quote:Zaanstad
Op donderdag 1 mei 2003 21:56 schreef tvlxd het volgende:[..]
Hm, ik zal eens een kaartje zoeken.
Alkmaar
quote:En daarom mag ik niet trouwen en geen kinderen adopteren
Op donderdag 1 mei 2003 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
D'r is nogal een verschil tussen wat bekken op straat en een parkeerplaats zowat ontoegankelijk maken voor mensen die die parkeerplaats willen gebruiken waarvoor die parkeerplaats bedoeld is.
quote:In 1977 trokken Nederlanders met dat soort zaken zwaaiend de molukker-wijken in.. 26 jaar geleden en nog steeds geen burgeroorlog..
Op donderdag 1 mei 2003 22:02 schreef Fortuynaanhanger het volgende:[..]
Ach of 50 Molukkers die met zwaarden een wijk in gaan om Turken te slachten... zoals laatst in Leerdam... maar ja om dat nou signalen voor een burgeroorlog te noemen?
quote:Je wilt zeker de plekjes weten? Nou, die heb ik niet voor je.
Op donderdag 1 mei 2003 22:00 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Oh? Vertel?
quote:Gelukkig ben je dronken en hoeven we je nu niet serieus te nemen.
Op donderdag 1 mei 2003 19:31 schreef SCH het volgende:[..]
Even dimmen ventje. Je weet niet wat je zegt. Dat is al triest genoeg, maar dat je dan nog iets zegt, is nog veel erger
![]()
![]()
quote:Liever niet nee.
Op donderdag 1 mei 2003 22:03 schreef SCH het volgende:[..]
En daarom mag ik niet trouwen en geen kinderen adopteren
quote:Dus zoveel overlast heb je er niet van, als je dat niet kunt.
Op donderdag 1 mei 2003 22:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Je wilt zeker de plekjes weten? Nou, die heb ik niet voor je.
quote:Je stemt CDA toch? Dan snap ik je homo-gerichtheid wel ja.
Op donderdag 1 mei 2003 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
D'r is nogal een verschil tussen wat bekken op straat en een parkeerplaats zowat ontoegankelijk maken voor mensen die die parkeerplaats willen gebruiken waarvoor die parkeerplaats bedoeld is.
quote:In Leerdam is vanalles aan de hand, maar niet alleen in Leerdam. Wat je dan gaat zien is dat de mensen die daarbij betrokken zijn de ene kant van extremisme opzoeken of de andere kant, waardoor de haat alleen maar groter gaat worden.
Ach of 50 Molukkers die met zwaarden een wijk in gaan om Turken te slachten... zoals laatst in Leerdam... maar ja om dat nou signalen voor een burgeroorlog te noemen?
Molukkers en Marokkanen gaat over het algemeen niet zo goed samen. Net zoals Marokkanen en Somaliers geregeld met elkaar op de vuist gaan.
quote:Hoe zou je dat vinden als ik dat over jou zeg?
Op donderdag 1 mei 2003 22:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Liever niet nee.
quote:Je weet ook alles he; weet je zeker dat je niet god bent?
Op donderdag 1 mei 2003 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
In Leerdam is vanalles aan de hand, maar niet alleen in Leerdam. Wat je dan gaat zien is dat de mensen die daarbij betrokken zijn de ene kant van extremisme opzoeken of de andere kant, waardoor de haat alleen maar groter gaat worden.
Molukkers en Marokkanen gaat over het algemeen niet zo goed samen. Net zoals Marokkanen en Somaliers geregeld met elkaar op de vuist gaan.
quote:Die parkeerplaatsen mijd je gewoon. Triest, want ze zijn toch bedoeld om te parkeren of om wat te eten gedurende een autorit.
Op donderdag 1 mei 2003 22:05 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dus zoveel overlast heb je er niet van, als je dat niet kunt.
quote:Jij mag best zeggen dat hetero's wat jou betreft geen kinderen mogen krijgen.
Op donderdag 1 mei 2003 22:06 schreef SCH het volgende:[..]
Hoe zou je dat vinden als ik dat over jou zeg?
quote:Pim Fortuyn was ook tegen het homo huwelijk en terecht al die justitie ambtenaren hadden beter kunnen worden in gezet om op een goede manier de canabis te legaliseren... Pim vond dat je als homo lekker in een schommel moest worden gehangen en niet als een soort hetero stel thuis op de bank moet zitten...
Maar goed persoonlijk denk ik, nu het er is moet het maar blijven...
quote:Ik ben zwevende kiezer, maar CDA sluit ik nooit uit als partij.
Op donderdag 1 mei 2003 22:05 schreef Nyrem het volgende:[..]
Je stemt CDA toch? Dan snap ik je homo-gerichtheid wel ja.
quote:Er zijn net zoveel parkeerplaatsen voor hetero-sex. Dus het aantal overlastplekken kun je gelijk stellen. Waar blijft dan je bewering dat je van homo's meer last hebt?
Op donderdag 1 mei 2003 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die parkeerplaatsen mijd je gewoon. Triest, want ze zijn toch bedoeld om te parkeren of om wat te eten gedurende een autorit.
quote:Ik weet ook bijvoorbeeld dat normaal reageren jouw wat lastig afgaat. Maaruh ik geloof niet in God als je daar soms op aanstuurt.
Op donderdag 1 mei 2003 22:06 schreef Nyrem het volgende:[..]
Je weet ook alles he; weet je zeker dat je niet god bent?
quote:Die uiterst lange autoritten van Leerdam naar ?
Op donderdag 1 mei 2003 22:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Die parkeerplaatsen mijd je gewoon. Triest, want ze zijn toch bedoeld om te parkeren of om wat te eten gedurende een autorit.
Parkeer je je auto, en tolerant als je bent; geniet van je het aanzicht der liefde. Bedenk jezelf dat liefde iets mooi is; ook op een parkeerplaats.
(al bedrijf ik liever de liefde in een bed; maar dat is weer iets anders)
quote:") Ik wou eigenlijk net de opmerking plaatsen: Wat zal dit topic morgenochtend leeg zijn
Op donderdag 1 mei 2003 22:08 schreef Kozzmic het volgende:
Maak gerust dit topic offtopic vol, echter een deel 2 lijkt mij niet wenselijk. Aanstaande dinsdag mag er verder worden gepraat over alle gevoelens m.b.t. Fortuyn en de moord op hem.
quote:Ja? Graag een bronnetje...
Op donderdag 1 mei 2003 22:08 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Er zijn net zoveel parkeerplaatsen voor hetero-sex.
quote:www.parkingsex.nl
Op donderdag 1 mei 2003 22:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ja? Graag een bronnetje...
quote:Nou, als ik een paar uur in de auto zit dan stop ik weleens onderweg om wat te eten of om even de benen te strekken.
Op donderdag 1 mei 2003 22:09 schreef Nyrem het volgende:[..]
Die uiterst lange autoritten van Leerdam naar ?
Waarbij men door onherbergzaam gebied moet?
quote:Ik vroeg een bronnetje, niet een of andere betaalsite.
Op donderdag 1 mei 2003 22:10 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |