OPINIE - J.P. Balkenende zag het voor de verkiezingen 'niet gebeuren': de terugkeer van een coalitie van CDA, VVD en LPF. Maar restauratie tekent zich af, nu de onderhandelingen tussen CDA en PvdA zijn mislukt. Wees waakzaam en koop de domeinnaam www.ongeloofwaardig.nl.
http://www.ongeloofwaardig.nl/
Zou deze "leuke en onschuldige" actie het begin zijn van een tweede haat en demoniseer campagne van de media? Ben bang dat het snel veel erger zal worden...
quote:Maar past dan zo'n actie van de media?
Op maandag 14 april 2003 22:35 schreef Kemania het volgende:
Dat heeft die vent (balkenende) gvd zelf gezegd?
Lighten up zeg, als kiezersbedrog al niet eens meer op een ludieke manier aan de kaak mag worden gesteld zeg...
V.
quote:Ik hoop het ook.
Op maandag 14 april 2003 22:33 schreef Tikorev het volgende:
Zou deze "leuke en onschuldige" actie het begin zijn van een tweede haat en demoniseer campagne van de media? Ben bang dat het snel veel erger zal worden...
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:33 schreef Tikorev het volgende:NRC begint met hakken
niet echt demoniseer campagne... doe maar slotje ofzo
quote:Als het hier bij blijft zou het inderdaad een ludieke actie kunnen zijn. Maar gezien het verleden is het vast niet bedoeld als ludieke actie...
Op maandag 14 april 2003 22:35 schreef Verbal het volgende:
Lighten up zeg, als kiezersbedrog al niet eens meer op een ludieke manier aan de kaak mag worden gesteld zeg...
quote:Jahaa het woord is er weer: DEMONISEREN
Op maandag 14 april 2003 22:33 schreef Tikorev het volgende:
quote:Waarom val je hier zo over, en neem je het kiezersbedrog zelf minder zwaar op, als ik vragen mag?
Op maandag 14 april 2003 22:37 schreef Tikorev het volgende:[..]
Als het hier bij blijft zou het inderdaad een ludieke actie kunnen zijn. Maar gezien het verleden is het vast niet bedoeld als ludieke actie...
V.
quote:Er staat "Opinie" helemaal aan het begin van het artikel. Rara, wat zou dat betekenen?
Op maandag 14 april 2003 22:36 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ah, de neutrale kwaliteitskrant die zich het NRC noemt.
Bovendien hoop ik dat alle media hier heel veel aandacht aan gaan besteden, want het zou toch idioot zijn als JP nu gewoon weer met de VVD en de LPF verder gaat?
quote:Volgens mij is de kritiek in deze vnl gericht tegen de ongeloofwaardige professor, hoor...
Op maandag 14 april 2003 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
Benieuwd hoeveel "rotzooi" er weer over de LPF naar buiten komt nu ze weer een serieuze kandidaat zijn voor regeringsdeelname.
V.
quote:Het is inderdaad verwonderlijk hoe snel Balkenende nu weer naar rechts draait.
Op maandag 14 april 2003 22:39 schreef Verbal het volgende:
Volgens mij is de kritiek in deze vnl gericht tegen de ongeloofwaardige professor, hoor...V.
quote:
Op maandag 14 april 2003 22:37 schreef Nachtschade het volgende:[..]
Nooit geweten dat Bert ook aan gabberen/hakken deed.
Inmiddels is het grote DEMONISEREN woord weer gevallen.
quote:Hoge bomen vangen veel wind, dat geldt ook voor de LPF. Als de LPF weer een belangrijke (regerings)partij wordt, dan kan ik me voorstellen dat er meer interesse is voor "rotzooi" binnen die partij.
Op maandag 14 april 2003 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
Benieuwd hoeveel "rotzooi" er weer over de LPF naar buiten komt nu ze weer een serieuze kandidaat zijn voor regeringsdeelname.
quote:Ik heb geen CDA gestemd en vindt het een prima actie van Balkenende. Bovendien is ongeloofwaardig niet gelijk aan uitgesloten.
Op maandag 14 april 2003 22:39 schreef Verbal het volgende:[..]
Waarom val je hier zo over, en neem je het kiezersbedrog zelf minder zwaar op, als ik vragen mag?
quote:Doet Barabas mee?
Op maandag 14 april 2003 22:39 schreef Verbal het volgende:
de ongeloofwaardige professor
Trouwens, waar haalt het CDA de arrogantie vandaan te mogen menen dat zij partijen mogen zoeken? De PvdA mag wmb ook zijn oor te luisteren leggen bij de VVD en de rest.
quote:Hebben ze wel weer een leuk item voor bij het tv programma "Over de balk" met balkenende
Op maandag 14 april 2003 22:39 schreef VincentB het volgende:[..]
Bovendien hoop ik dat alle media hier heel veel aandacht aan gaan besteden, want het zou toch idioot zijn als JP nu gewoon weer met de VVD en de LPF verder gaat?
quote:Nee, die vent wist z'n woorden iig wel te kiezen...
Op maandag 14 april 2003 22:41 schreef Tikorev het volgende:[..]
Ik heb geen CDA gestemd en vindt het een prima actie van Balkenende. Bovendien is ongeloofwaardig niet gelijk aan uitgesloten.
quote:De laatste maanden valt het anders reuze mee met die rotzooi. En als ze nu weer in de regering komen is dat totaal niet de vergelijken met de vorige keer. Met hun 8 zetels hebben ze veel minder te vertellen.
Op maandag 14 april 2003 22:40 schreef Farzin het volgende:
Hoge bomen vangen veel wind, dat geldt ook voor de LPF. Als de LPF weer een belangrijke (regerings)partij wordt, dan kan ik me voorstellen dat er meer interesse is voor "rotzooi" binnen die partij.
Overigens ben ik meer voor een minderheidskabinet van VVD en CDA gesteund door de LPF en de christelijke partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |