quote:Inderdaad
Op vrijdag 2 mei 2003 21:27 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Het gaat anders best snel
.
ontopic: Nog steeds wel goed,
Muziek
.
MUZIEK!!!!!!
The best there is
Zonder muziek is het leven klote
I love music
woei, *beetje blij weer*
quote:Wezen skaten, huh?
Op vrijdag 2 mei 2003 23:23 schreef DuchessX het volgende:
Natgeregend
Niet echt de beste dag om er mee te beginnen
quote:Vizion? Wat was daar dan te doen? Een concert van iemand ofzo? Ik hoorde nl. woensdag ook al van iemand uit Aken dat ze daarheen ging...
Op vrijdag 2 mei 2003 21:15 schreef Levensgenieter het volgende:Vandaag zou ik naar de discotheek gaan die onder het Roda Stadion ligt.
Ontopic: ik voel me prima. Lichamelijk niet zo (beetje buikpijn en hoofdpijn), maar goed, dat zal wel gewoon moeheid zijn... Verder heb ik zin om morgen eindelijk eens goed voor m'n examens te gaan leren, samen met m'n vriendje op wie ik alweer/nog steeds verliefd ben...
quote:Das af en toe ook wel fijn om te horen, ben blij voor je
Op zaterdag 3 mei 2003 01:46 schreef enchilada het volgende:gewoon
ultiem
gelukkig
Ik voel me klote, was weer een erg slechte dag vandaag Tenminste het ging goed tot na de avond.. Weer flinke ruzie gehad terwijl ik dat juist helemaal niet wil... Ze heeft dingen gezegd die me erg pijn deden.... Word ik echt nog steeds heel verdrietig van... Het is allemaal zo moeilijk ik zou ook graag willen dat het anders was... Was er maar een pilletje dat je ff kon slikken zodat het gevoel over was.. Zou wel een gat in de markt zijn...
Nouja misschien brengt morgen wel weer iets goed, iedergeval een gezellige avond waarschijnlijk... Voel me moe dus ik ga zo lekker slapen... Zit ook weer veel te veel na te denken ook over andere dingen, is niet goed..
Meisje dat ik leuk vind weet het nu trouwens, geen idee hoe dat kan maar het is zo...
Weltruste allemaal...
Lieverd ik weet dat je er niks mee kan, en ik ook niet.. Maar ik hou van je... En dat gaat niet zomaar over...
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 03-05-2003 03:43]
Raar, ik keek gisteren in de spiegel en wist opeens het antwoord.."Dat ben ik niet"..ik ben 43..ehhh, 44 jaar vlgs. alle gegevens, en dat zou betekenen dat ik volwassen (en vlgs. de meerderheid hier op !FOK) al bijna bejaard zou moeten zijn, maar ik ben nog maar sinds vorig jaar kind-af. En nu opeens, binnen een jaar, moet ik 25 jaar overbruggen en volwassen zijn?
Die vent in de spiegel, die ouwe kerel, dat KAN ik niet zijn.
peter
(..hmmz, lekker warrige posting, jacko..)
quote:Om 2 uur gaan slapen en om 6:30 wakker...en nu wilde ik dat ik niet zo verdomd wakker was zodat ik weer kon gaan slapen
Op zaterdag 3 mei 2003 07:51 schreef DarkElf het volgende:
half 10 gaan slapen en nu wakker, zou nog wel even kunnen slapen
quote:Om 4 uur gaan slapen en om 9.30 wakker en eigenlijk wel uitgeslapen
Op zaterdag 3 mei 2003 08:44 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Om 2 uur gaan slapen en om 6:30 wakker...en nu wilde ik dat ik niet zo verdomd wakker was zodat ik weer kon gaan slapen
quote:* Tijger_m gromt wat over mensen die met weinig slaap toekunnen
Op zaterdag 3 mei 2003 09:49 schreef milagro het volgende:Om 4 uur gaan slapen en om 9.30 wakker en eigenlijk wel uitgeslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |