En wat vinden wij Fokkers, moet er een nieuwe editie komen??
Ik heb zo het idee dat Big Brother The Battle niet te evenaren is, dus met Kelly, Frankie en Diana.
De vorige editie was ronduit saai, de mensen die er in zaten waren zich te bewust van de camera, kinderachtige opdrachten, en het verneuken van het concept.
Van mij mag er een nieuwe editie komen mist men wel met een goede casting komt, niet van die Libelle gevallen.
Als ze dat concept nu gewoon 5 jaar in de kast drukken en er dan weer uit halen, dan kan ik haast garanderen dat het weer een hit wordt.
Voor nu kunnen ze beter een nieuw concept verzinnen, iets heel anders. Big Brother is uitgemolken.
En inderdaad, het duurde even voordat ik me namen en gezichten kon herinneren van de deelnemers aan de laatste editie. Slaapverwekkende vertoning.
quote:Oke.
Op zondag 13 april 2003 12:45 schreef nijntje-pg het volgende:
Ze gaan het ook niet meer uitzenden...
Ze komen over een tijdje met een nieuw programma...
Mensen worden gevolgt tijdens hun dagelijks leven en moeten dan opdrachten uitvoeren, bijv. het uitmaken met hun vriendin, ontslag nemen etc.
BB4 was gewoon een blamage.
quote:Oja, dat idee komt ook van De Mol...
Mensen worden gevolgt tijdens hun dagelijks leven en moeten dan opdrachten uitvoeren, bijv. het uitmaken met hun vriendin, ontslag nemen etc.
De BB4'ers, met hun calculerende camerabewuste gedrag, hebben het concept definitief om zeep geholpen. Het is echt niet leuk meer.
Het gekke is dat het programma vorig jaar commercieel nog wel degelijk een succes was. Er wordt nogal eens makkelijk beweerd dat de kijkcijfers zo vreselijk waren en elk jaar lager, maar er keken naar BB4 ongeveer evenveel mensen naar als BB3 (de vaste club idioten. . Alleen de donderdagavonden deden het wat minder.
Maar blijkbaar denkt Endemol rond 19:00 met een ander concept méér kijkers te kunnen trekken, in het naseizoen.
1e editie was geweldig, deel II was ook nog wel aardig maar daarna hield het toch echt wel op.........
quote:leuk programma..
quote:He bah, zetten ze toch door met The Masterplan? Ik dacht dat dat aan de kant geschoven was?
quote:Nee nee, ze zijn het nog aan het uitwerken...
Op zondag 13 april 2003 18:56 schreef CJ het volgende:[..]
He bah, zetten ze toch door met The Masterplan? Ik dacht dat dat aan de kant geschoven was?
quote:Van mij hoeft het ook niet zo, dan maar gewoon Carlo met zijn prijzenparadijs.
Op zondag 13 april 2003 19:05 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Nee nee, ze zijn het nog aan het uitwerken...
quote:Schatje uit Utrecht, je bent echt een lekkere prrrrrijzengrrraaaister! En wat heb je nu weer met je lekkere poezelige handjes te pakken gekregen? Een echte authentieke prachtig mooie koekoeksklok! Dan hoor je ieder uur lekker handig hoe laat het is! Maar hoeveel moet je betalen om met dit ding op je zachte schootje te zitten, schatje?
Op zondag 13 april 2003 19:48 schreef schatje het volgende:
Van mij hoeft het ook niet zo, dan maar gewoon Carlo met zijn prijzenparadijs.
Zoiets?
quote:
Op zondag 13 april 2003 19:58 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Schatje uit Utrecht, je bent echt een lekkere prrrrrijzengrrraaaister! En wat heb je nu weer met je lekkere poezelige handjes te pakken gekregen? Een echte authentieke prachtig mooie koekoeksklok! Dan hoor je ieder uur lekker handig hoe laat het is! Maar hoeveel moet je betalen om met dit ding op je zachte schootje te zitten, schatje?
Zoiets?
quote:Hummie had ook met 1,2,3 te maken.
Op maandag 14 april 2003 00:31 schreef suikerberg het volgende:
Van mij mag er een nummertje 5 komen. Alleen moet Hummie er niks mee te maken hebben. Want zij heeft nummertje 4 verschrikkelijk verpest. Dus een hummieloze 5 AUB
quote:Sorry dat was ik dus, gisteren op de computer van mijn vriendje.
Op zondag 13 april 2003 17:29 schreef Rodelion het volgende:
Volgend jaar komt er een Big Brother 5.
Volgend jaar komt er dus een Big Brother 5. Dit jaar wordt er een keertje over geslagen, maar in 2004 komt er dus weldegelijk een deel 5 van deze leuke real-life soap
Count me in...
quote:Daarom mag ze oprotten, nieuw bloed kan BB nu wel gebruiken.
Op maandag 14 april 2003 11:10 schreef bobjuh het volgende:[..]
Hummie had ook met 1,2,3 te maken.
In 1999 komt er iets nieuws op televisie: Big Brother. Een aantal mensen worden opgesloten in een huis, en worden 24 uur per dag gefilmd. De discussie barst los... kan dit wel? Is dit etisch aanvaardbaar? Kun je mensen hun privacy afnemen? Waar ligt de grens? Het programma komt er. Karin, Bart, Ruud, Willem, Anouk... ze geven allemaal hun leven bloot op televisie, en iedereen volgt het. Het wordt een ware hype. Iedereen vond het jammer dat het afgelopen was.
Toen kwam er goed nieuws! In 2000 zou er een Big Brother 2 op televisie komen! Het concept zou vrijwel hetzelfde blijven, dus iedereen was weer laaiend enthousiast. We zouden op televisie weer de belevenissen van Karin, Bart, Ruud en alle anderen terug zien. Leuk! Maar toen puntje bij paaltje kwam, bleek dat Karin, Bart en Ruud allang weer door gingen met leven. In plaats daarvan moest je nu kennis maken met Annet, Georgie, Kim en Koos. Viel dat even tegen... bah, deze BB is echt niet leuk. Als er een deel drie komt, moet het toch echt wel anders zijn.
In 2001 kwam er inderdaad een Big Brother 3. Bang voor een flop, werd het concept ietsjes veranderd, en werd "the battle" toegevoegd. Iedereen was weer enthousiast, want wát er ook zou gebeuren, gelukkig zouden het niet de saaie Annet, Georgie, Kim en Koos zijn als in BB2. Alles wat anders zou zijn dan in deel 2 was welkom. En inderdaad, er kwamen geen Annet, Georgie of Kim. Er kwamen leuke, nieuwe mensen. Andere mensen. Sandy, Kelly, Gert-Jan, Andries... allemaal heel anders dan die "saaie" lui uit BB2. Het werd weer leuk!!!
En ja hoor, in 2002 komt er uiteraard weer een vervolg op deze Big Brother serie... iedereen is enthousiast, want het zou natuurlijk weer net zo leuk worden als vorig jaar. Maar bij het begin van de uitzendingen kwam iedereen er achter dat Andries, Kelly en Sandy niet meer meededen. In plaats daarvan had je een Margriet, een Stefan en een Jeanette. Maar dát wilden we niet... bah, wat is dit saai zeg.
Mijn voorspelling voor Big Brother 5 is daarom: "Alles is beter dan BB4... als het maar heel andere mensen zijn, als het maar niet hetzelfde wordt." En dat wordt het niet, want Margriet, Stefan en Jeanette zien we niet meer terug. Volgens mij wordt BB5 ontzettend leuk
quote:
Ook sprak ik mijn moeder, (mede BB verslaafde) in die tijd elke dag na de uitzending, dat mis ik een beetje.. Dus BB 5, Mam here we come....
volgend jaar dan.....
Liefs,
Sas
quote:Kijk hier maar eens.
Op zaterdag 26 april 2003 19:28 schreef SEMTEX het volgende:
Stefan van BB staat deze week/maand in de Passie, en volgens de frontpagecover 'geeft hij zich eindelijk bloot'
quote:Nah, daar zitten we op te wachten hoor op Stefan's slakkie.
Op zaterdag 26 april 2003 19:32 schreef SmashBro het volgende:
Kijk hier maar eens.
Anyway, ik ben weer voor een BB dit jaar. En inderdaad, met een betere casting dan verleden jaar. Wederom wat extremere figuren erin en dan komt alles weer goed.
Kandidaten aan het programma geven volgens haar voor een bepaalde periode de regie van hun leven uit handen aan de 'master'. "Het is dus meer dan alleen registreren, we beïnvloeden het leven van de kandidaten ook. Voor hen wordt de scheidslijn tussen werkelijkheid en hun gecreëerde leven daarmee onduidelijk. Dat maakt het heel spannend en uitdagend." Hoe het programma er precies uit gaat zien, wil de zender voorlopig geheim houden.
bron: www.rtl4.nl
gewoon een verzorgde vakantie in een bungalow met een paar lekkere wijfen
quote:Dit was al eerder gezegt, dus hier zijn we ons van bewust.
Op maandag 28 april 2003 02:33 schreef Shirley het volgende:
De Holland Media Groep heeft het nieuwe Endemol-programma 'Masterplan' gekocht, dat in het nieuwe seizoen bij Yorin op de buis zal verschijnen. Het is nog onduidelijk of er nog afleveringen komen van de populaire reallife soap Big Brother. Masterplan, dat eerder al succes had in Portugal, borduurt volgens een HMG-woordvoerder voort op de reality-trend, maar stijgt uit boven de formats die we tot nu toe kennen.Kandidaten aan het programma geven volgens haar voor een bepaalde periode de regie van hun leven uit handen aan de 'master'. "Het is dus meer dan alleen registreren, we beïnvloeden het leven van de kandidaten ook. Voor hen wordt de scheidslijn tussen werkelijkheid en hun gecreëerde leven daarmee onduidelijk. Dat maakt het heel spannend en uitdagend." Hoe het programma er precies uit gaat zien, wil de zender voorlopig geheim houden.
bron: www.rtl4.nl
quote:Daar hebben ze het nou al zo lang over, ik vraag me af of het er ooit nog wel komt. Hier, het topic erover is al van september 2001!
Op maandag 28 april 2003 02:33 schreef Shirley het volgende:
<knip>
quote:weet je ook wanneer enzo?
Op dinsdag 29 april 2003 19:38 schreef schatje het volgende:
SBS gaat "The Masterplan" uitzenden.
quote:Dat zal wel september worden ofzo.
Op maandag 12 mei 2003 12:24 schreef StefanFM het volgende:[..]
weet je ook wanneer enzo?
quote:Ja vanaf september bij YORIN. Opgeven kan via masterplan@yorin.nl. Zag gisteren de eerste Promo. Dus niet op sbs6
Op maandag 12 mei 2003 19:36 schreef schatje het volgende:[..]
Dat zal wel september worden ofzo.
quote:Oke, mijn fout
Op dinsdag 13 mei 2003 07:20 schreef RB-tje het volgende:[..]
Ja vanaf september bij YORIN. Opgeven kan via masterplan@yorin.nl. Zag gisteren de eerste Promo. Dus niet op sbs6
quote:Ik zie het somber in
Op donderdag 15 mei 2003 12:57 schreef Kike het volgende:
Ik wil de bus terug..
quote:Ik ook wel, zie het echter somber in.
Op maandag 9 juni 2003 13:36 schreef berney het volgende:
Ik wil de bus ook terug en bb tegelijk!!!!
quote:KRANT????? *kuch*
Op zondag 13 april 2003 12:36 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vond de battle al een rip-off, en een slecht concept. Het eerste Big Brotherconcept was leuk, toen niemand zich nog bewust was van wat er gaande was buiten het huis.
de 1e keer was leuk, maar daarna ook niet meer
quote:Ja!! Met Koen als de chauffeur.
Op zondag 13 juli 2003 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil de Bus terug.
Misschien dat ze over een tijdje weer eens een BB kunnen doen. Maar momenteel is het weinig zinvol. Het concept is te uitgemolken. Eerst maar eens wat anders!
quote:Jaaaa!
Op zondag 13 juli 2003 11:22 schreef Els_saai het volgende:
Ja!! Met Koen als de chauffeur.
En natuurlijk moeten er wel weer Belgen en Nederlanders door elkaar komen. Dat was het leukst. Sowieso was De Bus 2 samen met BB3 mijn favo RLS aller tijden. En ER3 en WidM3.
quote:Ja ik ook en big brother ook weer
Op zondag 13 juli 2003 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil de Bus terug.
dat was echt erg toen de bus en big brother nog kwamen het eerste jaar
en dan was er ook nog goudkust
ik keek eerst de soaps goudkust onderweg naar morgen en gtst en ik nam de bus en big brother op en die keek ik erna....
ja best wel ziekjes ik kon niet kiezen vond alles leuk
quote:
Op zondag 13 juli 2003 11:22 schreef Els_saai het volgende:[..]
Ja!! Met Koen als de chauffeur.
quote:Ehm, geloof ik dit ?
Op maandag 14 juli 2003 18:02 schreef digispeed het volgende:
er komt zeker een BB5, doe nml momenteel auditie en ben door de eerste 2 rondes heen.
(BB4-Laurens heeft zich opgegeven voor Masterplan)
quote:Bleurgh.
Op dinsdag 15 juli 2003 00:59 schreef Harry het volgende:
quote:
Laten we hopen dat hij dit keer niet door de selectie heenkomt.
En snapt 'ie niet dat Nederland niet op hem zit te wachten?
quote:Dat meen je niet?? Sjees zeg... alsjeblieft hou die kop van TV af. !
Ik heb een paar weken geleden met H. van de Tonnekreek gesproken en ze zijn (endemol ) aan het nadenken over een soort comeback voor alle ex-bbers in een nieuw programma, we zouden hier allemaal post van krijgen, even afwachten dus !!!
quote:Gut Laurens, ik was die kwezel al helemaal vergeten. Kun je nagaan wat een enorme indruk hij heeft achtergelaten.
Op dinsdag 15 juli 2003 20:51 schreef Harry het volgende:
Bericht van Laurens :Ik heb een paar weken geleden met H. van de Tonnekreek gesproken en ze zijn (endemol ) aan het nadenken over een soort comeback voor alle ex-bbers in een nieuw programma, we zouden hier allemaal post van krijgen, even afwachten dus !!!
Maarreh...ik ben best in de mood voor een BB5. Als ze maar heibel krijgen, dan vind ik het best. Ook als dat betekent dat het comeback is. En als ik maar weer elke avond m'n commentaar op Fok! kan geven dan ben ik een tevreden persoon.
quote:Hij zat wel in de finale, dus...
Op woensdag 16 juli 2003 11:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom vragen ze Laurens dan in hemelsnaam voor de Best Of BB?
maar goed, als ze dat met de ex bewoners gaan doen
FF afwachten maar!
quote:Ja, ok. Maar hoeveel procent had hij nou helemaal? 8 ofzo? Da's niet veel.
Op woensdag 16 juli 2003 11:48 schreef SmashBro het volgende:
Hij zat wel in de finale, dus...
Maar ja, dan kan je Willem ook wel vragen, die bleef ook maar in het huis omdat hij niet werd genomineerd.
quote:Lijkt me een mooi lustrum-idee! De grootste etters en wannabees bij elkaar stoppen.
Op dinsdag 15 juli 2003 20:51 schreef Harry het volgende:
Bericht van Laurens :Ik heb een paar weken geleden met H. van de Tonnekreek gesproken en ze zijn (endemol ) aan het nadenken over een soort comeback voor alle ex-bbers in een nieuw programma, we zouden hier allemaal post van krijgen, even afwachten dus !!!
quote:Ja hoor, als ze de juiste mensen er maar in stoppen.
Op woensdag 16 juli 2003 13:08 schreef Missy-B het volgende:
Kheb zelf alleen BB 1 & 2 gevolgd, was echt zwaaaar verslaafd! Maar BB5 is nou wel erg overdreven en kan ook nooit meer een suc6 worden lijkt me..
hoorde gisteren op Radio Noordzee dat Judith en Daniëlle (ik moest heel lang nadenken wie dat ook weer was) van BB 4 bij de toiletten van een strandtent in Bloemendaal zitten. Weet niet of het Woodstock is, überhaupt niet of er een naam van die tent genoemd werd.
quote:Maar hoezo "bij de toiletten?" Zijn ze ingehuurd als toiletjuffrouwen?
Op donderdag 17 juli 2003 22:18 schreef Sanne het volgende:
Beetje of topic, maar niet de moeite waard om een eigen topic te openen:hoorde gisteren op Radio Noordzee dat Judith en Daniëlle (ik moest heel lang nadenken wie dat ook weer was) van BB 4 bij de toiletten van een strandtent in Bloemendaal zitten. Weet niet of het Woodstock is, überhaupt niet of er een naam van die tent genoemd werd.
Niet dat er iets mis is met toiletjuffrouwen (als ze tenminste niet een euro voor een plasje vragen. ) maar ik denk dat de dames toch wat anders voor ogen hadden toen ze zich opgaven voor BB4.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 16:21 schreef Gert het volgende:[..]
Maar hoezo "bij de toiletten?" Zijn ze ingehuurd als toiletjuffrouwen?
Dat begreep ik er wel uit; ze zeiden nog zoiets als: "het is ook niet verwonderlijk dat het allemaal zo duur is als ze "vips" bij de toiletten zetten". Het was in de uitzending van Patty Brard bij Radio Noordzee, dezelfde uitzending als dat Patty strandtenten opbelde met de vraag wat daar een biertje kost.
Ik zal wel niet gebeld worden
quote:Hebben ze je wel gebeld voor de functie van toiletjuffrouw in Bloemendaal?
Op zondag 20 juli 2003 03:24 schreef Priscella het volgende:
Ik zal wel niet gebeld worden
quote:En Kelly natuurlijk.
Op woensdag 16 juli 2003 12:34 schreef Gert het volgende:[..]
Lijkt me een mooi lustrum-idee! De grootste etters en wannabees bij elkaar stoppen.
![]()
Ik opteer voor het komische duo Frenkie&Leo. En uiteraard de combi PasCoos&G(HB)J.
Hoewel die het misschien te druk heeft.
Ze gaat waarschijnlijk ook weer meespelen in Meiden van de Wit.
quote:
Op zondag 20 juli 2003 10:35 schreef Sanne het volgende:[..]
Hebben ze je wel gebeld voor de functie van toiletjuffrouw in Bloemendaal?
quote:Cool!
Op zondag 20 juli 2003 12:56 schreef schatje het volgende:
En Kelly natuurlijk.Hoewel die het misschien te druk heeft.
Ze gaat waarschijnlijk ook weer meespelen in Meiden van de Wit.
Mensen die ik weer wil:
Karin, Bart, Sabine, Mona, Kelly, Hieke, Annet, Koos, Robin, Sandy, Diane, Danielle, Coos, Pascal, Geesje en Margriet.
Denk ik.
quote:De tent waar ze toiletjuffrouwtjes zijn is Q-beach, kwam ze een maandje of 2 geleden tegen. 50 cent om te mogen piesen zeg.......
Op donderdag 17 juli 2003 22:18 schreef Sanne het volgende:
Beetje of topic, maar niet de moeite waard om een eigen topic te openen:hoorde gisteren op Radio Noordzee dat Judith en Daniëlle (ik moest heel lang nadenken wie dat ook weer was) van BB 4 bij de toiletten van een strandtent in Bloemendaal zitten. Weet niet of het Woodstock is, überhaupt niet of er een naam van die tent genoemd werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |