quote:ik weiger naar posticons te kijken, ik haat ze
Op woensdag 11 juni 2003 21:16 schreef olavski het volgende:[..]
and next time watch my posticons
Deze mag wel dicht omdat ik een ander topic over het vertrek van Del Bosque heb geopend
quote:Een goedenmorgen actie van mijn kant ...
Op dinsdag 24 juni 2003 06:07 schreef amnesiac het volgende:
Del Bosque vreest vertrek bij Real MadridDeze mag wel dicht omdat ik een ander topic over het vertrek van Del Bosque heb geopend
quote:thnx
Op dinsdag 24 juni 2003 06:13 schreef Atrimar het volgende:[..]
Een goedenmorgen actie van mijn kant ...
quote:Beetje erg onzinnig om er een apart topic voor te openen eigenlijk (zo kom je wel aan de grotere aantallen...). Kon veel beter in dat topic dat jezelf had geopend, want het is gewoon het vervolg opdezelfde discussie waardoor hetzelfde weer gezegd kan worden als in het eerste deel. Alleen de titel moest bijgesteld worden.
Op dinsdag 24 juni 2003 06:07 schreef amnesiac het volgende:
Del Bosque vreest vertrek bij Real MadridDeze mag wel dicht omdat ik een ander topic over het vertrek van Del Bosque heb geopend
Volgende keer liever geen nieuw topic openen als het niet nodig is. Ik laat het nu gewoon maar zoals het is...
quote:Done.
Op donderdag 26 juni 2003 21:56 schreef DutchGooner het volgende:
Kan die titel nu niet aangepast worden?FOK adopteert Carlisle?
quote:Heb er effe voor de volledigheid FC achter gezet
Op donderdag 26 juni 2003 22:01 schreef golfer het volgende:[..]
Done.
Leuk als we ooit een linkje sturen naar Karlislu FC.
Or Carlisle FC. For the English.
--------------------------------------------------------------------------------
De garoeten van de sleutelkoning.
mitt mag die ene lekker op slot zetten, doe ik de rest intussen even.
Op zaterdag 28 juni 2003 02:07 schreef tong80 het volgende:
Door golfer (Moderator) - zaterdag 28 juni 2003 02:05--------------------------------------------------------------------------------
De garoeten van de sleutelkoning.
mitt mag die ene lekker op slot zetten, doe ik de rest intussen even.
Op zaterdag 28 juni 2003 02:39 schreef golfer het volgende:[..]
Quoten leer je nog wel eens en als je FB hebt op iets in Sport, moet je het natuurlijk niet in het VBL-FB-topic plaatsen.
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 02:43 schreef tong80 het volgende:
OK.
quote:[FB] Geef die mod een elleboog.
Op zaterdag 28 juni 2003 02:44 schreef golfer het volgende:[..]
Zo goed ?
quote:
Op zondag 29 juni 2003 02:22 schreef olavski het volgende:
golfer
trusteh en hopelijk straks zonder kater weer op
Ze hebben besloten zich van ons aller Carlisle af te keren en voor d'r eigen tosser club te gaan;Darlington.
Dit moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten maar zouden jullie beide heren willen verzoeken een eigen topic te laten openen ipv ons schitterende topic te vervuilen met hun "club"
mvg,
DutchGooner
quote:Ik heb ze al naar een toepasselijk topic verwezen
Op zondag 29 juni 2003 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Geachte heren mods,
Zoals inmiddels wel bekend is hebben de heren poepoog en zjroentje een pact gesloten.Ze hebben besloten zich van ons aller Carlisle af te keren en voor d'r eigen tosser club te gaan;Darlington.
Dit moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten maar zouden jullie beide heren willen verzoeken een eigen topic te laten openen ipv ons schitterende topic te vervuilen met hun "club"
mvg,
DutchGooner
quote:Homo.
Op zondag 29 juni 2003 20:03 schreef Doc het volgende:[..]
Ik heb ze al naar een toepasselijk topic verwezen
quote:Goh, je hebt een coming out en begint maar naar me te knipogen. Ik moet je teleurstellen...
Op zondag 29 juni 2003 20:52 schreef zjroentje het volgende:[..]
Homo.
quote:You wish.
Op zondag 29 juni 2003 21:42 schreef Doc het volgende:[..]
Goh, je hebt een coming out en begint maar naar me te knipogen. Ik moet je teleurstellen...
quote:O sorry, het was SCH waar je naar knipoogte. Nou dat scheelt alweer voor je...
Op zondag 29 juni 2003 21:49 schreef zjroentje het volgende:[..]
You wish.
quote:en dat willen we ook zo houden
Ja, we gaan hier even een beetje allerlei mensen zonder verstand van zaken aanmoedigen om ons forum-onderdeel te komen vergallen.
in het kader van 'geef die mod een compliment' toch in dit topic geplaatst.
Neem bijvoorbeeld dit:
quote:Misschien niet echt opmerkelijk, of voor iedereen interessant, maar het toont wel aan dat er berichten bestaan die op dit moment nergens anders gemeldt kunnen worden. Ik kan nog talloze andere berichten vinden die nergens gemeldt kunnen worden, of er moet, zoals ik al eerder aangaf speciaal een topic voor geopend worden. Mijn topic leukt mij juist handig voor het algemenere nieuws wat je nergens anders kwijt kunt. Dat nieuws is er wel degelijk zoals ik hierboven laat zien.
Marquez overvallen in MexicoMEXICO-STAD, 3 juli 2003 18:30 - Drie internationals van de Mexicaanse ploeg zijn in Mexico-Stad overvallen en zelfs enkele minuten gegijzeld door bewapende mannen. Een van de drie spelers was aanvoerder Rafael Marquez, die deze dagen in onderhandeling is met Barcelona. De verdediger van Monaco reed samen met Pavel Pardo en Oswaldo Sanchez in een taxi naar de luchthaven van Mexico-Stad, toen bij een stoplicht gewapende mannen het voertuig binnendrongen. Een man richtte en pistool op het gezicht van Marquez en ontnam hem zijn dure horloge. Daarna ging het drietal naar de luchthaven om vervolgens naar Acapulco te vliegen voor een trainingskamp met de nationale ploeg. Mexico neemt in de komende weken deel aan de CONCACAF Gold Cup,
waarin Brazilie en Hinduras in de eerste ronde de tegenstander is.Bron: www.voetbalonline.nl
Daarvoor zijn zat andere sites al, waar jij die berichten ook vandaan haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |