abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9854244
Bron: Gamer.nl
quote:
Shigeru Miyamoto wist vandaag te bevestigden dat de GameCube versie van Mario Kart reeds voltooid is! Een vrij opvallende uitspraak gezien het feit dat er nog niets over de game is verschenen: geen screenshots, geen filmpjes en weinig tot geen concrete informatie.

Wel wisten we reeds dat Mario Kart geen online mogelijkheden zou gaan bevatten, iets wat toch wel in enige teleurstelling bij de fans resulteerde. Gelukkig kan je nog wel met z'n vieren op één GameCube de strijd aangaan. Ook kan je twee GameCube's aan elkaar koppelen en zo op twee TV's met z'n achten rondracen! Nu de game klaar is, is het alleen nog wachten op een releasedatum. Volgens Special Reserve zou het in juli reeds zo ver moeten zijn. We wachten af!
Four-player split-screen is very much in evidence, but that's not all. In a system similar to the PS2 i-Link, you'll be able to daisy-chain two 'Cubes together for eight-player action on two TVs. Still, the fact that we've seen no screenshots or video footage and heard no game information whatsoever does make us worry slightly. Finished? Good for you!

Deel hier je mario kart ervaringen uit, in afwachtingen op de GC versie

Vorige mario Kart Delen:

Super Mario Kart (SNES)

Super Mario Kart 64 (N64)

Mario Kart: Super Circuit (GBA)

pi_9854262
Ik maak er even een algemeen topic van.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9854284
Er is nog een beetje weinig (lees : helemaal niks) over Mario Kart te vinden...

Dus ik vind het wel een raar bericht!
En eerlijk gezegd geloof ik het ook niet zo, dat het spel ineens helemaal klaar is

pi_9854286
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik maak er even een algemeen topic van.
okay...

wel cool dat je straks met z'n 8en tegen elkaar kan karten....

vrijdag 18 april 2003 @ 10:55:25 #5
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_9855994
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 08:58 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

okay...

wel cool dat je straks met z'n 8en tegen elkaar kan karten....

Heb toch liever met 16en over internet, zo zonde,
Ik snap nintendo niet, dan doe je gewoon die online optie erbij, en mensen die het 'gevoel' daar niet bij hebben doen gewoon offline met vrienden, ik snap het echt niet hoor,
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_9857045
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 10:55 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Heb toch liever met 16en over internet, zo zonde,
Ik snap nintendo niet, dan doe je gewoon die online optie erbij, en mensen die het 'gevoel' daar niet bij hebben doen gewoon offline met vrienden, ik snap het echt niet hoor,

noujah ik was toch niet van plan om online te gaan, (ISDN) veels te langzaam dus ik mis het niet echt. En dit is een goed alternatief dacht ik zo....
  vrijdag 18 april 2003 @ 12:00:15 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9857458
Ik weet niet in hoeverre dit bericht waar is (ik bedoel, klaar zonder ook maar één screenshot te laten uitlekken ) en ik verwacht nog steeds dat hij wel online te spelen zal zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_9858628
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit bericht waar is (ik bedoel, klaar zonder ook maar één screenshot te laten uitlekken ) en ik verwacht nog steeds dat hij wel online te spelen zal zijn.
achja.. het is toch afwachten...

Weet er iemand welke characters je kan kiezen?

pi_9858706
bron : cubezone
quote:
[Nieuws] Mario Kart gereed en voor 8 spelers?

De lange stilte is eindelijk doorbroken: volgens diverse websites is Mario Kart voor de GameCube al af en is er een multiplayer in voor 8 spelers!

Gisteren dook dit nieuws al op, maar het klonk allemaal als een sterk verhaal dat je aan je vrienden in de kroeg vertelt. Mario Kart voor de GameCube zou al af zijn en in volledig speelbare versie op de E3 2003 getoond worden. Aangezien er nog helemaal geen screenshots of filmpjes zijn vrijgegeven, is dit op zijn minst opvallend te noemen.

Dezelfde berichten meldden dat er in Mario Kart een multiplayer mode voor 8(!) spelers in zal zitten. Geen online multiplayer mode dus, maar wel 8 spelers die tegen elkaar kunnen racen. Natuurlijk gaat dat moeilijk met 4 controllers op 1 GameCube, dus zou Nintendo besloten hebben om een systeem net als op de Playstation 2 zit (I-Link) over te nemen. Hierdoor kun je twee GameCubes met elkaar koppelen en zo zou een 8 speler mode mogelijk zijn.

We durven onze handen voor dit nieuws nog niet in het vuur te steken, maar we wilden jullie dit opvallende nieuws/gerucht toch niet onthouden.

Hoe dan ook, de E3 beurs geeft 100% zeker duidelijkheid. Half mei doen we er uitgebreid verslag van en zul je het meteen te weten komen op CubeZone!

het enigste wat we kunnen doen is wachten....
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:11:44 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9859099
Ik heb trouwens ook maar even Mario Kart 64 van Ebay geplukt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_9859159
Heel leuk spel, heb hem op de N64. Is vooral leuk met z'n 4en en dan battelen. Super.
pi_9859176
Het kan best dat er nog niets voor is verschenen, Nintendo is een meester in dingen geheim houden. Bovendien hoeven zij de development alleen maar in-house te houden (ze zijn zelf uiteraard de publisher) dus er zal nooit iets kunnen lekken.

Aan de ene kant begrijp ik het maar al te goed waarom Nintendo nu niet online wilt: XBox Live heeft nu zo'n hype, geen enkele reclamecampagne kan dat stoppen. Aan de andere kant is Mario Kart DE game om online mee te gaan!!! Om nu maar even snel een modem (adsl of course) uit te brengen zonder hype zou raar zijn, IMO kunnen ze beter de release van MK uitstellen totdat ie online kan (laten we zeggen tot eind dit jaar?).

Misschien langer wachten natuurlijk, maar vanuit het marketingoogpunt is dit een rare beslissing voor Nintendo. Iedereeen roept om MK online...

Def

pi_9859193
Ik vindt het spel maar niks
[14.gif]
  vrijdag 18 april 2003 @ 13:29:46 #14
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_9859461
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:16 schreef Chen het volgende:
Ik vindt het spel maar niks
*PETS*

Cunt!

pi_9859840
Hoe heet het eigenlijk ?

gewoon Mario kart zal het wel niet zijn...

pi_9859899
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 13:48 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe heet het eigenlijk ?

gewoon Mario kart zal het wel niet zijn...

geen idee... dacht Mario Kart GC
  vrijdag 18 april 2003 @ 20:22:59 #17
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9867321
ik kan niet wachten tot ik mario kart heb uitgeprobeerd
had als eerste spel mario kart 64 voor de n64, dus ben nogal nostalgisch hierover
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_9868239
Ik heb oa mario kart voor de gba, maar mijn vriend heeft dat heel veel gespeeld en heeft nu (bijna) onverslaanbare highscores er staan. Iemand enig idee hoe ik deze kan wissen zodat ik mn eigen highscores kan maken?

uiteraard heb ik al in het boekje gekeken en ik heb ook geprobeert om de scores te wissen door de gba uit te zetten tijdens het saven, maar dat werkte ook niet.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_9868293
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 21:09 schreef koei het volgende:
Ik heb oa mario kart voor de gba, maar mijn vriend heeft dat heel veel gespeeld en heeft nu (bijna) onverslaanbare highscores er staan. Iemand enig idee hoe ik deze kan wissen zodat ik mn eigen highscores kan maken?

uiteraard heb ik al in het boekje gekeken en ik heb ook geprobeert om de scores te wissen door de gba uit te zetten tijdens het saven, maar dat werkte ook niet.

Je kan het wissen door L, R, B, en Start tegelijk intedrukken als je je gba aanzet.

EDIT:
Best wel stom trouwens dat ze dat niet in de handleiding zetten...

pi_9868620
Zojuist via eBay gekocht!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 18 april 2003 @ 21:28:21 #21
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_9868661
Mariokart rules !
*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
pi_9868738
quote:
Zojuist via eBay gekocht!
Jij ook al?
pi_9868800
quote:
Weet er iemand welke characters je kan kiezen?
Ik hoop dat we Koopa Troopa en Magikoopa terug krijgen! En Yoshi natuurlijk, maar deze keer met stemmetje in plaats van dat 'zwiep-zwieuw' geluidje.
pi_9869222
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 21:11 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Je kan het wissen door L, R, B, en Start tegelijk intedrukken als je je gba aanzet.

EDIT:
Best wel stom trouwens dat ze dat niet in de handleiding zetten...

Het is gelukt!

Dankjewel!!

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_9870370
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 21:51 schreef koei het volgende:

[..]

Het is gelukt!

Dankjewel!!

Graag gedaan!

Ik haat dat trouwens ook als ik records van een ander in me spel heb staan..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')