Ik loop wel redelijk vaak langs de ako en wat zag mijn oog daar; het homo blad Expres Zo met op de cover Jamai met als ondertitel 'ik val op halfbloedjes' (als ik het goed heb gezien)... Tja wat moet je daar nou van denken?
Heeft iemand dat blad toevallig? Beleeft Jamai zijn coming out in dat blad? Niet echt snugger om op het moment dat Nederland twijfelt aan je geaardheid op de voorkant van een homoblad te gaan staan... beetje dom Jamai
quote:Waarom kijk je dat tijdschrift niet ff in bij de AKO? Of ben je bang om voor homo aangezien te worden
Op woensdag 30 april 2003 15:35 schreef MikeyMo het volgende:
tja dit kan in RLS, Muz of Sex daar het om een muziekant uit een RLS zijn sexuele voorkeur gaat. Let the Mods decide is mijn mening dan maarIk loop wel redelijk vaak langs de ako en wat zag mijn oog daar; het homo blad Expres Zo met op de cover Jamai met als ondertitel 'ik val op halfbloedjes' (als ik het goed heb gezien)... Tja wat moet je daar nou van denken?
Heeft iemand dat blad toevallig? Beleeft Jamai zijn coming out in dat blad? Niet echt snugger om op het moment dat Nederland twijfelt aan je geaardheid op de voorkant van een homoblad te gaan staan... beetje dom Jamai
quote:Maar dit zegt niks.
Amai Jamai! "Kleding shoppen in de Rotterdamse Koopgoot, héérlijk!"
Vroeger was hij de pispaal van de klas, nu is hij vooral cool. De tijd dat de zestienjarige Jamai uit Idols vanwege zijn flierefluitersmentaliteit voor homo werd uitgescholden, is definitief voorbij. Tegenwoordig maakt hij daarmee juist de blits.
quote:Nina Brink...
Op woensdag 30 april 2003 15:43 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
aaaaaaaaaargggg die duimen
quote:Ik snap niet dat iemand moeilijk kan doen over zijn duimen. Heb je die kop al eens bekeken.
Op woensdag 30 april 2003 15:43 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
aaaaaaaaaargggg die duimen
quote:
Op woensdag 30 april 2003 15:45 schreef bowie het volgende:[..]
Ik snap niet dat iemand moeilijk kan doen over zijn duimen. Heb je die kop al eens bekeken.
Als ik ooit op jongens zou vallen dan zou Jamai wel de allerlaatste persoon zijn die ik aantrekkelijk zou vinden.
quote:Precies, het blijft een kutnummer.
Op woensdag 30 april 2003 15:46 schreef MUUS het volgende:
Homo, hetero, bi....lekker belangrijk..
quote:ik heb da blad gelezen met die cover (ook maar uit nieuwsgierigheid door die cover) en daarin gign hetniet over of hij homo was, meer over idols, en omdat idols blijkbaar veel werd gekeken door homos enzo, hebben ze dat interview gehouden...
Op woensdag 30 april 2003 15:35 schreef MikeyMo het volgende:
tja dit kan in RLS, Muz of Sex daar het om een muziekant uit een RLS zijn sexuele voorkeur gaat. Let the Mods decide is mijn mening dan maarIk loop wel redelijk vaak langs de ako en wat zag mijn oog daar; het homo blad Expres Zo met op de cover Jamai met als ondertitel 'ik val op halfbloedjes' (als ik het goed heb gezien)... Tja wat moet je daar nou van denken?
hij zal nog steeds hetero zijn ofzo
quote:Ik loop altijd langs de AKO 's ochtends... ik zie dat blad vanuit de deuropening elke dag als ik er langs loop, maar ik ga daar nooit naar binnen.
Op woensdag 30 april 2003 15:38 schreef amnesiac het volgende:[..]
Waarom kijk je dat tijdschrift niet ff in bij de AKO? Of ben je bang om voor homo aangezien te worden
quote:Dat is dom als hij uitgebreid relaties heeft met vrouwen zodat zijn heteroseksualiteit overduidelijk is daar er nogal wat twijfel was tijdens Idols.
Op woensdag 30 april 2003 15:37 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom is dat dom, hij mag zijn geaardheid toch wel tonen?
Kijk als hij niet homo is of iig niet wilt dat heel Nederland weetr dat hij homo is, dan moet hij niet op de cover van een homoblad gaan staan...
quote:schatje
Op woensdag 30 april 2003 15:53 schreef schatje het volgende:
Alsof het schande zou zijn als je op de voorkant staat van zo'n blad.
mjwa dr worden idd alleen maar opmerkingen gemaakt over dat ie homo is OMDAT ie bij de expreszo op de voorkant staat, maar wat voor argumentatie zit er voor de rest achter? waar maak je je dan druk om...
quote:Eerder z'n management dan niet denk... die bepalen toch enigzins de interviews...
Op woensdag 30 april 2003 15:55 schreef schatje het volgende:
Het boeit Jamai zelf kennelijk dus niet.
wellicht dat ze er van uitgaan dat er voor Jamai een behoorlijke fanbase te vinden is in de gayscene
Hij zal hier ongetwijfeld een hoop doekoe voor gekregen hebben
quote:hij lijkt me meer het type kussenbijter
Op woensdag 30 april 2003 15:37 schreef MrAbagnale het volgende:
jamai de kontebonker
quote:Met zo'n gebit heb ik medelijden met het kussen
Op woensdag 30 april 2003 16:10 schreef Vibromass het volgende:[..]
hij lijkt me meer het type kussenbijter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |