abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2003 @ 12:56:07 #251
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10352003
Voor de zoveelste keer: Je hebt de afgelopen weken tig topics geopend waarvan je hebt toegegeven dat ze allemaal min of meer over hetzelfde gaan. Er dan weer één openen, die niks toevoegt, maar makkelijk in één van die topics past is niet de manier. Werk een stelling nou eens helemaal uit en gebruik één van je bestaande topics. En maak een discussie eens af.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zondag 11 mei 2003 @ 13:11:43 #252
43196 Peter_Hoopman
Be your own guest
pi_10352263
Wile_E_Coyote,

De basis van al mijn topics is inderdaad allemaal hetzelfde, de invalshoek is echter volledig verschillend, waardoor er een ander andere invalshoek belicht kan worden.

Voor mij is het evolutie, esoterie, sociologie, filosofie, etc. maar ik probeer het politiek onder de aandacht te brengen aangezien de politiek weigert verantwoordelijkheid terug te geven aan de samenleving en de samenleving weigert om de verantwoordelijkheid gezamenlijk te dragen. Deze impasse probeer ik vanuit verschillende politiek invalshoeken onder de aandacht te brengen.

Met je laaste punt heb je deels gelijk, maar wij mensen fragmenteren in ons brein (00001, 00100, 11001 enz.) waardoor cohesie lastig is. Door dit ene onderwerp te 'fragmenteren' (differentieren is misschien een beter woord), wordt uiteindelijk cohesie mogelijk en dus kan dan de discussie weer naar elkaar toegebracht worden.

Dit kan niet vanuit één invalshoek in een discussie. Zie hiervoor FOK!forum als geheel, het leven is één maar geven daar door oneindige diversiteit uiting aan, dus door diversiteit wordt eenheid mogelijk.

Ik besef dat dit geen gemakkelijke benadering is voor menigeen, maar je moet ergens beginnen. Uiteraard ben jij en Kozzmic verantwoordelijk voor de moderating in Politiek en dat zal ik ook respecteren, ik kan slecht mijn visie toelichten op het moment dat mij het deelnemen ingeperkt wordt.

Peter

Abstract bezien: "Volkomen concurrentie" <=> "Volkomen samenwerking".
Waarom weigeren we hier voor de voorwaarden te creëren?
  zondag 11 mei 2003 @ 13:16:33 #253
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10352327
Voor elke invalshoek een topic openen is volstrekt overbodig. Zet dan je invalshoeken op een rij en open er één topic over. En nogmaals: Kijk goed in welk forum. Ik heb, als ik heel eerlijk ben, weinig echt politieks in je posts gezien, maar wel een heleboel economie.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zondag 11 mei 2003 @ 13:30:29 #254
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10352520
Ik vind dat er buitengewoon PVDA-achtig gemodereerd word met dat angstige gedoe voor multi-culti discussies.

Kappen a.u.b!

zondag 11 mei 2003 @ 13:34:39 #255
43196 Peter_Hoopman
Be your own guest
pi_10352566
quote:
Op zondag 11 mei 2003 13:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Voor elke invalshoek een topic openen is volstrekt overbodig. Zet dan je invalshoeken op een rij en open er é©® topic over. En nogmaals: Kijk goed in welk forum. Ik heb, als ik heel eerlijk ben, weinig echt politieks in je posts gezien, maar wel een heleboel economie.
Dat jij er vooral economie en met jou de meeste er in zien geeft de problematiek van de huidige politiek juist zo mooi weer en dat is waarom ik het juist plaats in politiek. Het laat zich samenvatten in de boodschap:

ATTENTIE

Op wie u ook
stemt, ik neem
uiteindelijk
toch de
beslissingen.

- the economy-

De politiek wil overal invloed op hebben, maar ze heeft in feite geen enkele invloed.

Als dit geen politiek is mag jij mij politiek toelichten.

Is dit zo moeilijk te begrijpen?????????????

Abstract bezien: "Volkomen concurrentie" <=> "Volkomen samenwerking".
Waarom weigeren we hier voor de voorwaarden te creëren?
pi_10352618
quote:
Op zondag 11 mei 2003 13:30 schreef qbus het volgende:
Ik vind dat er buitengewoon PVDA-achtig gemodereerd word met dat angstige gedoe voor multi-culti discussies.

Kappen a.u.b!

Over welk topic c.q. welke discussies heb je het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')