abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2003 @ 16:04:10 #151
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9818478
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:06 schreef NordCore het volgende:
Dus? Wil je me nou ook dit plaatje verbieden? Het is gewoon een vuist met de letters ''skin'' erop = huid! Er is niks mis met dat plaatje. Als iemand Volkert als avatar heeft dat mag wel? Of het logo heeft van het regime van Irak, mag wel? Dan mag dit zeker, want ik schaadt hier niemand mee.

p.s; snap ook niet waarom bijna iedereen tegen mij is, ik kom alleen maar op voor de autochtoonse bevolking, ben blij. Over 20 jaar is dat wel anders dan is de meerderheid hier allochtoon. Het is maar wat je onder multiculturele samenleving verstaat he..

Het boeit niet wat je voor acatar hebt, het is alleen duf dat je menig maal je vuist in onschuld wast alsof je echt niet weet waar die symbole voor staan.

Ik ben ook behoorlijk rechts en vrees ook die allochtonenstroom en kan begrijpen dat je die sympathieen hebt. Maar om genocide nou goed te keuren als oplossing daarvoor, nee. (en dat goedkeuren doe je door het Nazi-regime te steunen door dat soort symbolen te gebruiken in je uitingen.)

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 16 april 2003 @ 16:24:30 #152
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_9819109
Nordcore, kom er gewoon eerlijk voor uit dat je een neo-nazi bent. Ons hou je niet voor de gek, hoor. Ben het overigens wel eens met het standpunt dat hoofddoeken verboden moeten worden, die lokken immers ook extreme reacties uit en dragen ook een extremistisch waardeoordeel uit. Religie heeft er weinig mee te maken, hele volksstammen moslims dragen nooit een hoofddoek, het is een individuele keuze ingegeven door een culturele traditie (net zoals die Zeeuwse spiegels bij authentieke klederdracht, daar kom je ook de les niet mee in) en valt gewoon onder hoofddeksel. En zelfs al zou religie een rol spelen dan zie ik nog niet in waarom dan ineens andere regels moeten gelden, er mag niet gediscrimeerd worden op basis van geloof dus mogen gelovigen ook geen uitzonderingspositie innemen in deze maatschappij. Religie als excuus gebruiken om je niet te hoeven aanpassen of je persoonlijke voorkeur te laten gelden boven de gestelde regels moet gewoon aangepakt worden, laat scholen zich maar eens met die realiteit bezig houden ipv leerlingen pesten die een bepaald merk dragen. Ik ben zelf ooit de klas uitgeschopt toen ik op een Christelijke school een beeltenis van Jezus droeg met de tekst 'Kill your Idols', dan kan ik nog begrijpen als een leraar die ook voorganger is zich daaraan stoort. Maar een merk als Lonsdale verbieden is gewoon onzin, ze moeten jongeren als Nordcore aanspreken op hun gedrag en in discussie gaan. Als we dit tolereren is het eind helemaal zoek. Wat mij betreft mogen ze de discussie ook flink hard voeren met moslims die de hoofddoek propageren. Maar dat doet ook niemand omdat ze zich totaal niet verdiepen in het geloof van die lui en uit angst voor boze gezichten en om zelf als 'racies' gebrandmerkt te worden maar toegeven.

En Nordcore, anders kom je gewoon met een mijter op naar school en verschuil je dan ook maar eens achter een of andere vage tekst of traditie. Of nog beter, draag een keppeltje. Kijken wat ze dan zeggen over raciale spanningen op school als je door je Marokkaanse klasgenoten bespuugd en in elkaar geslagen wordt.

All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
pi_9819264
Luister nou eens allemaal.

Ben 17 jaar ben GEEN Neo-Nazi, ben WEL extreem-rechts. Ik kan ook geen neo-nazi zijn want ik geloof niet in Hitler en zijn beweringen. De joden waren het de 20ste eeuw, de moslims zijn het de 21ste eeuw. Ze veroorzaken onrust op de wereld en daardoor komt er oorlog. Ook zijn het de moslims die alles wat niet blank is willen uitroeien. Voor neo-nazi's zijn het de joden, dus kan je me ook niet onder die kap plaatsen.
Wel geef ik sommige gelijk dat de joden wel degelijk invloed hebben op de wereld, kijk maar naar de Amerikaanse regering, wordt grotendeels door joden geregeerd. Ben dus gewoon extreem-rechts, niks meer, niks minder.

We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  woensdag 16 april 2003 @ 16:59:53 #154
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9820096
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:30 schreef NordCore het volgende:

Ben 17 jaar ben GEEN Neo-Nazi, ben WEL extreem-rechts.
....

.... en je draagt de symbolen die door extreem-rechts gedragen worden. En die symbolen verbiedt jouw school. Lijkt me redelijk.
  woensdag 16 april 2003 @ 17:03:28 #155
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_9820178
quote:
De joden waren het de 20ste eeuw, de moslims zijn het de 21ste eeuw. Ze veroorzaken onrust op de wereld en daardoor komt er oorlog. Ook zijn het de moslims die alles wat niet blank is willen uitroeien. Voor neo-nazi's zijn het de joden, dus kan je me ook niet onder die kap plaatsen.
Wel geef ik sommige gelijk dat de joden wel degelijk invloed hebben op de wereld, kijk maar naar de Amerikaanse regering, wordt grotendeels door joden geregeerd. Ben dus gewoon extreem-rechts, niks meer, niks minder.
goed. mag die jongen dan nu eindelijk een ban?

dude, laat het denken nu maar over aan de mensen die daar goed in zijn...
wat voor school doe je overigens? voor mijn beeldvorming...

daarbij komt dat je de echte skinheads beetje loopt zwart te maken(hoe toepasselijk) door je zo dom te gedragen, voor mensen die extreem rechts zijn kan ik me nog iets voorstellen als ze goede argumenten hebben, maar dat overloze ontkennede geblaat van jou baart me zorgen...

en als je ergens voor staat kom er dan ook gewoon eerlijk vooruit. ipv met een zonnebril op gare demonstraties te gaan staan, of beetje van die verborgen dingen te doen als 88 en lonsdale dragen.

Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 16 april 2003 @ 17:12:13 #156
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9820377
Ik vind dat Lonsdale gewoon gedragen mag worden op scholen en de leraren die meteen over LoNSDAle beginnen zijn ignorant en zwaar triest. Pitbull is pas een neo-nazi merk maar omdat Pitbull niet bekend is, maakt niemand zich er druk om. Ben Sherman is ook een stuk rechtser dan Lonsdale, om Fred Perry maar niet te vergeten en CoNSDAPle. Nee, fuck die leraren, ga een discussie met de directeur aan en kom uit voor je identiteit.
pi_9820416
Waarom zou ik een ban moeten krijgen? Omdat mijn mening met jouw linkse gedachtes niet goed bij elkaar passen? Ik doe niks verkeerds. En btw ik doe HAVO, nu tevreden? Jij stempelt iedereen die extreem-rechts dom is, nee jij bent dom. Dat je een waas voor je ogen hebt en niet ziet wat er aan het gebeuren is, want de multiculturele samenleving ontplooit zich volledig;

Aantasting van de eigen Cultuur:
De invloed van andere cultuurelementen doet de eigen Cultuur anders worden. Vaak is die invloed negatief. De andere culturen brengen dingen mee, die wij niet willen of niet hoeven.

Aanslag op de veiligheid:
Vroeger kon je je volksgenoten veel meer betrouwen. Nu krijg je andere culturen, andere rassen, andere volkeren, met andere tradities, waarden en normen. Nu moet je je deur op slot doen. Andere culturen hebben een veel groter steel-gehalte. Dus je wordt bedreigd. De multiculturele samenleving is schuldig.

Aantasting van de eigenheid:
Waar je enkele eeuwen geleden op straat enkel gelijkaardige mensen tegenkwam, zie je nu ook inferieuren, anderen, lopen, zoals negers, moslims, enz. Dat is onnatuurlijk, en onwenselijk. Het hoort niet.

Aanslag op de biologische gesteldheid:
Ieder ras is uniek, bijzonder. Sommige zijn beter. Maar door interraciale verhoudingen krijg je een vervaging hiervan. Dit is onnatuurlijk, en onwenselijk.

Profiteren:
Onze volkeren hebben onze rijke landen en Culturen opgebouwd. Zij hebben hard gewerkt. Het heeft hun heel veel bloed, zweet en tranen gekost. Ze deden het voor ons, niet voor immigranten, negers, moslims, die hier dan nog eens rechten komen opeisen. De enige rechten die ze hebben zijn werkrechten; werken om de terugreis te betalen.

We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  woensdag 16 april 2003 @ 17:18:09 #158
2889 Zander
He's gone
pi_9820478
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:14 schreef NordCore het volgende:

Waar je enkele eeuwen geleden op straat enkel gelijkaardige mensen tegenkwam, zie je nu ook inferieuren, anderen, lopen, zoals negers, moslims, enz. Dat is onnatuurlijk, en onwenselijk. Het hoort niet.

Dit vind jij normaal Wen er maar aan, stakker.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 16 april 2003 @ 17:20:34 #159
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9820526
quote:
Op woensdag 16 april 2003 16:59 schreef Leonardo1504 het volgende:

[..]

.... en je draagt de symbolen die door extreem-rechts gedragen worden. En die symbolen verbiedt jouw school. Lijkt me redelijk.

Op een dag gaan alle neo-nazi's G-star truien dragen. En dan mag niemand meer in G-star lopen? Dat is jouw logica. Echt links........
  woensdag 16 april 2003 @ 17:22:20 #160
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9820562
quote:

Ben 17 jaar ben GEEN Neo-Nazi, ben WEL extreem-rechts. Ik kan ook geen neo-nazi zijn want ik geloof niet in Hitler en zijn beweringen. De joden waren het de 20ste eeuw, de moslims zijn het de 21ste eeuw. Ze veroorzaken onrust op de wereld en daardoor komt er oorlog.

Yeah right, de joden veroorzaakten veel onrust op de wereld. Dream on, en lees veel artikelen op Stormfront.
pi_9820588
Symbolen mogen wel verboden worden. (Als in hakenkruizen enzo)

Kleding daarentegen niet.

Dit is mijn mening.

pi_9820594
Hoor hem, met zijn normen en waarden. Belachelijk voor woorden dat je die tekst draagt haha
  woensdag 16 april 2003 @ 17:26:43 #163
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9820627
quote:
Omdat mijn mening met jouw linkse gedachtes niet goed bij elkaar passen?
Nee, dat heeft er weinig mee te maken. Je kunt het met elkaar oneens zijn, maar er zijn grenzen.
quote:
Jij stempelt iedereen die extreem-rechts dom is, nee jij bent dom.
Jep, en die NVU'ers die op straat schreeuwen "Ruhm und Ehr für die Waffen-SS" zijn uiterst intelligent en op de hoogte van de geschiedenis.
quote:
Andere culturen hebben een veel groter steel-gehalte.
quote:
Negers en moslims zijn inferieur? Sjees, jij bent echt erg. Extreemrechtse mensen en nazi's zijn pas inferieur.
quote:
Ieder ras is uniek, bijzonder. Sommige zijn beter. Maar door interraciale verhoudingen krijg je een vervaging hiervan. Dit is onnatuurlijk, en onwenselijk.
Het arische ras is uniek en bijzonder. Die Juden verderben das Volk! Dat is onnatuurlijk, en onwenselijk.

quote:
Onze volkeren hebben onze rijke landen en Culturen opgebouwd. Zij hebben hard gewerkt. Het heeft hun heel veel bloed, zweet en tranen gekost. Ze deden het voor ons, niet voor immigranten, negers, moslims, die hier dan nog eens rechten komen opeisen. De enige rechten die ze hebben zijn werkrechten; werken om de terugreis te betalen.
Tot over 48 uur.
  woensdag 16 april 2003 @ 17:27:54 #164
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9820642
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:24 schreef NordCore het volgende:
Hoor hem, met zijn normen en waarden. Belachelijk voor woorden dat je die tekst draagt haha
Nee, je hebt pas normen en waarden als je moslims, negers en joden 'inferieur' vindt?
pi_9820652
48 uur? Heb je weer zitten smeken dat ik een ban kreeg? Of is dit een hint voor de admins. Triest ventje ben je echt. Ga nou maar ruig verder berichten posten, want in het echte leven heb je totaal geen inbrenging.
  woensdag 16 april 2003 @ 17:29:29 #166
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_9820669
quote:
Waarom zou ik een ban moeten krijgen? Omdat mijn mening met jouw linkse gedachtes niet goed bij elkaar passen? Ik doe niks verkeerds. En btw ik doe HAVO, nu tevreden? Jij stempelt iedereen die extreem-rechts dom is, nee jij bent dom.
omdat jij rare bedreigende dingen zegt aan de hand van geloofsovertuiging.(rascisme voor religies ofzo)

en hou eens op met dat woord 'gedachtengoed', je bent toch pim fortuyn niet of wel?

je hoort mij nergens zeggen dat extreem rechtse mensen dom zijn, dat lees jij weer ergens tussen de regels.(wat dus waarschijnlijk niet alleen hier het geval zal zijn, maar dus bij zoveel dingen die je leest.)

woensdag 16 april 2003 @ 17:30:31 #167
34355 Farzin
Weg en opgetieft.
pi_9820683
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:28 schreef NordCore het volgende:
48 uur? Heb je weer zitten smeken dat ik een ban kreeg? Of is dit een hint voor de admins. Triest ventje ben je echt. Ga nou maar ruig verder berichten posten, want in het echte leven heb je totaal geen inbrenging.
Zulke uitlatingen kunnen naar mijn mening absoluut niet door de beugel. Net als je uitspraak dat één van de goede daden van de nazi's het vergassen van 6 miljoen 'Untermenschen' was. Ik merk in je posts dat je jezelf superieur voelt, aangezien je vindt dat joden, moslims en negers 'inferieur' zijn. Leg dat maar eens uit.
  woensdag 16 april 2003 @ 17:31:18 #168
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_9820697
quote:
Waarom zou ik een ban moeten krijgen? Omdat mijn mening met jouw linkse gedachtes niet goed bij elkaar passen? Ik doe niks verkeerds. En btw ik doe HAVO, nu tevreden? Jij stempelt iedereen die extreem-rechts dom is, nee jij bent dom. Dat je een waas voor je ogen hebt en niet ziet wat er aan het gebeuren is, want de multiculturele samenleving ontplooit zich volledig;

De invloed van andere cultuurelementen doet de eigen Cultuur anders worden. Vaak is die invloed negatief. De andere culturen brengen dingen mee, die wij niet willen of niet hoeven.

Vroeger kon je je volksgenoten veel meer betrouwen. Nu krijg je andere culturen, andere rassen, andere volkeren, met andere tradities, waarden en normen. Nu moet je je deur op slot doen. Andere culturen hebben een veel groter steel-gehalte. Dus je wordt bedreigd. De multiculturele samenleving is schuldig.

Profiteren:

heb je al een witte puntmuts trouwens?
  woensdag 16 april 2003 @ 17:32:47 #169
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_9820719
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:28 schreef NordCore het volgende:
wat mij betreft mag het een permban worden. rare snijboon.

ontopic: men moet kunnen dragen wat met wil dragen, zonder dat men er aanstoot aan neemt(dit geld dus voor alles, mensen zouden zich ook niet zo snel aangevallen moeten voelen)

pi_9820720
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:30 schreef Farzin het volgende:

[..]

Zulke uitlatingen kunnen naar mijn mening absoluut niet door de beugel. Net als je uitspraak dat één van de goede daden van de nazi's het vergassen van 6 miljoen 'Untermenschen' was. Ik merk in je posts dat je jezelf superieur voelt, aangezien je vindt dat joden, moslims en negers 'inferieur' zijn. Leg dat maar eens uit.

Dat is zeker 3 maanden geleden dat ik dat poste en daar heb ik ook een ban voor gekregen, dus kom je hier nu elke keer op terug? Misselijk mannetje ben je meer niet. Normen en Waarden, en dan ondertussen stiekem hopen dat er veel Amerikaanse slachtoffers valllen in Irak, gluiperd.
  woensdag 16 april 2003 @ 17:34:50 #171
27951 Leonardo1504
[b]dit is vet![/b]
pi_9820744
quote:

Beslis maar lekker voor je zelf of je dingen wil of hoeft. Ik kom graag in contact met andere culturen. Het is een hele verademing om eens mensen te ontmoeten die niet zo een bekrompen spruitjeslucht afgeven.
quote:
Nederlanders zijn net zo goed crimineel als je er zo tegen aankijkt. Een kleine groep verpest het voor de niet criminele meerderheid. Criminaliteit is niet cultuurgebonden, alhoewel ik moet toegeven dat het in de Boedhistische culturen een stuk minder aanwezig is.
Als je zegt dat andere culturen crimineler zijn dan de Nederlandse ben je wel heel erg aan het generaliseren.
quote:
Negers en moslims zijn inferieur? Dat is dus een racistische opmerking en het lijkt me goed voor op zijn minst een note. Waarom zijn negers en moslims onnatuurlijk en onwenselijk? Waarom horen negers en moslims niet op straat te lopen? Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je vol zit met vooroordelen.
quote:
Hier geldt hetzelfde voor. Racistische uitspraken. Het lijkt toch wel een beetje op het Nazi-idee van de übermensch, alhoewel je zelf hebt gezegd dat je geen nazi bent.
quote:
Profiteren:
Racisme op en top. Je bedoelt dat Nederland de halve wereld heeft gekoloniseerd en een enorme rijkdom heeft verworven o.a. door de oorspronkelijke bewoners uit te buiten d.m.v slavernij?
Hoe ben je zo geworden?
pi_9820748
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:32 schreef NordCore het volgende:

[..]
Misselijk mannetje ben je meer niet. Normen en Waarden, en dan ondertussen stiekem hopen dat er veel Amerikaanse slachtoffers valllen in Irak, gluiperd.

Jep... that's Farzin alright
pi_9820754
Dit topic blijft dicht, alles is al gezegd, en niet op de meest frisse manier naar elkaar toe.

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-04-2003 17:48]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')