Keurig in een rijtje graszaadjes gelegd, beetje aarde erover, aarde aangerold, beetje natgemaakt, keurig zoals op het pak zaadjes vermeld stond.
Vanmorgen ging ik in de tuin kijken om te zien of het goed met de zaadjes ging en ze waren allemaal op een hoopje gespoeld
quote:plak ze ook vast dan
Op zondag 27 april 2003 23:11 schreef just me het volgende:
Ik had er zo mijn best opgedaan en nu zijn ze bijna allemaal weggespoeld door die stomme regenKeurig in een rijtje graszaadjes gelegd, beetje aarde erover, aarde aangerold, beetje natgemaakt, keurig zoals op het pak zaadjes vermeld stond.
Vanmorgen ging ik in de tuin kijken om te zien of het goed met de zaadjes ging en ze waren allemaal op een hoopje gespoeld
quote:en nou heb ik nog steeds een kale plek
Op zondag 27 april 2003 23:14 schreef Barb het volgende:
Jij en je tuin, je blijft bezig hé,.
verdorie uitgeschoten; heb nu een hele kale
quote:bedankt voor de tip.. anders had ik weer een topic kunnen openen: mijn plastic is gescheurd
Op zondag 27 april 2003 23:15 schreef Maanvis het volgende:
Doorzichtig plastic eroverheen spannen, en oppassen dat dat niet scheurt met de wind enzo
quote:plas tic. Scheur. just me, je doet het erom.
Op zondag 27 april 2003 23:18 schreef just me het volgende:
bedankt voor de tip.. anders had ik weer een topic kunnen openen: mijn plastic is gescheurd
quote:
Op zondag 27 april 2003 23:23 schreef tong80 het volgende:[..]
plas tic. Scheur. just me, je doet het erom.
quote:wat voor zaadjes heb je dan gebruikt?
Op maandag 28 april 2003 11:29 schreef Juup© het volgende:
Ik heb mijn zaadjes voor de regen gezaait en nu komt het gras door
quote:Graszaad
Op maandag 28 april 2003 14:50 schreef just me het volgende:[..]
wat voor zaadjes heb je dan gebruikt?
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:19 schreef Juup© het volgende:[..]
Graszaad
Er schijnen veel verschillende soorten graszaden te zijn; ik heb zaad voor gras wat in de schaduw ligt. Ik had misschien beter ander graszaad kunnen kopen
quote:Heb jij het wel gedaan zoals het moest?
Op maandag 28 april 2003 16:21 schreef just me het volgende:[..]
![]()
Er schijnen veel verschillende soorten graszaden te zijn; ik heb zaad voor gras wat in de schaduw ligt. Ik had misschien beter ander graszaad kunnen kopen
quote:ik heb ook GAMMA graszaad mar ik denk dat ik er zo wat aarde overheen ga strooien; volgens de gebruiksaanwijzing hoefde dat niet maar ik ga maar eens lekker eigenwijs doen!
Op maandag 28 april 2003 16:25 schreef Juup© het volgende:[..]
Heb jij het wel gedaan zoals het moest?
Ik heb gewoon GAMMA graszaad voor speelgazon (hoeft er maar een jaartje te liggen en dan gaat de gehele achtertuin op schop).
Heb het precies volgens de gebruiksaanwijzing gedaan en zaad ligt goed tussen en onder het zand en komt nu door
quote:van graszaadjes strooien krijg je geen vieze handen hoor!!
Op maandag 28 april 2003 16:27 schreef TuttiFrutti het volgende:
Volgens mij vind ik dit topic smeriger dan hij werkelijk is
Wou ik net posten dat dat heel verstandig was om te doen maarja...daar gaat het blijkbaar niet over
quote:dan had ik wel in sexualiteit gepost
Op maandag 28 april 2003 18:42 schreef Lecrammus het volgende:
Bij het zien van de topic titel kreeg ik het idee dat je je eigen zaad had weggespoeld door het doucheputje oid...}:OWou ik net posten dat dat heel verstandig was om te doen maarja...daar gaat het blijkbaar niet over
quote:Daarom heb ik het vandaag nog een keertje gedaan
Op maandag 28 april 2003 19:05 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Dan doe je het toch echt niet goed
quote:hahahahahaha dat kunnen de buren van mijn tuin zeggen
Op maandag 28 april 2003 22:03 schreef Summertime het volgende:
Het gras zaL altijd groener zijn aan de andere kant.........
quote:Had dan ook een grasmat gekocht!
Op maandag 28 april 2003 16:38 schreef just me het volgende:[..]
ik heb ook GAMMA graszaad mar ik denk dat ik er zo wat aarde overheen ga strooien; volgens de gebruiksaanwijzing hoefde dat niet maar ik ga maar eens lekker eigenwijs doen!
quote:Had dat dan ff eerder gezegd
Op dinsdag 29 april 2003 03:27 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Had dan ook een grasmat gekocht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |