abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9789672
quote:
ROERMOND - De jongen die wordt verdacht van de doodslag op de student René Steegmans, vindt dat het slachtoffer schuld heeft aan de vechtpartij. Dat zei Khalid L. dinsdagmorgen voor de rechtbank in Roermond. "Hij heeft mij als eerste geslagen, toen sloeg ik terug."

De 22-jarige Steegmans uit Venlo kreeg 22 oktober vorig jaar ruzie met L. en de andere verdachte, Silvio R. . De twee reden op een scooter bijna een bejaarde vrouw van de voeten. Steegmans sprak hen daarop aan, waarna een vechtpartij met L. volgde. Die sloeg en schopte de student meermalen. Steegmans overleed twee dagen later in het ziekenhuis.

Opgefokt

De rechtbank vroeg zich hoe het kon dat L. een andere versie van het incident voor ogen heeft dan talloze getuigen, die verklaarden dat de verdachte op een "opgefokte en agressieve" manier op Steegmans af kwam lopen en direct begon te slaan en te schoppen. "Het zijn leugenaars. Steegmans is begonnen, waarom zegt niemand dat? Misschien omdat ik donker ben."

Bron:nu.nl

Tuurlijk gooit zo'n gast het op disriminatie ook al zeggen talloze getuigen dat hij begon, je kunt mij niet wijsmaken dat het dan niet zo is. Die gozer mag wat mij betreft net als Volkert 18 jaar cel krijgen

pi_9789745
absoluut 18 jaar heb ie wel verdiend IMO, beetje zielig om het op discriminatie te gooien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_9789763
Eigenlijk zijn het namelijk allemaal heel vredelievende en rustige mensen
pi_9789816
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:56 schreef vosss het volgende:
absoluut 18 jaar heb ie wel verdiend IMO, beetje zielig om het op discriminatie te gooien
standaard tegenwoordig
| Foto's |
  dinsdag 15 april 2003 @ 12:00:29 #6
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9789864
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:58 schreef Disorder het volgende:
De bekende racisme-truuk maar weer dus. Het werkt altijd..
laten we hopen dat het nu een keer niet werkt
  FOK!fotograaf dinsdag 15 april 2003 @ 12:00:54 #7
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_9789874
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 11:56 schreef vosss het volgende:
t zal of een vormfout of discrimintatie worden die ze gaan gebruiken in hun verdediging!
  Moderator dinsdag 15 april 2003 @ 12:01:00 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9789877
tja dan moet die idioot maar niet midden in het winkelcentrum iemand die op de grond ligt met je helm dood slaan.

oftie nou begonnen is of niet kan me weinig schelen.

Nu is het zijn woord tegen het woord van talloze ooggetuigen, en zijn woord is nog maar bar weinig waard

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 15 april 2003 @ 12:01:35 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9789896
quote:
jah want er zitten helemaal geen donkere mensen in de gevangenis
  FOK!fotograaf dinsdag 15 april 2003 @ 12:01:57 #10
18921 freud
Who's John Galt?
pi_9789903
Tja, als je het niet kan winnen, dan speel je de discriminatiekaart. Ik zou het pas eerlijk gevonden hebben als hij gewoon had toegegeven dat hij een opgefokte idioot was. Alsof het in zijn ogen wel goed is dat je iemand doodslaat als hij begon . Nee, dit soort criminelen heb ik liever nooit meer op straat. Ook zijn vader die de moord goedkeurde zou ik graag een straf opgelegd zien, maar goed, iemand doodwensen schijnt te mogen als je islamiet bent. Al die mensen die iemand zinloos doden zijn naar mijn inziens te laag gestraft. Dat zal bij deze zaak ook niet anders zijn vrees ik.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 15 april 2003 @ 12:07:25 #11
47913 Grote_ObieDoebie
IMMERS..... DAARENTEGUH!!!
pi_9790015
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:01 schreef freud het volgende:
Tja, als je het niet kan winnen, dan speel je de discriminatiekaart. Ik zou het pas eerlijk gevonden hebben als hij gewoon had toegegeven dat hij een opgefokte idioot was. Alsof het in zijn ogen wel goed is dat je iemand doodslaat als hij begon . Nee, dit soort criminelen heb ik liever nooit meer op straat. Ook zijn vader die de moord goedkeurde zou ik graag een straf opgelegd zien, maar goed, iemand doodwensen schijnt te mogen als je islamiet bent. Al die mensen die iemand zinloos doden zijn naar mijn inziens te laag gestraft. Dat zal bij deze zaak ook niet anders zijn vrees ik.
FF tussen 2 haakjes, die uitspraken van paps en mams waren een beetje vrij vertaald en niet op die manier bedoeld. Somminge uitspraken waren ongelukkig gekozen door die man maar hij bedoelde het veel en veel milder. Hij heeft het nooit goedgekeurd wat zijn zoon gedaan heeft, is later ook nog op tv geweest en in de krant.

Maar die jongen moet ook 18 jaar krijgen... is net zo goed een leven dat op een brute wijze is weggenomen so what is the difference...

De grote ObieDoebie met het konijn dat Immers en Daarentegen zegt!
  dinsdag 15 april 2003 @ 12:11:48 #12
19212 Scipio
ceterum censeo....
pi_9790103
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:00 schreef Ronhui het volgende:

[..]

t zal of een vormfout of discrimintatie worden die ze gaan gebruiken in hun verdediging!

Gelukkig werkt een beroep op discriminatie niet disculperend. Zal dus ook niet werken.

En vormfouten komen sinds de herziening van het strafrecht vrijwel niet meer voor. Ik kan je dus een beetje geruststellen.

Deze jongen gaat brommen. Wat een idiote hufter trouwens. Geeft duidelijk aan dat die malloot geen enkele spijt heeft.

"want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren." Willem Elsschot
pi_9790214
quote:
Onzin natuurlijk.
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_9790229
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

jah want er zitten helemaal geen donkere mensen in de gevangenis

Goed, het was wat overdreven maar ik word gewoon scheitziek van die racismetruuk.
  dinsdag 15 april 2003 @ 12:20:58 #15
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_9790322
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:16 schreef Disorder het volgende:

[..]

Goed, het was wat overdreven maar ik word gewoon scheitziek van die racismetruuk.

Een kat in het nauw maakt rare sprongen...
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  Moderator dinsdag 15 april 2003 @ 12:21:28 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9790337
waar ik schijtziek van word is dat eeuwige ongefundeerde geweeklaag over het Nederlandse gerechtssysteem.

Die gozer zal zijn straf echt niet ontlopen

dinsdag 15 april 2003 @ 12:22:29 #17
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_9790353
quote:
Deze jongen gaat brommen. Wat een idiote hufter trouwens. Geeft duidelijk aan dat die malloot geen enkele spijt heeft.
Ja, maar daarna linea recta richting *tromgeroffel* TBSKLINIEK.

Dit is een duidelijk voorbeeld van iemand die wel wat heropvoeding kan gebruiken

Vampire Romance O+
pi_9790367
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:07 schreef Grote_ObieDoebie het volgende:

[..]

FF tussen 2 haakjes, die uitspraken van paps en mams waren een beetje vrij vertaald en niet op die manier bedoeld. Somminge uitspraken waren ongelukkig gekozen door die man maar hij bedoelde het veel en veel milder. Hij heeft het nooit goedgekeurd wat zijn zoon gedaan heeft, is later ook nog op tv geweest en in de krant.

Maar die jongen moet ook 18 jaar krijgen... is net zo goed een leven dat op een brute wijze is weggenomen so what is the difference...

Hij moet zeker 240 uur taakstraf krijgen volgens jou ?
pi_9790388
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:21 schreef sp3c het volgende:
waar ik schijtziek van word is dat eeuwige ongefundeerde geweeklaag over het Nederlandse gerechtssysteem.

Die gozer zal zijn straf echt niet ontlopen

Precies. En ik denk dat deze persoon toch echt niet aan TBS gaat ontkomen. Vermoedelijk wel een tijdelijke straf, maar met TBS kan dat ook betekenen dat hij nooit meer vrij komt.
  dinsdag 15 april 2003 @ 12:24:20 #20
27439 tRiZzZ
Nederlander
pi_9790392
18 jaar samen met Volkert in 1 cel! en dat is dan nog niet genoeg voor 'm... voor beide niet!
God Made Grass Man Made Booze Who Do You Trust?
pi_9790424
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:23 schreef A.l.e.x het volgende:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 15 april 2003 12:07 schreef Grote_ObieDoebie het volgende:
[..]

Maar die jongen moet ook 18 jaar krijgen...
--------------------------------------------------------------------------------

Moeite met lezen?
  dinsdag 15 april 2003 @ 12:26:34 #22
47913 Grote_ObieDoebie
IMMERS..... DAARENTEGUH!!!
pi_9790450
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:23 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Staat dat er dan??? Uhh neee
1. Ik stelde alleen vast dat de reactie m.b.t. de vader niet geheel gegrond was.

2. Ik die jongen meer toewens dan 18 jaar, hij heeft wel de kans om in herhaling te vallen i.t.t. Volkert.

Dus hoe jij bij 240uur taakstraf komt

De grote ObieDoebie met het konijn dat Immers en Daarentegen zegt!
pi_9790563
ik geloof alleen wel dat dhr V/d G het van te voren allemaal al had uitgedacht, ook wel voorbedachte rade genoemd. Dat rechtvaardigt de 18 jaar wel.

Of dat hier het geval is,..........

Mama, dit is de lucht en dit is de zucht
pi_9790587
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 12:25 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Moeite met lezen?

Jij wel zeker?

Hij herhaald de zin van dat die jongen 18 jaar moet krijgen en begint dan zijn antwoord daarop:

"is net zo goed een leven dat op een brute wijze is weggenomen so what is the difference..."

Dus wat vind hij dan wel een goede straf

dinsdag 15 april 2003 @ 12:34:34 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_9790590
Misschien heeft ie trouwens gelijk?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')