abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9920902
Nummer 10 alweer om verder mee te gaan.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_9920946
Waarom gaat nummer 9 niet automatisch op slot na 255 posts?
Heb ik iets gemist?
pi_9921131
Echt vaag, ik zal hem wel op slot doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_9921310
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:57 schreef Lucille het volgende:

[..]

Diep respect.
Kamfer schijnt zo'n middeltje te zijn om je huid onder je voeten harder te maken.

Yepz. Ik ga komende week meteen een flaconnetje kamferspiritus halen. Het is het proberen waard.
  maandag 21 april 2003 @ 21:00:53 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9921868
Hai... Heb lekker een dagje gezeild vandaag... er was geen wind, maar met dit weer een beetje ronddobberen met een wijntje en een toastje is ook in het geheel niet verkeerd! (Beats "het verstevigen van je opperhuid", if you ask me ).

Koninginnenach... blech, daar ging ik vroeger wel naar toe, maar de laatste jaren werd het steeds drukker, onvriendelijker en agressiever... Niets voor mij!
Wellicht wordt het koninginnesalsa voor mij...

Sweetsixteen, ik was ook één van die mensen die alleen met kerst of iets anders speciaals naar de kerk ging (nu ga ik helemaal niet meer). De andere kant van het verhaal: ik had juist altijd de schurft aan mensen die zo hautain keken omdat ze iedere week kwamen. Ik had gewoon niet de behoefte iedere week te gaan, iedereen beleeft zijn geloof nu eenmaal op zijn eigen manier. En zolang iedereen zich respectvol gedraagt, moet dat ook zeker kunnen, imho.

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_9924162
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:00 schreef Hik het volgende:

Sweetsixteen, ik was ook één van die mensen die alleen met kerst of iets anders speciaals naar de kerk ging (nu ga ik helemaal niet meer). De andere kant van het verhaal: ik had juist altijd de schurft aan mensen die zo hautain keken omdat ze iedere week kwamen. Ik had gewoon niet de behoefte iedere week te gaan, iedereen beleeft zijn geloof nu eenmaal op zijn eigen manier. En zolang iedereen zich respectvol gedraagt, moet dat ook zeker kunnen, imho.

Je moet het allemaal zelf weten natuurlijk, maar ik voel me niet op mijn gemak om daar in mijn eentje te zitten tussen al die groepen mensen, ik beleef mijn geloof liever met minder mensen. Het liefst alleen.
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 21 april 2003 @ 22:35:39 #7
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_9924237
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

(..)
Het liefst alleen.

Ik wou dat iedereen er zo over dacht !
Ik woon naast een kerk, dus uitslapen was er weer niet bij deze dagen ...
zonnig Brasil
  maandag 21 april 2003 @ 22:35:47 #8
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_9924243
Zo net weer terug van een dagje Scheveningen.
Lekker zonnetje, bij het strandpaviljoen was het prima toeven in het warme voorjaarszonnetje.
Explore the World
pi_9924686
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:35 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ik wou dat iedereen er zo over dacht !
Ik woon naast een kerk, dus uitslapen was er weer niet bij deze dagen ...

Dat vind ik dan ook wel een nadeel, bij ons hoor je het ook supergoed.
Ik vind niet dat het zo uitbundig moet allemaal, maar daar is dit topic niet voor.

Ik ga morgen naar Shakira

pi_9925296
quote:
Op maandag 21 april 2003 22:35 schreef bluesparkle het volgende:
Zo net weer terug van een dagje Scheveningen.
Lekker zonnetje, bij het strandpaviljoen was het prima toeven in het warme voorjaarszonnetje.
Was het niet verschrikkelijk druk in Scheveningen??
Ik ben niet verder gekomen dan een fietstochtje naar de Praxis en de Intratuin en vanavond 2 (!) keer naar mn ouders. Bij mn ouders aangekomen kwam ik nl tot de conclusie dat ik nog iets vergeten was. Dus dat heb ik toen nog maar even gehaald.

En net nog even wat voorbereidingen getroffen voor het eten van morgen, een paar collega's komen eten en anders blijf ik op en neer vliegen na het werk!

pi_9925400
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En net nog even wat voorbereidingen getroffen voor het eten van morgen, een paar collega's komen eten en anders blijf ik op en neer vliegen na het werk!

oh leuk, wat ga je maken?
pi_9926140
Tomaten creme soepje
en pasta primavera (iets met groene groente dus)
en als toetje trifle
Dus niet zo ingewikkeld, maar wel met een flinke lijst aan eisen waar het aan moest voldoen!
- geen vlees
- geen vis
- geen noten
- geen kaas
- geen chocolade
- geen spruitjes
- geen gelatine
- geen kaneel
En dan moet het ook niet al te ingewikkeld zijn, want ze komen gelijk mee uit het werk!
pi_9926199
Jeetje wat een kieskeurige dozen, je moet gewoon eten wat de pot schaft, alleen al de brutalitiet om zo'n lijstje mee te geven...
Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk.
Veel plezier, doe ze de groeten, ik ga nu slapen

Tabee

pi_9926202
Lekker hoor, wat is gelatine ook alweer?
pi_9926250
Slaap Lekker Sweetsixteen16, ik ga ook maar slapen.

Slaap lekker Liejannuh.

pi_9926396
Gelatine is van dat spul waar je pudding mee kunt maken, van dat dril spul. Zit iets dierlijks in en wil een van de dames dus niet eten!
En voor de noten en chocolade heb ik begrip, want degene die dat niet wil heeft migraine en dat schijn je daar sneller door te krijgen.
  dinsdag 22 april 2003 @ 08:22:49 #17
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9928115
Goeiemorgen, ik ga weer aan het werk. Fijne dag allemaal!

En sterkte met koken Liejannuh, wat een lijst!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 22 april 2003 @ 09:10:59 #18
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_9928519
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:25 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Was het niet verschrikkelijk druk in Scheveningen??

In een uurtje waren in Scheveningen en daar duurde het nog 1 uur en drie kwartier voor we een parkeerplaats hadden
Explore the World
pi_9928707
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:10 schreef bluesparkle het volgende:

[..]

In een uurtje waren in Scheveningen en daar duurde het nog 1 uur en drie kwartier voor we een parkeerplaats hadden

T is dan ook wel een echte typische activiteit voor de 2e paasdag.
pi_9928854
Gelatine kan afkomstig zijn van runderbeenderen (31 %), varkenszwoerd (42 %) en runderhuiden (27 %). Tis dus volledig dierlijk materiaal, niet iets voor de vegetarier. Helaas weten niet alle vegetariers dit en eten ze bijvoorbeeld wel winegums.
pi_9929164
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 09:44 schreef Lucille het volgende:
Gelatine kan afkomstig zijn van runderbeenderen (31 %), varkenszwoerd (42 %) en runderhuiden (27 %). Tis dus volledig dierlijk materiaal, niet iets voor de vegetarier. Helaas weten niet alle vegetariers dit en eten ze bijvoorbeeld wel winegums.
Hè bah....
pi_9929951
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 10:10 schreef Golfen het volgende:

[..]

Hè bah....

Niks mis mee hoor met gelatine.
Maar ja, zodra je weet wat je eet wordt het vaak al een stuk minder lekker. Lekkere frikandellen worden van slokdarmen en uiers gemaakt. Bloedworst met appeltjes in de koekepan is op z'n tijd ook lekker. Gefrituurde varkenshuid heb ik in Spanje gegeten, ook lekker hoor. Zure zult ben ik zelf niet zo'n liefhebber van, maar als je weet wat het is dan moet je het niet meer.
pi_9930651
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 10:58 schreef Lucille het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor met gelatine.
Maar ja, zodra je weet wat je eet wordt het vaak al een stuk minder lekker. Lekkere frikandellen worden van slokdarmen en uiers gemaakt. Bloedworst met appeltjes in de koekepan is op z'n tijd ook lekker. Gefrituurde varkenshuid heb ik in Spanje gegeten, ook lekker hoor. Zure zult ben ik zelf niet zo'n liefhebber van, maar als je weet wat het is dan moet je het niet meer.

Vandaar dat ik nooit frikandellen van mn moeder mocht eten. Als dat andere wat je op noemt trouwens ook niet. Wat we wel eten is lever.

T klinkt allemaal niet echt fijn nee. Maarja ik hoorde laast dat ik appelmoes ook allemaal troep zit, en dat die sinaasappelvelletjes in een jus'tje uit een pak gewoon van papier is gemaakt. Weet niet in hoeverre t allemaal klopt... maar ik drink en eet t niet meer.

pi_9934036
quote:
Op maandag 21 april 2003 20:21 schreef Lucille het volgende:
Waarom gaat nummer 9 niet automatisch op slot na 255 posts?
Heb ik iets gemist?

Dat verklap ik lekker niet!

pi_9934069
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 13:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat verklap ik lekker niet!

Weet jij er meer van dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties