quote:Dan doel je erop dat de auto's wellicht baath partij leden bevatten?
Op vrijdag 11 april 2003 10:43 schreef sjun het volgende:[..]
Ze vreesden mogelijk hun broeders die hen middels een Iraakse bijltjesdag dwongen tot deze vlucht.
Zou best kunnen, maar dan nog, dit was een coalitie controlepost, dan weet je wat er gebeurt als je door rijdt ( denk ik dan )
quote:misschien (en dat is heel banaal, is dat het stopteken voor Amerikanen iets anders betekent dan voor Irakezen
Op vrijdag 11 april 2003 10:27 schreef yavanna het volgende:
Ik hoor trouwens net op BBC dat er in Nasarya, ook bij een controlepost, 2 kinderen dood zijn geschoten en er 9 gewonden zijn gevallen, doordat 2 auto's niet wouden stoppen/vaart minderen, ondanks stoptekenen ed.De auto zou achteraf geen explosieven oid bevatten.
Wat ik niet begrijp is dat die auto's niet stoppen....
En zo niet dan is het hun eigen domme schuld want ik denk wel dat vrijwel iedereen het vuur had geopend in een dergelijke situatie
quote:ik denk niet dat in Irak onder het Baath regime waarschuwingen betekenen dat je gerust gas mag geven en bij de mariniers het voertuig in mag komen rijden tegen lichtsnelheid.
Op vrijdag 11 april 2003 10:55 schreef Re het volgende:[..]
misschien (en dat is heel banaal, is dat het stopteken voor Amerikanen iets anders betekent dan voor Irakezen
die beelden waren echt heel duidelijk
quote:Speciaal voor jou dan
Op vrijdag 11 april 2003 01:17 schreef Perico het volgende:
Ik mis Mohammed Saeed Al-Sahaf zeker. Mocht mij het bericht bereiken dat de US troepen hem iets aan doen, of wat dan ook... dan zal ik met mijn slipper voor de Amerikaanse ambassade een levensgroot portret van Bush of Rumsfeld afrossen... die man moet in ballingschap en (zoals Albert Speer) veel interviews geven...
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 11:06 schreef sjun het volgende:[..]
Speciaal voor jou dan
http://www.dreknek.com/min/index.php
denk niet dat de Amerikanen erg vriendelijk met hem om zullen gaan als ze hem te pakken krijgen (tenzij hij zich aangeeft en alles verteld wat hij weet over het regime maar dat lijkt hij ook niet van plan te zijn).
ik vond hem eerst wel sympathiek maar volgens mij is het just another villain
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 11-04-2003 11:21]
quote:Hebben ze geen minister voor mediazaken?
Op vrijdag 11 april 2003 11:17 schreef sp3c het volgende:
was hij als minister van informatie niet verantwoordelijk voor het vrijgeven van de beelden van die US krijgsgevangenen??denk niet dat de Amerikanen erg vriendelijk met hem om zullen gaan als ze hem te pakken krijgen (tenzij hij zich aangeeft en alles verteld wat hij weet over het regime maar dat lijkt hij ook niet van plan te zijn).
quote:Juistem, dat met die schoenen vind ik wel een aardig Arabisch gebruik. Laten we dat dan overnemen in het kader van multicultiraliteit (of zoeits)
Op vrijdag 11 april 2003 01:17 schreef Perico het volgende:
Ik mis Mohammed Saeed Al-Sahaf zeker. Mocht mij het bericht bereiken dat de US troepen hem iets aan doen, of wat dan ook... dan zal ik met mijn slipper voor de Amerikaanse ambassade een levensgroot portret van Bush of Rumsfeld afrossen... die man moet in ballingschap en (zoals Albert Speer) veel interviews geven...
quote:dat lijkt me hetzelfde als een minister voor informatie eerlijk gezegd
Op vrijdag 11 april 2003 11:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Hebben ze geen minister voor mediazaken?
quote:Sure, zoals ik al eens zei, je behoort niet zomaar tot 1 van Saddam's vertrouwelingen.
Op vrijdag 11 april 2003 11:17 schreef sp3c het volgende:
was hij als minister van informatie niet verantwoordelijk voor het vrijgeven van de beelden van die US krijgsgevangenen??denk niet dat de Amerikanen erg vriendelijk met hem om zullen gaan als ze hem te pakken krijgen (tenzij hij zich aangeeft en alles verteld wat hij weet over het regime maar dat lijkt hij ook niet van plan te zijn).
quote:Ik denk het... Is er ergens info over de ministersposten?
Op vrijdag 11 april 2003 11:34 schreef sp3c het volgende:[..]
dat lijkt me hetzelfde als een minister voor informatie eerlijk gezegd
quote:Je bent echt verzot op
Op vrijdag 11 april 2003 11:46 schreef yavanna het volgende:[..]
Sure, zoals ik al eens zei, je behoort niet zomaar tot 1 van Saddam's vertrouwelingen.
Maar hij kan goed lullen, misschien heeft hij zich al lullend in de partij gewerkt. Daarbij werd hij al gezien als clown in Irak voordat de hype begon.
quote:Het was dus al bekend dat de adressen al geregistreerd waren voordat ze gered was. In scčne gezet? Het kan nog gekker, want ik vond dit vandaag dus in de krant (Overijssels Dagblad):
Op zondag 6 april 2003 13:31 schreef MelkKoe het volgende:
Je kent haar wel, Jessica Lynch, gevangen genomen in een Iraaks ziekenhuis en bevrijd door elite eenheden van de coalitie. Ze zou zich tot het bittere einde verdedigd hebben tegen de Iraki's die haar toen in d'r been gestoken en in d'r arm geschoten zouden hebben. Later bleek dat de dokters die haar behandelde en d'r ouders niks van die schot en steekwonden te weten. Dikke propaganda dus, maar het word nog erger als je kijkt naar een paar domein namen die geregistreerd zijn VOOR de oorlog begon:
--------------------------------------------------------------------
jessicalynch.info
k. (5. April 2003 8:52)
Who has registered jessicalynch.info 03.03l 2003 ?
Answer: JSI Marketing Group Inc. Hollywoodjessicalynch.net
jessicalynch.org
jessicalynch.bizregistered 17.03 2003 byA.G. New York
--------------------------------------------------------------------
Dus wanneer denk je dat we "Saving private Jessica Lynch" in de bioscoop gaan zien?
Oordeel zelf.
quote:Ga ajb verder in het propaganda-topic, of zie Jessica Lynch - The movie
Op vrijdag 11 april 2003 11:53 schreef Disorder het volgende:
Oordeel zelf.
quote:Heh
Op vrijdag 11 april 2003 11:55 schreef robh het volgende:[..]
Ga ajb verder in het propaganda-topic, of zie Jessica Lynch - The movie
quote:Ja, hier kan een slotje op
Op vrijdag 11 april 2003 11:55 schreef robh het volgende:[..]
Ga ajb verder in het propaganda-topic, of zie Jessica Lynch - The movie
Oh nee, toch niet.
quote:Joseph Goebels was ook 'slechts' minister van propaganda.
k mis Mohammed Saeed Al-Sahaf zeker. Mocht mij het bericht bereiken dat de US troepen hem iets aan doen, of wat dan ook... dan zal ik met mijn slipper voor de Amerikaanse ambassade een levensgroot portret van Bush of Rumsfeld afrossen... die man moet in ballingschap en (zoals Albert Speer) veel interviews geven...
Albers Speer, wist alles (ook van Die Entlosung) en was een van Hitlers handlangers, sterker nog een van zijn beste vrienden. Hij heeft de oorlog, door in '43/'44 de oorlogsproductie zelf te organiseren, onnodig lang verlengd. Dat hij er met zo weinig gevangenisstraf af kwam, komt slechts door de laatste weken van de oorlog. Hij had ook de strop moeten krijgen.
Nee, Sahaf was wel komisch maar op een cynische manier. Dat ie de benen heeft genomen zegt genoeg.
jammer ik vond hem wel grappig maar hij kiest er zelf voor
quote:Tegen de tanks aanschoppen om te laten zien dat het nep is
Op vrijdag 11 april 2003 12:01 schreef sp3c het volgende:
ja precies, alstie zichzelf nou het moment dat er vijandelijke tanks voor zijn ministerie arriveerden had overgegeven en volledige medewerking had verleend (en geen lijken in zijn kasten heeft zitten) dan had er allicht nog wat voor hem gedaan kunnen worden maar nu niet meer.jammer ik vond hem wel grappig maar hij kiest er zelf voor
Wat voor straf krijgt ie eigenlijk als ie wordt gevangen?
quote:hehehe these american tanks are fake they brought them along to commit mass suicide
Op vrijdag 11 april 2003 12:36 schreef Sidekick het volgende:[..]
Tegen de tanks aanschoppen om te laten zien dat het nep is
Wat voor straf krijgt ie eigenlijk als ie wordt gevangen?
en ik weet niet wat voor straf hij zou moeten krijgen daar heb ik allemaal geen verstand van hoor, ik denk alleen niet dat het een eerlijke straf zal zijn (die krijgsgevangenen leken nogal gevoelig te liggen bij Bush & kompanen)
quote:Wat is een eerlijke straf? Hebben de VS eigenlijk wel eens hoge heren berecht?
Op vrijdag 11 april 2003 12:38 schreef sp3c het volgende:en ik weet niet wat voor straf hij zou moeten krijgen daar heb ik allemaal geen verstand van hoor, ik denk alleen niet dat het een eerlijke straf zal zijn (die krijgsgevangenen leken nogal gevoelig te liggen bij Bush & kompanen)
Is humor een verzachtende omstandigheid?
quote:Heb je er last van?
Op vrijdag 11 april 2003 11:51 schreef Sidekick het volgende:Je bent echt verzot op [afbeelding] als PostIcon.
quote:Dat lijkt mij wat teveel gevraagd, Saddam haalt zijn vertrouwen oa uit wat zijn vertrouwelingen voor hem over hebben etc, met kletsen alleen kom je er niet, denk ik.
Maar hij kan goed lullen, misschien heeft hij zich al lullend in de partij gewerkt. Daarbij werd hij al gezien als clown in Irak voordat de hype begon.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 12:38 schreef sp3c het volgende:hehehe these american tanks are fake they brought them along to commit mass suicide
quote:Er is gezegd dat bepaalde iraakse krijgsgevangen ook naar die bay bij Cuba gaan, dus tsa dan heb je wel een idee van de ( voor) straf.
en ik weet niet wat voor straf hij zou moeten krijgen daar heb ik allemaal geen verstand van hoor, ik denk alleen niet dat het een eerlijke straf zal zijn (die krijgsgevangenen leken nogal gevoelig te liggen bij Bush & kompanen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |