abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2001 @ 13:21:35 #1
4605 KingShakur
back.... really...
pi_662275
Ik ben stil, kan er weinig aan veranderen... maar ik wil het wel even kwijt.

Een uur geleden kreeg ik een telefoontje van mijn zus; mijn broer is niet meer.
Het leven boodt hem niets meer, had geen betekenis meer.

Tien maanden en twintig dagen jonger dan ik was hij.
Zijn leven stond in het teken van ellende, deels door eigen schuld, deels veroorzaakt door anderen, maar hij slaagde er niet in een positieve verandering aan te brengen, daar was hij niet sterk genoeg voor.

Toen ie 18 was, was hij verliefd, maar verloor zijn vriendinnetje in een auto-ongeluk.
Hij raakte toen het spoor bijster, raakte aan de drank, had een paar ongelukken, waar ie nu nog moest voor betalen.

Toen ie 27 was, was ie weer verliefd, trouwde met haar, adopteerde haar vaderloze zoon.
Ze wilden zelf graag een kindje, maar dat ging niet zo goed; twee miskramen, een dood geboren kindje. Ze werden er allebei depressief van, werden behandeld door psychologen.
Maar toen gebeurde het toch, ze kregen een zoontje, 3 maanden te vroeg geboren, maar hij overleefde het, en mijn broer was weer gelukkig.

Zijn zoontje kwam naar huis. Een maand later werd mijn broer zelf het slachtoffer van een ongeluk. Iemand reed hem in de flank, mijn broer had een dubbele bekkenbreuk, 4 ribben gebroken, een schedelbreuk en was dood. Ze slaagden erin hem te reanimeren en na een week coma kwam ie bij.
Ondertussen had zijn vrouw, met wie hij dacht gelukkig te zijn, hun huis leeggehaald en was spoorloos verdwenen met zijn zoontje.

Na een revalidatie van twee jaar, het verwerken van zijn scheiding/verlies van zijn kind, begon hij opnieuw, eigen huisje, nieuwe baan... maar hij kon het allemaal niet verwerken. Financieel ging het slecht, schulden door vroegere misstappen, alimentatie... Hij hield elke maand nog Fl 50,- over om te kunnen eten.

Hij kreeg veel hulp van mijn ouders en op nieuwjaarsdag mocht hij mijn vaders auto lenen om naar een vriend toe te gaan. Onderweg kreeg hij een "black-out" en reed de auto in de prak. Gevolg: een fikse ruzie met mijn vader en de mededeling van mijn vader dat hij niks meer voor 'm zou doen.

Sinds die dag hoorden ze niks meer van 'm tot vanmorgen. Zijn werkgever vond zijn afwezigheid verontrustend, had de politie ingelicht en die gingen polshoogte nemen.
Ze braken in en vonden hem. Hij had zich opgehangen.

Ik weet hoe mijn broer in elkaar zat en depressiviteit hoort bij hem. Hij kwam er nooit bovenop, geen enkele instantie boodt hem de juiste hulp.
Hij koos voor rust en vrede want het leven dat hij leidde was inhoudsloos en hard.

Ik respecteer zijn keuze, heb er vrede mee en wens hem het allerbeste! Paps, mams en zus die hebben het moeilijk.

Broer, het ga je goed!

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  woensdag 17 januari 2001 @ 13:24:45 #2
3102 Lot
hoezo...ondeugend????
pi_662295
*stil*

Sterkte Kris.....

Zit niet te spitten in jezelf, in elke centimeter.....pas als je aan een ander denkt, gaat alles stukken beter....
pi_662307
Dat is genoeg ellende voor een heel mensenleven, laat staan voor iemand van rond de dertig.

Heel veel sterkte Kris..

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_662397
Owww, lieve jongen toch!! Wat moet ik nou toch zeggen? Owwww..alles klinkt verkeerd, liefie, pas goed op jezelf.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_662450
Kris,

Ik wens je heel veel sterkte in de komende periode met dit verlies. Ook natuurlijk voor de rest van de familie. Moge hij eindelijk rust en vrede kennen.

Chris

woensdag 17 januari 2001 @ 13:54:11 #7
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_662452
King.. ik ben sprakeloos..

Stop het niet weg he......

Ik ga je in iedergeval sterkte wensen met het verwerken en mijn condoleaces.

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_662467
Waarom krijgen sommige mensen įlles voor hun kiezen?

Broer van Kris, rust maar, je hebt het verdiend.

Kris, ik denk aan je.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_662491
Wat kunnen sommige mensen toch een pech hebben in hun leven...

KingShakur, veel sterkte met het verwerken van dit verlies!

O+. Ripley. O+.
  woensdag 17 januari 2001 @ 14:22:10 #10
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_662569
Een moeilijke maar begrijpelijke stap na een hoeveelheid ellende die waarschijnlijk geen schouders kunnen dragen.

Veel sterkte voor jou en je familie!

Het is makkelijk om het niet te doen.
  woensdag 17 januari 2001 @ 14:22:57 #11
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_662572
Het is soms niet eerlijk, het leven. Maar hij heeft voor vrede en rust gekozen.

Veel sterkte en gecondoleerd met je verlies.

The Internets, I needs it..
pi_662586
Keiveel sterkte Kris!
Meer weet ik niet te zeggen...
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_662660
Kris,

Woorden schieten te kort, ik ben er ook echt even stil van.
Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.
En voor je broer: rust in vrede, hopelijk vindt je nu de rust die je in je leven niet kon vinden.

Freestyle
pi_662733
Gos wat en verhaal. Gecondoleerd en veel sterkte. Je broer heeft nu iig rust.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_662758
...........

sterkte man...en de rest van de familie ook

Iedereen is uniek, behalve ik
pi_662802
Heel erg veel sterkte met dit verlies voor jou en je familie.
Hopelijk vind je broer nu de rust waar hij naar op zoek was!
  Admin woensdag 17 januari 2001 @ 14:52:15 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_662822
sjemig Kris...

heel veel sterkte de komende tijd...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  † In Memoriam † woensdag 17 januari 2001 @ 14:54:48 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_662838
geen woorden om te troosten..
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_662856
knuffie
pi_662885
Ik werd helemaal stil van je post. Ik hoop dat je broer nu rust heeft en ik wens jou veel kracht om deze klap te boven te komen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 17 januari 2001 @ 15:14:28 #21
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_662979
* pinkt traantje weg
Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
  woensdag 17 januari 2001 @ 15:16:55 #22
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_663001
sterkte in deze moeilijke en zware tijd en hou inderdaad in je hoofd dat je broer nu echt rust heeft gevonden...

sjonge wat kan het leven toch oneerlijk zijn soms

"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
  woensdag 17 januari 2001 @ 15:19:49 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_663030
Tja, alle goedbedoelde, hart-onder- de-riem stekende woorden schieten in deze situatie te kort.
Blijft over: heel veel sterkte voor jou en je overige familieleden bij het verwerken.
Neem er de tijd voor.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 17-01-2001 15:20]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_663042
Was er maar iets wat ik kon doen om je pijn weg te nemen, maar helaas kan ik dat niet.
Heel veel sterkte...
For great justice!
  woensdag 17 januari 2001 @ 15:24:42 #25
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_663074
Ik heb geen woorden om het uit te drukken, maar toch heel veel sterkte..
zo goed..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')