abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:08:04 #76
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_10721922
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:09 schreef viperrr het volgende:
bump
[..]

Ik wil graag een losse pot kopen om het uit te proberen, in welke winkel kan ik die halen

Bij reformzaken of bij Perry Sport, alleen is 't daar wel duurder dan via internet...
You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 23:12:34 #77
49204 BrainFuel
no pain...no gain...
pi_10722054
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:09 schreef viperrr het volgende:
bump
[..]

Ik wil graag een losse pot kopen om het uit te proberen, in welke winkel kan ik die halen

Sportsworld

-edit- of natuurlijk bij elke willekeurige sportschool...

pi_10787925
quote:
Op maandag 28 april 2003 17:29 schreef SKiLZ het volgende:
Is het verstandig wanneer je aan Fitness én Vechtsport doet om extra eiwitten of aminozuren in te nemen?

Aangezien ik geen bodybuilder ben, maar wel wat gespierder wil worden voor mijn vechtsport, heeft het dan effect als ik bijvoorbeeld alleen op de trainingsdagen ná de training aminozuren of eiwitten inneem voor de aanvulling van m'n eiwitvoorraad? Dit in verband met de hoge kosten bij dagelijks gebruik.

Eiwitsuppletie is vaak nutteloos, tenzij je zware krachttraining verricht. Ikzelf doe setjes van 15 reps. Voornamelijk verbrand je koolhydraten en eventueel vetten. Eiwit wordt pas in een uiterste geval verbruikt. Zorg dat je DIRECT na je training bananen eet, bruin brood, pasta etc. Koolhydraten zijn in eerste instantie het belangrijkst. Een uur later eiwitten (melk, yoghurt, kaas, ei)
pi_10787955
Ik ben deze week begonnen met creatine te gebruiken. 3x 5 gram per dag, en volgende week 5 tot 10 gram per dag.

Sinds ik het gebruik moet ik als een m*******therf****cker zweten!!! Echt niet meer normaal. Komt dit door de creatine, of door het warme weer van de afgelopen dagen.

Hoeveel water moet ik trouwens drinken als ik creatine gebruik? Ik zit nu op 2 liter per dag ongeveer.

pi_10803350
quote:
Op zaterdag 31 mei 2003 12:56 schreef belikewater het volgende:
Ik ben deze week begonnen met creatine te gebruiken. 3x 5 gram per dag, en volgende week 5 tot 10 gram per dag.

Sinds ik het gebruik moet ik als een m*******therf****cker zweten!!! Echt niet meer normaal. Komt dit door de creatine, of door het warme weer van de afgelopen dagen.

Hoeveel water moet ik trouwens drinken als ik creatine gebruik? Ik zit nu op 2 liter per dag ongeveer.

Volgens mij kan je wel naar 3a4 liter toe.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_11037579
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:53 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Half om half.

Een gedeelte is verboden, de nieuwere nog niet, omdat die simpelweg nog niet op de zwarte lijst gezet zijn (bureaucratie).

Mr. J,
Zou je me kunnen vertellen welke diegene zijn die nog niet verboden zijn?
Is dat misschien 4AD of 1AD of 1T?

Thnx

woensdag 11 juni 2003 @ 18:12:50 #82
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_11039185
As far as I know, alle 3 toch wel in Nederland.

Het gaat dus niet precies om het product, maar meer op de chemische samenstelling daarvan (de basis althans).

In de VS zijn pro hormonen wel gewoon verkrijgbaar. Eventueel kan je ze daar bestellen en ze 'vitamines' op de verpakking laten zetten. Maar dan nog is de kans dat het niet door de douane komt aanwezig.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_11039697
Ja maar je zei dat een gedeelte nog niet verboden is...welke behoren dan daartoe
  woensdag 11 juni 2003 @ 23:38:00 #84
19479 Mr.J
pi_11047285
Dat moet ik dus navragen.

Maar dan nog, eraan komen is moeilijk.

Wat wil je dan precies? 'Iets' gebruiken om snel te groeien maar wel te kunnen claimen dat je natural bent?

Ik heb geen idee hoe oud je bent, wat je stats zijn, hoelang je al traint, hoe goed je voedingsschema is en wat voor supps je al gebruikt hebt.

Misschien dat je die kan posten samen met wat je met die 'nog-niet-geklassificeerde-prohormonen' wilt bereiken?

pi_11095856
Ik weet niet of dit in het bodybuilding- of fitnesstopic moet. Het zit er denk ik een beetje tussenin .

M'n vraag is hoeveel gewicht er zo gemiddeld gebruikt wordt op het buikspierapparaat (zo'n bankje dat iets naar beneden kan worden geheld en waar je je benen vast kunt zetten). Zelf doe ik het aantal kilo's waarbij ik zo'n 12 keer heen-en-weer kan. Op het moment is dat 20kg.

zaterdag 14 juni 2003 @ 17:18:04 #86
19479 Mr.J
pi_11107874
Buik doe ik tussen de 15 en 30 reps, afhankelijk van de oefening.

Gewicht dus daarop afstemmen, en je niet blind staren op de hoeveel kg. Dan moet je fitness/bb opgeven en powerlifter worden.

pi_11109732
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:18 schreef Mr.J het volgende:
Buik doe ik tussen de 15 en 30 reps, afhankelijk van de oefening.

Gewicht dus daarop afstemmen, en je niet blind staren op de hoeveel kg. Dan moet je fitness/bb opgeven en powerlifter worden.

Maar ik heb juist altijd begrepen dat je voor een groei van spieren tussen de 8 en 12 reps moet zitten. Waarom dan nu opeens tussen de 15 en 30?
  zaterdag 14 juni 2003 @ 23:22:03 #88
19479 Mr.J
pi_11114070
Buik is net een iets andere spiergroep.

Kuiten en onderarm hebben ook meer reps nodig. (12 ofzo ipv 8)

pi_11233294
Effe een vraagje, ik doe nu zo'n 7 maanden aan krachttraining en ben o zich best aardig vooruit gegaan maar sta de laatste tijd redelijk stil.

Nu zat ik te denken om creatine te gaan nemen om de groei wat te stimuleren. Nu is mijn vraag. Zijn er veel verschillen in de verschillende merken want ik zie overal creatine te koop maar steeds een andere producent. Wat is volgens jullie de beste in het geval dat er verschil mocht zijn en is het verstandig om er nog iets van weight gainer naast te nemen aangezien ik vrij dun ben.

vrijdag 20 juni 2003 @ 01:20:29 #90
20725 masterblaster
NO PAIN NO GAIN!
pi_11236891
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:50 schreef erikh het volgende:
Effe een vraagje, ik doe nu zo'n 7 maanden aan krachttraining en ben o zich best aardig vooruit gegaan maar sta de laatste tijd redelijk stil.

Nu zat ik te denken om creatine te gaan nemen om de groei wat te stimuleren. Nu is mijn vraag. Zijn er veel verschillen in de verschillende merken want ik zie overal creatine te koop maar steeds een andere producent. Wat is volgens jullie de beste in het geval dat er verschil mocht zijn en is het verstandig om er nog iets van weight gainer naast te nemen aangezien ik vrij dun ben.

www.dutchbodybuilding.com
  vrijdag 20 juni 2003 @ 11:23:11 #91
19479 Mr.J
pi_11241395
Spam?

Maar ff wat meer behulpzamere info mag wel hoor! Anders kan je net goed deze topics redirecten naar dbb.com.

quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:50 schreef erikh het volgende:

Tja, na verloop van tijd komen we allemaal op een plateau te zitten. Dit niet voor altijd, maar je zit er wel ff op. Hier haken veel mensen af of gaan ze gekke dingen doen (AAS). Ga gewoon dat dus niet doen en ga dus wel lekker door met trainen!

Creatine kan je denk ik wel gebruiken. Evfenals een WeightGainer.

Voor exacte vergelijkingen kan dus wel kijken op bovenstaande link.

pi_11242160
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:23 schreef Mr.J het volgende:
Spam?

Maar ff wat meer behulpzamere info mag wel hoor! Anders kan je net goed deze topics redirecten naar dbb.com.
[..]

Tja, na verloop van tijd komen we allemaal op een plateau te zitten. Dit niet voor altijd, maar je zit er wel ff op. Hier haken veel mensen af of gaan ze gekke dingen doen (AAS). Ga gewoon dat dus niet doen en ga dus wel lekker door met trainen!

Creatine kan je denk ik wel gebruiken. Evfenals een WeightGainer.

Voor exacte vergelijkingen kan dus wel kijken op bovenstaande link.

Ok thanks, het is sowieso niet mijn bedoeling om anabolen te nemen ofzo maar aangezien ik een hoop mensen ken die creatines gebruiken en dus best aardig groeien leek het me wel wat. Ikwil in ieder geval geen extreme middelen hoeven nemen of wat dan ok. Mijn gezondheid is me meer waard.

[Dit bericht is gewijzigd door erikh op 20-06-2003 12:02]

pi_11246923
wat vonden jullie eigenlijk van deze site die aan het begin een keer gepost is??:

http://www.fitness-island.com/

vrijdag 20 juni 2003 @ 14:55:21 #94
19479 Mr.J
pi_11246943
Leuk ja.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 22:01:41 #95
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_11354335
kick
aka Man-Mountain
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:17:56 #96
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11356621
Ik doe ook al een tijd(je) aan fitnessen, in principe mag ik maar 1x in de week fitnessen
(vanwege het gekozen abonnement) echter ga ik de laatste periode wat vaker in de week fitnessen. De laatste weken zit ik behoorlijk veel in het zgn. krachthonk, en dit gaat ook best wel goed.

Echter heb ik na het sporten (dezelfde dag vaak nog) allemaal rode vlekjes/puntjes op een deel van mijn arm, ik krijg deze vlekjes vooral na het trainen van de bi(y)ceps.

=> Wat zijn dit nu precies voor rode vlekjes? Het lijken mij gescheurde weefsels o.i.d.
=> En hoe gevaarlijk is dit? Op het moment dat de rode vlekjes weer verdwenen zijn
(na 2 dagen ongeveer) ga ik pas weer sporten, dus er zit wel een rust periode in.
=> Is dit het gevolg van te zwaar trainen? of hoeft dit niet perse te maken te hebben met te zwaar trainen?

In het grote rondje zitten vaak rode vlekjes (hele kleine rode puntjes om precies te zijn) het zijn er niet extreem veel maar ze zitten er wel.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reply's / hulp / advies etc. (alvast bedankt!)

[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 25-06-2003 00:43]

woensdag 25 juni 2003 @ 10:07:03 #97
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_11362293
Klinkt als gescheurd weefsel ja, je spieren groeien sneller dan je huid kan bijbenen. Maar meestal zie je dat in de vorm van strepen. Ik zelf heb ze ook in lichte mate, hele kleine streepjes/kruisjes op sommige plekken. Anderen hebben het soms heel erg, dan zie je echt hele grote strepen. Meer zink tot je nemen schijnt te helpen en er zijn nog wat andere methoden.
aka Man-Mountain
  woensdag 25 juni 2003 @ 12:29:16 #98
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11365236
Tnx! Bij mij zijn het echt puntjes, dus niet de strepen/kruisjes waar jij het over hebt.
Ik begrijp uit de volgende tabel dat Zink / Borium ook in melk zit. De komende periode zal ik wat meer Zink in nemen, zodat de groei van mijn spieren weer synchroon gaat lopen met de groei van mijn huid.
quote:
Borium is vooral te vinden in groenten, noten en zuivel.
Hier volgt een overzicht van de hoeveelheid borium die in een aantal afzonderlijke produkten aanwezig is:
code:

Bron      B (mg/g)      Borium/produkt*
Volle melk      1,1      1,1 mg/l
Rode kool      0,0025      0,25 mg/100 g
Walnoten      0,0076      0,76 mg/100 g
Boriumcitraat      17      bv. 1 mg/tablet

zaterdag 28 juni 2003 @ 12:44:16 #99
20725 masterblaster
NO PAIN NO GAIN!
pi_11428743
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:07 schreef Doctor_Bara het volgende:
Klinkt als gescheurd weefsel ja, je spieren groeien sneller dan je huid kan bijbenen. Maar meestal zie je dat in de vorm van strepen. Ik zelf heb ze ook in lichte mate, hele kleine streepjes/kruisjes op sommige plekken. Anderen hebben het soms heel erg, dan zie je echt hele grote strepen. Meer zink tot je nemen schijnt te helpen en er zijn nog wat andere methoden.
Hah, ik zelf heb er enorm last van ja..

niks aan te doen schijt erop

zaterdag 28 juni 2003 @ 12:45:21 #100
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_11428755
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 12:44 schreef masterblaster het volgende:

[..]

Hah, ik zelf heb er enorm last van ja..

niks aan te doen schijt erop

ja, als je een wat donkere huid hebt zie je minder dus je kan ook gaan zonnebanken
aka Man-Mountain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')