Een van de dingen die IMHO moet gebeuren is namelijk een flinke inperking/versobering van de WAO. Als ik soms zie wie en waarom daar allemaal inzit. Dat kost veel te veel geld.
En met de pvda zou dat nooit mogelijk zijn want die hebben de wao bedacht.
Dus pvda opgetieft (zijn we ook van huilie bos af), gewoon verder met vvd en (helaas maar je moet wat) lpf en dan de bijl in de wao.
quote:D'66 wil onder geen beding regeren en PvdA en VVD zullen er samen ook niet uitkomen.
Op vrijdag 11 april 2003 08:20 schreef gunhead het volgende:
ik mis paars 3!!!
quote:D66 wil denk ik niet mee doen. Toch jammer, D66 is net als ik voor een flinke stimulering van het onderwijs. Als ze de kans krijgen dan zouden ze mee moeten doen op hun voorwaarden.
Op vrijdag 11 april 2003 08:20 schreef gunhead het volgende:
ik mis paars 3!!!
quote:te weinig?
Op vrijdag 11 april 2003 08:21 schreef mabit het volgende:
zijn dit de enige denkbare opties?! Dan voorspel ik dat er een nieuwe verkiezen komen?! maar hoeveel zetels is vvd d66 en cda?!
Lodewijk de Waal opperde dit ook al.
quote:D'66 wil al zeker niet, dus zo'n coalitie is uitgesloten.
Op vrijdag 11 april 2003 08:23 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
te weinig?
quote:dont tell me....
Op vrijdag 11 april 2003 08:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
D'66 wil al zeker niet, dus zo'n coalitie is uitgesloten.
quote:Weet je nog dat zalm na 15 mei ook riep niet te willen regeren?! Dat is alleen maar een truc om meer macht te krijgen omdat de andere partijen je moeten smeken mee te doen
Op vrijdag 11 april 2003 08:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
D'66 wil al zeker niet, dus zo'n coalitie is uitgesloten.
quote:D'66 zou ik echt niet op rekenen.
Op vrijdag 11 april 2003 08:26 schreef mabit het volgende:[..]
Weet je nog dat zalm na 15 mei ook riep niet te willen regeren?! Dat is alleen maar een truc om meer macht te krijgen omdat de andere partijen je moeten smeken mee te doen
quote:als het echt zo zou zijn dan worden het nieuwe verkiezingen, ik acht de kans dat we weer cda vvd lpf doen uitermate klein, maar aan de andere kant, elke politieke partij is op dit moment echt bankroet, de kassen zijn helemaal leeg van alle campagnes het afgelopen jaar
Op vrijdag 11 april 2003 08:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
D'66 zou ik echt niet op rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |