Lees eerst ook Normen & Waarden Politieke Forum en Wegwijs in de Nederlandse politiek
quote:Dus het mag van de SP??
Op maandag 14 april 2003 12:06 schreef Maerycke het volgende:
Overigens heb ik reactie gekregen van de SP over M. Smit.. Mag ik dit hier neerzetten of moet ik dit elders neergooien?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Beste *censuur*,
Dank voor je melding.Politiek bezien zit er een wereld van verschil tussen de denkbeelden die Michiel Smit erop na houden en de visie die wij uitdragen. Dat doet weinig af aan de werkzijze die we er als SP op nahouden. Ondertussen kunnen we er weinig aan doen, dat we voor veel mensen die er andere opvattingen op na houden, tot voorbeeld worden gesteld van hoe een politieke partij zou moeten werken. Maar natuurlijk zien we wel liever dit uitgedragen worden door mensen die het inhoudelijk ook eens met ons zijn.
Met vriendelijke groet,
*censuur*
medewerker SP
--------------------------------------------------------------------------------Snelle reactie trouwens...
quote:Uiteraard. Hele vriendelijke partij hoor, die SP
Op maandag 14 april 2003 14:31 schreef Kozzmic het volgende:
Nog even uit het vorige topic....
[..]Dus het mag van de SP??
quote:Le-zen, de SP vindt het betreurenswaardig.
quote:Le-zen. Ze zien liever dat een gelijkgestemde partij zich met hen vergelijkt, maar meer niet.
Op maandag 14 april 2003 14:55 schreef SCH het volgende:[..]
Le-zen, de SP vindt het betreurenswaardig.
quote:Ze zeggen dat ze er niks tegen kunnen doen maar dat ze het vervelend vinden. Je blijft volhouden dat je een goeie zet hebt gedaan terwijl je zelf wel weet dat je fout zat.
Op maandag 14 april 2003 15:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Le-zen. Ze zien liever dat een gelijkgestemde partij zich met hen vergelijkt, maar meer niet.
quote:Als het aan mij ligt wordt-ie van Fok! afgegooid. Zijn uitspraken zijn offtopic, nauwelijks onderbouwd, haatzaaiend, en op het racistische af. Ik heb geen enkele behoefte om daar op te reageren, temeer omdat uit het postverleden van de user blijkt dat hij helemaal geen discussie wil. Hij moet alleen zo nu en dan zijn bekrompen en bevooroordeelde ideeën spuien, om vervolgens de discussie en vragen die het oproept te negeren.
Op maandag 14 april 2003 15:25 schreef SCH het volgende:[..]
Kozzmich - OK-Dan poneert iets, geef ons dan ook de ruimte daar op te reageren of spreek hem er op aan.
Echter ik ga hier niet over het banbeleid.
-edit- Van mij mag je trouwens reageren op OK_DAN. Zolang de discussie in ieder geval enigzins ontopic blijft. Anders kan je elk politiek topic latenb vervallen in een "politici zijn zakkenvullers"-discussie.
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 14-04-2003 15:33]
quote:Jij bent wel een drammertje he?
Op maandag 14 april 2003 15:10 schreef SCH het volgende:[..]
Ze zeggen dat ze er niks tegen kunnen doen maar dat ze het vervelend vinden. Je blijft volhouden dat je een goeie zet hebt gedaan terwijl je zelf wel weet dat je fout zat.
quote:En zoals ik in het beroemde (beruchte) toipc keer op keer heb aangegeven, is dat het enige wat Smit met zijn term bedoelde. de manier van werken. Logistiek. De manier van mensen benaderen.
Ondertussen kunnen we er weinig aan doen, dat we voor veel mensen die er andere opvattingen op na houden, tot voorbeeld worden gesteld van hoe een politieke partij zou moeten werken.
quote:OK (niet dan
Op maandag 14 april 2003 15:30 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Als het aan mij ligt wordt-ie van Fok! afgegooid. Zijn uitspraken zijn offtopic, nauwelijks onderbouwd, haatzaaiend, en op het racistische af. Ik heb geen enkele behoefte om daar op te reageren, temeer omdat uit het postverleden van de user blijkt dat hij helemaal geen discussie wil. Hij moet alleen zo nu en dan zijn bekrompen en bevooroordeelde ideeën spuien, om vervolgens de discussie en vragen die het oproept te negeren.
Echter ik ga hier niet over het banbeleid.
quote:Drammertje??? Hoezo
Op maandag 14 april 2003 15:31 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Jij bent wel een drammertje he?
[..]En zoals ik in het beroemde (beruchte) toipc keer op keer heb aangegeven, is dat het enige wat Smit met zijn term bedoelde. de manier van werken. Logistiek. De manier van mensen benaderen.
quote:Ik had er nog iets aan toegevoegd...
Op maandag 14 april 2003 15:32 schreef SCH het volgende:[..]
OK (niet dan
), da's klare taal. Ik reageer niet meer op hem voortaan (althans, i try)
quote:Aanvullend: Indien iemand in een discussie zegt dat alle politici c.q. PvdA-ers zakkenvullers zijn mag daar overigens best op ingegaan worden, zolang de discussie maar niet omslaat. En daarvoor is dan natuurlijk ook een moderator om de users 'vriendelijk' te verzoeken weer 'enigzins' terug te keren naar het oorspronkelijke onderwerp.
-edit- Van mij mag je trouwens reageren op OK_DAN. Zolang de discussie in ieder geval enigzins ontopic blijft. Anders kan je elk politiek topic latenb vervallen in een "politici zijn zakkenvullers"-discussie.
quote:Op een dag weet je het... solliciteren om mod te worden was het stomste wat je kon doen.
Op maandag 14 april 2003 15:35 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ja, ik blijf aan de gang.
quote:Nee hoor. Dan was ik er nooit aan begonnen.
Op maandag 14 april 2003 15:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Op een dag weet je het... solliciteren om mod te worden was het stomste wat je kon doen.
quote:Hoeft niet, gewoon zeggen dat het je spijt
Op maandag 14 april 2003 15:35 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ja, ik blijf aan de gang.
quote:Ja, als het te heet onder je voeten wordt, dan houd je je angstvallig stil. Fouten toegeven is je zwakste kant, maar voorkomt ook dat je spijt krijgt van deze 'baan'.
Op maandag 14 april 2003 15:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee hoor. Dan was ik er nooit aan begonnen.
quote:Je bent echt een doordrammer
Op maandag 14 april 2003 15:41 schreef SCH het volgende:[..]
Hoeft niet, gewoon zeggen dat het je spijt
![]()
quote:Ik heb geen islamitische vriendin
Op maandag 14 april 2003 15:45 schreef Sidekick het volgende:
Je bent echt een doordrammer
Ben je een kloon van OK_DAN?
quote:Alles mag, maar ik krijg nou niet de indruk dat ze er blij mee zijn
quote:Racist
Op maandag 14 april 2003 15:46 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb geen islamitische vriendin
quote:Dan zorg je maar dat je er snel een krijgt
Op maandag 14 april 2003 15:46 schreef SCH het volgende:[..]
Ik heb geen islamitische vriendin
[Dit bericht is gewijzigd door du_ke op 14-04-2003 16:11]
quote:Kom er gezellig bij.
Op maandag 14 april 2003 16:09 schreef SilverMane het volgende:
Wat een gezellig kliekje is dit. Een stel oude wijven zijn er niks bij.
Nog beter, laten we naar het cafe gaan:
[POL] Slowchat café, daar issie weer.
quote:Een stel oude wijven IS er niets bij. 'Een stel' is grammaticaal enkelvoud
Op maandag 14 april 2003 16:09 schreef SilverMane het volgende:
Wat een gezellig kliekje is dit. Een stel oude wijven zijn er niks bij.
quote:Je lokt het ook uit hè?
Op maandag 14 april 2003 16:25 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Een stel oude wijven IS er niets bij. 'Een stel' is grammaticaal enkelvoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |